quote:Police plan to go back to the home of New England Patriot's tight end Aaron Hernandez today with another warrant based on evidence that "he destroyed his home security system,'' an investigator close to the case told ABC News.
The investigator, and other law enforcement sources, confirmed that the security system - which included video surveillance - was smashed intentionally.
And a cell phone used by Hernandez was handed over to investigators "in pieces'' by his attorneys, the sources said.
Police also want to know why a team of house cleaners were hired on Monday to scrub Hernandez's mansion, sources told ABC News.
The revelations come as multiple sources tell ABC News that the star NFL player has not been ruled out as a suspect in the murder of a semi-pro football player Odin Lloyd, 27, who was Hernandez's friend.
Hij heeft gebeld met Ray Lewis?quote:
Als ze natural grass hebben/hadden ten tijden van het ontwerp is het logisch. Zo'n dichte bowl heeft niet echt een gunstig effect op natural grass.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Xetran het volgende:
Waarom hebben veel stadions zo'n open hoek? New England heeft er een en ik geloof nog een paar, en deze nu ook.
quote:FOX 25's Bob Ward's sources have confirmed that there is video evidence of Hernandez and two other men wearing hooded sweatshirts walking into Hernandez's home within minutes of neighbors hearing gunshots.
Neighbors say they heard the gunshots between 3 a.m. and 3:30 a.m. Monday morning, but did not report it to police right away.
Just about an hour before Hernandez was caught on video walking into his home, Hernandez was seen at Lloyd's home in Dorchester.
FOX 25 also confirmed that the hard drive to Hernandez's home video surveillance system was heavily damaged when state police investigators went to his house.
dit seizoen? ik neem aan dat ie gecut wordt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:03 schreef rgras het volgende:
De Pats zijn Hernandez dit seizoen dus wel kwijt.
De Falcons hebben ook een rechtszaak aangespannen om wat geld bij Vick te halen na dat dogfighting incident. Ik denk dat je dat ook wel kan doen als meneer Hernandez de cel ingaat voor zijn rol in deze zaak.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef rgras het volgende:
Ik heb het gevoel dat het uiteindelijk wel meevalt en dat er een vage verklaring voor zal zijn (dronken russische roulette spelen met een semi-automatisch pistool) en dat hij dus misschien een seizoen geschorst wordt. Normaal gesproken zouden de Pats hem inderdaad meteen cutten, maar ze hebben hem wel een dik contract gegeven (incl. 12,5M signing bonus).
Ik weet het, wishful thinking.
Och ja, dat heb ik wel vaker gedacht maar dan zorgt Brady er wel voor dat er weer één of andere onbekende receiver 1,000 yards haalt.. Dat is in mijn ogen het grote talent van Brady.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef Moonlighter het volgende:
Lol, Brady zal ook al wel zin hebben in het nieuwe seizoen. Geen Welker, Lloyd en waarschijnlijk Hernandez meer. Gronkowski constant geblesseerd. Alleen Amendola heeft nog enige staat van dienst...
Wordt een leuk jaar voor Brady
Dat kost je volgens mij al een paar jaar.quote:NORTH ATTLEBORO, Mass. (MyFoxBoston.com) – Authorities have issued an arrest warrant for Patriots' TE Aaron Hernandez in connection with a murder investigation, according to a source.
A source told FOX 25's Bob Ward that the warrant, for obstruction of justice, was issued early Friday morning. It was not immediately known where Hernandez was.
Read more: http://www.myfoxboston.co(...)nandez#ixzz2WqxKfzFd
Dan moet hij vooral doen, vluchten. Alsof hij al niet genoeg gedaan heeft.twitter:RossTuckerNFL twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 13:55:12ABC News @MicheleMcPhee told us police will be at Hernandez home with arrest warrant shortly & there's concern he's threat to flee reageer retweet
zolang de Pats Brady hebben zijn ze naar mijn mening altijd een kanshebber. Hij heeft nota bene de SB gewonnen met no name Receivers en Running Backsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:46 schreef Moonlighter het volgende:
Lol, Brady zal ook al wel zin hebben in het nieuwe seizoen. Geen Welker, Lloyd en waarschijnlijk Hernandez meer. Gronkowski constant geblesseerd. Alleen Amendola heeft nog enige staat van dienst...
Wordt een leuk jaar voor Brady
En een Top 10 defense en Hall of Fame kicker. Totaal ander team.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
zolang de Pats Brady hebben zijn ze naar mijn mening altijd een kanshebber. Hij heeft nota bene de SB gewonnen met no name Receivers en Running Backs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |