Ik heb een beetje mijzelf uitgenodigd, sta erin als 'The Coroner's Gambit'. Heb vorig jaar niet meegedaan, maar zit wel in beide fok!baseball leagues en die van NHL jaarlijks. Mocht ik iemand anders zijn plek ingenomen hebben, kan ik mezelf wel de deur uit wijzen..quote:Op zondag 28 juli 2013 16:59 schreef Theoden het volgende:
http://fantasy.nfl.com/league/1638829
Password: fok2013
Draft staat nu op 25 augustus 17:00, maar daar kunnen we nog altijd mee schuiven
12 teams, play-offs week 16 en 17 met 4 teams.
Puntentelling gewoon standaard
Feel free hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 17:15 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb een beetje mijzelf uitgenodigd, sta erin als 'The Coroner's Gambit'. Heb vorig jaar niet meegedaan, maar zit wel in beide fok!baseball leagues en die van NHL jaarlijks. Mocht ik iemand anders zijn plek ingenomen hebben, kan ik mezelf wel de deur uit wijzen..
Is er echter ook niet een fok league bij Yahoo voor NFL? Is het fantasytopic dan voor beide leagues?quote:
Vorig jaar in ieder geval welquote:Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Is er echter ook niet een fok league bij Yahoo voor NFL? Is het fantasytopic dan voor beide leagues?
Vertelquote:Op zondag 28 juli 2013 17:07 schreef PirE het volgende:
Ik hoop zo dat BJ Manuel starting QB van de Bills wordt. De dag na zijn 1e start in regular season ben ik negerrijk![]()
![]()
. BJ Manuel
![]()
Jammer alleen dat hij EJ heet.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:07 schreef PirE het volgende:
Ik hoop zo dat BJ Manuel starting QB van de Bills wordt. De dag na zijn 1e start in regular season ben ik negerrijk![]()
![]()
. BJ Manuel
![]()
Vreemd, ik ken hem alleen als BJ. Geweldige speler trouwens zolang zijn 1e optie openstaatquote:
Waarschijnlijk denkt hij dat "run it" betekend dat hij de bal mag houden, dat kan die goedquote:The funny thing is its easier to learn than the offense I had at Florida State, Manuel, the Bills first round draft pick, told SiriusXM NFL Radio, according to ESPN.com. Its a true West Coast-type progression offense. Thats really what I wanted when I was coming through the pre-draft process. I wanted something that I could just go in and say 1, 2, 3, 4, 5, check it down and run it. Thats it, its that simple. I love it.
Meen je dit nou of is het een grap? Het is namelijk echt EJquote:
En ik hoorde ze op NFL Network nog zeggen dat de 6 weken pre-season eigenlijk alleen maar bedoeld zijn om beetje ritme op te doen en vooral blessures te voorkomen. Doen ze goed dan na 1-3 dagen. Ook vrij belangrijke spelers voor Eagles en Ravens die wegvallen nu....quote:Op zondag 28 juli 2013 22:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wat een zooi blessures zijn er nu al.
Ik noem hem al jaren BJ in het College Football topic, maar niemand snapt het hierquote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Meen je dit nou of is het een grap? Het is namelijk echt EJ
Hahah ok ok, now i get it. Volgde College ook vrij goed afgelopen jaar via ESPN America (R.I.P.) Ben wel benieuwd of ie de starting job gaat krijgen en dan helemaal hoe hij het er vanaf gaat brengen...quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik noem hem al jaren BJ in het College Football topic, maar niemand snapt het hier![]()
. Misschien moet ik wachten tot deze grootheid speeltijd krijgt in preseason. Rookie of the year is al vergeven
. Eigenlijk ben ik jaloers, gewoon voor eerst BJ zien spelen, echt dat is een moment dat je nooit meer vergeet. Je zal je kleinkinderen vertellen waar je was toen je hem voor het eerst een INT zag gooien, en zijn 1e sack, momenten om nooit te vergeten
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Hahah ok ok, now i get it. Volgde College Football ook vrij goed afgelopen 2 jaar via ESPN America (R.I.P.) Ben wel benieuwd of ie de starting job gaat krijgen en dan helemaal hoe hij het er vanaf gaat brengen...
BTW add Dan Coppen to the list met geblesseerden. De center van Broncos out for the season met een torn ACL
Als je in de VS bj zegt dan denken ze maar aan een ding. Waarom zou je hem zo noemen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik noem hem al jaren BJ in het College Football topic, maar niemand snapt het hier![]()
. Misschien moet ik wachten tot deze grootheid speeltijd krijgt in preseason. Rookie of the year is al vergeven
. Eigenlijk ben ik jaloers, gewoon voor eerst BJ zien spelen, echt dat is een moment dat je nooit meer vergeet. Je zal je kleinkinderen vertellen waar je was toen je hem voor het eerst een INT zag gooien, en zijn 1e sack, momenten om nooit te vergeten
![]()
Nou niemand, ik lees er altijd overheen, ben er inmiddels zo aan gewendquote:Op zondag 28 juli 2013 22:25 schreef PirE het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 29 juli 2013 08:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als je in de VS bj zegt dan denken ze maar aan een ding. Waarom zou je hem zo noemen?
Omdat ie blows misschienquote:Op maandag 29 juli 2013 08:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als je in de VS bj zegt dan denken ze maar aan een ding. Waarom zou je hem zo noemen?
NFL heeft geen PS4/Xbox/Boxee/Apple TV app of wel? Voor NHL werkt dat best wel netjes voor op de tv.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ja is weer gratis.
Sport1 is trouwens in onderhandeling met ESPN America over een deel van de uitzendrechten, dus misschien valt er toch nog wat "gewoon op tv" te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |