SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht?
Maar toch nog even een jenevertje tegen de angstquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nuchter als in....... niets meer gegeten en gedronken na 22.00 uur.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
Die redt zich nog aardig in het Frans zeg!
Hij spreekt zelfs een paar woordjes Nederlands. Hij heeft nog even in Amsterdam gewoont, heb ik begrepen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
Die redt zich nog aardig in het Frans zeg!
Dan ligt het aan je orenquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik luister via een 3d surround set en via mn pc.... Ik hoor serieus geen verschil of probleem.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar toch nog even een jenevertje tegen de angst?
Ik wel. En dan dinsdag vrij, en vanaf woensdag weer aan de bak.quote:
Ik hoorde laatst een nummer van hem waar hij niet zo irritant zingt, dan kan ik hem helemaal waarderen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ja die gast heeft ook een waanzinnig hoge IQ.
Je moet toch wel een beetje taal onderlegd zijn als pilootquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij spreekt zelfs een paar woordjes Nederlands. Hij heeft nog even in Amsterdam gewoont, heb ik begrepen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Zo geil als een bosje Siepels zal nooit meer het zelfde zijn.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Zo geil als een bosje Siepels zal nooit meer het zelfde zijn.
Welke ?quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een nummer van hem waar hij niet zo irritant zingt, dan kan ik hem helemaal waarderen.
Want, geil is niet zo moeilijk toch?quote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sowieso al een wonder dat iedereen weet wat het betekend
quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een nummer van hem waar hij niet zo irritant zingt, dan kan ik hem helemaal waarderen.
Weet ik niet, maar ik geloof dat het het laatste nummer van cd2 van hun laatste album was.quote:
Nee dat niet, maar siepels welquote:
Ik ben totaal niet... oh wachtquote:
[inkopper]In combinatie met jou zeker niet[/inkopper]quote:
Ga punniken schatquote:
Van jou klinkt zelfs dit nog liefquote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[inkopper]In combinatie met jou zeker niet[/inkopper]
quote:
Trustequote:Op zondag 28 april 2013 22:47 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo wel uittunen en plat........ morgen weer vroeg vertrekken.
Half 7 wil ik in de auto zitten...... nuchter bloedprikken.
Heb je weer zo'n bui?quote:
Dat weet ik. Het ging me er meer om dat ik aangaf dat ik niet via 1 of ander goedkoop setje aan het luisteren was. Als ik dat zou willen doen zou ik wel echt verteld hebben wat ik hier heb staan. Het ging mij er om dat Uccie gewoon goed te verstaan is en haar muziek ook goed klinkt!quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je orenEn 3d surround sound heb je geen hol aan met de radio hier
Ik luister nog even tot 23.00 uur mee.quote:
Magquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n bui?
Moet ik het er even uitknuffelen?
quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten Melting
Heb je die mooie collega al gehosseld?
Ik heb er nog een paar aangevraagdquote:
Ik versta haar idd ook prima alleen geluid van muziek is dof maar ik geniet wel hoorquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het ging me er meer om dat ik aangaf dat ik niet via 1 of ander goedkoop setje aan het luisteren was. Als ik dat zou willen doen zou ik wel echt verteld hebben wat ik hier heb staan. Het ging mij er om dat Uccie gewoon goed te verstaan is en haar muziek ook goed klinkt!
quote:
de 25equote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mag![]()
Publiekelijk iemand afvallen... niet mijn ding
Ja ehh die lekkere chick op je werk van paar jaar terugquote:
Wederom:quote:
Baasquote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar aangevraagd
Die gaat volgend jaar trouwen. En niet met mij.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ehh die lekkere chick op je werk van paar jaar terug
Haterquote:
Je stream loopt wel erg achter.quote:
De slet!quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar trouwen. En niet met mij.
De hoer!quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
nee die heb ik..ik heb gewoon één file uit mijn verzameling gehaaldquote:
Hebben we nu niets meer aanquote:
Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee die heb ik..ik heb gewoon één file uit mijn verzameling gehaald
Volgende keer welquote:
Goed voor je, geen inpure gedachtes prikkelende muziekquote:
True truequote:
Die gecensureerde versies gelijk deporteren maar de eeuwige bitvelden, shift delete, ja zeker weten.quote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
ik moet re-taggen...maar mijn verzameling is nu +50k dus dat is nogal een klus
Ja maarquote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed voor je, geen inpure gedachtes prikkelende muziek
Whehehehequote:
Absoluut!quote:Op zondag 28 april 2013 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die gecensureerde versies gelijk deporteren maar de eeuwige bitvelden, shift delete, ja zeker weten.
Warm apple piequote:
Hoi nerdquote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb enkel een lijst met persoonlijke favorieten, 3000 stuks. Allemaal getagged en gecovered en gecheckt op piepjes, bliepjes, haperingen etc. Yeah, call me a nerd
Nerd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb enkel een lijst met persoonlijke favorieten, 3000 stuks. Allemaal getagged en gecovered en gecheckt op piepjes, bliepjes, haperingen etc. Yeah, call me a nerd
Nou hij staat op een verzamelaar, dus di hou ik graag compleetquote:Op zondag 28 april 2013 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die gecensureerde versies gelijk deporteren maar de eeuwige bitvelden, shift delete, ja zeker weten.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms is dat best lekkerquote:
Klopt en wat moet ik van streelpaneel denken?quote:
Nog last?quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom wordt mijn laptop zo fucking warm
mijn handen vinden dat niet zo tof
trustequote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Nu duik ik wel mijn bed in.
Uccie bedankt voor de deuntjes tot nu toe.
Welterusten straks allemaal!
Hele verzamelaar ongezien defenestreren.quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij staat op een verzamelaar, dus di hou ik graag compleetmaar dan zet ik het erbij
truste melting en nogmaals bedankt voor je muziekjesquote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
HP?quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Aan zn einde ?quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten ouwequote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Waarom? Waarom moet er per se het woord 'fuck' in?quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
Ik blijf er bij: de gecensureerde versie van Creep van Radiohead is echt te triest voor woorden!
Trusten en succes morgenquote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Dat doet er niet toequote:
Kusje eropquote:
Waarom moet er per sé het woord 'fuck' uit?quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Waarom? Waarom moet er per se het woord 'fuck' in?
Soms is dat gewoon nodigquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat in het Afrikaans (touchscreen).quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt en wat moet ik van streelpaneel denken?
Klinkt wel geil.quote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zo het dat in het Afrikaans.
Befdoekje er tussenquote:
Tja het haalt echt een heel stuk kracht en overtuiging weg uit het nummer. het zorgde voor een bepaalde lading en een bepaald contrast, en dat is allemaal gewoon weg, ja inderdaad door het vervangen van 1 enkel woordje.quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het haalt echt een heel stuk kracht en overtuiging weg uit het nummer. het zorgde voor een bepaalde lading en een bepaald contrast, en dat is allemaal gewoon weg, ja inderdaad door het vervangen van 1 enkel woordje.
Jij hebt het over smakelijk, van mij krijg je gewoon vol een kusquote:
Dat sowiesoquote:
Americaquote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon nodig
Ik snap sowieso niet dat het gecensureerd wordt
En je moest lachen, geef toequote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé zo'n idioot klef sms-je kreeg ik pas geleden ook van mijn vriend
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ukkie bedankt voor de deuntjes![]()
de rest ook bedankt![]()
Ik gaat slapen
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de rest ook bedankt![]()
Ik gaat slapen
Ja... 25 jaar terug?quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé zo'n idioot klef sms-je kreeg ik pas geleden ook van mijn vriend
Was jaren geleden een keer op 3FM, ik weet niet meer welke Amerikaanse Top 40 zangeres geïnterviewd werd, maar ze moest op een gegeven moment iets simpels zeggen als "butt" of een ander stout woordje in die trand, en ze zei verlegen dat ze niet wist of ze dat woordje wel op de radio mocht zeggen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon nodig
Ik snap sowieso niet dat het gecensureerd wordt
Maar zij word de mijne, legaal hand in hand lopen dus.quote:
truste broertjequote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de rest ook bedankt![]()
Ik gaat slapen
De clip wel!quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bid dat Loser niet wordt gecensureerd
Nee... tijden zijn voorbijquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt de neger hier nog wel eens? En Samzz? En ValHallen?
Sporadisch.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar zij word de mijne, legaal hand in hand lopen dus.
Nice. Pas sex in de huwelijksnacht he?quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar zij word de mijne, legaal hand in hand lopen dus.
Ik vind dit een geniale vergelijking.quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Watertornado het volgende:
Censureren van muziek is hetzelfde als dat je een zwarte vlek met een Edding 3000 over een tepel heenstift van een schilderij van Rubens.
op mijn mond?quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt het over smakelijk, van mij krijg je gewoon vol een kus![]()
Samzz soms nog, de andere 2 niet.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaquote:
quote:
Ja, ben zn usernaam vergetenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jaren geleden een keer op 3FM, ik weet niet meer welke Amerikaanse Top 40 zangeres geïnterviewd werd, maar ze moest op een gegeven moment iets simpels zeggen als "butt" of een ander stout woordje in die trand, en ze zei verlegen dat ze niet wist of ze dat woordje wel op de radio mocht zeggen.
De DJ (ik weet niet meer wie) : "Why? because of the listeners? FUCK those fucking motherfuckers!"
Is toch lachen en toch wel liefquote:
Viro of Heloef.quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben zn usernaam vergeten
Rob Driessen uitnodigen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
ik moet re-taggen...maar mijn verzameling is nu +50k dus dat is nogal een klus
Zodra de paus goedkeuring heeft verleend.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Pas sex in de huwelijksnacht he?
Die bedoel ik!quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is maar 1 neger op FOK! en dat is heloef
Vallie heb ik hier laatst nog een keer gezienquote:
Hoezo? Je bent toch geen homo?quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zodra de paus goedkeuring heeft verleend.
Ja dahagquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Pas sex in de huwelijksnacht he?
Klopt hij is modquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vallie heb ik hier laatst nog een keer gezien
quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet dat ik me dan niet ga inhouden he?
Ik zal em eens aanspreken. Is nu ook VBL mod.quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vallie heb ik hier laatst nog een keer gezien
Wanneer ga jij weer eens draaien?quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rob Driessen uitnodigen.Hij kan dat goed trust me!
![]()
Doe je een beetje voorzichtig met em?quote:
Loefje heb ik hier al heel lang niet gezienquote:
Neequote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met em?
Die ene die ik ontmoet/gezien heb?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Cee het volgende:
Cee als in ik heb de zon zien zakken in de Cee.
Dit klaart mijn leven een stuk op.quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Cee het volgende:
Cee als in ik heb de zon zien zakken in de Cee.
Ik zie er nu toch een hoop maar idd we missen er ook wel. Erik, Charmed, Samzz, Symp, rest ben ik kwijtquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Loefje heb ik hier al heel lang niet gezien
Sowieso van de oude garde is het behoorlijk gebroken
Symph zit in Portugal die is er nogquote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie er nu toch een hoop maar idd we missen er ook wel. Erik, Charmed, Samzz, Symp, rest ben ik kwijt
Moet ook kunnen vind ikquote:
He kleinequote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ene die ik ontmoet/gezien heb?
Geen idee...quote:
Who caresquote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie er nu toch een hoop maar idd we missen er ook wel. Erik, Charmed, Samzz, Symp, rest ben ik kwijt
Geeft niet hoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee...Wil wel weer eens gaan draaien maar door de chaos in mijn leven en in mn huis zie ik dat niet als een snelle optie.....
Het is zeker gezelligquote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Who caresdegene die er nu zijn, zijn al heel erg tof
Knetter en JJHquote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij zei tegen me kom luisteren en ik ben niet meer weg gegaanquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zei tegen me kom luisteren en ik ben niet meer weg gegaan
Dat is ongetwijfeld Giel Beelen geweestquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jaren geleden een keer op 3FM, ik weet niet meer welke Amerikaanse Top 40 zangeres geïnterviewd werd, maar ze moest op een gegeven moment iets simpels zeggen als "butt" of een ander stout woordje in die trand, en ze zei verlegen dat ze niet wist of ze dat woordje wel op de radio mocht zeggen.
De DJ (ik weet niet meer wie) : "Why? because of the listeners? FUCK those fucking motherfuckers!"
Knetter komt heel soms lurkenquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knetter en JJH
Voor de gein eens de eerste paar topics doorzoeken met users die er toen waren
Ohjaquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knetter en JJH
quote:
Ja klopt inderdaadquote:
ja een babyquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OhjaDie hadden / hebben toch wat?
Een kindeke ondertussenquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OhjaDie hadden / hebben toch wat?
Met dit soort sentiment, krijg ik het gevoel dat ik weer onder mijn steen moet kruipen hierquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knetter en JJH
Zal heel goed kunnen ja!quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld Giel Beelen geweest
Nee hoor niet doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met dit soort sentiment, krijg ik het gevoel dat ik weer onder mijn steen moet kruipen hier
En nog veel meer maar het stil staan bij het verleden en hoe het toen was.... heb ik al voor je gedaan.quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
hippe vrienden danquote:
Nee johquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met dit soort sentiment, krijg ik het gevoel dat ik weer onder mijn steen moet kruipen hier
Nee niet doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een meisjequote:
Haha had ik niet verwacht maar leuk!quote:
Geeft ook niet hoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor niet doen
Soms worden de gouwe ouwe tijden even opgerakeld
quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zit het X-Raydio topic door te lezen
Ik ben straks compleet uitgeputquote:
Moet je helemaal niets van aantrekkenquote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft ook niet hoor
Maar dan voel ik mij zo'n klein newbietje
quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, ik heb t gisteren live gezien, het is waar
Uhhh? Ik weet het welquote:
En nu bijna iedere avond wel iemand die spontaan begint te draaienquote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet je helemaal niets van aantrekken
Die tijden zijn geweest, en kijk waar we nu staan. Nog steeds volop muziek, DJ's, shows
Ach het is maar een kaart.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Watertornado het volgende:
Merde, nu ziet mijn handschrift er beter uit, maar nu ziet de kaart er weer incongruent uit.
Grmbl, neuk mijn leven.
Verveeld, met films, en een mac bezoekje, en bellen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn de overige 7 uur in Zwolle je vergaan?
Wel voor een bruiloft.quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach het is maar een kaart.
Oh wacht
Dat had je best kunnen DMenquote:
Laat maar, al geluktquote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij ff screen dm'en van server instellingen in SAM? Ik heb inlog en ww.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu bijna iedere avond wel iemand die spontaan begint te draaien
Het was een behoorlijk stille boel hier toen ToT, Melting en Possie mij hierheen haalde
Maar die wartime-memories show van MeltingDie blijf ik koesteren
Oew wanneer komt die?quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef WickedTunes het volgende:
Deze zit ook in mijn 'drugge show' (drugs-liedjes)
Wanneer is die eigenlijk?quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef WickedTunes het volgende:
quote:
Armand - Ben ik te minquote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Armand en? Hoe heet dit nummer en wie is de artiest?
Pas ik t meteen aan.
Ze heeft het zelf ook al een paar keer in kpd sc gezegdquote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had je best kunnen DMen
geen idee of het zo op FOK gegooid mag worden van haar?
Denk morgen vanaf 19.00 uur tot show Melting.quote:
Nederwiede-wiede-wiet toch ook wel?quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef WickedTunes het volgende:
Dat is dan ook een afgeschermd gedeeltequote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf ook al een paar keer in kpd sc gezegd
En Lucy in the sky with diamonds.quote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nederwiede-wiede-wiet toch ook wel?
Awesome, ga ik zorgen dat ik dan ingetuned benquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk morgen vanaf 19.00 uur tot show Melting.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Awesome, ga ik zorgen dat ik dan ingetuned ben
"Bomen zijn relaxed" kan dan ook niet ontbrekenquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nederwiede-wiede-wiet toch ook wel?
Als ik dan al thuis ben, luister ikquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zippy misschien maar mn mp3 niet. Dezae staat als Boudewijn de groot ipv Armand.quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Armand - Ben ik te min
Maar je zppy is goeg getagged
Ja ik zag hetquote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zippy misschien maar mn mp3 niet. Dezae staat als Boudewijn de groot ipv Armand.
Heb je in ieder geval 1 luisteraarquote:
1900 moet wel lukken voor mijquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JJH heeft het ook ooit gezegd in de KSCquote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had je best kunnen DMen
geen idee of het zo op FOK gegooid mag worden van haar?
Idd. Heb alleen ff Viro nodig voor mic, geen idee meer hoe ik dat moet instellenquote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
Nou Morph, je hebt een heel testpanel klaarzitten morgen
Kloptquote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JJH heeft het ook ooit gezegd in de KSC
Dat weet ik zo ook nietquote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Heb alleen ff Viro nodig voor mic, geen idee meer hoe ik dat moet instellen
to encoder (aanvinken)quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Heb alleen ff Viro nodig voor mic, geen idee meer hoe ik dat moet instellen
Echt he!quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Ikke vind het zo tof dat steeds meer mensen (weer) gaan draaien [ afbeelding ]
et vous?quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Ikke vind het zo tof dat steeds meer mensen (weer) gaan draaien [ afbeelding ]
Het is nooit bevestigd. Het zou officieel gaan over een tekening die zijn dochter maakte.quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus?
Lucy in the
Sky with
Diamonds
L
S
D
En de hele tekst is 1 grote LSD trip!
quote:Op zondag 28 april 2013 23:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JJH heeft het ook ooit gezegd in de KSC
Oké dan zal het wel goed zijnquote:
Onder Voice FX destination? Onderste optie?quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ja ik zou het zelf ook niet doen, maar ik ben een zeikerd daar inquote:
quote:
Kan zijn, maar jij zegt heel stellig dat het niet over drugs gaat, en nu is het dus gewoon alleen niet bevestigd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is nooit bevestigd. Het zou officieel gaan over een tekening die zijn dochter maakte.
ja diequote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onder Voice FX destination? Onderste optie?
gewoon gratis heurquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smartphones en mijn vriend ook niet, overpriced fragile shit!!!
truste beebquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
Beste mensen van het goede leven, m'n wekker gaat om 6 uur weer dus ik taai af.En tot morgen.
quote:
Moet ik nog plannen, over twee weken heb ik week vakantiequote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
Beste mensen van het goede leven, m'n wekker gaat om 6 uur weer dus ik taai af.En tot morgen.
Is goed, hee trusten he!quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
Slaap lekker ik zwaai naar je en toeter enzoquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
LSDquote:
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smartphones en mijn vriend ook niet, overpriced fragile shit!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |