SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht?
Maar toch nog even een jenevertje tegen de angstquote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nuchter als in....... niets meer gegeten en gedronken na 22.00 uur.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
Die redt zich nog aardig in het Frans zeg!
Hij spreekt zelfs een paar woordjes Nederlands. Hij heeft nog even in Amsterdam gewoont, heb ik begrepen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
Die redt zich nog aardig in het Frans zeg!
Dan ligt het aan je orenquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik luister via een 3d surround set en via mn pc.... Ik hoor serieus geen verschil of probleem.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar toch nog even een jenevertje tegen de angst?
Ik wel. En dan dinsdag vrij, en vanaf woensdag weer aan de bak.quote:
Ik hoorde laatst een nummer van hem waar hij niet zo irritant zingt, dan kan ik hem helemaal waarderen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ja die gast heeft ook een waanzinnig hoge IQ.
Je moet toch wel een beetje taal onderlegd zijn als pilootquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij spreekt zelfs een paar woordjes Nederlands. Hij heeft nog even in Amsterdam gewoont, heb ik begrepen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Zo geil als een bosje Siepels zal nooit meer het zelfde zijn.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Zo geil als een bosje Siepels zal nooit meer het zelfde zijn.
Welke ?quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een nummer van hem waar hij niet zo irritant zingt, dan kan ik hem helemaal waarderen.
Want, geil is niet zo moeilijk toch?quote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sowieso al een wonder dat iedereen weet wat het betekend
quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een nummer van hem waar hij niet zo irritant zingt, dan kan ik hem helemaal waarderen.
Weet ik niet, maar ik geloof dat het het laatste nummer van cd2 van hun laatste album was.quote:
Nee dat niet, maar siepels welquote:
Ik ben totaal niet... oh wachtquote:
[inkopper]In combinatie met jou zeker niet[/inkopper]quote:
Ga punniken schatquote:
Van jou klinkt zelfs dit nog liefquote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[inkopper]In combinatie met jou zeker niet[/inkopper]
quote:
Trustequote:Op zondag 28 april 2013 22:47 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo wel uittunen en plat........ morgen weer vroeg vertrekken.
Half 7 wil ik in de auto zitten...... nuchter bloedprikken.
Heb je weer zo'n bui?quote:
Dat weet ik. Het ging me er meer om dat ik aangaf dat ik niet via 1 of ander goedkoop setje aan het luisteren was. Als ik dat zou willen doen zou ik wel echt verteld hebben wat ik hier heb staan. Het ging mij er om dat Uccie gewoon goed te verstaan is en haar muziek ook goed klinkt!quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je orenEn 3d surround sound heb je geen hol aan met de radio hier
Ik luister nog even tot 23.00 uur mee.quote:
Magquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n bui?
Moet ik het er even uitknuffelen?
quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten Melting
Heb je die mooie collega al gehosseld?
Ik heb er nog een paar aangevraagdquote:
Ik versta haar idd ook prima alleen geluid van muziek is dof maar ik geniet wel hoorquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het ging me er meer om dat ik aangaf dat ik niet via 1 of ander goedkoop setje aan het luisteren was. Als ik dat zou willen doen zou ik wel echt verteld hebben wat ik hier heb staan. Het ging mij er om dat Uccie gewoon goed te verstaan is en haar muziek ook goed klinkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |