Hele verzamelaar ongezien defenestreren.quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij staat op een verzamelaar, dus di hou ik graag compleetmaar dan zet ik het erbij
truste melting en nogmaals bedankt voor je muziekjesquote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Nu duik ik wel mijn bed in.
Uccie bedankt voor de deuntjes tot nu toe.
Welterusten straks allemaal!
HP?quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom wordt mijn laptop zo fucking warm
mijn handen vinden dat niet zo tof
Aan zn einde ?quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom wordt mijn laptop zo fucking warm
mijn handen vinden dat niet zo tof
Trusten ouwequote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Waarom? Waarom moet er per se het woord 'fuck' in?quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
Ik blijf er bij: de gecensureerde versie van Creep van Radiohead is echt te triest voor woorden!
Trusten en succes morgenquote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Dat doet er niet toequote:
Kusje eropquote:
Waarom moet er per sé het woord 'fuck' uit?quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Waarom? Waarom moet er per se het woord 'fuck' in?
Soms is dat gewoon nodigquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat in het Afrikaans (touchscreen).quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt en wat moet ik van streelpaneel denken?
Klinkt wel geil.quote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zo het dat in het Afrikaans.
Befdoekje er tussenquote:
Tja het haalt echt een heel stuk kracht en overtuiging weg uit het nummer. het zorgde voor een bepaalde lading en een bepaald contrast, en dat is allemaal gewoon weg, ja inderdaad door het vervangen van 1 enkel woordje.quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het haalt echt een heel stuk kracht en overtuiging weg uit het nummer. het zorgde voor een bepaalde lading en een bepaald contrast, en dat is allemaal gewoon weg, ja inderdaad door het vervangen van 1 enkel woordje.
Jij hebt het over smakelijk, van mij krijg je gewoon vol een kusquote:
Dat sowiesoquote:
Americaquote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon nodig
Ik snap sowieso niet dat het gecensureerd wordt
En je moest lachen, geef toequote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé zo'n idioot klef sms-je kreeg ik pas geleden ook van mijn vriend
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ukkie bedankt voor de deuntjes![]()
de rest ook bedankt![]()
Ik gaat slapen
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de rest ook bedankt![]()
Ik gaat slapen
Ja... 25 jaar terug?quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé zo'n idioot klef sms-je kreeg ik pas geleden ook van mijn vriend
Was jaren geleden een keer op 3FM, ik weet niet meer welke Amerikaanse Top 40 zangeres geïnterviewd werd, maar ze moest op een gegeven moment iets simpels zeggen als "butt" of een ander stout woordje in die trand, en ze zei verlegen dat ze niet wist of ze dat woordje wel op de radio mocht zeggen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon nodig
Ik snap sowieso niet dat het gecensureerd wordt
Maar zij word de mijne, legaal hand in hand lopen dus.quote:
truste broertjequote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de rest ook bedankt![]()
Ik gaat slapen
De clip wel!quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bid dat Loser niet wordt gecensureerd
Nee... tijden zijn voorbijquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt de neger hier nog wel eens? En Samzz? En ValHallen?
Sporadisch.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar zij word de mijne, legaal hand in hand lopen dus.
Nice. Pas sex in de huwelijksnacht he?quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar zij word de mijne, legaal hand in hand lopen dus.
Ik vind dit een geniale vergelijking.quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Watertornado het volgende:
Censureren van muziek is hetzelfde als dat je een zwarte vlek met een Edding 3000 over een tepel heenstift van een schilderij van Rubens.
op mijn mond?quote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt het over smakelijk, van mij krijg je gewoon vol een kus![]()
Samzz soms nog, de andere 2 niet.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaquote:
quote:
Ja, ben zn usernaam vergetenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jaren geleden een keer op 3FM, ik weet niet meer welke Amerikaanse Top 40 zangeres geïnterviewd werd, maar ze moest op een gegeven moment iets simpels zeggen als "butt" of een ander stout woordje in die trand, en ze zei verlegen dat ze niet wist of ze dat woordje wel op de radio mocht zeggen.
De DJ (ik weet niet meer wie) : "Why? because of the listeners? FUCK those fucking motherfuckers!"
Is toch lachen en toch wel liefquote:
Viro of Heloef.quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben zn usernaam vergeten
Rob Driessen uitnodigen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
ik moet re-taggen...maar mijn verzameling is nu +50k dus dat is nogal een klus
Zodra de paus goedkeuring heeft verleend.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Pas sex in de huwelijksnacht he?
Die bedoel ik!quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is maar 1 neger op FOK! en dat is heloef
Vallie heb ik hier laatst nog een keer gezienquote:
Hoezo? Je bent toch geen homo?quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zodra de paus goedkeuring heeft verleend.
Ja dahagquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. Pas sex in de huwelijksnacht he?
Klopt hij is modquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vallie heb ik hier laatst nog een keer gezien
quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet dat ik me dan niet ga inhouden he?
Ik zal em eens aanspreken. Is nu ook VBL mod.quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vallie heb ik hier laatst nog een keer gezien
Wanneer ga jij weer eens draaien?quote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rob Driessen uitnodigen.Hij kan dat goed trust me!
![]()
Doe je een beetje voorzichtig met em?quote:
Loefje heb ik hier al heel lang niet gezienquote:
Neequote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met em?
Die ene die ik ontmoet/gezien heb?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar trouwen. En niet met mij.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Cee het volgende:
Cee als in ik heb de zon zien zakken in de Cee.
Dit klaart mijn leven een stuk op.quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Cee het volgende:
Cee als in ik heb de zon zien zakken in de Cee.
Ik zie er nu toch een hoop maar idd we missen er ook wel. Erik, Charmed, Samzz, Symp, rest ben ik kwijtquote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Loefje heb ik hier al heel lang niet gezien
Sowieso van de oude garde is het behoorlijk gebroken
Symph zit in Portugal die is er nogquote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie er nu toch een hoop maar idd we missen er ook wel. Erik, Charmed, Samzz, Symp, rest ben ik kwijt
Moet ook kunnen vind ikquote:
He kleinequote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ene die ik ontmoet/gezien heb?
Geen idee...quote:
Who caresquote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie er nu toch een hoop maar idd we missen er ook wel. Erik, Charmed, Samzz, Symp, rest ben ik kwijt
Geeft niet hoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee...Wil wel weer eens gaan draaien maar door de chaos in mijn leven en in mn huis zie ik dat niet als een snelle optie.....
Het is zeker gezelligquote:Op zondag 28 april 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Who caresdegene die er nu zijn, zijn al heel erg tof
Knetter en JJHquote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij zei tegen me kom luisteren en ik ben niet meer weg gegaanquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zei tegen me kom luisteren en ik ben niet meer weg gegaan
Dat is ongetwijfeld Giel Beelen geweestquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jaren geleden een keer op 3FM, ik weet niet meer welke Amerikaanse Top 40 zangeres geïnterviewd werd, maar ze moest op een gegeven moment iets simpels zeggen als "butt" of een ander stout woordje in die trand, en ze zei verlegen dat ze niet wist of ze dat woordje wel op de radio mocht zeggen.
De DJ (ik weet niet meer wie) : "Why? because of the listeners? FUCK those fucking motherfuckers!"
Knetter komt heel soms lurkenquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knetter en JJH
Voor de gein eens de eerste paar topics doorzoeken met users die er toen waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |