abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129473239
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:18 schreef Katth het volgende:

[..]

NFL heeft geen PS4/Xbox/Boxee/Apple TV app of wel? Voor NHL werkt dat best wel netjes voor op de tv.
Nope, op geen enkele 3rd party toestel kun je Game Pass kijken, op iOS en Android na. Wel gek.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:32:21 #277
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_129473242
Met de iOS app kan je wel via AirPlay en een iPad/iPhone via Apple tv streamen naar de tv.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_129473295
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:32 schreef Katth het volgende:
Met de iOS app kan je wel via AirPlay en een ipad/iphone via Apple tv streamen naar de tv.
Dat is inderdaad wel handig. Vooral als het toestel een hoge resolutie ondersteunt, dan kun je genieten van 1080p beeld op je tv. De bitrate is ook erg hoog bij Game Pass, 4500 kbps. Ziet er prachtig uit.

Android gebruikers kunnen tevens sinds kort hetzelfde met 'Chromecast', en de laatste Nexus tablet ondersteunt 1920x1200, dus ook handig om evt. Game Pass mee te streamen op je tv.

Kan niet wachten. _O_
  maandag 29 juli 2013 @ 16:35:55 #279
130412 Katth
pi_129473361
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel handig. Vooral als het toestel een hoge resolutie ondersteunt, dan kun je genieten van 1080p beeld op je tv. De bitrate is ook erg hoog bij Game Pass, 4500 kbps. Ziet er prachtig uit.

Android gebruikers kunnen tevens sinds kort hetzelfde met 'Chromecast', en de laatste Nexus tablet ondersteunt 1920x1200, dus ook handig om evt. Game Pass mee te streamen op je tv.

Kan niet wachten. _O_
Apple tv ondersteunt volgens mij geen 1080p.
pi_129473401
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ja is weer gratis.

Sport1 is trouwens in onderhandeling met ESPN America over een deel van de uitzendrechten, dus misschien valt er toch nog wat "gewoon op tv" te zien.
Gratis Gamepass vs 15 euro voor Sport1 abonnement en black-outs (zoals in Engeland). Nee, ik hoop echt dat Sport1 de NFL-rechten koopt :') :').

Ook al kopen ze een deel dan zit je straks met een situatie dat je Gamepass en Sport 1 moet hebben om alles te zien en Gamepass zal niet eeuwig gratis blijven. Gamepass kan je zo doorlussen naar je TV, de kwaliteit is top en je hebt de hele cast incl. Aaron Rodgers zijn Discount double check commercials *O* ipv die debiele Sport1/ESPNA-promos die je na 2 weken kan dromen.
Get it and Bet it
pi_129473473
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:35 schreef Katth het volgende:

[..]

Apple tv ondersteunt volgens mij geen 1080p.
Apple tv "2" niet, maar de laatste ("3") heeft wel 1080p.
pi_129473641
Het is wel een gemiste kans van NFL, maar goed bedenk wel dat NFL Gamepass alleen is voor mensen buiten Amerika en daar is de interesse blijkbaar niet dusdanig dat de NFL een paar 3rd party apps laat maken. MLB is groter in het buitenland net als de NBA en NHL.

Ben bang dat het er nooit gaat komen. En NFL op Sport1 met Nederlands commentaar? Nee dankje daar zit je toch niet op te wachten...

EDIT: Denk ook niet dat Chromecast hiervoor gaat werken. NFL moet dan de app aanpassen en de mogelijkheid to streamen toevoegen. Buiten dat duurt het nog wel ff voordat de Chromecast weer op voorraad is en laat staan in Nederland verkrijgbaar is helaas
  maandag 29 juli 2013 @ 16:44:18 #283
130412 Katth
pi_129473649
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:39 schreef emokid het volgende:

[..]

Apple tv "2" niet, maar de laatste ("3") heeft wel 1080p.
Ik heb dus een "2". Jailbreaken vs 1080p :)
  maandag 29 juli 2013 @ 17:16:55 #284
405682 maerk
Highbury
pi_129474814
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Gamepass kan je zo doorlussen naar je TV, de kwaliteit is top en je hebt de hele cast incl. Aaron Rodgers zijn Discount double check commercials *O* ipv die debiele Sport1/ESPNA-promos die je na 2 weken kan dromen.
Haha zo herkenbaar wat je zegt.. :)
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_129476583
quote:

[..]

Gratis Gamepass vs 15 euro voor Sport1 abonnement en black-outs (zoals in Engeland). Nee, ik hoop echt dat Sport1 de NFL-rechten koopt :') :').

Ook al kopen ze een deel dan zit je straks met een situatie dat je Gamepass en Sport 1 moet hebben om alles te zien en Gamepass zal niet eeuwig gratis blijven. Gamepass kan je zo doorlussen naar je TV, de kwaliteit is top en je hebt de hele cast incl. Aaron Rodgers zijn Discount double check commercials *O* ipv die debiele Sport1/ESPNA-promos die je na 2 weken kan dromen.
Dit. Laat Sport1/Fox vooral met hun vingertjes van football afblijven.
pi_129477066
quote:

[..]

Ik zie het verschil niet. Vorig jaar hadden we ESPN America en gratis Gamepass, waarom zouden er blackouts komen als Sport1 bv. 2 wedstrijden per week uitzend? Als je ESPN America wilde ontvangen, moest je al een Sport1 abonnement hebben. Dus in weze verandert er niet zoveel.

Trouwens, ik bedenk me nu pas dat het niet eens zo hoeft te zijn dat Sport1 de NFL gaat uitzenden, nergens wordt beweerd dat de NFL bedoeld wordt met "een deel van de uitzendrechten". Misschien gaan ze alleen een paar wedstrijdjes knuppelen uitzenden. Enfin, oordeel zelf:

http://www.totaaltv.nl/ni(...)nt-espn-america.html
  maandag 29 juli 2013 @ 19:25:34 #287
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_129478733
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ik zie het verschil niet. Vorig jaar hadden we ESPN America en gratis Gamepass, waarom zouden er blackouts komen als Sport1 bv. 2 wedstrijden per week uitzend? Als je ESPN America wilde ontvangen, moest je al een Sport1 abonnement hebben. Dus in weze verandert er niet zoveel.

Trouwens, ik bedenk me nu pas dat het niet eens zo hoeft te zijn dat Sport1 de NFL gaat uitzenden, nergens wordt beweerd dat de NFL bedoeld wordt met "een deel van de uitzendrechten". Misschien gaan ze alleen een paar wedstrijdjes knuppelen uitzenden. Enfin, oordeel zelf:
Dat ligt aan je kabelboer. Ik heb jaren ESPN America gehad en ik heb geen Sport1. ESPN America had ook geen exclusieve rechten voor Europa.

Op het moment dat een Nederlandse partij (Sport 1) de rechten koopt krijg je een situatie zoals in de UK (met Sky) en voor Engeland had ESPN:A ook een aangepaste programmering lopen (afaik)

Gamepass heeft nu ook restrictie's voor mensen uit de UK omdat Sky betaald voor die rechten en het lijkt me logisch dat een Nederlandse partij dezelfde eisen heeft. Waarom zou je als kijker betalen voor Sport1 als je het ook gewoon live kan volgen dmv een dienst van de NFL zelf? Sport 1 gaat echt niet betalen voor die rechten als er geen exclusiviteit aan vast zit en met exclusive rechten halen ze misschien een paar % van de kleine NFL-fanbase in Nederland over om Sport 1 te nemen.

quote:
For users living in the UK and Republic of Ireland:

Weekly blackout restrictions apply to all subscriptions (Season Plus, Season, Monthly, Weekly, and Follow Your Team) for locally televised Regular Season games during both the 1pm ET and 4pm ET game windows on Sunday. These live game broadcasts will be blacked out in your area while the game is in progress. You will be able to watch them in the NFL Game Pass archives twenty-four (24) hours after their conclusion. These blackout restrictions apply to the Condensed Game and mobile archives of the selected games as well.

Monday, Thursday and Sunday Night games as well as U.S. Thanksgiving Day games will not be subject to blackouts in the UK and Republic of Ireland. Additional game restrictions may be added throughout the season due to regional broadcast rights.

All live broadcasts of the 2013 Playoffs including Super Bowl XLVII will be blacked out in the UK and Republic of Ireland. Each Playoff game (Super Bowl XLVIII included) will be made available twenty-four (24) hours after the conclusion of its live broadcast. These blackout restrictions apply to the Condensed Game and mobile archives of the selected games as well. While these games will not be available live in NFL Game Pass, they are available live locally on television.
Tevens hoop ik dat het om het knuppelen gaat, al zullen de mensen met MLB.tv daar ook niet blij mee zijn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_129479896
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat ligt aan je kabelboer. Ik heb jaren ESPN America gehad en ik heb geen Sport1. ESPN America had ook geen exclusieve rechten voor Europa.

Op het moment dat een Nederlandse partij (Sport 1) de rechten koopt krijg je een situatie zoals in de UK (met Sky) en voor Engeland had ESPN:A ook een aangepaste programmering lopen (afaik)

Gamepass heeft nu ook restrictie's voor mensen uit de UK omdat Sky betaald voor die rechten en het lijkt me logisch dat een Nederlandse partij dezelfde eisen heeft. Waarom zou je als kijker betalen voor Sport1 als je het ook gewoon live kan volgen dmv een dienst van de NFL zelf? Sport 1 gaat echt niet betalen voor die rechten als er geen exclusiviteit aan vast zit en met exclusive rechten halen ze misschien een paar % van de kleine NFL-fanbase in Nederland over om Sport 1 te nemen.

[..]

Tevens hoop ik dat het om het knuppelen gaat, al zullen de mensen met MLB.tv daar ook niet blij mee zijn.
Heb met NHL Gamecenter afgelopen seizoen elke week te maken gehad met blackouts als ESPN:A ging uitzenden. Om compleet gek van te worden, want zo'n Gamecenter abonnement betaal je ook gewoon voor.

Ik vrees voor meer blackouts in andere sporten. Hoop echt niet dat we straks ons aanbod over twee verschillende media moeten bekijken. Voetballiefhebbers zijn al genaaid deze zomer nadat zelfs het Europees aanbod gesplitst is. Is gewoon erg duur.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:26:08 #289
405682 maerk
Highbury
pi_129481046
Nog 4 teams nodig voor de NFL.com fantasy league. Hopelijk kunnen de meesten bij de live draft aanwezig zijn, is wel zo leuk en goed voor de betrokkenheid. Moet daar trouwens een apart topic voor geopend worden?
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_129486278
Leuk, ben er weer bij op NFL.com. Afgelopen jaar play-offs gehaald. :)
pi_129488789
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:26 schreef maerk het volgende:
Nog 4 teams nodig voor de NFL.com fantasy league. Hopelijk kunnen de meesten bij de live draft aanwezig zijn, is wel zo leuk en goed voor de betrokkenheid. Moet daar trouwens een apart topic voor geopend worden?
Niet nodig, is er al:
Fantasy Football Topic reeks

Bedenk wel dat er twee verschillende leagues daar besproken (kunnen) worden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129492177
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Maravilla het volgende:
Leuk, ben er weer bij op NFL.com. Afgelopen jaar play-offs gehaald. :)
Ik ga voor het eerst een head to head fantasy doen. Best wel zin in.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:12:47 #293
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_129504899
Blijft GamePass gratis?
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_129507582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef F.Begbie het volgende:
Blijft GamePass gratis?
Nee, gaat ¤100 per maand kosten. pffff
pi_129508559
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Nee, gaat ¤100 per maand kosten. pffff
Wat? Dacht dat iemand hier had gepost dat het toch gratis bleef. 100e per maand, wat is dat voor exorbitant hoog bedrag... Eens even kijken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_129508611
Hmm

quote:
*NFL Game Pass is being offered for free in your territory. The availability of free access to NFL Game Pass is not guaranteed and may be terminated by the NFL at any time. Certain restrictions apply. NFL Game Pass is only available to users located outside the United States, Mexico, Bermuda, Antigua, the Bahamas, and any U.S. territories, possessions and commonwealths. Game broadcasts included in the service are available only in English. For a full description of device-specific features, requirements, limitations, and other information, visit our FAQ.
pi_129508614
Dude, natuurlijk niet...
Koe postte dat omdat men blijkbaar nog te lui is om even een paar posts terug te lezen.

Sarcasm FTW >:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129508740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:51 schreef Guard het volgende:
Dude, natuurlijk niet...
Koe postte dat omdat men blijkbaar nog te lui is om even een paar posts terug te lezen.

Sarcasm FTW >:)
Ah te druk om alles door te lezen. Was een aantal jaar geleden wel een paar honderd euro en dat was dan nog exclusief play offs.
pi_129509015
In 2011 betaalde ik ¤209,95 voor de regular + post season. Als het dit jaar weer gratis blijft heb ik toch mooi ¤419,90 bespaard.
pi_129528189
Ben allang blij dat het nog een jaartje gratis blijft nu ESPN America verdwijnt over pak uhm beet 24,5 uur...

Al zou ik er zeker voor betalen nu, helemaal verslaafd aan RedZone, ideaal in combinatie met fantasy football
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')