sla eten, waddan?quote:
Geef de onderdanen brood en spelenquote:
de statistieken en mijn heupen liegen niet heurrrrquote:Op zondag 28 april 2013 20:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb vaak zat de OP hoorben wel een hunter
leuk smoesje, je hebt gewoon gefaaldquote:Op zondag 28 april 2013 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Geef de onderdanen brood en spelen
Jouw heupenquote:Op zondag 28 april 2013 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de statistieken en mijn heupen liegen niet heurrrr
klopt, daarom zit ik op FOK!quote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leuk smoesje, je hebt gewoon gefaald
quote:
tuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
extra naar huis om de rijbewijs op te halen?
Hij moet helemaal naar Breda!quote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
extra naar huis om de rijbewijs op te halen?
is hipquote:Op zondag 28 april 2013 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Meneer mag zich wel even scheren, ziet er uit als een goedkope sloeber.
ik vind een klein baardje wel netjes eigenlijkquote:Op zondag 28 april 2013 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Meneer mag zich wel even scheren, ziet er uit als een goedkope sloeber.
Gezicht moet haarloosquote:Op zondag 28 april 2013 20:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vind een klein baardje wel netjes eigenlijk
krijg een sikquote:
alle vrouwen zeggen altijd dat baard sexy is en nu kom jij met iets andersquote:
Blijft wel een geniale gastquote:
een volle baard is niet sexyquote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alle vrouwen zeggen altijd dat baard sexy is en nu kom jij met iets anders
turkijequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja hier verderop had al iemand "zijn" plekje met plakband bepaald voor dinsdag
Ja ik vind dat absoluut niet sexyquote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alle vrouwen zeggen altijd dat baard sexy is en nu kom jij met iets anders
nou, ik heb wel eens een ongeluk gehad door iemand die vol door rood ging en dat was niet grappigquote:
ik breng ook regelmatig patches uit voor mijn soulpatchquote:Op zondag 28 april 2013 20:42 schreef missU het volgende:
[..]
die heb jij al, zo'n heel lief klein sikje
quote:Op zondag 28 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja hier verderop had al iemand "zijn" plekje met plakband bepaald voor dinsdag
Dat is wel heel triest jaquote:Op zondag 28 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
prrrrt ik ga maar een magnum etenquote:Op zondag 28 april 2013 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik breng ook regelmatig patches uit voor mijn soulpatch
Eff gemist. Wazz met toerkijequote:
daar komt sinterklaaskapoentje vandaanquote:
Ik denk het of ze doen het gewoon allemaal, ik heb me er niet echt in verdiept.quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef tralalala het volgende:
Is er gewoon vrijmarkt in Amsterdam dan? Dat was hier allemaal afgelopen zaterdag.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar komt sinterklaaskapoentje vandaan
Zal wel weer "per ongeluk" een paardenlul hebben gepost.quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
over Sinterklaar gesproken, heeft hij hier een ban ofzo
lijkt er wel opquote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
Ah keesquote:
Hij zat hier vanmiddag nog. Kijkt zeker iets anders?quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
Daarom mini'squote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer van die 400 calorieën
onderschat de glazen pot mayo niet. elke keer als ik de mayo uit de pot wilde scheppen met een lepel zat het tegen alle 4 de muren & plafond aan...quote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Studiotje het volgende:
Mayo zonder mayo te verspillen het is uniek mensen!!
als je leadsinger van de jostiband bent wel ja....quote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onderschat de glazen pot mayo niet. elke keer als ik de mayo uit de pot wilde scheppen met een lepel zat het tegen alle 4 de muren & plafond aan...
Dat ligt niet aan de pot (of wel, dat kan, ja...) maar aan jou, denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onderschat de glazen pot mayo niet. elke keer als ik de mayo uit de pot wilde scheppen met een lepel zat het tegen alle 4 de muren & plafond aan...
Inderdaad word er gek van!quote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
fucking hype weer met al die oranje shit.. wat moet je ermee zucht.
ik heb zo vaak de glazen pot stukgeslagen door de lepel erop af te tikkenquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beter dan een doos originele opvretenquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vreet zo'n hele doos mini's in een weekend op...dan werkt het nog niet.
Ja das niet handig dan hequote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vreet zo'n hele doos mini's in een weekend op...dan werkt het nog niet.
commerciële onzin waar alleen de directeuren van profiteren omdat je hun onzin kooptquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
De wuppies zijn wel leukquote:Op zondag 28 april 2013 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar O.oquote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb zo vaak de glazen pot stukgeslagen door de lepel erop af te tikken
iets met IQ ofzoquote:
goed hoor koos is blijquote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb ook altijd mijn banden besteld als ik gecontroleerd word.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb ook altijd mijn banden besteld als ik gecontroleerd word.
quote:
soms onthoud je dingen,quote:Op zondag 28 april 2013 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
waarom ga je een website op zon matrixbord zettenlekker veilig als je dat gaat checken op je smarthpone tijdens het rijden
Als ze zichzelf dan meteen doodrijden ben je meteen van dat soort idioten afquote:Op zondag 28 april 2013 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
waarom ga je een website op zon matrixbord zettenlekker veilig als je dat gaat checken op je smarthpone tijdens het rijden
niet als je 5 zitplaatsen hebtquote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
met 5 in een auto, was dat niet illegaal?
nee, ga de popo een beetje uitdagenquote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef missU het volgende:
[..]
Ik ga geen paardenlullen posten op een smerisgastenboek
quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef missU het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef missU het volgende:
[..]
omdat het kanquote:Op zondag 28 april 2013 20:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom gaan ze dat filmen, wat een mongolen.
Dat doe ik alleen als jij het bentquote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ga de popo een beetje uitdagen
als het het enige spannende in je leven is...quote:Op zondag 28 april 2013 20:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom gaan ze dat filmen, wat een mongolen.
zuchtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
Eerst die gast de eerste boete laten betalen en dan komt er opeens een tweede boete bij
fijn zo'n hoer die je achterlaatquote:
hij lijkt!quote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
KKKKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSS
je hebt 'Koooooooooooooooooos'verkeerd gespeldquote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef missU het volgende:
Andreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahah tof man!!! Ik heb gehoord dat zo'n vangrailtje daar zo mooi zijnquote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
gevaarlijke weg, ik pomp daar altijd minstens 180
dat plaatje gaf mij aidsquote:
toet toetquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |