Moet je helemaal niets van aantrekkenquote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft ook niet hoor
Maar dan voel ik mij zo'n klein newbietje
quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, ik heb t gisteren live gezien, het is waar
Uhhh? Ik weet het welquote:
En nu bijna iedere avond wel iemand die spontaan begint te draaienquote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet je helemaal niets van aantrekken
Die tijden zijn geweest, en kijk waar we nu staan. Nog steeds volop muziek, DJ's, shows
Ach het is maar een kaart.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Watertornado het volgende:
Merde, nu ziet mijn handschrift er beter uit, maar nu ziet de kaart er weer incongruent uit.
Grmbl, neuk mijn leven.
Verveeld, met films, en een mac bezoekje, en bellen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn de overige 7 uur in Zwolle je vergaan?
Wel voor een bruiloft.quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach het is maar een kaart.
Oh wacht
Dat had je best kunnen DMenquote:
Laat maar, al geluktquote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij ff screen dm'en van server instellingen in SAM? Ik heb inlog en ww.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu bijna iedere avond wel iemand die spontaan begint te draaien
Het was een behoorlijk stille boel hier toen ToT, Melting en Possie mij hierheen haalde
Maar die wartime-memories show van MeltingDie blijf ik koesteren
Oew wanneer komt die?quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef WickedTunes het volgende:
Deze zit ook in mijn 'drugge show' (drugs-liedjes)
Wanneer is die eigenlijk?quote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef WickedTunes het volgende:
Deze zit ook in mijn 'drugge show' (drugs-liedjes)
quote:
Armand - Ben ik te minquote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Armand en? Hoe heet dit nummer en wie is de artiest?
Pas ik t meteen aan.
Ze heeft het zelf ook al een paar keer in kpd sc gezegdquote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had je best kunnen DMen
geen idee of het zo op FOK gegooid mag worden van haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |