abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2013 @ 16:12:28 #2
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_125868510
De release die je wist dat zou komen is eindelijk daar.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_125868773
De Eagles en Bucs hebben al aangegeven geen interesse te hebben. Ik denk dat hij van positie zal moeten veranderen om door een team opgepikt te worden. De meeste teams zien in hem gewoon geen QB.
AdamSchefter twitterde op maandag 29-04-2013 om 15:12:25 Jets had granted Tim Tebow permission this off-season to seek a trade. More than one team asked if were willing to play TE, but he was not. reageer retweet
pi_125869181
Op een gegeven moment moet hij wel ingeven.
  maandag 29 april 2013 @ 16:42:55 #5
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125869868
Patriots, het zou mij niets verbazen.

- Geen QB controversy
- BB/McDaniels zijn fan en BB/Urban Meyer hebben historie
- BB heeft een historie om schijt te hebben aan media en doet waar zijn team beter van word
- Stabiele organisatie die met het hele Tebow Circus om kan gaan
- Een deel van de Offense die zij lopen lijkt op het oude Florida systeem waar Tebow in speelde
- Als er 1 coach is die Tebow meerdere posities kan laten spelen (al was hij daartoe ook bereid in NYC) is het BB wel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 29 april 2013 @ 17:22:18 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_125871236
Erg ongelukkige tijd voor Tebow, krijg nu maar eens een team als alle rosters zo goed als vol zitten.

Jets: :')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_125872922
Och als een team hem echt wil is zo'n undrafted free agent ook gauw geloosd natuurlijk.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_125873802
Ik volg het allemaal maar van een afstand, maar vind de Jets situatie wel interessant. Hoorde vandaag op een podcast het idee om Geno Smith te starten. Sanchez heeft "toch" een aflopend contract, waardoor een eventuele goede prestatie van hem tot alleen maar meer problemen zal zorgen omtrent een verlenging. Daarnaast kom je erachter of Smith misschien wel een steal is geweest in de draft. En als alles mislukt ben je in ieder geval van Sanchez af, heb je gezien wat Smith kan en heb je een nieuwe (top 3) pick in een veel betere QB-draft. Anyway, just my two cents.
pi_125874191
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 16:42 schreef kidkash19 het volgende:

- Geen QB controversy
- BB heeft een historie om schijt te hebben aan media en doet waar zijn team beter van word
- Een deel van de Offense die zij lopen lijkt op het oude Florida systeem waar Tebow in speelde
- Als er 1 coach is die Tebow meerdere posities kan laten spelen (al was hij daartoe ook bereid in NYC) is het BB wel
Noooo! :{

quote:
NBA center Jason Collins on Monday announced that he's gay in a story for Sports Illustrated, becoming the first active player in a major American team sport to announce that he is gay.
Wanneer volgt Sanchez?

[ Bericht 12% gewijzigd door rgras op 29-04-2013 19:33:09 ]
pi_125876432
Ik denk dat de Jets Sanchez ook wel dumpen, cut your loses. Daarna zullen ze starten met Garrard en Smith als backup.

Tebow moet zich gewoon schikken als TE of misschien zelfs RB als hij ooit nog is in de NFL wil spelen. Kan natuurlijk ook Canada nog proberen als QB, maar denk dat ie in de NFL niet meer als QB aan de bak komt
pi_125888495
quote:
Not only will the Cardinals protect themselves by drug testing Mathieu randomly, possibly on a weekly basis, but they will construct the third-round pick's contract with no guaranteed money, according to King. Mathieu's contract will allow for roster bonuses in a move designed to protect the team if his troubles continue and they cut him.
Als dit word toegestaan dan zullen in de toekomst meer teams dit gaan doen.Ik ben dan ook erg benieuwd hoe de NFLPA hierop gaat reageren. Maurice Cleret sloeg ooit eens guaranteed money af toen hij zijn rookie contract kreeg maar dat was zijn eigen voorstel.
pi_125889944
Ik kan mij niet voorstellen dat een dergelijk contract geaccepteerd wordt.
pi_125890039
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 01:44 schreef rgras het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat een dergelijk contract geaccepteerd wordt.
Zijn agent noemde het al onzin. Ze hebben geen moeite met de drugs testing maar hij zal echt wel zorgen dat Matthieu z'n guaranteed money krijgt.
quote:
Mathieu's agent fully expects to get the guaranteed money afforded to a player of his draft slot. (Last year's 69th overall pick received a signing bonus of $691,000.) Lawlor phoned the Cardinals on Monday to speak on the issue.
pi_125914702
quote:
Geno Smith's draft fall to the New York Jets has claimed a victim other than Tim Tebow: Smith's agency.

Liz Mullen of Sports Business Journal reports that Smith fired Select Sports, the agency representing him throughout the draft process. By league rule, he can't hire another agent for another five days.

Manish Mehta of the New York Daily News writes that Smith believed he "would be and should be" the No. 1 overall pick in the draft. When he didn't make the first round, the agents paid the price.

This will open up to Smith to easy criticism: It's not like the agents are at fault for his draft day fall, and it looks like he's taking it out on them. But that's overly simplistic and sympathetic to the agents.

Sports agents often make big promises they can't keep. We don't know what transpired between Smith and his agents, but he's well within his rights to fire them if they didn't deliver.
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:57:55 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_125915215
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:50 schreef rgras het volgende:

[..]

Hij is wel een perfect fit voor de Jets :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_125924126
quote:
Jacksonville Jaguars wide receiver Justin Blackmon, the team's 2012 first-round draft pick, has been suspended without pay for the first four games of the 2013 NFL season for violating the NFL Policy and Program for Substances of Abuse, the NFL announced Tuesday.

Blackmon will be eligible to return to the Jaguars' active roster on Monday, Sept. 30, according to the NFL.
  woensdag 1 mei 2013 @ 09:29:30 #17
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125933778
Hoppaaaaaaaa Geno Smith laat meteen zien waarom hij gevallen is naar de 2nd round
Luck is for losers
pi_125934288
Wat een diva... Eerst niet meer op willen komen dagen en nu dit weer. Misschien moet ie eerst wat waar gaan maken in de NFL. Lijkt me ook niet echt een team player.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_125944454
Tavon Austin, wonderlic score 7.... Dat is niet bijzonder goed.
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:57:49 #21
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125944511
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:55 schreef ssebass het volgende:
Tavon Austin, wonderlic score 7.... Dat is niet bijzonder goed.
en het heeft niks, 0,0, noppes, nada met football te maken....

AJ green had een 10...en 2 Pro bowls...
Luck is for losers
pi_125944589
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:57 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

en het heeft niks, 0,0, noppes, nada met football te maken....
Snap ook niet dat ze deze test nog steeds blijven doen, maar wel opvallende score. Denk alleen niet dat iemand er waarde aan hecht. Misschien bij QB.
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:55:56 #23
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125980945
Geno _O-

quote:
Jason Cole of Yahoo! Sports reports via sources that Smith acted aloof, disengaged and displayed a general bad attitude during pre-draft meetings. Sources were critical of Smith spending much of his visits on the phone, reading Twitter and texting friends.

From Yahoo! Sports:

“All these other players who were in there were talking to the coaches, trying to get to know people and he was over there by himself,” one source said. “That’s not what you want out of your quarterback.”

“He doesn’t have much presence, not much of a leader,” one executive who studied Smith said. “I don’t think he’s a bad person, but that’s not enough to be a quarterback in this league.”

Cole’s report also includes reports of Smith, two days before the draft, toasting and thanking his agents, calling them “family” and saying they would represent him his entire career.

“His biggest problem is that he doesn’t know what he doesn’t know,” said a league executive, who spent extensive time assessing Smith before the draft. “I’m not sure he knows how to take instruction because he pretty much wouldn’t listen or talk to our coaches … he’s talented. He can sling it, he can fit it into tight spots, he can do a lot of things and I think he wants to be good. But you can’t tell him anything right now. He’s tuned out because he thinks he’s got it all down.
Luck is for losers
pi_125983055
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:00 schreef ssebass het volgende:

[..]

Snap ook niet dat ze deze test nog steeds blijven doen, maar wel opvallende score. Denk alleen niet dat iemand er waarde aan hecht. Misschien bij QB.
Oline ook wel dacht ik.
Ja, schrok je toch even he!
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:15:24 #25
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125983992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:50 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Oline ook wel dacht ik.
Zelfs daar niet, er is helemaal geen correlatie naar prestatie op het veld en resultaat van de wonderlic test. Ja bij TE en CB maar die correlatie is negatief, dwz spelers die slechter scoorden op de test haalden beter resultaat op het veld

Het is een suffe achterhaalde methode die afgeschaft moet worden

hier bv de top 20 QBs

Ryan Fitzpatrick 2005 Harvard 48
Greg McElroy 2011 Alabama 43
Jason Maas 1999 Oregon 43
Blaine Gabbert 2011 Missouri 42
Drew Henson 2000 Michigan 42
Bruce Eugene 2006 Grambling State 41
Hugh Millen 1986 Washington 41
Darrell Hackney 2006 Alabama Birmingham 40
Alex Smith 2005 Utah 40
Eli Manning 2004 Mississippi 39
Todd Husak 2000 Stanford 39
Brian Griese 1998 Michigan 39
Matt Stafford 2009 Georgia 38
Omar Jacobs 2006 Bowling Green 38
Charlie Frye 2005 Akron 38
Craig Crenzel 2004 Ohio State 38
Scott Frost 1998 Nebraska 38
Matt Flynn 2008 Louisiana State 38
Travis Lulay 2006 Montana State 37
Marques Hagans 2006 Virginia 37

Woohoo wat een namen! :D

en tsja dit speelt ook nog

quote:
Scoring too high can be as much of a problem as scoring too low. Football coaches want to command the locker room. Being smarter than the individual players makes that easier. Having a guy in the locker room who may be smarter than every member of the coaching staff can be viewed as a problem or at a minimum as a threat to the egos of the men who hope to be able when necessary to outsmart the players, especially when trying in some way to manipulate them.

[ Bericht 26% gewijzigd door kidkash19 op 02-05-2013 16:20:35 ]
Luck is for losers
pi_125984977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Zelfs daar niet, er is helemaal geen correlatie naar prestatie op het veld en resultaat van de wonderlic test. Ja bij TE en CB maar die correlatie is negatief, dwz spelers die slechter scoorden op de test haalden beter resultaat op het veld

Het is een suffe achterhaalde methode die afgeschaft moet worden

hier bv de top 20 QBs

Ryan Fitzpatrick 2005 Harvard 48
Greg McElroy 2011 Alabama 43
Jason Maas 1999 Oregon 43
Blaine Gabbert 2011 Missouri 42
Drew Henson 2000 Michigan 42
Bruce Eugene 2006 Grambling State 41
Hugh Millen 1986 Washington 41
Darrell Hackney 2006 Alabama Birmingham 40
Alex Smith 2005 Utah 40
Eli Manning 2004 Mississippi 39
Todd Husak 2000 Stanford 39
Brian Griese 1998 Michigan 39
Matt Stafford 2009 Georgia 38
Omar Jacobs 2006 Bowling Green 38
Charlie Frye 2005 Akron 38
Craig Crenzel 2004 Ohio State 38
Scott Frost 1998 Nebraska 38
Matt Flynn 2008 Louisiana State 38
Travis Lulay 2006 Montana State 37
Marques Hagans 2006 Virginia 37

Woohoo wat een namen! :D

en tsja dit speelt ook nog

[..]

Interessant. Ik dacht dat Oline de meest ingewikkelde positie was op het gebied van intelligentie, niet dat zo'n Wonderlic daar veel over zegt dus.
pi_125988828
Ik heb even gezocht naar wat voorbeelden van de test en ik snap eerlijk gezegd niet dat iemand als Frank Gore in de NFL heeft gespeeld. Met een score van 6 zou hij namelijk niet het onderscheid kunnen maken tussen de football en een Ford F150. :')
pi_125992225
quote:
The Wonderlic Cognitive Ability Test is a 12-minute, 50-question exam designed to measure the learning and problem-solving abilities of potential employees.

The NFL began administering the test nearly 30 years ago. The scoring scale operates on a system of one point per correct answer.

Subjects with average intelligence are expected to score in the area of 20 points, and those who can't muster double-digits are considered to be illiterate.

The test doesn't tell everything about a player, only basic intelligence. Positive Wonderlic results don't guarantee NFL success, nor do low scores guarantee a disappointing career.

Dan Marino, for example, scored a 16 on his Wonderlic; the average for NFL quarterbacks is 24.

Former Bengals punter Pat McInally (Harvard) scored the only perfect 50 in the history of the test's administration. He claims the score hurt his draft status since several teams shied away from picking a smart player who could potentially clash with the coaches.
Zo zie je maar tis ook nooit goed... Of je bent te dom om je eigen naam te schrijven, of way to smart for your own good
pi_126138088
Waarom zou Chris Kluwe gecut kunnen zijn? Slecht seizoen gehad? Moeilijke relatie met de special teams coach? Is de Vikings organisatie homofoob? Gesuggereerd wordt namelijk het laatste.
pi_126144148
Beetje spijkers op laag water zoeken. Kluwe is voorstander van same sex marriage en dat is dan meteen de reden als ie gecut wordt?
Misschien is het ergens een onderdeel(tje) van de beslissing, dat kan ik niet uitsluiten (je weet maar nooit met Amerikanen) maar echt niet de enige reden.
Maar het is nu eenmaal een big issue, being gay or supporting gay in de topsport. Wat belachelijk is natuurlijk, maakt geen flikker uit (no pun intended). Zegt meer over de onzekerheden van de mensen die vinden dat je niet guy kunt zijn, of het nu als "gewoon" persoon of als topsporter is.
pi_126146312
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:16 schreef emokid het volgende:
Waarom zou Chris Kluwe gecut kunnen zijn? Slecht seizoen gehad? Moeilijke relatie met de special teams coach? Is de Vikings organisatie homofoob? Gesuggereerd wordt namelijk het laatste.
Was toch ook al een teken aan de wand dat de Vikings een punter hadden gedraft. Ook gene heel best seizoen dacht ik, van de wedstrijden die ik heb gezien.
pi_126146894
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Was toch ook al een teken aan de wand dat de Vikings een punter hadden gedraft. Ook geen heel best seizoen dacht ik, van de wedstrijden die ik heb gezien.
Totaal anders dus wat ik dacht :')

quote:
Stat of the Week
The Vikings drafted a punter, Jeff Locke, in the fifth round of the draft, the first punter or kicker drafted this year. Chris Kluwe, Minnesota's 31-year-old former longtime punter, met with Vikings GM Rick Spielman last week, and Spielman told me the team wanted to get through the weekend's rookie minicamp before making any decisions on the future of the punting position. But with the release of Kluwe Monday, it's clear the team is going to training camp with only one punter -- Locke.
Kluwe, obviously, is outspoken about a lot of things -- gay rights and the lack of punters in the Hall of Fame most recently. Last season, after he taped a "VOTE RAY GUY'' post-it note on his uniform over a Pro Football Hall of Fame emblem in protest to the Hall having no punters, Vikes special teams coordinator Mike Priefer said, "These distractions are getting old for me, to be quite honest."
Spielman insisted to me the decision to draft a punter was not made because the team felt Kluwe was a distraction. "Locke was the top punter in this draft,'' Spielman said. "Some people are trying to play the other angle [the Kluwe-as-distraction angle], but that is totally off-base. That is off the radar. I want Chris, and all of our players, to have freedom of speech. This has nothing to do with Chris' political views."
If the decision is made on performance, it's hard to see Kluwe not having a place as an NFL punter. Four numbers why:
• Kluwe has punted for eight years in the NFL, all of them with the Vikings. His 39.7-yard net average in 2012 was a career-best. His 45.0-yard gross average was the third-best in his career.
• Obviously, a Minnesota punter has been a dome punter since the advent of the Metrodome, and the Vikings are preparing to play two years outside, in the University of Minnesota's open-air stadium, while a new Vikings stadium is built. The numbers say Kluwe's just as good, or even a little better, punting outside. Over the last two seasons, his outdoor average punt -- 45.83 yards -- is better than his 45.30 yards-per-punt indoors. (That includes the playoff game at Green Bay last season.)
• With a scheduled $1.4 million salary this year, Kluwe is not among the top-12-paid punters in the NFL.
• Kluwe had a better net average than the famous Shane Lechler last year, and more punts inside the 20 than Mike Scifres two years ago.
Locke's 43.8-yard gross average over the past two seasons at UCLA is good but not great, though scouts say he's a very good directional punter; 60 of his 141 punts in the last two years were placed inside the 20. And he's an excellent kickoff man (68 touchbacks last year), though incumbent Blair Walsh did set the Minnesota record for touchbacks last year.
Kluwe is toast in Minnesota. But he'll have a major gripe if he's not signed to be someone's punter this year, or at least to come in and compete equally for a job. If he isn't punting somewhere in late July, there will be no question in my mind that NFL teams want their punters to be seen and not heard.

Read More: http://sportsillustrated.(...)rback/#ixzz2SXdXhrbW
pi_126215834
quote:
When Titus Young was released by the St. Louis Rams just 10 days after being claimed off waivers in February, it was natural to wonder if the wide receiver's NFL career might be over.

Young was arrested twice in 15 hours by the Moreno Valley Police Department in Southern California on Sunday, according to a police report obtained by the Oakland Press.

Young was arrested on suspicion of DUI early Sunday morning. Hours after he was released from the detention center Sunday afternoon, police responded to a call about a man jumping over the fence of a tow company yard. It turns out it was Young looking for his black Mustang that was towed following his DUI arrest.

Officers then arrested Young again, this time on a burglary charge, when it was determined he was trying to abscond with his own vehicle.
pi_126245212
Barber retires.
pi_126439736
buffalobills twitterde op maandag 13-05-2013 om 18:13:07 BREAKING: #Bills GM Buddy Nix will step away from his role as GM and tradition to Special Assistant. reageer retweet
  maandag 13 mei 2013 @ 20:05:52 #36
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_126445392
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef rgras het volgende:

[..]

en alweer onder arrest. :')

zo een talent en het zo weggooien, niet te begrjpen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_126452533
Er is hoop voor Tebow!
quote:
Former Jets QB Tim Tebow has gotten an offer from the Philadelphia Soul. What might make the Philly offer an interesting one for Tebow is that the Soul are owned by Ron Jaworski, whose playing career suggests he knows a thing or two about how to be a successful NFL quarterback.

Here’s the rub, though: Jaworski, who said last summer he thought Tebow’s throwing motion had improved, isn’t looking at Tebow as a starting quarterback. He told the Philadelphia Daily News that he and Soul coach Clint Dolezal sent Tebow a list of plays that they would want to use him on, most of which occur near the end zone, but that Dan Raudabaugh would remain the team’s starting quarterback.
_O-
  maandag 13 mei 2013 @ 21:53:38 #38
67174 Dos37
Come on Twente
pi_126452989
Is dat een beetje populair Arena Football?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_126455858
niet echt volgens mij, toen ik het nog wel eens keek zat zo'n hal lang niet vol, verre van zelfs. Ik geloof dat de league zichzelf ook een keer opgeheven heeft vanwege financiele troubles, en na een jaar toch weer verder ging.

Spelletje is ook lang zo leuk niet (imo). Gebruik van de boarding kan nog wel eens wat leuke/verrassende situaties opleveren en het publiek kan wel eens actief deelnemer worden, maar dat is het dan ook wel. Belachelijke basketball scores door het kleine veld zorgen ervoor dat ik de sport niet echt serieus kan nemen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:45:19 #40
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_126472666
Chris Ault naar de Chiefs als Pistol consultant. Saillant natuurlijk met Smith als QB in KC. Na Childress (spread game) dus weer een consultant voor de Chiefs, ik ben erg benieuwd wat dat gaat brengen volgend jaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_126472987

pi_126520243
quote:
The San Diego Chargers hoped that linebacker Melvin Ingram would take a big step forward in his second NFL season. Now its seems Ingram won't have a second season at all.

NFL.com's Ian Rapoport reported Tuesday on "NFL Total Access" that doctors feared Ingram suffered a torn anterior cruciate ligament during the Chargers' organized team activities. The Chargers later confirmed the injury, which is to Ingram's left knee.
pi_126551300
Rolando McClain retires from NFL.

:D
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:27:55 #44
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_126557837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef zjroentje het volgende:

23 miljoen dollar aan guarantees uit zijn rookie contract moet genoeg zijn voor de komende 3 jaar :').
pi_126559402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef zjroentje het volgende:

Hoe bizar is dit? Heeft hij problemen dat hij niet verder kan spelen? Op die arrestaties na, want dat lijkt mij gewoon domheid.

en hoezo hebben ze geen standaard Entry level contracts voor rookies in de NFL? Zo een van 3 jaar van net minder dan een miljoen per jaar. Die bedragen die ze op dat moment in hun carriere (die nog moet beginnen) krijgen (zoals McClain) zijn echt gestoord.
pi_126569273
Nu is er een rookie wage scale.
pi_126569933
Garrard stopt er ook mee.
pi_126592911
Damn!
quote:
It hasn't been an easy couple of months for Mark Sanchez.

The Jets quarterback must fight for his job after New York drafted rookie passer Geno Smith -- a struggle Sanchez seems destined to lose, with most writing him off long before training camp gets underway.

Now add to the heat in Gotham a shot from Carolina Panthers wide receiver Steve Smith.

"He sucks," Smith reportedly said Wednesday on WFNZ. The receiver went on to add, via the Sporting News and ProFootballTalk.com, "I wouldn't let Mark Sanchez throw me a paper bag sandwich."
pi_126593363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef rgras het volgende:
Damn!

[..]

Lijkt me een gezellig sfeertje daar... Wat een drama team is het ook.
pi_126594290
Het is Steve Smith die dat zegt.. niet Geno Smith (alhoewel hij ook niet bepaald stil is).
pi_126594596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef rgras het volgende:
Damn!

[..]

pi_126619714
Chris Kluwe naar de Raiders. Nobody cares (behalve ik _O_ ).
pi_126620252
Jij bent niet de enige.. ;)

KUT:
quote:
Rob Gronkowski is heading back to the operating table.

NFL.com's Ian Rapoport reported Thursday on "NFL Total Access" that the New England Patriots tight end's fourth arm surgery is imminent, according to two sources informed of Gronkowski's prognosis. Doctors will examine Gronkowski's forearm Monday to see if the infection in it has persisted.

Gronkowski had X-rays taken Wednesday as a precursor to surgery, and NFL.com's Albert Breer reported that Dr. Jesse Jupiter, one of America's top fracture surgeons, is set to perform the operation next week at Massachusetts General Hospital in Boston. Noted orthopedist Dr. James Andrews was consulted in the case.

The Patriots expect Gronkowski to be ready for training camp, but they won't have a true idea on his timetable until the plate in his arm is replaced.

If the infection has cleared -- Gronkowski has been on antibiotics -- no more surgeries likely will be needed. If not, Rapoport reports there almost certainly will be a fifth surgery that would make it unlikely he'd be ready for training camp in July.

In other words, the Patriots are holding their breath. One more setback -- and there already have been a few -- and the Patriots will have every reason for legitimate concern about Gronkowski.
Ocho :')
quote:
A warrant has been issued for the arrest of former NFL wide receiver Chad Johnson in Florida.

The warrant was issued May 7 in Broward County because Johnson violated several terms of his probation, according to the Broward Sheriff's Office. The BSO said Johnson failed to meet with probation specialists on Feb. 15 and March 15. Johnson also failed to show proof of enrollment and completion of the "Batterers Intervention Program."

[ Bericht 41% gewijzigd door rgras op 17-05-2013 08:10:32 ]
pi_126645259
quote:
News 12 New Jersey reports Jets RB Mike Goodson was arrested for marijuana and weapons possession early Friday morning.
Goodson and a friend were allegedly "found intoxicated in an SUV" along a Denville, NJ highway. Goodson was reportedly so drunk that he had to be hospitalized, while his gun was loaded with hollow point bullets. Goodson was a passenger in the vehicle. The driver was charged with DUI.
quote:
Officially, 5 charges for Goodson: marijuana poss, paraphernalia, handgun poss, loaded gun and hollow-point bullet poss.
Wat een domoor. Die zien we dus voorlopig niet meer in de NFL. :')
pi_126649348
Hij heeft zichzelf iig niet in zijn been geschoten :')
pi_126658326
Gronkowski heeft mogelijk ook een operatie aan zijn rug nodig vanwege chronische rugpijn.
pi_126659379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef rgras het volgende:
Gronkowski heeft mogelijk ook een operatie aan zijn rug nodig vanwege chronische rugpijn.
Die begint langzamerhand een lopende EHBO post te worden.
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:31:21 #58
67174 Dos37
Come on Twente
pi_126864854
SportsCenter twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:14:28 BREAKING: Bears MLB Brian Urlacher has announced his retirement. Urlacher played 13 NFL seasons, all in Chicago. reageer retweet
pi_126871417
Tot mijn grote verbazing(en teleurstelling) lees ik dat ESPN er op 30 juni mee ophoudt in Nederland? Gaat de NFL dan ergens anders worden uitgezonden of zijn we totaal afhankelijk van GamePass? Niet dat het een slechte optie is, wil er graag voor betalen maar toch...
pi_126874075
Crabtree heeft een gescheurde achillespees.
pi_126875313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tot mijn grote verbazing(en teleurstelling) lees ik dat ESPN er op 30 juni mee ophoudt in Nederland? Gaat de NFL dan ergens anders worden uitgezonden of zijn we totaal afhankelijk van GamePass? Niet dat het een slechte optie is, wil er graag voor betalen maar toch...
Ik zou er niet op rekenen dat het ergens anders wordt uitgezonden, zal toch wat geregeld moeten worden met de rechten enzo, en ik denk niet dat er kandidaten in de rij zullen staan voor de rechten. Tis natuurlijk niet voor niets dat ESPNA ermee ophoudt.
Gamepass is een optie, of streams...
pi_126879443
Hopelijk is de gamepass nog een jaartje gratis. Zou mooi zijn. Afzetmarkt in NL is toch klein, dan maar hopen dat de sport op die manier wat populairder wordt.
pi_126880229
Ga t toch wel missen hoor, lekker opwarmertje op zondagmiddag met Sunday NFL Countdown, dan 2 wedstrijden lekker onderuitgezakt op de bank kijken(ondertussen dit topic volgen en NFL.com voor de tussenstanden). op maandagavond SNF en de hoogtepunten op NFL live. En dinsdagavond nog MNF en op vrijdag avond om het begin van het weekend in te luiden de Thursday night game. Allemaal geprogrammeerd op lekkere Europese tijden. De wedstrijden zal ik heus wel op de laptop volgen, maar gewoon lekker op TV de NFL kijken...is toch heerlijk man daar kan niks aan tippen.

Sport1 maar es een mailtje sturen, met het verdwijnen van de Premier League en de Serie A hebben ze wel wat ruimte over in de programmering, kunnen ze mooi opvullen met de NFL :)
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:16:09 #64
285859 Meneer_Agent
De Lange Arm Der Wet
pi_126880406
Met hetzelfde brakke NL commentaar als bij de NBA zeker. Van Sport1 wordt denk ik niemand echt vrolijk.
Goed dat ik er ben.
pi_126887560
Misschien dat Murdock gebruik gaat maken van de lege ruimte op de Eredivisie-kanalen? #durftehopen
pi_126891467
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
maar gewoon lekker op TV de NFL kijken...is toch heerlijk man daar kan niks aan tippen.
Of je sluit gewoon een pc aan op je tv, kun je op elk moment dat je wilt een wedstrijd terugkijken via Gamepass :)

Moet overigens nog zien of Gamepass ook komend jaar gratis te kijken is in NL. Ik verwacht van niet.
pi_126891477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ga t toch wel missen hoor, lekker opwarmertje op zondagmiddag met Sunday NFL Countdown, dan 2 wedstrijden lekker onderuitgezakt op de bank kijken(ondertussen dit topic volgen en NFL.com voor de tussenstanden). op maandagavond SNF en de hoogtepunten op NFL live. En dinsdagavond nog MNF en op vrijdag avond om het begin van het weekend in te luiden de Thursday night game. Allemaal geprogrammeerd op lekkere Europese tijden. De wedstrijden zal ik heus wel op de laptop volgen, maar gewoon lekker op TV de NFL kijken...is toch heerlijk man daar kan niks aan tippen.

Sport1 maar es een mailtje sturen, met het verdwijnen van de Premier League en de Serie A hebben ze wel wat ruimte over in de programmering, kunnen ze mooi opvullen met de NFL :)
Gewoon je laptop/pc op de TV aansluiten, dat doe ik ook. Kwaliteit van de stream kan je dan vergelijken met het oude analoge signaal.

De NFL is vrij overzichtelijk omdat je met 1 abonnement op Gamepass alles kan volgen. Ik zit ook niet te wachten op black-outs of andere restrictie's omdat Sport 1/Murdoch elke week een wedstrijdje op zijn voetbalkanaal gooit.

Voor College Football ligt dit een stuk lastiger, daar is de taart in handen van verschillende aanbieders die niet allemaal streaming-optie's hebben voor mensen buiten de States -O-.
Get it and Bet it
pi_126905941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:40 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Gewoon je laptop/pc op de TV aansluiten, dat doe ik ook. Kwaliteit van de stream kan je dan vergelijken met het oude analoge signaal.

De NFL is vrij overzichtelijk omdat je met 1 abonnement op Gamepass alles kan volgen. Ik zit ook niet te wachten op black-outs of andere restrictie's omdat Sport 1/Murdoch elke week een wedstrijdje op zijn voetbalkanaal gooit.
^ Dit.
pi_126908136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef ssebass het volgende:
Hopelijk is de gamepass nog een jaartje gratis. Zou mooi zijn. Afzetmarkt in NL is toch klein, dan maar hopen dat de sport op die manier wat populairder wordt.
Zou perfect zijn. Paar van mijn vrienden zijn vorig jaar door de gratis Gamepass fanatiek American Football gaan kijken ^O^
pi_126961634
quote:
NFL.com's Ian Rapoport reported on "NFL Total Access" that Mathieu -- who signed a four-year contract with the Cardinals on Thursday -- already has entered the NFL's drug-testing program and could be subject to up to 10 tests per month, according to a source close to the situation.
pi_126963333
"the butt-fumble", instant classic
http://www.nfl.com/videos(...)ard-fumble-return-TD

Never gets old _O-
pi_126963425
En het ook nog eens met 49-19 af maken. O+
pi_127045676
Een klein beetje hoop, heel misschien toch op Sport1?

http://www.totaaltv.nl/ni(...)ropese_tak_ESPN.html
pi_127055997
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een klein beetje hoop, heel misschien toch op Sport1?

http://www.totaaltv.nl/ni(...)ropese_tak_ESPN.html
Ik wil geen black-outs op Gamepass. In de UK doen ze dat ook voor de wedstrijden die Sky uitzend -O-
Get it and Bet it
pi_127056993
Als het bij Sport1 of een soortgelijke zender terecht komt is de kans inderdaad erg groot dat er blackouts gaan komen. ;(
pi_127064574
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef rgras het volgende:
Als het bij Sport1 of een soortgelijke zender terecht komt is de kans inderdaad erg groot dat er blackouts gaan komen. ;(
Straks krijgen we ook nog commentaar van Nederlandse "kenners". El Sierd die wat gaat vertellen over goede restaurants in New Orleans en natuurlijk een monoloog van 5 minuten over Mardi Gras :').
Ik hoor hem ook al koekoek roepen bij een TD-pass :').

Echt, van mij hoeft het niet zo nodig op een Nederlandse zender. Die gratis Gamepass van afgelopen seizoen was leuk, maar ik begin steeds meer te vrezen dat dat "gratis" me meer gaat kosten in de toekomst :{
Get it and Bet it
pi_127333537
Binnen enkele dagen worden de prijzen voor aankomend seizoen bekend gemaakt, hopen dat het nog een jaar gratis is: http://forum.nfluk.com/showthread.php?t=96966
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:52:14 #78
271749 Starbuck2
Prepare to eject the warpcore
pi_127410869
ik zie een update voor gamepass op mijn ipad, heb hem nog niet geïnstalleerd, ben nog druk met wedstrijden terugkijken van vorig seizoen. ben bang dat wanneer de update is gedraaid ik de wedstrijden niet meer kan zien. of zie ik spoken ?
pi_127412049
Zojuist zijn de prijzen voor NFL Gamepass bekend gemaakt en het ziet er naar uit dat het op dit moment nog steeds gratis is voor Nederlanders. De prijzen zijn verder voor de Britten en Duitsers gelijk gebleven (respectievelijk 130 pond en 210 euro voor de duurste optie).

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Starbuck2 het volgende:
ik zie een update voor gamepass op mijn ipad, heb hem nog niet geïnstalleerd, ben nog druk met wedstrijden terugkijken van vorig seizoen. ben bang dat wanneer de update is gedraaid ik de wedstrijden niet meer kan zien. of zie ik spoken ?
Eerder vandaag is dit gepost, ik denk dus dat het een hotfix is.
quote:
For iOS users (iPhone and iPad), we encountered an issue with the iTunes Store that is causing an issue where you're not able to subscribe through the app. We're working to fix this now. In the meantime, you can simply subscribe by visiting http://www.nfl.com/gamepass within a browser, subscribe, then return to the iOS app and simply sign-in.
pi_127425432
quote:
With both London games already sold out this season, NFL Commissioner Roger Goodell has visions of expanding the league's overseas schedule in the future.

Speaking at a New York University conference Tuesday, Goodell revealed that the NFL is planning to add a third London game each year. In fact, Goodell told the New York Post's Bart Hubbuch that there's a chance the Jacksonville Jaguars will begin playing two games in London annually.

The league's goal is to eventually place an NFL team in London. Now that many English Premier League teams have upgraded their stadiums, football games can be played at other venues beyond Wembley Stadium. As London mayor Boris Johnson likes to point out, the $780 million stadium constructed for the 2012 Olympics does not have a permanent tenant.
  Redactie Frontpage woensdag 5 juni 2013 @ 10:20:59 #81
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_127432853
3 Games in Londen _O_
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_127433964
Jags -O-
pi_127434200
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Guard het volgende:
Jags -O-
Dit, alhoewel ik meer games altijd toejuich.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:10:29 #84
271749 Starbuck2
Prepare to eject the warpcore
pi_127472138
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:24 schreef rgras het volgende:
Zojuist zijn de prijzen voor NFL Gamepass bekend gemaakt en het ziet er naar uit dat het op dit moment nog steeds gratis is voor Nederlanders. De prijzen zijn verder voor de Britten en Duitsers gelijk gebleven (respectievelijk 130 pond en 210 euro voor de duurste optie).

[..]

Eerder vandaag is dit gepost, ik denk dus dat het een hotfix is.

[..]

klopt inderdaad, update gedraaid en alles werkt nog. :)

kan er af en toe nog steeds niet bij dat ik gewoon big screen en haarscherp gratis NFL zit te kijken.
Maar goed genieten zolang het duurt!
pi_127628472
:')
quote:
Chad Johnson is going to jail.

The former Cincinnati Bengals wide receiver, last signed to the Miami Dolphins, will serve 30 days in jail after violating the terms of his probation in a domestic violence case, according to the Associated Press. Johnson pleaded no contest to allegations of head-butting his former wife Evelyn Lozada last August.

It appears that a plea deal that called for no jail time could have been reached if Johnson had behaved with more respect in court on Monday. Broward County Circuit Judge Kathleen McHugh rejected the deal after Johnson slapped his attorney on the butt in a playful manner.

The judge said Johnson wasn't taking things seriously enough, and she didn't listen to his apologies. McHugh also extended Johnson's probation for three months.

Johnson has made a career out of being the court jester, and it sure looks like it cost him on Monday.
pi_127643675
Tebow naar Patriots :')
pi_127644024
Tebow _O_
pi_127644485
Wie had hier heel mooi voorspeld dat Tebow naar de Patriots zou gaan? Ik weet zeker dat ik dat las hier op fok.
pi_127646907
Tebow :r
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_127646946
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 16:42 schreef kidkash19 het volgende:

- Geen QB controversy
pi_127651430
Kut. :')
pi_127652906
Mooi toch. Als hij daar ooit tot spelen komt, dan kan hij laten zien wat hij waard is. Heb je ook niet meer die eindeloze discussie over wel of niet goed. Eens kijken of zijn accuracy daadwerkelijk is verbeterd.

Volgende signing JaMarcus Russell? Die zagen ze namelijk eerder tekenen dan Tebow.
pi_127654802
quote:
After spending three days with the former New York Jet in early February, independent quarterbacks coach Steve Carlson claimed in April that he had fixed Tebow's accuracy issues by correcting a footwork problem that led to his looping throwing motion.
Tuurlijk effe in drie dagen oplossen wat ie blijkbaar al zijn hele QB-leven fout doet :')
pi_127660546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 09:19 schreef ssebass het volgende:
Mooi toch. Als hij daar ooit tot spelen komt, dan kan hij laten zien wat hij waard is. Heb je ook niet meer die eindeloze discussie over wel of niet goed. Eens kijken of zijn accuracy daadwerkelijk is verbeterd.

Volgende signing JaMarcus Russell? Die zagen ze namelijk eerder tekenen dan Tebow.
Ik heb liever dat ze hun aandacht vestigen op Mallett.
pi_127669932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef rgras het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze hun aandacht vestigen op Mallett.
Die willen ze mogelijk verkopen las ik ergens (naar Browns?). Dan Tebow als back up voor Brady.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:58:20 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_127670225
Mooi voor Tebow. Veel mensen vergeten vaak dat niet hij maar de media keer op keer meedoet aan de 'hype'.

Als er iemand is die wel wat leuks met hem kan is het Belichick wel. :Y Wie had ooit gedacht dat Mike Vrabel (LB) zoveel TD's zou hebben?

quote:
Receptions 10
Touchdown receptions 10
pi_127671987
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef ssebass het volgende:

[..]

Die willen ze mogelijk verkopen las ik ergens (naar Browns?). Dan Tebow als back up voor Brady.
Dat schijnt juist van de baan te zijn omdat ze de 3rd string QB hebben verkocht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef popolon het volgende:
Mooi voor Tebow. Veel mensen vergeten vaak dat niet hij maar de media keer op keer meedoet aan de 'hype'.

Als er iemand is die wel wat leuks met hem kan is het Belichick wel. :Y Wie had ooit gedacht dat Mike Vrabel (LB) zoveel TD's zou hebben?

[..]

Vrabel was dan ook een baas. _O_
Zo jammer dat ik nooit een jersey van hem heb kunnen vinden..
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:13:30 #98
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_127672703
Timmeuh! ^O^ Blij voor hem.

Al gaan de Broncos gewoon de superbowl winnen. :P
Trotse Belg.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:06:36 #99
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_127696207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Called it.... :)
Luck is for losers
pi_127721600
Dockett's new facemask

woensdag 12 juni 2013 @ 22:00:00 #101
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_127727311
FOX schijnt weer een TV-kanaal te starten in NL. Met waarschijnlijk Eredivisie erop.
http://www.nu.nl/media/34(...)er-in-nederland.html

Ooit (rond 1999) was daar nog NFL op te zien. Zouden ze dat nu weer doen?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_127727926
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef DaMayan het volgende:
FOX schijnt weer een TV-kanaal te starten in NL. Met waarschijnlijk Eredivisie erop.

Open zender, daar zullen ze nooit NFL op uitzenden. Eredivisie Live is ook overpriced as hell. Voor een paar saaie voetbalwedstrijden per week met daarbij twee of drie mogelijke NFL games is ¤15,- p/mnd nog steeds duur.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:25:08 #103
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_127728753
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef emokid het volgende:

[..]

Open zender, daar zullen ze nooit NFL op uitzenden. Eredivisie Live is ook overpriced as hell. Voor een paar saaie voetbalwedstrijden per week met daarbij twee of drie mogelijke NFL games is ¤15,- p/mnd nog steeds duur.
Dan mag je 180 (12*15) euro gaan betalen voor Eredivise Live (waar ik totaal geen interesse in heb omdat ik gewoon geen voetbal kijk) en dan nog eens 200 Euro voor Gamepass om daar de wedstrijden te kijken die ze niet uitzenden, nee dat lijkt me een geweldige ontwikkeling 8)7. Je kan geen E-Live nemen maar dan zit je op zondagavond naar een zwart scherm te staren als je toevallig naar een wedstrijd wilt kijken die ook op E-Live komt :{.

Laat de NFL maar een niche sport blijven met een onaantrekkelijk kleine fanbase in dit landje, dat is stukken voordeliger voor je portemonnee.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:46:24 #104
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_127740800
Kijk Jets dit is nou wat er gebeurt als je GEEN antwoord geeft of ingaat op vragen

quote:
The Patriots continued minicamp Wednesday, with the fervor over new quarterback Tim Tebow beginning to subside.

The Patriots practiced before a considerably smaller crowd of journalists -- down from the 80-plus credentialed media members Tuesday -- while entertaining a VIP group at Gillette Stadium's practice fields.
Luck is for losers
pi_127745589
quote:

Elke zondagavond Joe Buck en Troy Aikman in de nederlandse huiskamers, ik verheug me er al op :9
pi_127747802
quote:

Liever niet, omdat dat zou betekenen dat er wedstrijden geblackout worden op Gamepass! Aikman en Buck kan ik nog wel aan... :9
pi_127748793
Inderdaad, laat er vooral geen NFL op een Nederlandse zender komen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:52:24 #108
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_127748884
Gooi maar zoveel mogelijk football op de TV!! Niet omdat ik het dan ga kijken (streams!) maar om de bekendheid van deze sport te vergroten en onze Amateur sport te laten groeien
Luck is for losers
pi_127749265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:19 schreef artm het volgende:

[..]

Liever niet, omdat dat zou betekenen dat er wedstrijden geblackout worden op Gamepass! Aikman en Buck kan ik nog wel aan... :9
Das dan ook 1 max 2 blackouts per week dan. En waarschijnlijk is dat toch een NFC East game (want Joe & Troy). Van mij mag het best, beetje bekendheid is geen probleem. Als ze dan ook wat college en misschien wat MLB gaan uitzenden van Fox Sports zou ik er nog over denken om ervoor te betalen
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:32:35 #110
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_127817552

Hijs binnen _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:43:58 #111
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127817617
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]

Hijs binnen _O_
Nice. Gewoon via nflshop gefixed? En wat is totale kostenplaatje geweest?
BEASTMODE
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:54:38 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_127817695
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:43 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Nice. Gewoon via nflshop gefixed? En wat is totale kostenplaatje geweest?
90 euro ;(.

Maar isniet duurder dan bijv een Ajax shirt :P.

En ja, via NFL shop Europe.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:57:16 #113
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127817719
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:54 schreef Smoofie het volgende:

[..]

90 euro ;(.

Maar isniet duurder dan bijv een Ajax shirt :P.

En ja, via NFL shop Europe.
Goddamn. Thanks - toch maar keer kijken 'voor de heb'
BEASTMODE
pi_127818763
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]

Hijs binnen _O_
Uitstekende keuze! ;)

quote:
We noted last week how little speculation there was about the identity of this year's team for HBO's "Hard Knocks." That changed late Friday.

Joe Reedy of the Cincinnati Enquirer reports that the Cincinnati Bengals will be featured this season. The Bengals also were on the show in 2009, back when Chad Johnson and Carson Palmer were team leaders.

The news first leaked out on Friday via Paul Domowitch of the Philadelphia Daily News. Domowitch, who has close ties to NFL Films, deleted his tweet not long after it went up. That was an odd development, but Reedy was able to confirm the news through his sources. Reedy says an official announcement is not likely to come for a week, possibly two at the latest.
Mweh.

[ Bericht 54% gewijzigd door rgras op 15-06-2013 09:22:38 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:45:00 #115
405682 maerk
Highbury
pi_127827324
Jammer dat er weer gekozen is voor de Bengals. Had zelf graag de Seahawks, 49ers, Broncos of Patriots eens gezien, al zullen ze dat New England nooit toelaten. Aan de andere kant, welk team het ook is, het blijft steengoede televisie.

Waarschijnlijk is de vraag al eerder gesteld maar hoe zit het met Gamepass voor volgende seizoen? Opnieuw gratis voor Nederland?
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_127832872
Het is een kwestie van afwachten. Op 4 juni zijn de prijzen bekend gemaakt, maar wij hebben nog steeds gratis toegang.
pi_127833367
Goh nooit geweten dat Poetin ook een super bowl ring heeft :D (zie nfl.com)
pi_127834144
Scheelt dat Kraft er nog een paar heeft.
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:28:05 #119
405682 maerk
Highbury
pi_127994968
Gronkowski heeft weer een operatie achter de rug en Hernandez wordt ondervraagd met betrekking tot een moordzaak. Ongewoon onrustig in New England.

In New Orleans gaat het gelukkig beter:
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_127996281
Ter aanvulling:

[ Bericht 33% gewijzigd door ssebass op 19-06-2013 18:12:37 ]
pi_128022654
quote:
A law enforcement official tells FOX Boston that Aaron Hernandez "appears to be directly tied to the homicide" of "associate" Odin Lloyd in North Attleboro, Mass.
Lekkere offseason voor de Pats' TE's.
pi_128022945
Wtf is nu weer een "associate"? klinkt al shady... en het feit dat ie vermoord is doet nog minder goeds vermoeden...
pi_128024022
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:53 schreef Guard het volgende:
Wtf is nu weer een "associate"? klinkt al shady... en het feit dat ie vermoord is doet nog minder goeds vermoeden...
quote:
Other than its members, Cosa Nostra makes extensive use of "associates". These are people who work for or aid a clan (or even multiple clans) but are not treated as true members. These include corrupt officials and prospective mafiosi. An associate is considered by the mafiosi nothing more than a tool, someone that they can "use", or "nothing mixed with nil."
Get it and Bet it
pi_128045724
quote:
Both Sports Illustrated and the Boston Globe are reporting that Aaron Hernandez will "likely" be arrested in connection with the murder of Odin Lloyd.
pi_128047180
:{
pi_128048326
quote:
Police plan to go back to the home of New England Patriot's tight end Aaron Hernandez today with another warrant based on evidence that "he destroyed his home security system,'' an investigator close to the case told ABC News.

The investigator, and other law enforcement sources, confirmed that the security system - which included video surveillance - was smashed intentionally.

And a cell phone used by Hernandez was handed over to investigators "in pieces'' by his attorneys, the sources said.

Police also want to know why a team of house cleaners were hired on Monday to scrub Hernandez's mansion, sources told ABC News.

The revelations come as multiple sources tell ABC News that the star NFL player has not been ruled out as a suspect in the murder of a semi-pro football player Odin Lloyd, 27, who was Hernandez's friend.
:N
pi_128048651
Ik zie het nog wel gebeuren dat de Pats hem cutten, zelfs al heeft hij maar een minieme rol gehad.

Edit: nvm, hij had een 12,5m signing bonus.. dat zal dus wel niet zo snel gebeuren.
pi_128050590
De Falcons krijgen waarschijnlijk net zo'n futuristisch stadion als de Vikings.
Vanbinnen ziet het er mooi uit vind ik.

pi_128050725
Waarom hebben veel stadions zo'n open hoek? New England heeft er een en ik geloof nog een paar, en deze nu ook.
pi_128050873
Ik vind het erg jammer.. symmetrie for the win.
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:32:14 #131
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128053238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

:N
Hij heeft gebeld met Ray Lewis?
pi_128055101
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Xetran het volgende:
Waarom hebben veel stadions zo'n open hoek? New England heeft er een en ik geloof nog een paar, en deze nu ook.
Als ze natural grass hebben/hadden ten tijden van het ontwerp is het logisch. Zo'n dichte bowl heeft niet echt een gunstig effect op natural grass.
Maar ik vermoed niet dat dat Falcons stadium ontworpen is voor naturual grass, fashionfad dus...
pi_128074023
Lol, Brady zal ook al wel zin hebben in het nieuwe seizoen. Geen Welker, Lloyd en waarschijnlijk Hernandez meer. Gronkowski constant geblesseerd. Alleen Amendola heeft nog enige staat van dienst...
Wordt een leuk jaar voor Brady
if you ain't cheating you ain't trying
pi_128074783
quote:
FOX 25's Bob Ward's sources have confirmed that there is video evidence of Hernandez and two other men wearing hooded sweatshirts walking into Hernandez's home within minutes of neighbors hearing gunshots.

Neighbors say they heard the gunshots between 3 a.m. and 3:30 a.m. Monday morning, but did not report it to police right away.

Just about an hour before Hernandez was caught on video walking into his home, Hernandez was seen at Lloyd's home in Dorchester.

FOX 25 also confirmed that the hard drive to Hernandez's home video surveillance system was heavily damaged when state police investigators went to his house.
pi_128079413
De Pats zijn Hernandez dit seizoen dus wel kwijt.
pi_128079451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:03 schreef rgras het volgende:
De Pats zijn Hernandez dit seizoen dus wel kwijt.
dit seizoen? ik neem aan dat ie gecut wordt?
pi_128079593
Ik heb het gevoel dat het uiteindelijk wel meevalt en dat er een vage verklaring voor zal zijn (dronken russische roulette spelen met een semi-automatisch pistool :')) en dat hij dus misschien een seizoen geschorst wordt. Normaal gesproken zouden de Pats hem inderdaad meteen cutten, maar ze hebben hem wel een dik contract gegeven (incl. 12,5M signing bonus).

Ik weet het, wishful thinking.
pi_128079697
Nou gezien zijn gesaboteerde phone en security system heeft ie wel wat te verbergen....
Om nog maar te zwijgen over die crimescene cleaners
pi_128079862
Ik ben het helaas helemaal met je eens. Gelukkig heeft Brady glass-Amendola nog. :')
pi_128080141
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef rgras het volgende:
Ik heb het gevoel dat het uiteindelijk wel meevalt en dat er een vage verklaring voor zal zijn (dronken russische roulette spelen met een semi-automatisch pistool :')) en dat hij dus misschien een seizoen geschorst wordt. Normaal gesproken zouden de Pats hem inderdaad meteen cutten, maar ze hebben hem wel een dik contract gegeven (incl. 12,5M signing bonus).

Ik weet het, wishful thinking.
De Falcons hebben ook een rechtszaak aangespannen om wat geld bij Vick te halen na dat dogfighting incident. Ik denk dat je dat ook wel kan doen als meneer Hernandez de cel ingaat voor zijn rol in deze zaak.
Get it and Bet it
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:27:22 #141
405682 maerk
Highbury
pi_128080411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef Moonlighter het volgende:
Lol, Brady zal ook al wel zin hebben in het nieuwe seizoen. Geen Welker, Lloyd en waarschijnlijk Hernandez meer. Gronkowski constant geblesseerd. Alleen Amendola heeft nog enige staat van dienst...
Och ja, dat heb ik wel vaker gedacht maar dan zorgt Brady er wel voor dat er weer één of andere onbekende receiver 1,000 yards haalt.. Dat is in mijn ogen het grote talent van Brady.
pi_128080419
quote:
NORTH ATTLEBORO, Mass. (MyFoxBoston.com) – Authorities have issued an arrest warrant for Patriots' TE Aaron Hernandez in connection with a murder investigation, according to a source.

A source told FOX 25's Bob Ward that the warrant, for obstruction of justice, was issued early Friday morning. It was not immediately known where Hernandez was.

Read more: http://www.myfoxboston.co(...)nandez#ixzz2WqxKfzFd
Dat kost je volgens mij al een paar jaar.
Get it and Bet it
pi_128080635
RossTuckerNFL twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 13:55:12 ABC News @MicheleMcPhee told us police will be at Hernandez home with arrest warrant shortly & there's concern he's threat to flee reageer retweet
Dan moet hij vooral doen, vluchten. Alsof hij al niet genoeg gedaan heeft.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 15:33:53 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_128082931
He's done.

Carriere voorbij. :W
pi_128085208
Van welke team is die clublogo van de hond in de OP?
pi_128085281
Browns
  vrijdag 21 juni 2013 @ 16:55:45 #147
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_128086264
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef Moonlighter het volgende:
zolang de Pats Brady hebben zijn ze naar mijn mening altijd een kanshebber. Hij heeft nota bene de SB gewonnen met no name Receivers en Running Backs
Luck is for losers
pi_128087967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:55 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

zolang de Pats Brady hebben zijn ze naar mijn mening altijd een kanshebber. Hij heeft nota bene de SB gewonnen met no name Receivers en Running Backs
En een Top 10 defense en Hall of Fame kicker. Totaal ander team.
pi_128090861
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef popolon het volgende:
He's done.

Carriere voorbij. :W
net zoals ray lewis zeker :')
pi_128112608
Voor de mensen die nog een film willen kijken: http://www.nfl.com/news/s(...)-movie-ever-sweet-16
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:43:01 #151
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128114342
TEST_Football twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 19:33:05 Current photo of Jamarcus Russell attached...down 51 pounds... Great job #Hard Work http://t.co/KjK3ZWM1Qp reageer retweet
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:02:55 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_128114799
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

En een Top 10 defense en Hall of Fame kicker. Totaal ander team.
Want de afgelopen jaren presteert hij zo slecht ondanks een crap defense?
Luck is for losers
pi_128115140
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Want de afgelopen jaren presteert hij zo slecht ondanks een crap defense?
Daar gaat mijn post helemaal niet over. Jij zegt dat hij de Superbowl won met een heleboel no name WR's en RB's. Dat klopt maar toen had hij ook een Top 10 defense en Hall of Fame kicker. Dat vergeet men wel eens hoe goed die defense toendertijd was. Dat was een veel beter team dan hij nu heeft and it's not even close.

Wat hebben de Pats gewonnen de laatste jaren met hun high powered offense en crap defense? .......
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:20:54 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_128115287
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Daar gaat mijn post helemaal niet over. Jij zegt dat hij de Superbowl won met een heleboel no name WR's en RB's. Dat klopt maar toen had hij ook een Top 10 defense en Hall of Fame kicker. Dat vergeet men wel eens hoe goed die defense toendertijd was. Dat was een veel beter team dan hij nu heeft and it's not even close.

Wat hebben de Pats gewonnen de laatste jaren met hun high powered offense en crap defense? .......
Oh die Defense was zeker goed maar Brady zijn aandeel mag daarin niet vergeten worden, Patriots hebben gewoon altijd een kans op een run zolang Brady daar staat. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.

Een SB is niet elk jaar voor hetzelfde team weggelegd maar als er 1 team constant presteert om dichtbij te komen zijn het de Pats wel.

Ik denk trouwens dat de D dit jaar een stuk beter is dan voorgaande jaren
Luck is for losers
  zondag 23 juni 2013 @ 18:24:10 #155
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128158353
Vraagje over NFL gamepass.

Is dat gratis? Want ik krijg hetvolgende te zien:
quote:
*NFL Game Pass is being offered for free in your territory. The availability of free access to NFL Game Pass is not guaranteed and may be terminated by the NFL at any time. Certain restrictions apply. NFL Game Pass is only available to users located outside the United States, Mexico, Bermuda, Antigua, the Bahamas, and any U.S. territories, possessions and commonwealths. For a full description of device-specific features, requirements, limitations, and other information, visit our FAQ.
Ik zat er namelijk over te denken om weer eens echt actief de NFL te gaan volgen. Dus..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128158398
Het is sinds het begin van vorig seizoen gratis, de vraag is uiteraard of het gratis blijft.
pi_128158408
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef slacker_nl het volgende:
Vraagje over NFL gamepass.

Is dat gratis? Want ik krijg hetvolgende te zien:

[..]

Ik zat er namelijk over te denken om weer eens echt actief de NFL te gaan volgen. Dus..
Hee slack, ook hier? :W
Tis (vooralsnog) gratis voor ons Nederlanders ja.
  zondag 23 juni 2013 @ 18:27:50 #158
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128158464
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:25 schreef Guard het volgende:

[..]

Hee slack, ook hier? :W
Tis (vooralsnog) gratis voor ons Nederlanders ja.
Lurkmodus :P (nee, nooit uit m'n AT geflikkerd na de SuperBowl).

Maar gratis is ++, mooi!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:33:13 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_128284906
Hernandez gearresteerd en een uur erna gereleased door de Patriots
Luck is for losers
pi_128285632
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:33 schreef kidkash19 het volgende:
Hernandez gearresteerd en een uur erna gereleased door de Patriots
Gearresteerd voor ondervraging of echt in hechtenis genomen? Snelle release. Had verwacht dat dat pas zou gebeuren als die schuldig wordt verklaard.
pi_128287934
Goed gedaan door de Pats. ^O^
pi_128290884
Shit just got real, dit is wel even anders dan vriendelijk verzocht te worden om op het bureau te verschijnen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:24:50 #163
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128293714
http://www.myfoxboston.co(...)king-news-livestream
Hij komt zo voor een rechter.

Echt vlot gaat het niet :')

[ Bericht 14% gewijzigd door PirE op 26-06-2013 20:33:03 ]
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:41:07 #164
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128294450
Daar komt ie
pi_128294544
En murder charges it is.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:43:21 #166
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128294566
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef The_Playmaker het volgende:
En murder charges it is.
En wat met firearms.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:54:28 #167
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128295112
Volgens mij is hij keihard genaaid door zijn gangstah-matties. Hij houdt zijn bek en die gasten gaan voor een deal.

Ray Lewis had betere vrienden, die hielden gewoon allemaal hun mond
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:07:26 #168
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128295827

Ze willen hem gelijk vastzetten, zonder bail-mogelijkheden.
pi_128295912
Ik ken iemand die een maand terug nog een Hernandez-jersey heeft gekocht. :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:10:02 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128295955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:09 schreef rgras het volgende:
Ik ken iemand die een maand terug nog een Hernandez-jersey heeft gekocht. :')
Dat is lullig :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:13:35 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128296147
Geen bail.
pi_128296582
quote:
As a three-year veteran, Hernandez will be subject to waivers. Another team theoretically could claim Hernandez by Thursday.
Bengals _O-
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:50:05 #173
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128302343
[flauw]Ik snap wel waarom hij gecut is, hij heeft geen armen[/flauw]
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:20:21 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_128304068
quote:
Wesley Lowery ‏@WesleyLowery 32m
To be clear: DA's saying #hernandez shot Lloyd three times right after Lloyd got out of the car. Then stood over him & put two in his chest.
Luck is for losers
pi_128306304
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef PirE het volgende:
[flauw]Ik snap wel waarom hij gecut is, hij heeft geen armen[/flauw]
[ afbeelding ]
Ach, waarschijnlijk is Gisele nu aan het tweeten dat zelfs hij die pass had kunnen vangen van Brady naar Welker... :W
pi_128319916
AaronHernandez twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 18:27:59 Life isn't measured by the amount of breathes we take...it's the moments that take our breathe away!! reageer retweet
pi_128320045
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef emokid het volgende:
AaronHernandez twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 18:27:59 Life isn't measured by the amount of breathes we take...it's the moments that take our breathe away!! reageer retweet
Like a punch in the stomach or maybe more appropriate a bullet in the lungs? ;)
pi_128323390
quote:
One of the biggest names in the NFL will be in London next week – and here is your chance to get 'Up Close and Personal' with a dual Super Bowl winner.

Pittsburgh Steelers quarterback Ben Roethlisberger, who will be facing the Minnesota Vikings at Wembley Stadium on September 29, will be the special guest next Tuesday (July 2) at The Grosvenor House Hotel in London's Park Lane in the first of a new and occasional style of NFLUK fan forum. An exclusive group of 30 fans – who on this occasion must be members of the Union Jax – will get to spend time with Big Ben.

Numbers for this highly exclusive event are strictly limited with successful applicants only given 1 ticket and tickets are reserved for Union Jax members.
_O- tuurlijk, om de QB van de Steelers te ontmoeten, moet je lid worden van de UK Jags fanclub...
Tevens :') om zo support voor de Jags moeten krijgen...
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:35:58 #179
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128335658
quote:
More and more media outlets have confirmed the jaw-dropping news from FOX 25 that police are investigating Aaron Hernandez in connection with a July 2012 double murder that occurred in Boston.

The latest detail from the Boston Globe will make jaws drop even farther. According to Maria Cramer of the Globe, an unnamed law-enforcement official has said there’s a possible link between the crimes.

“The motive [for killing Odin Lloyd] might have been that [Lloyd] knew [Hernandez] might have been involved” in the July 2012 homicides, the unnamed law-enforcement official told Cramer.

Read more...
pi_128337100
Serialkillers in the NFL...
pi_128375574
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:28:59 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_128378955
Je mag je Hernandez jersey nu inruilen bij de Pats. Ze maken echt schoon schip.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:46:22 #183
67174 Dos37
Come on Twente
pi_128379693
Tjezus wat een verhaal. :{
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:36:48 #184
405682 maerk
Highbury
pi_128514530
Trainingscamp startdata zijn vrijgegeven voor de belangstellenden. Data zijn respectievelijk voor rookies en veterans.

AFC

Ravens: Under Armour Performance Center, Owings Mills, Md. — July 21 and July 24

Bills: St. John Fisher College, Pittsford, N.Y. — July 22 and July 27

Bengals: Paul Brown Stadium, Cincinnati — July 24 and July 24

Browns: Cleveland Browns Training Facility, Berea, Ohio — July 19 and July 24

Broncos: Paul D. Bowlen Memorial Broncos Centre, Englewood, Colo. — July 24 — July 24

Texans: Methodist Training Center, Houston — July 21 and July 25

Colts: Anderson University, Anderson, Ind. — July 23 and July 27

Jaguars: Florida Blue Health & Wellness Practice Fields, Jacksonville, Fla. — July 25 and July 25

Chiefs: Missouri Western State University, St. Joseph, Mo. — July 22 and July 25

Dolphins: Miami Dolphins Training Facility, Davie, Fla. — July 20 and July 20

Patriots: Gillette Stadium, Foxboro, Mass. — July 21 and July 25

Jets: SUNY Cortland, Cortland, N.Y. — July 22 and July 25

Raiders: Napa Valley Marriott Napa, Calif. — July 25 and July 25

Steelers: Saint Vincent College, Latrobe, Pa. — July 26 and July 26

Chargers: Chargers Park, San Diego, Calif. — July 24 and July 24

Titans: Baptist Sports Park, Nashville, Tenn. — July 24 and July 24

NFC

Cardinals: University of Phoenix Stadium, Glendale, Ariz. — July 23 and July 25

Falcons: Atlanta Falcons Training Facility, Flowery Branch, Ga. — July 24 and July 24

Panthers: Wofford College, Spartanburg, S.C. — July 21 and July 25

Bears: Olivet Nazarene University, Bourbonnais, Ill. — July 25 and July 25

Cowboys: City of Oxnard Fields, Oxnard, Calif. — July 20 and July 20

Lions: Detroit Lions Training Facility, Allen Park, Mich. — July 22 and July 25

Packers: St. Norbert College, Green Bay, Wis. — July 25 and July 25 `

Vikings: Minnesota State University, Mankato, Mankato, Minn. — July 25 and July 25

Saints: New Orleans Saints Training Facility, Metairie, La. — July 18 and July 25

Giants: Timex Performance Center, East Rutherford, N.J. — July 26 and July 26

Eagles: NovaCare Complex, Philadelphia, Pa. — July 22 and July 25

Rams: Rams Park Training Center, Earth City, Mo. — July 21 and July 24

49ers: Marie P. DeBartolo Sports Center, Santa Clara, Calif. — July 19 and July 24

Seahawks: Virginia Mason Athletic Center, Renton, Wash. — July 24 and July 24

Buccaneers: One Buccaneer Place, Tampa, Fla. — July 17 and July 24

Redskins: Bon Secours Training Center, Richmond, Va. — July 24 and July 24
pi_128526680
Crap....
quote:
Wijziging zenderaanbod
Op dit moment is ESPN America onderdeel van het zenderaanbod in uw tv-abonnement
TV Extra. Helaas heeft deze zender besloten per 1 augustus in het grootste deel van Europa te stoppen met uitzenden. Dat betekent dat ESPN America vanaf dat moment niet meer beschikbaar is en dus geen onderdeel meer uitmaakt van uw tv-abonnement.
(mail van Ziggo)
pi_128526704
dat kan toch niet meer als verrassing komen?
pi_128529053
Oh dan heb ik ergens totaal niet op zitten letten denk ik. Kwam voor mij wel uit de lucht vallen namelijk.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:11:58 #188
405682 maerk
Highbury
pi_128532773
We zitten momenteel echt in het zwarte NFL gat, er is echt werkelijk niks nieuws te melden buitenom NFL spelers die in de problemen komen.

Dit filmpje vond ik dan weer wel leuk om te zien. Chad Johnson die 24mph op een loopband sprint.. _O-

pi_128533746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:11 schreef maerk het volgende:
We zitten momenteel echt in het zwarte NFL gat, er is echt werkelijk niks nieuws te melden buitenom NFL spelers die in de problemen komen.

Dit filmpje vond ik dan weer wel leuk om te zien. Chad Johnson die 24mph op een loopband sprint.. _O-

Oh daarom kwam ik deze tegen:
Beetje elkaar aftroeven...
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:05:56 #190
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_128537532
Het grappigste vind ik nog dat men denkt dat ze dan ook daadwerkelijk snel zijn.....
Luck is for losers
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:50:28 #191
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_128542411
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef kidkash19 het volgende:
Het grappigste vind ik nog dat men denkt dat ze dan ook daadwerkelijk snel zijn.....
Ik doe het ze niet na hoor.
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:57:48 #192
405682 maerk
Highbury
pi_128571254
De Patriots hebben hun logo gemoderniseerd, ik vind het wel uitstraling hebben.

pi_128571364
meh, vind die rare uitstekels aan de letters helemaal niets.
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:06:18 #194
405682 maerk
Highbury
pi_128571480
Dat geeft het juist wel een eigen uitstraling in de NFL, al lijkt het een beetje op de tekst van de Texas Rangers.
pi_128589426
  maandag 8 juli 2013 @ 20:41:53 #196
405682 maerk
Highbury
pi_128733152
quote:
NFL.com's Aditi Kinkhabwala reported Monday that Cruz and the New York Giants have agreed on a long-term contract extension, according to a source with knowledge of the negotiations. Cruz will earn $43 million on a five-year extension that will be added to his current one-year, $2.879 million restricted tender. NFL.com's Albert Breer reported Monday that Cruz will receive $15.6 million guaranteed, according to a source involved in the negotiations. That would make the entire deal a six-year, $45.879 million contract.
Mooie deal voor Cruz, ik ben absoluut geen fan van hem maar hij heeft hem dik verdiend.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:11:36 #197
67174 Dos37
Come on Twente
pi_128737539
Mooi het was voor de Giants ook wel nodig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:09:30 #198
405682 maerk
Highbury
pi_128761700

Rex Ryan in pamplona.. _O-
pi_128842636
Bill Belichick kan maar beter s'ochtends de kranten niet meer openslaan:
quote:
Patriots CB Alfonzo Dennard was arrested on suspicion of DUI in Lincoln (NE) early Thursday morning.

Dennard was pulled over around 2AM Thursday morning after he was spotted straddling a lane line. In addition to suspicion of DUI, the 24-year-old was cited for refusing a chemical test and a driving infraction. Dennard was sentenced to 30 days in jail and probation in April stemming from a 2012 bar fight in which he punched an investigating officer in the face. Commissioner Roger Goodell already planned to review that case, so this new arrest doesn't bode well for the second-year corner. Dennard is likely facing a lengthy league-imposed suspension, and the Patriots figure to strongly considering cutting ties as another black mark is added to the organization's troubling offseason.
Wat een offseason voor de Pats....
pi_128846179
quote:
Logisch dat je naar de fles grijpt als je in Denver woont.
pi_128848179
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar dan kruip je niet meer achter het stuur o|O

Stomme klojo's, die mogen meteen ontslagen worden mwb, zeker die ene die de agent het ziekenhuis inreedt...
pi_128848281
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik zou Amsterdam er nu wel voor willen ruilen hoor..
pi_128849880
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef emokid het volgende:

[..]

Indeed.
pi_128850046
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik zou Amsterdam ook wel voor Detroit ruilen.
pi_128853958
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik zou Amsterdam ook wel voor Detroit ruilen.
Precies.. In a heartbeat. Maar goed, dit is weer een ander verhaal.
pi_128854684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef rgras het volgende:

[..]

Indeed.
[ afbeelding ]
Lijkt me niet echt downtown Denver dit :D
  vrijdag 12 juli 2013 @ 07:41:42 #208
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_128860632
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:34:56 #209
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_128887778
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef rgras het volgende:

[..]

Indeed.
[ afbeelding ]
Colorado is prachtig ja. Denver niet echt. ;)
  zondag 14 juli 2013 @ 01:58:29 #210
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_128925175
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Colorado is prachtig ja. Denver niet echt. ;)
Dit :)
  zondag 14 juli 2013 @ 11:50:11 #211
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_128929241
Seizoen mag van mij wel weer beginnen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_128929317
Dat zei ik de dag na de Superbowl al. :')
pi_128931849
  zondag 14 juli 2013 @ 16:10:11 #214
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_128937918
Victor Cruz en Roddy White deden stevige uitspraken over deze zaak op twitter. Die van Cruz is verwijderd. Die van Roddy is nog gewoon te vinden.

roddywhiteTV twitterde op zondag 14-07-2013 om 05:03:17 All them jurors should go home tonight and kill themselves for letting a grown man get away with killing a kid reageer retweet
pi_128938569
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 16:10 schreef Terreros85 het volgende:
Victor Cruz en Roddy White deden stevige uitspraken over deze zaak op twitter. Die van Cruz is verwijderd. Die van Roddy is nog gewoon te vinden.

roddywhiteTV twitterde op zondag 14-07-2013 om 05:03:17 All them jurors should go home tonight and kill themselves for letting a grown man get away with killing a kid reageer retweet
Gelijk heeft 'ie. Is die van Cruz nog te vinden ergens?
pi_128938651
pi_128939806
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 16:25 schreef rgras het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn verdiende loon.
pi_128940578
Waar gaat het precies over dan? Beveiliger die werd aangevallen en daarna die jongen doodschoot?
  zondag 14 juli 2013 @ 19:38:09 #219
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_128945041
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 16:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Gelijk heeft 'ie. Is die van Cruz nog te vinden ergens?
Gelijk heeft hij? Jij bent op de hoogte van alle ins en outs van die zaak? Al die NFL spelers zouden eens eerst moeten nadenken voordat ze handelen. Nu ook weer de Pouncey brothers met hun Free Hernandez caps. Sukkels. :')
  zondag 14 juli 2013 @ 19:54:12 #220
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_128945709
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gelijk heeft hij? Jij bent op de hoogte van alle ins en outs van die zaak? Al die NFL spelers zouden eens eerst moeten nadenken voordat ze handelen. Nu ook weer de Pouncey brothers met hun Free Hernandez caps. Sukkels. :')
En met foto:

Verder is het systeem van jury-rechtspraak zo krom als een hoepel. Maar dat is meer iets voor andere topics.
pi_128945824
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef zjroentje het volgende:
Nu ook weer de Pouncey brothers met hun Free Hernandez caps. Sukkels. :')
Sukkels? Jij bent op de hoogte van alle ins en outs?
  zondag 14 juli 2013 @ 20:05:26 #222
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_128946209
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Sukkels? Jij bent op de hoogte van alle ins en outs?
Nee. En zij ook niet. Er is iemand vermoord. Hernandez is hoofdverdachte. En zij willen hem vrij hebben. :') Zullen we eerst het proces afwachten? Maar ik denk niet dat die gasten zo slim zijn.
pi_128946325
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee. En zij ook niet. Er is iemand vermoord. Hernandez is hoofdverdachte. En zij willen hem vrij hebben. :') Zullen we eerst het proces afwachten? Maar ik denk niet dat die gasten zo slim zijn.
Als je er van overtuigt bent dat iemand onschuldig is mag je hem toch gewoon steunen, zie het probleem niet.
  zondag 14 juli 2013 @ 20:22:39 #224
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_128946854
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Boe-man het volgende:
Waar gaat het precies over dan? Beveiliger die werd aangevallen en daarna die jongen doodschoot?
Buurtwachter Zimmerman achtervolgt een zwarte jongen die zich volgens Z verdacht gedraagt. Z gaat de confrontatie aan, er komt een gevecht. Z is de zwakkere in het gevecht en hij schiet de jongen dood (self-defense volgens Z). Z gaat vrij uit omdat de aanklager te weinig bewijs tegen Z heeft om hem te veroordelen. Puur kijkend naar het recht is dit de enige juiste uitspraak.

In de zaak Hernandez moet de aanklager ook genoeg bewijs vinden voor veroordeling. Hernandez hoeft zijn onschuld niet te bewijzen, hij moet alleen voor genoeg reasonable doubt zorgen.
pi_128947133
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Als je er van overtuigt bent dat iemand onschuldig is mag je hem toch gewoon steunen, zie het probleem niet.
Dus omdat je enkele jaren een kleedkamer met elkaar gedeeld hebt weet je of iemand in staat is om iemand anders te vermoorden? Right :')

Daarnaast hebben de broertjes niet de beschikking over het bewijsmateriaal, afgelegde verklaringen etc. etc. Dit is dus gewoon een gevalletje stupiditeit.
  maandag 15 juli 2013 @ 12:58:37 #226
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_128967433
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Buurtwachter Zimmerman achtervolgt een zwarte jongen die zich volgens Z verdacht gedraagt. Z gaat de confrontatie aan, er komt een gevecht. Z is de zwakkere in het gevecht en hij schiet de jongen dood (self-defense volgens Z). Z gaat vrij uit omdat de aanklager te weinig bewijs tegen Z heeft om hem te veroordelen. Puur kijkend naar het recht is dit de enige juiste uitspraak.
Heb een klein beetje over deze zaak gelezen en mijns inziens is dit wel correct. Beetje raar dan dat emokid die Zimmerman graag dood wil zien.

En direct ook weer de racisme kaart door velen. Een blanke jury bevooroordeeld noemen en beschuldigen van racisme is natuurlijk niet racistisch ofzo ...
pi_129214080
Zo, de tour is voorbij we gaan ons langzamerhand weer richten op de mooiste sport in de mooiste competitie ter wereld. Helaas zonder ESPN America, ik zal er nog aan moeten wennen. Nog 45 dagen en dan gaan we weer knallen. Nog opmerkelijke trades geweest en wie is er retired behalve Ray Lewis en Brian Urlacher?
  maandag 22 juli 2013 @ 12:26:02 #228
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_129216586
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, de tour is voorbij we gaan ons langzamerhand weer richten op de mooiste sport in de mooiste competitie ter wereld. Helaas zonder ESPN America, ik zal er nog aan moeten wennen. Nog 45 dagen en dan gaan we weer knallen. Nog opmerkelijke trades geweest en wie is er retired behalve Ray Lewis en Brian Urlacher?
Timmetje Tebow naar de Patriots was vrij opmerkelijk.
Trotse Belg.
pi_129223106
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat de Steelers hier blij mee zijn. Als organisatie wil je hier niet mee in verband gebracht worden door één van je eigen spelers. Vooral niet na al die media aandacht die ze zelf hebben gehad met de Big Ben affaire. Ik snap heus wel dat Pouncey een goede vriend is van Hernandez maar dan nog doe je dit niet. Al is het alleen al uit respect voor degene die is overleden.
pi_129226796
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
http://bleacherreport.com(...)on-acquisiton/page/2

"VON MILLER FACES FOUR-GAME SUSPENSION"

[ Bericht 2% gewijzigd door rgras op 22-07-2013 19:50:20 ]
pi_129276936

23 minuten lang een punting practice opgenomen met Google Glass, door Chris Kluwe. Interessanter dan ik had verwacht in ieder geval. :P
pi_129358448
Matty Ice heeft ook verlengd bij de Falcons, 5 jaar, $103.75 million ($59 million guaranteed).
Get it and Bet it
pi_129366699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef emokid het volgende:

23 minuten lang een punting practice opgenomen met Google Glass, door Chris Kluwe. Interessanter dan ik had verwacht in ieder geval. :P
Is inderdaad wel heel vet om te zien zo vanaf Google Glass. Vraag me af of Kluwe de plek voor punter bij de Raiders weet te bemachtigen, is wel een goede vent geloof ik
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:44:57 #235
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_129366912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef emokid het volgende:

:D wij hebben in onze finale een speler uitgerust met een klein cameraatje in zn helm, de beelden moet ik nog zien
Luck is for losers
pi_129371992
Overigens nog gefeliciteerd, al ziet het er naar uit dat jullie niet veel tegenstand hebben gekregen. _O-
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:28:01 #237
405682 maerk
Highbury
pi_129375941
Enkele nieuwtjes vandaag uit de NFL wereld:

• Eric Fisher heeft getekend bij de Chiefs voor 4 jaar (+/- 22 miljoen)

• Percy Harvin moet mogelijk een heup-operatie ondergaan. Zou een klap in het gezicht zijn als ze die moeten missen. Blijft echter een gerucht.

• John Abraham heeft alsnog een team gevonden de Arizona Cardinals. (2 jaar)

• Sedrick Ellis (nr. 7 pick in 2008 draft) is geretired. Had net deze zomer bij de Bears getekend maar ziet er nu dus geen heil meer in.

[ Bericht 0% gewijzigd door maerk op 26-07-2013 20:19:06 ]
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:43:06 #238
405682 maerk
Highbury
pi_129419071
Maclin torn ACL... :(
  zondag 28 juli 2013 @ 04:27:38 #239
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129425966
Verlander who? Maxie Scherzer! _O_
pi_129427086
Dennis Pita out for the Season na zijn heup operatie....

En komt er nog een Fok Fantasy league??
  zondag 28 juli 2013 @ 12:34:02 #241
405682 maerk
Highbury
pi_129429636

Blijft toch een schitterend beeld, Calvin Johnson die naar een bal zweeft..
Overigens heerlijk om via de teamsites (o.a. Seahawks, Eagles, Chiefs, Patriots) de beelden van trainingcamp te volgen, de hele sfeer die daar om heen hangt ziet er super uit, moet voor een fan ook echt leuk zijn om daar bij te zijn.
pi_129431459
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:50 schreef sincerinhoo het volgende:

Als iemand zin heeft op nfl.com een league te starten :')
  zondag 28 juli 2013 @ 16:50:17 #244
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_129436539
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:50 schreef sincerinhoo het volgende:

Een aantal mensen in dit topic heeft al jaren een fantasy league bij Yahoo. Wellicht is er interesse om nog een league te starten. Daar wil ik ook wel aan meedoen met een tweede team.
pi_129436568
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Als iemand zin heeft op nfl.com een league te starten :')
Hebben we genoeg man, wil best één starten :D
pi_129436586
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:51 schreef Theoden het volgende:

[..]

Hebben we genoeg man, wil best één starten :D
Vorig jaar hadden we er 12 ofzo? Denk dat het wel moet lukken.
pi_129436749
http://fantasy.nfl.com/league/1638829

Password: fok2013
Draft staat nu op 25 augustus 17:00, maar daar kunnen we nog altijd mee schuiven :D

12 teams, play-offs week 16 en 17 met 4 teams.

Puntentelling gewoon standaard :)
pi_129436789
Hoe kan ik joinen? Kan het nergens vinden :@
pi_129436848
Invite friends by emailing the following URL and league information directly to your friends:

Join Here: http://fantasy.nfl.com/re(...)oin?leagueId=1638829
League ID: 1638829
League Password: fok2013
  zondag 28 juli 2013 @ 17:07:06 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_129436935
Ik hoop zo dat BJ Manuel starting QB van de Bills wordt. De dag na zijn 1e start in regular season ben ik negerrijk :D *O* *;. BJ Manuel O+ O+
pi_129437121
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:59 schreef Theoden het volgende:
http://fantasy.nfl.com/league/1638829

Password: fok2013
Draft staat nu op 25 augustus 17:00, maar daar kunnen we nog altijd mee schuiven :D

12 teams, play-offs week 16 en 17 met 4 teams.

Puntentelling gewoon standaard :)
Ik heb een beetje mijzelf uitgenodigd, sta erin als 'The Coroner's Gambit'. Heb vorig jaar niet meegedaan, maar zit wel in beide fok!baseball leagues en die van NHL jaarlijks. Mocht ik iemand anders zijn plek ingenomen hebben, kan ik mezelf wel de deur uit wijzen..
pi_129437137
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik heb een beetje mijzelf uitgenodigd, sta erin als 'The Coroner's Gambit'. Heb vorig jaar niet meegedaan, maar zit wel in beide fok!baseball leagues en die van NHL jaarlijks. Mocht ik iemand anders zijn plek ingenomen hebben, kan ik mezelf wel de deur uit wijzen..
Feel free hoor ;)
pi_129437183
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Feel free hoor ;)
Is er echter ook niet een fok league bij Yahoo voor NFL? Is het fantasytopic dan voor beide leagues?
pi_129437201
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef emokid het volgende:

[..]

Is er echter ook niet een fok league bij Yahoo voor NFL? Is het fantasytopic dan voor beide leagues?
Vorig jaar in ieder geval wel :D
pi_129437486
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:07 schreef PirE het volgende:
Ik hoop zo dat BJ Manuel starting QB van de Bills wordt. De dag na zijn 1e start in regular season ben ik negerrijk :D *O* *;. BJ Manuel O+ O+
Vertel :D
pi_129438081
Ik waag mij niet aan Fantasy Football.. ik ben al zoveel tijd 'kwijt' aan football. :)
  zondag 28 juli 2013 @ 20:03:55 #257
405682 maerk
Highbury
pi_129442228
Heb mezelf ook aangemeld onder de naam Vancouver Chiefs.

[ Bericht 21% gewijzigd door maerk op 28-07-2013 20:18:18 ]
pi_129444141
Heb me ook aangemeld voor de league. Vorig jaar deelgenomen aan de tweede league.
pi_129444169
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:07 schreef PirE het volgende:
Jammer alleen dat hij EJ heet.
pi_129444744
Wij hebben hem nog nooit onder de douche meegemaakt. _O-
  zondag 28 juli 2013 @ 22:02:14 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_129448002
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Jeroen1990 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat hij EJ heet.
Vreemd, ik ken hem alleen als BJ. Geweldige speler trouwens zolang zijn 1e optie openstaat :') . Is die gedekt dan heb je wel een probleem, dan weet hij niet wat hij moet doen en houdt hij de bal gewoon vast. Soms denkt hij dat hij toch in triple cover kan gooien maar 8/10 keer is dat een INT en heel soms een geweldige completion van zijn receiver waarna Mush/Herbie hem vergelijkt met een #random NFL-QB. Plak een hoop van die gelukte throws achter elkaar en je hebt een 1st-round QB en daarom hebben de Bills hem ook gedraft, de rest kunnen ze hem wel afleveren in trainingcamp :).

quote:
The funny thing is its easier to learn than the offense I had at Florida State, Manuel, the Bills first round draft pick, told SiriusXM NFL Radio, according to ESPN.com. Its a true West Coast-type progression offense. Thats really what I wanted when I was coming through the pre-draft process. I wanted something that I could just go in and say 1, 2, 3, 4, 5, check it down and run it. Thats it, its that simple. I love it.
Waarschijnlijk denkt hij dat "run it" betekend dat hij de bal mag houden, dat kan die goed O+

[ Bericht 9% gewijzigd door PirE op 28-07-2013 22:20:41 ]
pi_129448989
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:02 schreef PirE het volgende:

Vreemd, ik ken hem alleen als BJ.
Meen je dit nou of is het een grap? Het is namelijk echt EJ :)

En i'm in the FOK Fantasy league: Sacks in the City. Ga je dag voor de 'draft' wel naar Mysterland dus hoop dat ik het mee ga maken. Iig bedankt voor de vele reacties op mijn vraag
  Redactie Frontpage zondag 28 juli 2013 @ 22:23:33 #263
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_129449149
Wat een zooi blessures zijn er nu al.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_129449241
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wat een zooi blessures zijn er nu al.
En ik hoorde ze op NFL Network nog zeggen dat de 6 weken pre-season eigenlijk alleen maar bedoeld zijn om beetje ritme op te doen en vooral blessures te voorkomen. Doen ze goed dan na 1-3 dagen. Ook vrij belangrijke spelers voor Eagles en Ravens die wegvallen nu....
  zondag 28 juli 2013 @ 22:25:28 #265
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_129449268
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Meen je dit nou of is het een grap? Het is namelijk echt EJ :)
Ik noem hem al jaren BJ in het College Football topic, maar niemand snapt het hier :'( :'(. Misschien moet ik wachten tot deze grootheid speeltijd krijgt in preseason. Rookie of the year is al vergeven _O_. Eigenlijk ben ik jaloers, gewoon voor eerst BJ zien spelen, echt dat is een moment dat je nooit meer vergeet. Je zal je kleinkinderen vertellen waar je was toen je hem voor het eerst een INT zag gooien, en zijn 1e sack, momenten om nooit te vergeten O+
pi_129449845
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik noem hem al jaren BJ in het College Football topic, maar niemand snapt het hier :'( :'(. Misschien moet ik wachten tot deze grootheid speeltijd krijgt in preseason. Rookie of the year is al vergeven _O_. Eigenlijk ben ik jaloers, gewoon voor eerst BJ zien spelen, echt dat is een moment dat je nooit meer vergeet. Je zal je kleinkinderen vertellen waar je was toen je hem voor het eerst een INT zag gooien, en zijn 1e sack, momenten om nooit te vergeten O+
Hahah ok ok, now i get it. Volgde College ook vrij goed afgelopen jaar via ESPN America (R.I.P.) Ben wel benieuwd of ie de starting job gaat krijgen en dan helemaal hoe hij het er vanaf gaat brengen...

BTW add Dan Coppen to the list met geblesseerden. De center van Broncos out for the season met een torn ACL
pi_129449868
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Hahah ok ok, now i get it. Volgde College Football ook vrij goed afgelopen 2 jaar via ESPN America (R.I.P.) Ben wel benieuwd of ie de starting job gaat krijgen en dan helemaal hoe hij het er vanaf gaat brengen...

BTW add Dan Coppen to the list met geblesseerden. De center van Broncos out for the season met een torn ACL
pi_129460213
quote:

[..]

Als je in de VS bj zegt dan denken ze maar aan een ding. Waarom zou je hem zo noemen?
pi_129460621
quote:

[..]

Ik noem hem al jaren BJ in het College Football topic, maar niemand snapt het hier :'( :'(.
Nou niemand, ik lees er altijd overheen, ben er inmiddels zo aan gewend :P
pi_129460627
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:49 schreef ssebass het volgende:

[..]

Als je in de VS bj zegt dan denken ze maar aan een ding. Waarom zou je hem zo noemen?
:')
pi_129461344
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:49 schreef ssebass het volgende:

[..]

Omdat ie blows misschien :Y
pi_129463249
quote:
11s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:03 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Omdat ie blows misschien :Y
Ben Roethlisburger.. :')
(Als je hem niet snapt..QBs on Facebook van profootballmock) ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 15:36:20 #273
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_129471383
Weet iemand of de NFL Game Pass weer voor nop is dit jaar?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_129472215
Ja is weer gratis.

Sport1 is trouwens in onderhandeling met ESPN America over een deel van de uitzendrechten, dus misschien valt er toch nog wat "gewoon op tv" te zien.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:18:07 #275
130412 Katth
pi_129472789
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ja is weer gratis.

Sport1 is trouwens in onderhandeling met ESPN America over een deel van de uitzendrechten, dus misschien valt er toch nog wat "gewoon op tv" te zien.
NFL heeft geen PS4/Xbox/Boxee/Apple TV app of wel? Voor NHL werkt dat best wel netjes voor op de tv.
pi_129473239
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef Katth het volgende:

[..]

NFL heeft geen PS4/Xbox/Boxee/Apple TV app of wel? Voor NHL werkt dat best wel netjes voor op de tv.
Nope, op geen enkele 3rd party toestel kun je Game Pass kijken, op iOS en Android na. Wel gek.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:32:21 #277
130412 Katth
pi_129473242
Met de iOS app kan je wel via AirPlay en een iPad/iPhone via Apple tv streamen naar de tv.
pi_129473295
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:32 schreef Katth het volgende:
Met de iOS app kan je wel via AirPlay en een ipad/iphone via Apple tv streamen naar de tv.
Dat is inderdaad wel handig. Vooral als het toestel een hoge resolutie ondersteunt, dan kun je genieten van 1080p beeld op je tv. De bitrate is ook erg hoog bij Game Pass, 4500 kbps. Ziet er prachtig uit.

Android gebruikers kunnen tevens sinds kort hetzelfde met 'Chromecast', en de laatste Nexus tablet ondersteunt 1920x1200, dus ook handig om evt. Game Pass mee te streamen op je tv.

Kan niet wachten. _O_
  maandag 29 juli 2013 @ 16:35:55 #279
130412 Katth
pi_129473361
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel handig. Vooral als het toestel een hoge resolutie ondersteunt, dan kun je genieten van 1080p beeld op je tv. De bitrate is ook erg hoog bij Game Pass, 4500 kbps. Ziet er prachtig uit.

Android gebruikers kunnen tevens sinds kort hetzelfde met 'Chromecast', en de laatste Nexus tablet ondersteunt 1920x1200, dus ook handig om evt. Game Pass mee te streamen op je tv.

Kan niet wachten. _O_
Apple tv ondersteunt volgens mij geen 1080p.
pi_129473401
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ja is weer gratis.

Gratis Gamepass vs 15 euro voor Sport1 abonnement en black-outs (zoals in Engeland). Nee, ik hoop echt dat Sport1 de NFL-rechten koopt :') :').

Ook al kopen ze een deel dan zit je straks met een situatie dat je Gamepass en Sport 1 moet hebben om alles te zien en Gamepass zal niet eeuwig gratis blijven. Gamepass kan je zo doorlussen naar je TV, de kwaliteit is top en je hebt de hele cast incl. Aaron Rodgers zijn Discount double check commercials *O* ipv die debiele Sport1/ESPNA-promos die je na 2 weken kan dromen.
Get it and Bet it
pi_129473473
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:35 schreef Katth het volgende:

[..]

Apple tv ondersteunt volgens mij geen 1080p.
Apple tv "2" niet, maar de laatste ("3") heeft wel 1080p.
pi_129473641
Het is wel een gemiste kans van NFL, maar goed bedenk wel dat NFL Gamepass alleen is voor mensen buiten Amerika en daar is de interesse blijkbaar niet dusdanig dat de NFL een paar 3rd party apps laat maken. MLB is groter in het buitenland net als de NBA en NHL.

Ben bang dat het er nooit gaat komen. En NFL op Sport1 met Nederlands commentaar? Nee dankje daar zit je toch niet op te wachten...

EDIT: Denk ook niet dat Chromecast hiervoor gaat werken. NFL moet dan de app aanpassen en de mogelijkheid to streamen toevoegen. Buiten dat duurt het nog wel ff voordat de Chromecast weer op voorraad is en laat staan in Nederland verkrijgbaar is helaas
  maandag 29 juli 2013 @ 16:44:18 #283
130412 Katth
pi_129473649
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:39 schreef emokid het volgende:

[..]

Apple tv "2" niet, maar de laatste ("3") heeft wel 1080p.
Ik heb dus een "2". Jailbreaken vs 1080p :)
  maandag 29 juli 2013 @ 17:16:55 #284
405682 maerk
Highbury
pi_129474814
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Gamepass kan je zo doorlussen naar je TV, de kwaliteit is top en je hebt de hele cast incl. Aaron Rodgers zijn Discount double check commercials *O* ipv die debiele Sport1/ESPNA-promos die je na 2 weken kan dromen.
Haha zo herkenbaar wat je zegt.. :)
pi_129476583
quote:

[..]

Gratis Gamepass vs 15 euro voor Sport1 abonnement en black-outs (zoals in Engeland). Nee, ik hoop echt dat Sport1 de NFL-rechten koopt :') :').

Ook al kopen ze een deel dan zit je straks met een situatie dat je Gamepass en Sport 1 moet hebben om alles te zien en Gamepass zal niet eeuwig gratis blijven. Gamepass kan je zo doorlussen naar je TV, de kwaliteit is top en je hebt de hele cast incl. Aaron Rodgers zijn Discount double check commercials *O* ipv die debiele Sport1/ESPNA-promos die je na 2 weken kan dromen.
Dit. Laat Sport1/Fox vooral met hun vingertjes van football afblijven.
pi_129477066
quote:

[..]

Ik zie het verschil niet. Vorig jaar hadden we ESPN America en gratis Gamepass, waarom zouden er blackouts komen als Sport1 bv. 2 wedstrijden per week uitzend? Als je ESPN America wilde ontvangen, moest je al een Sport1 abonnement hebben. Dus in weze verandert er niet zoveel.

Trouwens, ik bedenk me nu pas dat het niet eens zo hoeft te zijn dat Sport1 de NFL gaat uitzenden, nergens wordt beweerd dat de NFL bedoeld wordt met "een deel van de uitzendrechten". Misschien gaan ze alleen een paar wedstrijdjes knuppelen uitzenden. Enfin, oordeel zelf:

http://www.totaaltv.nl/ni(...)nt-espn-america.html
  maandag 29 juli 2013 @ 19:25:34 #287
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_129478733
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ik zie het verschil niet. Vorig jaar hadden we ESPN America en gratis Gamepass, waarom zouden er blackouts komen als Sport1 bv. 2 wedstrijden per week uitzend? Als je ESPN America wilde ontvangen, moest je al een Sport1 abonnement hebben. Dus in weze verandert er niet zoveel.

Trouwens, ik bedenk me nu pas dat het niet eens zo hoeft te zijn dat Sport1 de NFL gaat uitzenden, nergens wordt beweerd dat de NFL bedoeld wordt met "een deel van de uitzendrechten". Misschien gaan ze alleen een paar wedstrijdjes knuppelen uitzenden. Enfin, oordeel zelf:
Dat ligt aan je kabelboer. Ik heb jaren ESPN America gehad en ik heb geen Sport1. ESPN America had ook geen exclusieve rechten voor Europa.

Op het moment dat een Nederlandse partij (Sport 1) de rechten koopt krijg je een situatie zoals in de UK (met Sky) en voor Engeland had ESPN:A ook een aangepaste programmering lopen (afaik)

Gamepass heeft nu ook restrictie's voor mensen uit de UK omdat Sky betaald voor die rechten en het lijkt me logisch dat een Nederlandse partij dezelfde eisen heeft. Waarom zou je als kijker betalen voor Sport1 als je het ook gewoon live kan volgen dmv een dienst van de NFL zelf? Sport 1 gaat echt niet betalen voor die rechten als er geen exclusiviteit aan vast zit en met exclusive rechten halen ze misschien een paar % van de kleine NFL-fanbase in Nederland over om Sport 1 te nemen.

quote:
For users living in the UK and Republic of Ireland:

Weekly blackout restrictions apply to all subscriptions (Season Plus, Season, Monthly, Weekly, and Follow Your Team) for locally televised Regular Season games during both the 1pm ET and 4pm ET game windows on Sunday. These live game broadcasts will be blacked out in your area while the game is in progress. You will be able to watch them in the NFL Game Pass archives twenty-four (24) hours after their conclusion. These blackout restrictions apply to the Condensed Game and mobile archives of the selected games as well.

Monday, Thursday and Sunday Night games as well as U.S. Thanksgiving Day games will not be subject to blackouts in the UK and Republic of Ireland. Additional game restrictions may be added throughout the season due to regional broadcast rights.

All live broadcasts of the 2013 Playoffs including Super Bowl XLVII will be blacked out in the UK and Republic of Ireland. Each Playoff game (Super Bowl XLVIII included) will be made available twenty-four (24) hours after the conclusion of its live broadcast. These blackout restrictions apply to the Condensed Game and mobile archives of the selected games as well. While these games will not be available live in NFL Game Pass, they are available live locally on television.
Tevens hoop ik dat het om het knuppelen gaat, al zullen de mensen met MLB.tv daar ook niet blij mee zijn.
pi_129479896
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat ligt aan je kabelboer. Ik heb jaren ESPN America gehad en ik heb geen Sport1. ESPN America had ook geen exclusieve rechten voor Europa.

Op het moment dat een Nederlandse partij (Sport 1) de rechten koopt krijg je een situatie zoals in de UK (met Sky) en voor Engeland had ESPN:A ook een aangepaste programmering lopen (afaik)

Gamepass heeft nu ook restrictie's voor mensen uit de UK omdat Sky betaald voor die rechten en het lijkt me logisch dat een Nederlandse partij dezelfde eisen heeft. Waarom zou je als kijker betalen voor Sport1 als je het ook gewoon live kan volgen dmv een dienst van de NFL zelf? Sport 1 gaat echt niet betalen voor die rechten als er geen exclusiviteit aan vast zit en met exclusive rechten halen ze misschien een paar % van de kleine NFL-fanbase in Nederland over om Sport 1 te nemen.

[..]

Tevens hoop ik dat het om het knuppelen gaat, al zullen de mensen met MLB.tv daar ook niet blij mee zijn.
Heb met NHL Gamecenter afgelopen seizoen elke week te maken gehad met blackouts als ESPN:A ging uitzenden. Om compleet gek van te worden, want zo'n Gamecenter abonnement betaal je ook gewoon voor.

Ik vrees voor meer blackouts in andere sporten. Hoop echt niet dat we straks ons aanbod over twee verschillende media moeten bekijken. Voetballiefhebbers zijn al genaaid deze zomer nadat zelfs het Europees aanbod gesplitst is. Is gewoon erg duur.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:26:08 #289
405682 maerk
Highbury
pi_129481046
Nog 4 teams nodig voor de NFL.com fantasy league. Hopelijk kunnen de meesten bij de live draft aanwezig zijn, is wel zo leuk en goed voor de betrokkenheid. Moet daar trouwens een apart topic voor geopend worden?
pi_129486278
Leuk, ben er weer bij op NFL.com. Afgelopen jaar play-offs gehaald. :)
pi_129488789
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:26 schreef maerk het volgende:
Nog 4 teams nodig voor de NFL.com fantasy league. Hopelijk kunnen de meesten bij de live draft aanwezig zijn, is wel zo leuk en goed voor de betrokkenheid. Moet daar trouwens een apart topic voor geopend worden?
Niet nodig, is er al:
Fantasy Football Topic reeks

Bedenk wel dat er twee verschillende leagues daar besproken (kunnen) worden
pi_129492177
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Maravilla het volgende:
Leuk, ben er weer bij op NFL.com. Afgelopen jaar play-offs gehaald. :)
Ik ga voor het eerst een head to head fantasy doen. Best wel zin in.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:12:47 #293
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_129504899
Blijft GamePass gratis?
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_129507582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef F.Begbie het volgende:
Blijft GamePass gratis?
Nee, gaat ¤100 per maand kosten. pffff
pi_129508559
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Nee, gaat ¤100 per maand kosten. pffff
Wat? Dacht dat iemand hier had gepost dat het toch gratis bleef. 100e per maand, wat is dat voor exorbitant hoog bedrag... Eens even kijken.
pi_129508611
Hmm

quote:
*NFL Game Pass is being offered for free in your territory. The availability of free access to NFL Game Pass is not guaranteed and may be terminated by the NFL at any time. Certain restrictions apply. NFL Game Pass is only available to users located outside the United States, Mexico, Bermuda, Antigua, the Bahamas, and any U.S. territories, possessions and commonwealths. Game broadcasts included in the service are available only in English. For a full description of device-specific features, requirements, limitations, and other information, visit our FAQ.
pi_129508614
Dude, natuurlijk niet...
Koe postte dat omdat men blijkbaar nog te lui is om even een paar posts terug te lezen.

Sarcasm FTW >:)
pi_129508740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:51 schreef Guard het volgende:
Dude, natuurlijk niet...
Koe postte dat omdat men blijkbaar nog te lui is om even een paar posts terug te lezen.

Sarcasm FTW >:)
Ah te druk om alles door te lezen. Was een aantal jaar geleden wel een paar honderd euro en dat was dan nog exclusief play offs.
pi_129509015
In 2011 betaalde ik ¤209,95 voor de regular + post season. Als het dit jaar weer gratis blijft heb ik toch mooi ¤419,90 bespaard.
pi_129528189
Ben allang blij dat het nog een jaartje gratis blijft nu ESPN America verdwijnt over pak uhm beet 24,5 uur...

Al zou ik er zeker voor betalen nu, helemaal verslaafd aan RedZone, ideaal in combinatie met fantasy football
  woensdag 31 juli 2013 @ 06:29:31 #301
405682 maerk
Highbury
pi_129533256
Harvin moet een heupoperatie ondergaan.. Toch wel 4 maanden uit de roulatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')