SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht? "If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Nee ook niet meerquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Draait Luke nog wel eens? Dat was pas bazig
Had er dan van gemaakt:" Where do we go now ?! "quote:
Njetquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuw ritme kweken, net als ikquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben op maandag normaal niet aanwezig....Wat doe jij met mn ritme..
Haha leuk dat je komt luisterenquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben op maandag normaal niet aanwezig....Wat doe jij met mn ritme..
Ook niet meer... hij was/is een echte radiobaas, met reclames en allesquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Luke doet zijn briljantheid tonen door zijn even briljante afwezigheid...quote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer. Die deed ook nieuws enzo, wat een baasquote:
Die is toch nog maar amper op Fok! aanwezigquote:Op zondag 28 april 2013 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik nu voordeeltje van 25 want zoonlief ook voor 15 en ik heb alles van dezelfde providerquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Met een abo van hoeveel euro per maand?
Ja he ?quote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jammer. Die deed ook nieuws enzo, wat een baas
Al was zijn muziekkeuze vaak gewoon top40quote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jammer. Die deed ook nieuws enzo, wat een baas
Als het al te hard is voor possie, muisie vast oordopjes naast zich neerlegtquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha leuk dat je komt luisterenWordt misschien soms iets te hard voor je
Maar ook veel van wat je nu hoort.
Ja ook heldenquote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he ?
Maar we hebben nog de semi prof Rob en Wicked in ons midden
Dhaha was ook zo'n baasquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ook niet meer... hij was/is een echte radiobaas, met reclames en alles
Ik ook 26 euroquote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu voordeeltje van 25 want zoonlief ook voor 15 en ik heb alles van dezelfde provider
Haha kun je Volbeat handelen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het al te hard is voor possie, muisie vast oordopjes naast zich neerlegt
Ik 8 euro en na tien minuten gratis bellen. En mijn telefoon kost ongeveer 25 euroquote:Op zondag 28 april 2013 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu voordeeltje van 25 want zoonlief ook voor 15 en ik heb alles van dezelfde provider
Waar zei ik dat ik kwam luisteren?quote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha leuk dat je komt luisterenWordt misschien soms iets te hard voor je
Maar ook veel van wat je nu hoort.
Ik concludeerde dat uit je postquote:
Nooit van gehoordquote:
Je wordt gewoon gedwongenquote:
quote:
quote:
Goed voor je nieuw ritme opbouwenquote:
Heb ik pas nog gedraaidquote:
quote:
Nice. Ik vind alleen Rammstein en Volbeat tof, de rest wat te hard voor mijquote:
Check voor morgenquote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook een klassiekertje hier op de zender!
Rammsteinquote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Ik vind alleen Rammstein en Volbeat tof, de rest wat te hard voor mij
Eerste 35 sec. gehoordquote:
Haha luister eens verderquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste 35 sec. gehoordkan ik uitstekend handlen....
Country barn parties in de U.S. of A..... goede herinneringen aan
Hehehe ooit een keer dit nummer naar iemand gestuurd die het NET af wilde zetten toen ineens het interessantere deel begon!quote:
Ow, voor deze reaktie was ik eigenlijk al een beetje bangquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ooit een keer dit nummer naar iemand gestuurd die het NET af wilde zetten toen ineens het interessantere deel begon!
quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, voor deze reaktie was ik eigenlijk al een beetje banggebeurt mij hier zo vaak dat ik zeg
klinkt lekker tot het geschreeuw begint
De rest is juist meer mijn straatjequote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Ik vind alleen Rammstein en Volbeat tof, de rest wat te hard voor mij
Logisch, zo kwam het ook over (toen ik terug las vond ik dat ook) maar dat was niet mijn intentie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ach, ik ben geloof ik ook de enige hier die Vera Lynn en Marlene Dietrich bij Gup aanvraagtquote:
Guilty pleasure lijstquote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik ben geloof ik ook de enige hier die Vera Lynn en Marlene Dietrich bij Gup aanvraagt
WT of ikke?quote:
Ja hij is heel zielig, met dik oogje en allesquote:
Jaquote:Op zondag 28 april 2013 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb soms zelfs smaak.
[..]
Betekend dat dat ie ook langs komt?
quote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hij is heel zielig, met dik oogje en alles
Ik ben hartstikke liefquote:
Ja hij stopt zijn hoofd altijd helemaal in het bakje dus er is eten in zijn oog gekomenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Boston
![]()
Oeps, in het licht van de afgelopen weken
ja dag, dit nummer is gewoonquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Boston
![]()
Nee dit komt wel goedquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
Muffin had ook een dik oogje, maar dat liep minder goed af. -o_
quote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Boston
![]()
Gelukkig maarquote:
Geeft niet hoorquote:
Net lees ik dat jij iets hebt met haar en nu ga je al lopen klagen.... Ehm sorry vent, mag je graag maar beef met kally, dat los je echt zelf maar op.quote:
Hij leert het alleen niet af ...eten in de kooi whoppa kop er vol inquote:
Ikzelf probeer nog steeds zo veel mogelijk op de hoogte te blijven. Paps is nog niet naar Amerika toe. Problemen met de gezondheid he.quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Besef dat het voor veel Nederlanders inmiddels een ver-van-hun-bed-show is
Dat is het denk ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Besef dat het voor veel Nederlanders inmiddels een ver-van-hun-bed-show is
quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net lees ik dat jij iets hebt met haar en nu ga je al lopen klagen.... Ehm sorry vent, mag je graag maar beef met kally, dat los je echt zelf maar op.
Kan je hem niet op een andere manier voeren?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij leert het alleen niet af ...eten in de kooi whoppa kop er vol in
hij deed inene plopquote:
Nee ze zitten samen en hij houdt nou eenmaal heeeeel erg van etenquote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je hem niet op een andere manier voeren?
quote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef Watertornado het volgende:
Zo, kaart gelukt! (Met zegel om de enveloppe te sluiten)
Nu weer snel Uccie luisteren.
Ik knowquote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook
En buiten het feit dat dit totaal niet in relatie staat met wat daar gebeurd is
Altijd gekut met zegellak, was alweer wat op mijn gaspit gedruppeld, gelijk brandenquote:
Etenquote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ze zitten samen en hij houdt nou eenmaal heeeeel erg van eten
maar ook alles...tot aan chinese dim sums toequote:
Ja ok, dan wordt het wel anders jaquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik know
Maar ik ben ik, en ik heb nog steeds wat vrienden in de USA dus op het moment dat ikBoston post, denk ik verder dan dit topic
quote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd gekut met zegellak, was alweer wat op mijn gaspit gedruppeld, gelijk branden
quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar ook alles...tot aan chinese dim sums toe
je bedoelt, Radioheadquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Uccie het volgende:
Door Creep ben ik ECHT radio gaan luisteren
ja die zat ik te eten met hem naast me, was ie in mijn bord geklommen en zat ie aan wontons te knagenquote:
Owjah, nu je het toch over Chinees hebt; er is ook één of andere suuuuuperscherpe chinese soep. Helder, zitten iets van blokjes tofu of whatever in. Verdomd lekker! Enig idee welke dat is?quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar ook alles...tot aan chinese dim sums toe
nee door dit nummer specifiekquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja die zat ik te eten met hem naast me, was ie in mijn bord geklommen en zat ie aan wontons te knagen
ik vraag het even na bij mijn chinese achterban, is niet mijn keuken...hier komen we op terugquote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, nu je het toch over Chinees hebt; er is ook één of andere suuuuuperscherpe chinese soep. Helder, zitten iets van blokjes tofu of whatever in. Verdomd lekker! Enig idee welke dat is?
quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vraag het even na bij mijn chinese achterban, is niet mijn keuken...hier komen we op terug
quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Een vogel met smaak
![]()
Zou hij ook smaken![]()
true that, zelfde heb ik altijd bij Song 2quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Watertornado het volgende:
Altijd jammer die compressor daar, ben benieuwd hoe het live klinkt.
Is net zo'n vage vraag die possie mij eens stelde.... bij de chinees krijg je altijd van dat gele zoet-zure spul, weet jij wat dat is?quote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, nu je het toch over Chinees hebt; er is ook één of andere suuuuuperscherpe chinese soep. Helder, zitten iets van blokjes tofu of whatever in. Verdomd lekker! Enig idee welke dat is?
Chinese achterbanquote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vraag het even na bij mijn chinese achterban, is niet mijn keuken...hier komen we op terug
Ja inderdaad!quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
true that, zelfde heb ik altijd bij Song 2
quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverds ik sluit de laptop af, dat ding is echt te warm
Ik luister je show nog wel af hoor uccie
Ik ga wel even mobiel posten
Atjar Tjampoer?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is net zo'n vage vraag die possie mij eens stelde.... bij de chinees krijg je altijd van dat gele zoet-zure spul, weet jij wat dat is?
En grappig bedoeld maar weer niet begrepen...quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]*proest zo'n typische possie reaktie
ik heb pas de stofzuiger op die roostertjes aan de onderkant gezet en ik heb de accu eruit gehaald. Nu blijft ie ee nstuk koeler, maar alleen altijd op stroomquote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverds ik sluit de laptop af, dat ding is echt te warm
Ik luister je show nog wel af hoor uccie
Ik ga wel even mobiel posten
atjar?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is net zo'n vage vraag die possie mij eens stelde.... bij de chinees krijg je altijd van dat gele zoet-zure spul, weet jij wat dat is?
Ik ga in ieder geval slapen, maar laat je daar niet door tegenhouden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef WickedTunes het volgende:
Zal ik alles even aanzwengelen voor nog een nachtelijk showtje? Ik ben nog wakker en heb zin in echte 'nacht-muziek', wat dat ook mag zijn...
Sorry jongenquote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En grappig bedoeld maar weer niet begrepen...
Ik haak zo wel af, na de show that is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef WickedTunes het volgende:
Zal ik alles even aanzwengelen voor nog een nachtelijk showtje? Ik ben nog wakker en heb zin in echte 'nacht-muziek', wat dat ook mag zijn...
quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Watertornado het volgende:
Tottie en Possie, klinkt als een clownsduo
Me too. Wekker om 06.30quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik haak zo wel af, na de show that is.
Niet om jou, maar omdat ik morgen weer om 7 uur moet werken
Mijne om 06.00quote:
Nee ik woon in Den Haag, vandaar dat ik een beetje uitgeslapen moet zijnquote:
ToT kan makkelijk een pruik opquote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb jou ooit die vraag gesteld?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The girl with the kaleidoscope eyes, the girl with the sun in her eyes, mja, klinkt niet geheel nuchter hè.quote:
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like mequote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik woon in Den Haag, vandaar dat ik een beetje uitgeslapen moet zijn
Yes..... maar ik heb nog nooit LSD geprobeerd (of enige andere drug behoudens de door de artsen voorgeschreven codeïne)quote:
Mijn show is al half gedraaidquote:
ACT-F is AWOLquote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef WickedTunes het volgende:
ACT-F, KOEN, SYMPHONIC, waar bent u, nachtbrakers? Laat je horen! Ms. Messy is altijd wakker 's nachts
Nee morgen niet...afgelopen week zat ik toen al een half uur in de autoquote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like me
Mensen die vroeg op moeten, daar heb ik wel echt waardering voor, en tegelijkertijd medelijden mee/quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like me
Wordt een rustig avondje voor Wicked zoquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ACT-F is AWOL
Koen zit in Kopenhagen
Symphonic in Portugal
Ik alleen maar natuurlijk spul, waaronder paddo's. Verdomd fijn wel!quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yes..... maar ik heb nog nooit LSD geprobeerd (of enige andere drug behoudens de door de artsen voorgeschreven codeïne)
quote:
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee morgen niet...afgelopen week zat ik toen al een half uur in de auto
quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik alleen maar natuurlijk spul, waaronder paddo's. Verdomd fijn wel!
Ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!
quote:
Ik heb mijn standplaats ook op 10min, maar ben er bijna nooit.quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!
Wat is Awol?quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ACT-F is AWOL
Koen zit in Kopenhagen
Symphonic in Portugal
Ik ben al een hele tijd niet meer 's nachts wakker, gebeurd me sporadisch dat het nog later word dan 2 uur.quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef WickedTunes het volgende:
ACT-F, KOEN, SYMPHONIC, waar bent u, nachtbrakers? Laat je horen! Ms. Messy is altijd wakker 's nachts
Doe je toch iets verkeerdquote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn standplaats ook op 10min, maar ben er bijna nooit.
zoveel mld mensen...past noooooitquote:
Ik wil het nog steeds wel, maar dan wel met iemand erbij.quote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]Hawaiiaanse!
LSD heb ik altijd wel een keer willen proberen, maar onderhand niet meer; mijn geestelijke stabiliteit is toch wel ff wat belangrijker.
tja, ach ik ben het gewend inmiddelsquote:
Absence without Leave = ongeoorloofde absentiequote:
Slaap lekker, tot volgende keerquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Uc bedankt voor de leuke show en mn verzoekjes.
Je praat tegen hemquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil het nog steeds wel, maar dan wel met iemand erbij.
Alleen diegene kan ik nog niet vinden
Heh is goed man, hee trusten he!quote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Sorry possiequote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Je moet nog even de laatste horenquote:
Perfecte combinatiequote:
Hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op zondag 28 april 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absence without Leave = ongeoorloofde absentie
Ik ben erquote:
Zat ik idd ff aan te denken, maar antidepressiva + geestverruimende middelen = geen handige combi!quote:
quote:
not really nee, niet verstandigquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik idd ff aan te denken, maar antidepressiva + geestverruimende middelen = geen handige combi!
Zou het je ook afradenquote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik idd ff aan te denken, maar antidepressiva + geestverruimende middelen = geen handige combi!
quote:Op maandag 29 april 2013 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we allemaal wel eens last van
Ik wel zowaarquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 00:02 schreef Uccie het volgende:
Ik had ermee willen openen, maar ik wist dat ik dan niet meer kon praten
Die was verdomd leukquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel zowaar
En dit nummer, ik heb 10 minuten naar adem moeten happen
Doe je goedquote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die was verdomd leuk
Zelfs ik heb twee volle uren geluisterd en deze![]()
![]()
Oh die wil ikquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Uccie het volgende:
ik heb ook smack my bitch up in de Cartman versie
dat draait Melting, eh Vout ookquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een fout showtje wil ik ook nog wel eens doen. Ik zie raakvlakken met Skihut
Ja, maar voor Southpark heb ik toch wel een zwak hoor, en volgens mij wist Melting die nietquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe je goed
Hij heeft dan ook een behoorlijk uitgesproken muzieksmaak
Ga met Melting in beraadquote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een fout showtje wil ik ook nog wel eens doen. Ik zie raakvlakken met Skihut
Trusten en tot morgenquote:Op maandag 29 april 2013 00:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik taai af. Thanks voor de leuke show UccieSpreek jullie morgen @ 19.00 uur
Het zware leven van een DJquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Uccie het volgende:
Dank jullie wel
Wel hard werken...muziekjes zoeken, meelezen en op tijd starten en iets verzinnen om te zeggen
Snel een roosvicee'tje
Ik wel, maar Wicked je klinkt ietsjes zachtquote:
Mobiel toch?quote:
Jaquote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het zware leven van een DJ
Ik moet ook maar eens een mic zien te regelen
Uurtje, de verleidingen waar ik hier aan bloot gesteld wordt zijn te groot. Moet/wil eigenlijk om 0600 opquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 00:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je muziek staat gewoon aan op de sonos
Heb wel een headset liggen, maar moet even kijken hoe dat gaat lopenquote:
Welke song?quote:
baby I'm a foolquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 00:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, hoe gezellig het ook is, ik ga mijn bed in
Wicked bedankt voor zover, en succes met de rest van de show![]()
Welterusten voor straks iedereen![]()
Truste beebsquote:Op maandag 29 april 2013 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga echt mijn bedje op zoeken hoor
Wicked draai-ze nog![]()
Trusten allen
truste Stiffquote:Op maandag 29 april 2013 00:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, hoe gezellig het ook is, ik ga mijn bed in
Wicked bedankt voor zover, en succes met de rest van de show![]()
Welterusten voor straks iedereen![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wicked draai-ze nog![]()
Trusten allen
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 april 2013 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wicked draai-ze nog![]()
Trusten allen
Possiequote:Op maandag 29 april 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
Dood gevonden worden door je pa (waar je diep en diep respect voor hebt) .... Gewoon zien ook dat je Pa je vind...![]()
Sorry niet echt een droom om over te praten maar dat was wel mijn droom.
Ik weet ik heb issues...
Possie, normaal geen contact met je pa?quote:Op maandag 29 april 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
Dood gevonden worden door je pa (waar je diep en diep respect voor hebt) .... Gewoon zien ook dat je Pa je vind...![]()
Sorry niet echt een droom om over te praten maar dat was wel mijn droom.
Ik weet ik heb issues...
weer?quote:
Ja melting had hem in zijn rock ballads show, maar dat was gisterenquote:Op maandag 29 april 2013 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Possie, normaal geen contact met je pa?
[..]
weer?
Juist wel.quote:Op maandag 29 april 2013 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
weer?
quote:Op maandag 29 april 2013 00:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
weer?
quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja melting had hem in zijn rock ballads show
Ook deze live versie?quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja melting had hem in zijn rock ballads show, maar dat was gisteren![]()
In elk geval niet de gewone versiequote:
Tja, jij had al en hekel aan je gym-leraar, dus iets zeggen over Mentex en omgaan met teleurstellingen kan ik beter voor de jongens in dat andere topic bewarenquote:
Truste en droom lekkerquote:Op maandag 29 april 2013 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ging slapen. Sorry voor mijn bijdrage.
Slaap lekker allemaal!![]()
Love you all
Trustequote:Op maandag 29 april 2013 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ging slapen. Sorry voor mijn bijdrage.
Slaap lekker allemaal!![]()
Love you all
Ik ook nietquote:Op maandag 29 april 2013 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn dromen niet vertellen.hoor
Ik weet de mijne niet eens...ja behalve als ik ziek ben en koorts heb, dan gaan er gewoon heel veel mensen dood in mijn dromen door brandquote:
Ik weet de meeste van mij nog wel te herinneren, maar die zijn niet leuk om te delenquote:Op maandag 29 april 2013 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet de mijne niet eens...ja behalve als ik ziek ben en koorts heb, dan gaan er gewoon heel veel mensen dood in mijn dromen door brand
Rode hier ook, kan bijna niet typenquote:Op maandag 29 april 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Bijna wit katertje nu lekker meeluisterend op schoot
Zeker, welk nr?quote:
Niet leuk, maar ik moest lachenquote:Op maandag 29 april 2013 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet de mijne niet eens...ja behalve als ik ziek ben en koorts heb, dan gaan er gewoon heel veel mensen dood in mijn dromen door brand
Alsof ze geen aandacht genoeg krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |