Nee ze zitten samen en hij houdt nou eenmaal heeeeel erg van etenquote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je hem niet op een andere manier voeren?
quote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef Watertornado het volgende:
Zo, kaart gelukt! (Met zegel om de enveloppe te sluiten)
Nu weer snel Uccie luisteren.
Ik knowquote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook
En buiten het feit dat dit totaal niet in relatie staat met wat daar gebeurd is
Altijd gekut met zegellak, was alweer wat op mijn gaspit gedruppeld, gelijk brandenquote:
Etenquote:Op zondag 28 april 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ze zitten samen en hij houdt nou eenmaal heeeeel erg van eten
maar ook alles...tot aan chinese dim sums toequote:
Ja ok, dan wordt het wel anders jaquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik know
Maar ik ben ik, en ik heb nog steeds wat vrienden in de USA dus op het moment dat ikBoston post, denk ik verder dan dit topic
quote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd gekut met zegellak, was alweer wat op mijn gaspit gedruppeld, gelijk branden
quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar ook alles...tot aan chinese dim sums toe
je bedoelt, Radioheadquote:Op zondag 28 april 2013 23:47 schreef Uccie het volgende:
Door Creep ben ik ECHT radio gaan luisteren
ja die zat ik te eten met hem naast me, was ie in mijn bord geklommen en zat ie aan wontons te knagenquote:
Owjah, nu je het toch over Chinees hebt; er is ook één of andere suuuuuperscherpe chinese soep. Helder, zitten iets van blokjes tofu of whatever in. Verdomd lekker! Enig idee welke dat is?quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar ook alles...tot aan chinese dim sums toe
nee door dit nummer specifiekquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja die zat ik te eten met hem naast me, was ie in mijn bord geklommen en zat ie aan wontons te knagen
ik vraag het even na bij mijn chinese achterban, is niet mijn keuken...hier komen we op terugquote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, nu je het toch over Chinees hebt; er is ook één of andere suuuuuperscherpe chinese soep. Helder, zitten iets van blokjes tofu of whatever in. Verdomd lekker! Enig idee welke dat is?
quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vraag het even na bij mijn chinese achterban, is niet mijn keuken...hier komen we op terug
quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Een vogel met smaak
![]()
Zou hij ook smaken![]()
true that, zelfde heb ik altijd bij Song 2quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Watertornado het volgende:
Altijd jammer die compressor daar, ben benieuwd hoe het live klinkt.
Is net zo'n vage vraag die possie mij eens stelde.... bij de chinees krijg je altijd van dat gele zoet-zure spul, weet jij wat dat is?quote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, nu je het toch over Chinees hebt; er is ook één of andere suuuuuperscherpe chinese soep. Helder, zitten iets van blokjes tofu of whatever in. Verdomd lekker! Enig idee welke dat is?
Chinese achterbanquote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vraag het even na bij mijn chinese achterban, is niet mijn keuken...hier komen we op terug
Ja inderdaad!quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
true that, zelfde heb ik altijd bij Song 2
quote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverds ik sluit de laptop af, dat ding is echt te warm
Ik luister je show nog wel af hoor uccie
Ik ga wel even mobiel posten
Atjar Tjampoer?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is net zo'n vage vraag die possie mij eens stelde.... bij de chinees krijg je altijd van dat gele zoet-zure spul, weet jij wat dat is?
En grappig bedoeld maar weer niet begrepen...quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]*proest zo'n typische possie reaktie
ik heb pas de stofzuiger op die roostertjes aan de onderkant gezet en ik heb de accu eruit gehaald. Nu blijft ie ee nstuk koeler, maar alleen altijd op stroomquote:Op zondag 28 april 2013 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverds ik sluit de laptop af, dat ding is echt te warm
Ik luister je show nog wel af hoor uccie
Ik ga wel even mobiel posten
atjar?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is net zo'n vage vraag die possie mij eens stelde.... bij de chinees krijg je altijd van dat gele zoet-zure spul, weet jij wat dat is?
Ik ga in ieder geval slapen, maar laat je daar niet door tegenhouden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef WickedTunes het volgende:
Zal ik alles even aanzwengelen voor nog een nachtelijk showtje? Ik ben nog wakker en heb zin in echte 'nacht-muziek', wat dat ook mag zijn...
Sorry jongenquote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En grappig bedoeld maar weer niet begrepen...
Ik haak zo wel af, na de show that is.quote:Op zondag 28 april 2013 23:52 schreef WickedTunes het volgende:
Zal ik alles even aanzwengelen voor nog een nachtelijk showtje? Ik ben nog wakker en heb zin in echte 'nacht-muziek', wat dat ook mag zijn...
quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Watertornado het volgende:
Tottie en Possie, klinkt als een clownsduo
Me too. Wekker om 06.30quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik haak zo wel af, na de show that is.
Niet om jou, maar omdat ik morgen weer om 7 uur moet werken
Mijne om 06.00quote:
Nee ik woon in Den Haag, vandaar dat ik een beetje uitgeslapen moet zijnquote:
ToT kan makkelijk een pruik opquote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb jou ooit die vraag gesteld?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The girl with the kaleidoscope eyes, the girl with the sun in her eyes, mja, klinkt niet geheel nuchter hè.quote:
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like mequote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik woon in Den Haag, vandaar dat ik een beetje uitgeslapen moet zijn
Yes..... maar ik heb nog nooit LSD geprobeerd (of enige andere drug behoudens de door de artsen voorgeschreven codeïne)quote:
Mijn show is al half gedraaidquote:
ACT-F is AWOLquote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef WickedTunes het volgende:
ACT-F, KOEN, SYMPHONIC, waar bent u, nachtbrakers? Laat je horen! Ms. Messy is altijd wakker 's nachts
Nee morgen niet...afgelopen week zat ik toen al een half uur in de autoquote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like me
Mensen die vroeg op moeten, daar heb ik wel echt waardering voor, en tegelijkertijd medelijden mee/quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like me
Wordt een rustig avondje voor Wicked zoquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ACT-F is AWOL
Koen zit in Kopenhagen
Symphonic in Portugal
Ik alleen maar natuurlijk spul, waaronder paddo's. Verdomd fijn wel!quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yes..... maar ik heb nog nooit LSD geprobeerd (of enige andere drug behoudens de door de artsen voorgeschreven codeïne)
quote:
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee morgen niet...afgelopen week zat ik toen al een half uur in de auto
quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik alleen maar natuurlijk spul, waaronder paddo's. Verdomd fijn wel!
Ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!
quote:
Ik heb mijn standplaats ook op 10min, maar ben er bijna nooit.quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!
Wat is Awol?quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ACT-F is AWOL
Koen zit in Kopenhagen
Symphonic in Portugal
Ik ben al een hele tijd niet meer 's nachts wakker, gebeurd me sporadisch dat het nog later word dan 2 uur.quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef WickedTunes het volgende:
ACT-F, KOEN, SYMPHONIC, waar bent u, nachtbrakers? Laat je horen! Ms. Messy is altijd wakker 's nachts
Doe je toch iets verkeerdquote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn standplaats ook op 10min, maar ben er bijna nooit.
zoveel mld mensen...past noooooitquote:
Ik wil het nog steeds wel, maar dan wel met iemand erbij.quote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]Hawaiiaanse!
LSD heb ik altijd wel een keer willen proberen, maar onderhand niet meer; mijn geestelijke stabiliteit is toch wel ff wat belangrijker.
tja, ach ik ben het gewend inmiddelsquote:
Absence without Leave = ongeoorloofde absentiequote:
Slaap lekker, tot volgende keerquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Uc bedankt voor de leuke show en mn verzoekjes.
Je praat tegen hemquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil het nog steeds wel, maar dan wel met iemand erbij.
Alleen diegene kan ik nog niet vinden
Heh is goed man, hee trusten he!quote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Trustenquote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
Sorry possiequote:Op zondag 28 april 2013 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Men snapt me niet.....
Slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |