quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar komt sinterklaaskapoentje vandaan
Zal wel weer "per ongeluk" een paardenlul hebben gepost.quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
over Sinterklaar gesproken, heeft hij hier een ban ofzo
lijkt er wel opquote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
Ah keesquote:
Hij zat hier vanmiddag nog. Kijkt zeker iets anders?quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
Daarom mini'squote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer van die 400 calorieën
onderschat de glazen pot mayo niet. elke keer als ik de mayo uit de pot wilde scheppen met een lepel zat het tegen alle 4 de muren & plafond aan...quote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Studiotje het volgende:
Mayo zonder mayo te verspillen het is uniek mensen!!
als je leadsinger van de jostiband bent wel ja....quote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onderschat de glazen pot mayo niet. elke keer als ik de mayo uit de pot wilde scheppen met een lepel zat het tegen alle 4 de muren & plafond aan...
Dat ligt niet aan de pot (of wel, dat kan, ja...) maar aan jou, denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onderschat de glazen pot mayo niet. elke keer als ik de mayo uit de pot wilde scheppen met een lepel zat het tegen alle 4 de muren & plafond aan...
Inderdaad word er gek van!quote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
fucking hype weer met al die oranje shit.. wat moet je ermee zucht.
ik heb zo vaak de glazen pot stukgeslagen door de lepel erop af te tikkenquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beter dan een doos originele opvretenquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vreet zo'n hele doos mini's in een weekend op...dan werkt het nog niet.
Ja das niet handig dan hequote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vreet zo'n hele doos mini's in een weekend op...dan werkt het nog niet.
commerciële onzin waar alleen de directeuren van profiteren omdat je hun onzin kooptquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
De wuppies zijn wel leukquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar O.oquote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb zo vaak de glazen pot stukgeslagen door de lepel erop af te tikken
iets met IQ ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |