quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Watertornado het volgende:
Tottie en Possie, klinkt als een clownsduo
Mijne om 06.00quote:
Nee ik woon in Den Haag, vandaar dat ik een beetje uitgeslapen moet zijnquote:
ToT kan makkelijk een pruik opquote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef Watertornado het volgende:
Tottie en Possie, klinkt als een clownsduo
Ik heb jou ooit die vraag gesteld?quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is net zo'n vage vraag die possie mij eens stelde.... bij de chinees krijg je altijd van dat gele zoet-zure spul, weet jij wat dat is?
The girl with the kaleidoscope eyes, the girl with the sun in her eyes, mja, klinkt niet geheel nuchter hè.quote:
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like mequote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik woon in Den Haag, vandaar dat ik een beetje uitgeslapen moet zijn
Yes..... maar ik heb nog nooit LSD geprobeerd (of enige andere drug behoudens de door de artsen voorgeschreven codeïne)quote:
Mijn show is al half gedraaidquote:
ACT-F is AWOLquote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef WickedTunes het volgende:
ACT-F, KOEN, SYMPHONIC, waar bent u, nachtbrakers? Laat je horen! Ms. Messy is altijd wakker 's nachts
Nee morgen niet...afgelopen week zat ik toen al een half uur in de autoquote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like me
Mensen die vroeg op moeten, daar heb ik wel echt waardering voor, en tegelijkertijd medelijden mee/quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vandaar! Je hoeft vast niet om 06.30 uur op like me
Wordt een rustig avondje voor Wicked zoquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ACT-F is AWOL
Koen zit in Kopenhagen
Symphonic in Portugal
Ik alleen maar natuurlijk spul, waaronder paddo's. Verdomd fijn wel!quote:Op zondag 28 april 2013 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yes..... maar ik heb nog nooit LSD geprobeerd (of enige andere drug behoudens de door de artsen voorgeschreven codeïne)
quote:
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee morgen niet...afgelopen week zat ik toen al een half uur in de auto
quote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik alleen maar natuurlijk spul, waaronder paddo's. Verdomd fijn wel!
Ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik werk 10 min. rijden van mn huis, ideaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |