abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125827934
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Jezus dat is ook pas een jaar geleden gepatched ofzo. Je kan gewoon in je instellingen zeggen dat-ie longpress Recent Apps als menu-knop moet zien, geen dikke balk onderin meer te bekennen.
Ja, dat is ook al zo'n halfgare oplossing. Jezus zeg :')

Of we doen gewoon 2 knopjes! Eén goede à la Android richtlijnen en een onnodige. Geweldig gewoon _O-
pi_125828418
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Of we doen gewoon 2 knopjes! Eén goede à la Android richtlijnen en een onnodige. Geweldig gewoon _O-
[ afbeelding ]
Daarom Nexus :7
pi_125828496
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom je wederom met zo'n hopeloos achterhaalde screen aanzetten..

Het is een prima oplossing met de 3 hardware knoppen die er zijn. Aanzienlijk mooier ook dan de manier waarop stock android de menuknop gewoon tussen de rest van de software buttons propt met schijt aan spacing en weet ik het.
pi_125828758
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Kom je wederom met zo'n hopeloos achterhaalde screen aanzetten..

Het is een prima oplossing met de 3 hardware knoppen die er zijn. Aanzienlijk mooier ook dan de manier waarop stock android de menuknop gewoon tussen de rest van de software buttons propt met schijt aan spacing en weet ik het.
Nee, geen prima oplossing. Een halfbakken oplossing, want wat is er nu het logische van de multitaskknop als menuknop te gebruiken?

Sowieso snap ik niet waar je de ongelijke spacing vandaan haalt... alles zit mooi naast elkaar in AOSP, en dan heb ik het niet over de softwarebuttons maar over de action bar.
pi_125832000
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, geen prima oplossing. Een halfbakken oplossing, want wat is er nu het logische van de multitaskknop als menuknop te gebruiken?

Sowieso snap ik niet waar je de ongelijke spacing vandaan haalt... alles zit mooi naast elkaar in AOSP, en dan heb ik het niet over de softwarebuttons maar over de action bar.
Het is de beste oplossing wanneer app ontwikkelaars te lam zijn om een menubutton in de actionbar te zetten. Daar heeft HTC verder niks mee te maken.

Goede app: menu in action bar, verder nergens een menubalk te zien.
Slechte app: Keuze tussen dikke menubalk onderaan, of het remappen van een hardware toets. Wat moeten ze anders doen volgens jou? Even OTA een hardware knop toevoegen |:( ?

En in het geval van de slechte app krijg je dus bij AOSP die domme, slecht geplaatste softkey erbij

Het gedrag van de action bar staat volledig los van fabrikant of Android versie. Als alles mooi naast elkaar zit in AOSP, dan is dat een goed ontwikkelde app en heeft het verder niks met AOSP te maken.

Er zijn verder genoeg redenen om te haten op HTC maar dit is er niet één van.
  zondag 28 april 2013 @ 17:04:54 #8
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_125832013
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Jezus dat is ook pas een jaar geleden gepatched ofzo. Je kan gewoon in je instellingen zeggen dat-ie longpress Recent Apps als menu-knop moet zien, geen dikke balk onderin meer te bekennen.
Thanks! _O_
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:25:45 #9
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125975913
Ik heb gisteren wingsuit ontdekt. :P Tof spel (highscore op het moment 13437).

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126306899
Voor de old school gamers: Carmageddon voor Android is uitgebracht
quote:
Ontwikkelaar Stainless Steel heeft de Android-port van het controversiële racespel Carmageddon beschikbaar gesteld via Google Play. Zoals eerder beloofd is de game de hele dag gratis te downloaden, daarna zal voor het spel betaald moeten worden.
In oktober vorig jaar kwam de ontwikkelaar al met een iOS-versie van het beruchte racespel, enkele dagen geleden werd de Android-versie aangekondigd. De port bevat elf verschillende omgevingen en 36 levels, waarbij er met dertig voertuigen gereden kan worden. Als dank voor de donatie van in totaal 600.000 dollar via Kickstarter voor de ontwikkeling van Carmageddon: Reincarnation, is het spel op de introductiedag gratis te downloaden. Dit was ook bij de iOS-versie het geval, wat daarna de prijs wordt is nog niet bekend. Carmageddon: Reincarnation is een nieuwe game van Stainless Steel voor de pc en de volgende generatie consoles.

Het origineel uit 1997 zorgde voor veel ophef wegens het bloedige karakter van het spel en het feit dat spelers gestimuleerd werden voetgangers omver te rijden. In Duitsland mocht het spel alleen na een aanpassing verkocht worden, de voetgangers waren daar zombies met groen bloed. Ook leidde het spel tot kamervragen in Nederland.
Google Play download

Alleen vandaag dus nog gratis te downloaden.
pi_126307409
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:24 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de old school gamers: Carmageddon voor Android is uitgebracht

[..]

Google Play download
[ afbeelding ]
Alleen vandaag dus nog gratis te downloaden.
De promo is gratis ja ;)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:38:57 #12
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126307454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:37 schreef Maureentje het volgende:

[..]

De promo is gratis ja ;)
De 'promo' is het volledige spel alleen zal het na 24 uur worden verwijderd en krijg je (dus) ook geen updates via de playstore. Mochten er na 24 uur nog zware bugfixes komen zul je dus het spel moeten kopen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126315076
nevermind 3x typo gemaakt met WW :@

[ Bericht 70% gewijzigd door GewoneMan op 10-05-2013 19:31:02 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_126364740
Ik mag begin juli mijn contract verlengen. Mijn HTC One S gaat naar mijn vrouw, maar ik twijfel zelf nog tussen de HTC One en de Galaxy S4. De laatste krijgt iets betere beoordelingen op het net, maar het scheelt niet veel. Heb nog een kleine 2 maanden om me hier druk over te maken :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:01:42 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126365491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag begin juli mijn contract verlengen. Mijn HTC One S gaat naar mijn vrouw, maar ik twijfel zelf nog tussen de HTC One en de Galaxy S4. De laatste krijgt iets betere beoordelingen op het net, maar het scheelt niet veel. Heb nog een kleine 2 maanden om me hier druk over te maken :)
Laat me het makkelijker voor je maken:

Poll: Heel simpel. HTC One of Samsung Galaxy S4?
HTC One
Samsung Galaxy S4
Anders, namelijk.. (reageer dan!)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

:P Nu maar wachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126365664
^O^
pi_126366156
Anders, namelijk Nexus 4. Altijd laatste androidversie, AOSP is veel beter dan Sense/Touchwiz, de helft van de prijs van de S4...
pi_126367525
Had eerst de One X plus, niet tevreden met de batterij, stabiliteit en de camera dus de S4 aangeschaft. Zeer tevreden, de camera is fantastisch, telefoon voelt snel aan en de batterij is beter (tot nu toe niet veel beter, hopelijk komt dat nog).

Nu maar wachten tot dat er wat meer custom roms beschikbaar komen. Merk nog wel een kleine lag, tijdens het swipen tussen applicaties bijv.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_126368079
Trouwens ik heb gisteren de factory image van 4.2.2 geflashed op m'n Nexus 4 maar wat een verschil met CM10.1 met de franco.kernel zeg. :'(
Ik heb vandaag met moeite 2 uur screen on time gehaald tot de batterij leeg was, maar het kan zijn dat de ROM nog wat moet inwerken, dat had ik ook met CM10.1 en franco voordat de batterij echt beter was, want heb eergisteren meer dan 4 uur screen on time gehaald, wat echt hoog is voor de N4...
En ook de extra functies van CM10.1 mis ik wel. Even wachten of ik mn Nexus 4 kan binnenbrengen in garantie en dan maar hopen dat ik een vervangend toestel meekrijg, maar kan het toch niet laten om eerst de Google I/O af te wachten en al even Android 4.3 te draaien! :)
  zondag 12 mei 2013 @ 17:36:31 #20
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_126393693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Misschien heb je hier wat aan?

http://tweakers.net/revie(...)s-sony-xperia-z.html
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_126394125
Merci, die had ik nog niet gevonden via google. ^O^ Zo even doorlezen.
pi_126394592
Ik ben van plan mijn telefoon op te sturen voor reparatie, alleen het enige wat mij tegen houdt is dat ik geen vervangende android telefoon kan regelen. Ik heb zelf niet een oude, en kan ook niet een lenen van vrienden, Iemand een slimme oplossing?
Ik hoef geen nieuw model, het gaat mij er vooral om dat ik bereikbaar ben via WhatsApp. Zelf een toestel kopen is nog een optie, maar de goedkoopste Andoird is simlockvrij 90 euro ofzo, ook een beetje zonde voor een weekje.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:20:25 #24
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126395386
Wat een bazenbesturingssysteem is Android trouwens _O_
Nexus 7 hier. Werkt beter dan welke iPad dan ook :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_126395807
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef stoereboii het volgende:
Trouwens ik heb gisteren de factory image van 4.2.2 geflashed op m'n Nexus 4 maar wat een verschil met CM10.1 met de franco.kernel zeg. :'(
Ik heb vandaag met moeite 2 uur screen on time gehaald tot de batterij leeg was, maar het kan zijn dat de ROM nog wat moet inwerken, dat had ik ook met CM10.1 en franco voordat de batterij echt beter was, want heb eergisteren meer dan 4 uur screen on time gehaald, wat echt hoog is voor de N4...
En ook de extra functies van CM10.1 mis ik wel. Even wachten of ik mn Nexus 4 kan binnenbrengen in garantie en dan maar hopen dat ik een vervangend toestel meekrijg, maar kan het toch niet laten om eerst de Google I/O af te wachten en al even Android 4.3 te draaien! :)
Vandaag gaat het super! Heb alle locatiediensten uitgeschakeld en heb na 2u20min screen on time nog 46% over! :D
pi_126397667
quote:
12s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Devolution het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wat aan?

http://tweakers.net/revie(...)s-sony-xperia-z.html
Ziet er leuk uit. Ik neig nu naar de HTC One, mede vanwege de accuduur.
Twijfel alleen nog over de kwaliteit van de foto's want daar zijn ze minder positief over in dat filmpje.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:41:50 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126399012
Als je 's avonds in de bar een foto maakt gaat 'ie beter zijn, want meer lichtval per pixel. Dus minder last van bewegingsonscherpte, ruis en dergelijke. 13MP is een beetje overkill sowieso imho, maar 8MP zou wel erg fijn zijn, 4MP is inderdaad wat aan de karige kant, al begrijp ik de redenering erachter. Overdag haal je dan gewoon relaxtere foto's uit zo'n andere phone, omdat er overdag genoeg licht is om die pixels tevreden te stellen en je dan gewoon meer detail vastlegt. Maar als je gewoon van te voren je foto framed en je dus geen delen gaat croppen om dat als plaatje te gebruiken en je foto's alleen op Facebook mikt ofzo, waarom dan niet voor de HTC One gaan? _O_ Zou mijn keuze zijn i.i.g. ook. Mooi dingetje. Alleen ben ik al van de Chinese dualSIM smartphones die goedkoper zijn. >:)
pi_126399766
Het is een compromis inderdaad. Je hebt in het duister wel meer lichtinval maar ook veel minder detail; het is dus maar de vraag of dat het waard is.

Overdag als er genoeg licht is schiet de ONE enorm tekort; 4MP geeft gewoon veel te weinig detail.
Iets van 8-10MP zou wel erg gewenst zijn.

Ik ben erachter gekomen dat ik foto's gemaakt door gsm's toch niet veel gebruik; meer dan even iets snel vastleggen of whatsapp foto sturen doe ik er niet mee.
Dan nog m'n ervaringen van de Desire en One X erbij gerekend en ik ga voor de HTC.
Mag 'm woensdag ophalen. *O*
(Wel een kleine 'angst'; ik moet er nu wel 2 jaar mee doen i.p.v. 1 jaar met de One X. Weliswaar heb ik de Desire ook 2 jaar mee kunnen uithouden)

Tweakers maakt een ding inderdaad wel duidelijk; alledrie zijn het prima telefoons met elk hun eigen ding (HTC design en camera, Xperia waterdichtheid en de S4 heeft verwisselbare accu).

De - shitload aan - software die je krijgt bij de S4 wordt stevig op ingezet door Samsung maar ik gebruik dat gewoonweg niet. 9 v.d. 10x werkt het gewoon niet prettig en ga ik mij er alleen maar aan ergeren. Sony's waterdichtheid is wel erg interessant, al vraag ik me af hoe goed dat gaat werken als ze afhankelijk zijn van die klepjes op de poorten.
pi_126399948
Vond deze app, is erg handig. Mijn Nexus 7 staat helemaal vol met apps en die willen nog wel eens opdringerig worden met notificaties. Deze app zet die gewoon per app uit. Moet je wel root hebben helaas...

https://play.google.com/s(...)ode.NotificationsOff
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126400880
Tja, ik maak geregeld foto's van onze kinderen met mijn One S. Wil dat ook met de One, dus hecht iets meer waarde aan de kwaliteit vd foto's.
  zondag 12 mei 2013 @ 23:50:08 #31
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_126414617
Edit: nu doet ie het ineens....

[ Bericht 48% gewijzigd door RobertoCarlos op 13-05-2013 00:06:02 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:17:35 #32
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126549276
Eindelijk een nieuwe google music app, lang op gewacht _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:35:41 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126550338
Google komt met oa een galaxy s4 met stock android
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126556124
Leuk dat Hangouts. Nu nog mensen die G+ gebruiken en dan had je er misschien daadwerkelijk wat aan..
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:10:07 #35
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_126556465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef Ireyon het volgende:
Leuk dat Hangouts. Nu nog mensen die G+ gebruiken en dan had je er misschien daadwerkelijk wat aan..
Dit helaas ja.
pi_126561596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk een nieuwe google music app, lang op gewacht _O_
Alleen jammer dat het nu een afzichtelijk lelijke, bonte kermis geworden is...

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 15-05-2013 23:29:41 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:34:10 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126562377
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:10 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Dit helaas ja.
als het goed werkt en crossplatform is, is het de dood voor whatsapp. Veel beter onderliggend platform, iedereen heeft zon beetje een google account.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126562773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Catch22- het volgende:
Google komt met oa een galaxy s4 met stock android
Kan me zo maar voorstellen dat hij als warme broodjes over de toonbank gaat. Stock Android met die specs.... :9~
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:42:22 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126562838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kan me zo maar voorstellen dat hij als warme broodjes over de toonbank gaat. Stock Android met die specs.... :9~
denk dat t wel mee zal vallen

649 dollar :X zal in euros hetzelfde zijn
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126564406
Phooo, Samsung Galaxy S4 of HTC One?
pi_126564775
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Floxcie het volgende:
Phooo, Samsung Galaxy S4 of HTC One?
Zie Post #15. ;)
pi_126568567
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

denk dat t wel mee zal vallen

649 dollar :X zal in euros hetzelfde zijn
Zo dat is wel een flink bedrag. Afwachten dan maar hoe het toestel het gaat doen.
pi_126569838
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het nu een afzichtelijk lelijke, bonte kermis geworden is...
Idd.
pi_126570251
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

als het goed werkt en crossplatform is, is het de dood voor whatsapp. Veel beter onderliggend platform, iedereen heeft zon beetje een google account.
Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.

Verder werkt Hangouts maar mwah mwah. 't Is maar gokken of iemand online is en om één of andere reden kun je berichten sturen naar mensen die Hangouts niet eens gebruiken en daar dus nooit een melding van zullen krijgen 8)7
pi_126570319
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:47 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.
PC client en iPad. Genoeg reden voor mij om over te stappen.
pi_126570579
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:52 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

PC client en iPad. Genoeg reden voor mij om over te stappen.
Ja voor mij ook, maar voor m'n vrienden niet. Wanneer zit je nou achter de PC zonder je telefoon op grijpafstand..

Ik zie dit pas een succes worden als
1) Het niet-optioneel naar alle devices wordt gepushed
2) SMS integratie wordt ingebouwd

Het enige wat is "samengevoegd" is Google Talk met .. naja niks. Ik zit nog steeds met een Berichten app, Hangouts en G+ Messenger opgescheept.
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:14:53 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126570738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:47 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Verder werkt Hangouts maar mwah mwah. 't Is maar gokken of iemand online is en om één of andere reden kun je berichten sturen naar mensen die Hangouts niet eens gebruiken en daar dus nooit een melding van zullen krijgen 8)7
whatsapp is vrij onbetrouwbaar en betalen is voor gierigaards een horde
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126570887
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:07 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja voor mij ook, maar voor m'n vrienden niet. Wanneer zit je nou achter de PC zonder je telefoon op grijpafstand..

1) Het niet-optioneel naar alle devices wordt gepushed

Het enige wat is "samengevoegd" is Google Talk met .. naja niks. Ik zit nog steeds met een Berichten app, Hangouts en G+ Messenger opgescheept.
Klopt, vooral SMS integratie is een groot voordeel (en als Facebook het kan, waarom Google dan in godsnaam niet?).

Wat ook fijn zou zijn is een "bel" functie, net als Viber. Er zit video-chat in dus dan moet voice-chat echt geen probleem zijn.

Die S4 met stock Android is trouwens wel echt ^O^ _O_ *O* :D :9~
pi_126593038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:07 schreef Ireyon het volgende:

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef J.Appleseed het volgende:
Klopt, vooral SMS integratie is een groot voordeel (en als Facebook het kan, waarom Google dan in godsnaam niet?).
;)

Google gaat sms-berichten integreren in Hangouts
pi_126593295
Die jaloerse bonen zijn er helaas nog niet... :(

Wellicht dat in dit filmpje de nieuwe nexus 7 te zien is?
(op 0:20)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:14:58 #51
67670 Skv
Cynist.
pi_126636831
Even een vraagje: Mijn tablet is weggeweest voor reparatie en nu is 'ie helemaal leeg.
Backup heb ik teruggezet vanaf mn Gmailaccount (werd me in het begin gevraagd). Nu zijn alle apps gedownload, maar is er niks teruggezet op mijn pagina's (ik bedoel dat de apps niet verdeeld zijn over mijn homescreens zoals ik dat had). Zit dat niet in de backup en kan ik nu álles weer handmatig gaan sorteren? :{

Daarnaast lijkt al mijn in-app data (scores, opgeslagen documenten etc) ook weg te zijn :? Waar haal ik dit weer terug?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:16:42 #52
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126636899
dat laatste klopt, krijg je ook niet terug. Kan je alleen met root backuppen.

indeling van je schermen onthoudt hij niet. sommige launchers kunnen dat backuppen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:19:19 #53
67670 Skv
Cynist.
pi_126637010
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Catch22- het volgende:
dat laatste klopt, krijg je ook niet terug. Kan je alleen met root backuppen.

indeling van je schermen onthoudt hij niet. sommige launchers kunnen dat backuppen.
Wát? Alle in-app data is kwijt? :( :( :(
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:23:34 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126637207
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Wát? Alle in-app data is kwijt? :( :( :(
yes.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:24:48 #55
67670 Skv
Cynist.
pi_126637263
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

yes.
Wat is het ook een kutsysteem zeg. Ik had duidelijk 'maak backups naar mijn Google acount' aangevinkt. :r Met iTunes onthoudt hij altijd alles (indeling in je homescreens, in-app data etc). Godverdomme
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:25:34 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126637296
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat is het ook een kutsysteem zeg. Ik had duidelijk 'maak backups naar mijn Google acount' aangevinkt. :r Met iTunes onthoudt hij altijd alles (indeling in je homescreens, in-app data etc). Godverdomme
Ja, dat stelt niet meer voor dan welke apps je hebt en wifi wachtwoorden. Zelfs bellogs, smsjes etc worden niet gebackupt.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:27:27 #57
67670 Skv
Cynist.
pi_126637373
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, dat stelt niet meer voor dan welke apps je hebt en wifi wachtwoorden. Zelfs bellogs, smsjes etc worden niet gebackupt.
Lekker is dat, ik had 100 apps met overal nog documenten in etc. Met m'n vorige iPad en m'n iPhone klikte je 'm aan de computer, koos je 'herstel' en een uur later was je telefoon weer precies zoals je 'm had ingeleverd.

Heeft er iemand hier interesse om een Asus TF300T 3G 32 GB plus dock over te nemen? Hier heb ik niks aan, moet voor mijn werk spul goed opgeslagen hebben, ik dacht dat die auto-backup me daarvan verzekerde. :(

Het is mij de moeite niet waard om alles weer helemaal terug te gaan zetten. Ruilen voor een iPad vind ik ook een optie.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:31:32 #58
67670 Skv
Cynist.
pi_126637521
Zelfs mijn algemene instellingen heeft 'ie niet opgeslagen. Wat houdt 'backup' in godsnaam in? Dat hij het lijstje met gedownloade apps even importeert ofzo?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:02:48 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126638847
Op mijn TF101 zat daar gewoon een losse app bij op (voor backups) had de 300 dat niet?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_126639149
Google backup is een trieste grap. Meer dan een lijst van geïnstalleere apps en wat willekeurige systeeminstellingen is het niet.

Je hebt er nu niet veel meer aan, maar in de toekomst (en voor huidige andere gebruikers) is Helium een handige app die backups maakt op de manier zoals het zou moeten.

Wat betreft savegame-data is eergisteren een nieuwe API bekendgemaakt die dat soort zooi in de cloud opslaat. 3 jaar te laat maar vooruit, 't is iets.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:39:59 #61
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_126640440
Eerlijk gezegd moet ik wel even een :') plaatsen bij je "al mijn in-app data is weg?!?!", dat staat toch duidelijk bij zo'n beschrijving van de reparatie neem ik aan, iets als "het systeem wordt hersteld naar fabrieksinstellingen".
Daarnaast is het ook wel logisch dat alle in-app data niet automatisch naar Google wordt gebackupt, bij iTunes maak je een dikke backup van een gigabyte naar je eigen harde schijf...
Wel vervelend, maar als je gewoon even een paar minuten zou hebben gezocht naar "phone repair what to backup" zou je het wel hebben gevonden...
Waarom denk je dat Titanium Backup anders zo'n groot begrip is qua backups?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:30:49 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126644285
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik wel even een :') plaatsen bij je "al mijn in-app data is weg?!?!", dat staat toch duidelijk bij zo'n beschrijving van de reparatie neem ik aan, iets als "het systeem wordt hersteld naar fabrieksinstellingen".
Daarnaast is het ook wel logisch dat alle in-app data niet automatisch naar Google wordt gebackupt, bij iTunes maak je een dikke backup van een gigabyte naar je eigen harde schijf...
Wel vervelend, maar als je gewoon even een paar minuten zou hebben gezocht naar "phone repair what to backup" zou je het wel hebben gevonden...
Asus leverde die apps op de TF101 zelfs standaard mee (althans een andere backup app). Die deed zonder root in ieder geval backups van je files maken.

Voor de rest idd Titanium pakken, ideaal :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_126764032
Goedmiddag

ik heb een vraag. ik heb een Android tablet (cherry mobility) nu heb ik deze geupdate naar 4.1 en nu zijn bepaalde apps niet meer zichtbaar op mijn "bureaublad" zoals google en de googleplay store.

Is er een manier om deze weer te geven?
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_126764360
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef VorteXxX het volgende:
Goedmiddag

ik heb een vraag. ik heb een Android tablet (cherry mobility) nu heb ik deze geupdate naar 4.1 en nu zijn bepaalde apps niet meer zichtbaar op mijn "bureaublad" zoals google en de googleplay store.

Is er een manier om deze weer te geven?
Lang op drukken in de app drawer en dan kan je ze normaal op je homescreen krijgen.
pi_126764627
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
pi_126765202
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
Probeer eens een andere launcher en anders doe je een factory reset
pi_126765662
quote:
kijken in je apps lijst, als die er staat verwijderen en opnieuw downloaden via je browser
pi_126766043
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Skv het volgende:
Zelfs mijn algemene instellingen heeft 'ie niet opgeslagen. Wat houdt 'backup' in godsnaam in? Dat hij het lijstje met gedownloade apps even importeert ofzo?
En je wifi wachtwoorden :Y
Verder titanium backup :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 20 mei 2013 @ 15:58:01 #69
67670 Skv
Cynist.
pi_126768902
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

En je wifi wachtwoorden :Y
Verder titanium backup :Y
Allebei de wifi-wachtwoorden, ja. :'). Zal eens zoeken op titanium backup. Dan pakt 'ie wel in-app data en de indeling van mijn homescreen etc?
  maandag 20 mei 2013 @ 21:27:40 #70
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_126785019
quote:
Het heet "Play Store" en niet "Google Play Store", dus heb je echt goed gekeken dat ie er niet tussen staat? Je kunt de Play Store trouwens ook opvragen door de App Drawer te openen en dan op het icoontje helemaal rechtsbovenin te drukken.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_126795326
Is er een manier om de alarm te laten overgaan op de gewone ingebouwde speaker in plaats van de oordoppen (als ze geplugged zijn)? Ik luister graag muziek als ik ga slapen, maar dan hoor ik me alarm niet als ze uit me oren vallen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:28:10 #72
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_126834609
quote:
Heb je gapps geïnstalleerd/geflashed?
heitieh
pi_126835813
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Heb je gapps geïnstalleerd/geflashed?
Volgens mij gaat het hier om een update van Asus zelf.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:47:34 #74
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_126836026
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het hier om een update van Asus zelf.
Hmmm, ok.
heitieh
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:59:23 #75
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_126836830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een manier om de alarm te laten overgaan op de gewone ingebouwde speaker in plaats van de oordoppen (als ze geplugged zijn)? Ik luister graag muziek als ik ga slapen, maar dan hoor ik me alarm niet als ze uit me oren vallen.
https://play.google.com/s(...)honeroutingfix&hl=en
Je moeder is een hamster
pi_126837244
Nee ik heb gewoon de android versie geupdate naar de nieuwste versie
  woensdag 22 mei 2013 @ 00:00:33 #77
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_126840267
Laat JBE Security Guard telefoons met JB nog steeds crashen?
pi_126845989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Laat JBE Security Guard telefoons met JB nog steeds crashen?
Het is nu LBE Security Master
pi_126846521
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Het is nu LBE Security Master
Dat is 'n eigenhandig vertaalde app he, is inderdaad LBE maar je kunt wat vertaalfoutjes tegenkomen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:16:02 #81
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_126855833
Is er al informatie wanneer Google Now/Search ook in het nederlands werkt?
Je kunt nu al wel zoeken in nederlands.

Maar agenda afspraken en dat die terugpraat nog niet.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126856751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:58 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat is 'n eigenhandig vertaalde app he, is inderdaad LBE maar je kunt wat vertaalfoutjes tegenkomen.
Klopt, soms is het heel onhandig dat de vertaling niet in orde is. Maar goed door schade en schande ben ik er achter gekomen wat wel en niet bedoeld wordt met sommige teksten (hoop ik :D).
pi_126890073
Ff een vraagje, bestaat er een app die mij de wachtwoorden van mijn opgeslagen WiFi's geeft? Ik heb nu er best veel en kan deze steeds terugzetten met een backup maar wat als de backup een keer corrupt raakt, dan heb ik liever dat ik alles op een papiertje heb geschreven.

In windows kan je wachtwoorden via een maniertje wel uitlezen, in android ben ik dit nog niet tegengekomen...?

Lama... heb het al gevonden: http://www.addictivetips.(...)your-android-device/

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 03:33:55 ]
pi_127022401
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

die troep wil ik er compleet en definitief af hebben
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127022435
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

Custom ROM met stock design een optie?
pi_127022511
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:24 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Custom ROM met stock design een optie?
bij het instellen van mijn toestel kon ik het aanzetten heb het anagezet als in ff kijken maar wil het er nu af hebben weinig trek om alles te wissen en nog minder om met custom roms te gaan kloten
pi_127022593
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

bij het instellen van mijn toestel kon ik het aanzetten heb het anagezet als in ff kijken maar wil het er nu af hebben weinig trek om alles te wissen en nog minder om met custom roms te gaan kloten
Op stock rom kan je ze niet veilig verwijderen (zonder consequenties), hoogstens verbergen van de app drawer. Op stockbased custom rom vink je het gewoon af voor installatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 26-05-2013 14:29:43 ]
pi_127022653
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Op stock rom kan je ze niet veilig verwijderen (zonder consequenties), hoogstens verbergen van de app drawer. Op stockbased custom rom vink je het gewoon af voor installatie.
ok en hoe zit het met garantie en updates enzo?
pi_127022719
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok en hoe zit het met garantie en updates enzo?
Custom roms worden vaker geüpdated (vaak ieder weekend bij sommige) dan stock. Rooten en flashen MOET getolereerd worden door de fabrikanten als het een defect is wat niet door de rom veroorzaakt kan zijn :)
pi_127023113
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Custom roms worden vaker geüpdated (vaak ieder weekend bij sommige) dan stock. Rooten en flashen MOET getolereerd worden door de fabrikanten als het een defect is wat niet door de rom veroorzaakt kan zijn :)
mjah kweenie denk er nog wel ff over na :S
pi_127023242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ondanks dat je volledig gelijk hebt in je reactie. Zou ik het wel geweldig vinden als Google een ripp-off zou doen van Apple hier.

Het back-up systeem van Iphones is vrijwel perfect in mijn ogen.
  zondag 26 mei 2013 @ 15:16:55 #92
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_127024544
quote:

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

Je kunt deze apps uitzetten via applicatie beheer, eerst updates verwijderen en daarna kun je ze uitzetten.
pi_127025580
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Je kunt deze apps uitzetten via applicatie beheer, eerst updates verwijderen en daarna kun je ze uitzetten.
nm gevonden
pi_127027358
geweldig al die overbodige crap eruit gegooit das een stuk prettiger :P

damn dat scheelt een hoop geheugen... als ik custom rom neem zal dat waarschijnelijk nog verder verbeteren? en welke is het beste? hmmm misschien toch maar eens in verdiepen

[ Bericht 36% gewijzigd door GewoneMan op 26-05-2013 16:27:50 ]
pi_127030177
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef GewoneMan het volgende:
geweldig al die overbodige crap eruit gegooit das een stuk prettiger :P

damn dat scheelt een hoop geheugen... als ik custom rom neem zal dat waarschijnelijk nog verder verbeteren? en welke is het beste? hmmm misschien toch maar eens in verdiepen
Je hebt zoveel goede. De meeste zijn gebaseerd op Cyanogenmod, ik heb enkel ervaring met de CM10.1 van Cyanogenmod zelf. (Stock CM10.1 dus)
Maar je hebt ook Paranoid android, die veel customization opties biedt, die heb ik ook eventjes gebruikt. Verder nog Slimbean, AOKP, ... en Jellybam is een ROM die alle bekende ROMs in zich geintegreerd heeft, dus ook veel customization opties. :) Best experimenteer je daar zelf even mee, eens je geroot bent en een custom recovery hebt geflashed is wisselen van ROM maar een kwestie van data en cache wipen, en je ROM flashen. :)
pi_127072022
persoonlijke apps ervaring...

soundhound enige toevoeging op shazaam?
pi_127074373
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef GewoneMan het volgende:
persoonlijke apps ervaring...

soundhound enige toevoeging op shazaam?
Google Search doet dat nu ook.

Gewoon in Google Now op de Microfoon tikken en zeggen "what song is this". Werkt naar mijn ervaring nog sneller dan Shazaam of Soundhound.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:44:12 #98
132191 -jos-
Money=Power
pi_127167457
Hallo,

Ik ontdekt nu pas dit topic, heb al ongeveer een maand een Galaxy S2 Plus en het bevalt zeer goed. Heb al heel veel dingen gecustomized maar ben nog steeds niet helemaal klaar daar mee.

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Onama het volgende:
Vond deze app, is erg handig. Mijn Nexus 7 staat helemaal vol met apps en die willen nog wel eens opdringerig worden met notificaties. Deze app zet die gewoon per app uit. Moet je wel root hebben helaas...

https://play.google.com/s(...)ode.NotificationsOff
Hier heb je helemaal geen root voor nodig, als je in applicatiebeheer op een app klikt kun je gewoon 'Meldingen weergeven' uitvinken.

quote:

samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
flipboard

Heb ik ook uitgeschakeld, en nog veel meer. Stond best veel troep op toen ik dat apparaat kreeg.

Nu ik al zo veel dingen heb ingesteld wil ik graag een back-up van mn telefoon gaan maken. Ik heb geen root en ben dat ook niet van plan, is simpelweg niet nodig omdat je eigenlijk alles al kunt customizen in Android. Ik zie dat die Helium back-up geen root nodig heeft, zal dat eens gaan bekijken dan.

Hierbij een lijstje van apps die ik echt iedereen kan aanraden:
Homescreen: GO Launcher EX
Automatisering: Tasker ( Enige app waarvoor ik betaald heb, is het geld meer dan waard.)
Organizer: Folder Organizer
Taskmanager: GO Taskmanager EX
Batterymanager: GO Power Master
Apps/RAM manager: Active Apps
Notification Toggle
bGoog
Agenda Widget
Gravity Screen Off Pro
Home2 Shortcut
Minimal Reader Pro (Als je van RSS feeds op je homescreen houdt)
Startup Manager
Sleep as Android
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_127175617
Die recensies bij Adobe Reader
pi_127175704
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Die recensies bij Adobe Reader
[ afbeelding ]
Die kunnen beter een iPhone kopen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: