Echt he!quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Ikke vind het zo tof dat steeds meer mensen (weer) gaan draaien [ afbeelding ]
et vous?quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Ikke vind het zo tof dat steeds meer mensen (weer) gaan draaien [ afbeelding ]
Het is nooit bevestigd. Het zou officieel gaan over een tekening die zijn dochter maakte.quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus?
Lucy in the
Sky with
Diamonds
L
S
D
En de hele tekst is 1 grote LSD trip!
quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JJH heeft het ook ooit gezegd in de KSC
Oké dan zal het wel goed zijnquote:
Onder Voice FX destination? Onderste optie?quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ja ik zou het zelf ook niet doen, maar ik ben een zeikerd daar inquote:
quote:
Kan zijn, maar jij zegt heel stellig dat het niet over drugs gaat, en nu is het dus gewoon alleen niet bevestigd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is nooit bevestigd. Het zou officieel gaan over een tekening die zijn dochter maakte.
ja diequote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onder Voice FX destination? Onderste optie?
gewoon gratis heurquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smartphones en mijn vriend ook niet, overpriced fragile shit!!!
truste beebquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
Beste mensen van het goede leven, m'n wekker gaat om 6 uur weer dus ik taai af.En tot morgen.
quote:
Moet ik nog plannen, over twee weken heb ik week vakantiequote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
Beste mensen van het goede leven, m'n wekker gaat om 6 uur weer dus ik taai af.En tot morgen.
Is goed, hee trusten he!quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
Slaap lekker ik zwaai naar je en toeter enzoquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
LSDquote:
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smartphones en mijn vriend ook niet, overpriced fragile shit!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |