Ja, dat is ook al zo'n halfgare oplossing. Jezus zegquote:Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jezus dat is ook pas een jaar geleden gepatched ofzo. Je kan gewoon in je instellingen zeggen dat-ie longpress Recent Apps als menu-knop moet zien, geen dikke balk onderin meer te bekennen.
Daarom Nexusquote:Op zondag 28 april 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al zo'n halfgare oplossing. Jezus zeg
Of we doen gewoon 2 knopjes! Eén goede à la Android richtlijnen en een onnodige. Geweldig gewoon
[ afbeelding ]
Kom je wederom met zo'n hopeloos achterhaalde screen aanzetten..quote:Op zondag 28 april 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al zo'n halfgare oplossing. Jezus zeg
Of we doen gewoon 2 knopjes! Eén goede à la Android richtlijnen en een onnodige. Geweldig gewoon
[ afbeelding ]
Nee, geen prima oplossing. Een halfbakken oplossing, want wat is er nu het logische van de multitaskknop als menuknop te gebruiken?quote:Op zondag 28 april 2013 14:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kom je wederom met zo'n hopeloos achterhaalde screen aanzetten..
Het is een prima oplossing met de 3 hardware knoppen die er zijn. Aanzienlijk mooier ook dan de manier waarop stock android de menuknop gewoon tussen de rest van de software buttons propt met schijt aan spacing en weet ik het.
Het is de beste oplossing wanneer app ontwikkelaars te lam zijn om een menubutton in de actionbar te zetten. Daar heeft HTC verder niks mee te maken.quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, geen prima oplossing. Een halfbakken oplossing, want wat is er nu het logische van de multitaskknop als menuknop te gebruiken?
Sowieso snap ik niet waar je de ongelijke spacing vandaan haalt... alles zit mooi naast elkaar in AOSP, en dan heb ik het niet over de softwarebuttons maar over de action bar.
Thanks!quote:Op zondag 28 april 2013 14:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jezus dat is ook pas een jaar geleden gepatched ofzo. Je kan gewoon in je instellingen zeggen dat-ie longpress Recent Apps als menu-knop moet zien, geen dikke balk onderin meer te bekennen.
Google Play downloadquote:Ontwikkelaar Stainless Steel heeft de Android-port van het controversiële racespel Carmageddon beschikbaar gesteld via Google Play. Zoals eerder beloofd is de game de hele dag gratis te downloaden, daarna zal voor het spel betaald moeten worden.
In oktober vorig jaar kwam de ontwikkelaar al met een iOS-versie van het beruchte racespel, enkele dagen geleden werd de Android-versie aangekondigd. De port bevat elf verschillende omgevingen en 36 levels, waarbij er met dertig voertuigen gereden kan worden. Als dank voor de donatie van in totaal 600.000 dollar via Kickstarter voor de ontwikkeling van Carmageddon: Reincarnation, is het spel op de introductiedag gratis te downloaden. Dit was ook bij de iOS-versie het geval, wat daarna de prijs wordt is nog niet bekend. Carmageddon: Reincarnation is een nieuwe game van Stainless Steel voor de pc en de volgende generatie consoles.
Het origineel uit 1997 zorgde voor veel ophef wegens het bloedige karakter van het spel en het feit dat spelers gestimuleerd werden voetgangers omver te rijden. In Duitsland mocht het spel alleen na een aanpassing verkocht worden, de voetgangers waren daar zombies met groen bloed. Ook leidde het spel tot kamervragen in Nederland.
De promo is gratis jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:24 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de old school gamers: Carmageddon voor Android is uitgebracht
[..]
Google Play download
[ afbeelding ]
Alleen vandaag dus nog gratis te downloaden.
De 'promo' is het volledige spel alleen zal het na 24 uur worden verwijderd en krijg je (dus) ook geen updates via de playstore. Mochten er na 24 uur nog zware bugfixes komen zul je dus het spel moeten kopen.quote:
Laat me het makkelijker voor je maken:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag begin juli mijn contract verlengen. Mijn HTC One S gaat naar mijn vrouw, maar ik twijfel zelf nog tussen de HTC One en de Galaxy S4. De laatste krijgt iets betere beoordelingen op het net, maar het scheelt niet veel. Heb nog een kleine 2 maanden om me hier druk over te maken
Misschien heb je hier wat aan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag begin juli mijn contract verlengen. Mijn HTC One S gaat naar mijn vrouw, maar ik twijfel zelf nog tussen de HTC One en de Galaxy S4. De laatste krijgt iets betere beoordelingen op het net, maar het scheelt niet veel. Heb nog een kleine 2 maanden om me hier druk over te maken
Vandaag gaat het super! Heb alle locatiediensten uitgeschakeld en heb na 2u20min screen on time nog 46% over!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef stoereboii het volgende:
Trouwens ik heb gisteren de factory image van 4.2.2 geflashed op m'n Nexus 4 maar wat een verschil met CM10.1 met de franco.kernel zeg.
Ik heb vandaag met moeite 2 uur screen on time gehaald tot de batterij leeg was, maar het kan zijn dat de ROM nog wat moet inwerken, dat had ik ook met CM10.1 en franco voordat de batterij echt beter was, want heb eergisteren meer dan 4 uur screen on time gehaald, wat echt hoog is voor de N4...
En ook de extra functies van CM10.1 mis ik wel. Even wachten of ik mn Nexus 4 kan binnenbrengen in garantie en dan maar hopen dat ik een vervangend toestel meekrijg, maar kan het toch niet laten om eerst de Google I/O af te wachten en al even Android 4.3 te draaien!
Ziet er leuk uit. Ik neig nu naar de HTC One, mede vanwege de accuduur.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Devolution het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan?
http://tweakers.net/revie(...)s-sony-xperia-z.html
Dit helaas ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef Ireyon het volgende:
Leuk dat Hangouts. Nu nog mensen die G+ gebruiken en dan had je er misschien daadwerkelijk wat aan..
Alleen jammer dat het nu een afzichtelijk lelijke, bonte kermis geworden is...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Reemi het volgende:
Eindelijk een nieuwe google music app, lang op gewacht
als het goed werkt en crossplatform is, is het de dood voor whatsapp. Veel beter onderliggend platform, iedereen heeft zon beetje een google account.quote:
Kan me zo maar voorstellen dat hij als warme broodjes over de toonbank gaat. Stock Android met die specs....quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Catch22- het volgende:
Google komt met oa een galaxy s4 met stock android
denk dat t wel mee zal vallenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kan me zo maar voorstellen dat hij als warme broodjes over de toonbank gaat. Stock Android met die specs....![]()
Zo dat is wel een flink bedrag. Afwachten dan maar hoe het toestel het gaat doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk dat t wel mee zal vallen
649 dollarzal in euros hetzelfde zijn
Idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nu een afzichtelijk lelijke, bonte kermis geworden is...
Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als het goed werkt en crossplatform is, is het de dood voor whatsapp. Veel beter onderliggend platform, iedereen heeft zon beetje een google account.
PC client en iPad. Genoeg reden voor mij om over te stappen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.
Ja voor mij ook, maar voor m'n vrienden niet. Wanneer zit je nou achter de PC zonder je telefoon op grijpafstand..quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
PC client en iPad. Genoeg reden voor mij om over te stappen.
whatsapp is vrij onbetrouwbaar en betalen is voor gierigaards een hordequote:Op donderdag 16 mei 2013 08:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar Whatsapp werkt ook goed en is crossplatform. Er is voor 99% van de huidige Whatsapp gebruikers echt geen reden om over te stappen.
Verder werkt Hangouts maar mwah mwah. 't Is maar gokken of iemand online is en om één of andere reden kun je berichten sturen naar mensen die Hangouts niet eens gebruiken en daar dus nooit een melding van zullen krijgen
Klopt, vooral SMS integratie is een groot voordeel (en als Facebook het kan, waarom Google dan in godsnaam niet?).quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, maar voor m'n vrienden niet. Wanneer zit je nou achter de PC zonder je telefoon op grijpafstand..
Ik zie dit pas een succes worden als
1) Het niet-optioneel naar alle devices wordt gepushed
2) SMS integratie wordt ingebouwd
Het enige wat is "samengevoegd" is Google Talk met .. naja niks. Ik zit nog steeds met een Berichten app, Hangouts en G+ Messenger opgescheept.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:07 schreef Ireyon het volgende:
Ik zie dit pas een succes worden als
2) SMS integratie wordt ingebouwd
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef J.Appleseed het volgende:
Klopt, vooral SMS integratie is een groot voordeel (en als Facebook het kan, waarom Google dan in godsnaam niet?).
Wát? Alle in-app data is kwijt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Catch22- het volgende:
dat laatste klopt, krijg je ook niet terug. Kan je alleen met root backuppen.
indeling van je schermen onthoudt hij niet. sommige launchers kunnen dat backuppen.
yes.quote:
Wat is het ook een kutsysteem zeg. Ik had duidelijk 'maak backups naar mijn Google acount' aangevinkt.quote:
Ja, dat stelt niet meer voor dan welke apps je hebt en wifi wachtwoorden. Zelfs bellogs, smsjes etc worden niet gebackupt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is het ook een kutsysteem zeg. Ik had duidelijk 'maak backups naar mijn Google acount' aangevinkt.Met iTunes onthoudt hij altijd alles (indeling in je homescreens, in-app data etc). Godverdomme
Lekker is dat, ik had 100 apps met overal nog documenten in etc. Met m'n vorige iPad en m'n iPhone klikte je 'm aan de computer, koos je 'herstel' en een uur later was je telefoon weer precies zoals je 'm had ingeleverd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja, dat stelt niet meer voor dan welke apps je hebt en wifi wachtwoorden. Zelfs bellogs, smsjes etc worden niet gebackupt.
Asus leverde die apps op de TF101 zelfs standaard mee (althans een andere backup app). Die deed zonder root in ieder geval backups van je files maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik wel even eenplaatsen bij je "al mijn in-app data is weg?!?!", dat staat toch duidelijk bij zo'n beschrijving van de reparatie neem ik aan, iets als "het systeem wordt hersteld naar fabrieksinstellingen".
Daarnaast is het ook wel logisch dat alle in-app data niet automatisch naar Google wordt gebackupt, bij iTunes maak je een dikke backup van een gigabyte naar je eigen harde schijf...
Wel vervelend, maar als je gewoon even een paar minuten zou hebben gezocht naar "phone repair what to backup" zou je het wel hebben gevonden...
Waarom denk je dat Titanium Backup anders zo'n groot begrip is qua backups?
Lang op drukken in de app drawer en dan kan je ze normaal op je homescreen krijgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef VorteXxX het volgende:
Goedmiddag
ik heb een vraag. ik heb een Android tablet (cherry mobility) nu heb ik deze geupdate naar 4.1 en nu zijn bepaalde apps niet meer zichtbaar op mijn "bureaublad" zoals google en de googleplay store.
Is er een manier om deze weer te geven?
Probeer eens een andere launcher en anders doe je een factory resetquote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
kijken in je apps lijst, als die er staat verwijderen en opnieuw downloaden via je browserquote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
mja dat is dus het probleem daar staat hij ook niet. als ik via de browser ga dan vraagt hij wel of ik het wil openen via browser of Playstore. Dus hij is er wel maar vind hem nergens terug
En je wifi wachtwoordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Skv het volgende:
Zelfs mijn algemene instellingen heeft 'ie niet opgeslagen. Wat houdt 'backup' in godsnaam in? Dat hij het lijstje met gedownloade apps even importeert ofzo?
Allebei de wifi-wachtwoorden, ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
En je wifi wachtwoorden
Verder titanium backup
Het heet "Play Store" en niet "Google Play Store", dus heb je echt goed gekeken dat ie er niet tussen staat? Je kunt de Play Store trouwens ook opvragen door de App Drawer te openen en dan op het icoontje helemaal rechtsbovenin te drukken.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
Heb je gapps geïnstalleerd/geflashed?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef VorteXxX het volgende:
Volgens mij gaat het hier om een update van Asus zelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je gapps geïnstalleerd/geflashed?
Hmmm, ok.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier om een update van Asus zelf.
https://play.google.com/s(...)honeroutingfix&hl=enquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een manier om de alarm te laten overgaan op de gewone ingebouwde speaker in plaats van de oordoppen (als ze geplugged zijn)? Ik luister graag muziek als ik ga slapen, maar dan hoor ik me alarm niet als ze uit me oren vallen.
Het is nu LBE Security Masterquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Laat JBE Security Guard telefoons met JB nog steeds crashen?
Dat is 'n eigenhandig vertaalde app he, is inderdaad LBE maar je kunt wat vertaalfoutjes tegenkomen.quote:
Klopt, soms is het heel onhandig dat de vertaling niet in orde is. Maar goed door schade en schande ben ik er achter gekomen wat wel en niet bedoeld wordt met sommige teksten (hoop ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is 'n eigenhandig vertaalde app he, is inderdaad LBE maar je kunt wat vertaalfoutjes tegenkomen.
Custom ROM met stock design een optie?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)
samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
die troep wil ik er compleet en definitief af hebben
bij het instellen van mijn toestel kon ik het aanzetten heb het anagezet als in ff kijken maar wil het er nu af hebben weinig trek om alles te wissen en nog minder om met custom roms te gaan klotenquote:
Op stock rom kan je ze niet veilig verwijderen (zonder consequenties), hoogstens verbergen van de app drawer. Op stockbased custom rom vink je het gewoon af voor installatie.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
bij het instellen van mijn toestel kon ik het aanzetten heb het anagezet als in ff kijken maar wil het er nu af hebben weinig trek om alles te wissen en nog minder om met custom roms te gaan kloten
ok en hoe zit het met garantie en updates enzo?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op stock rom kan je ze niet veilig verwijderen (zonder consequenties), hoogstens verbergen van de app drawer. Op stockbased custom rom vink je het gewoon af voor installatie.
Custom roms worden vaker geüpdated (vaak ieder weekend bij sommige) dan stock. Rooten en flashen MOET getolereerd worden door de fabrikanten als het een defect is wat niet door de rom veroorzaakt kan zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 14:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok en hoe zit het met garantie en updates enzo?
mjah kweenie denk er nog wel ff over na :Squote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Custom roms worden vaker geüpdated (vaak ieder weekend bij sommige) dan stock. Rooten en flashen MOET getolereerd worden door de fabrikanten als het een defect is wat niet door de rom veroorzaakt kan zijn
Ondanks dat je volledig gelijk hebt in je reactie. Zou ik het wel geweldig vinden als Google een ripp-off zou doen van Apple hier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik wel even eenplaatsen bij je "al mijn in-app data is weg?!?!", dat staat toch duidelijk bij zo'n beschrijving van de reparatie neem ik aan, iets als "het systeem wordt hersteld naar fabrieksinstellingen".
Daarnaast is het ook wel logisch dat alle in-app data niet automatisch naar Google wordt gebackupt, bij iTunes maak je een dikke backup van een gigabyte naar je eigen harde schijf...
Wel vervelend, maar als je gewoon even een paar minuten zou hebben gezocht naar "phone repair what to backup" zou je het wel hebben gevonden...
Waarom denk je dat Titanium Backup anders zo'n groot begrip is qua backups?
Je kunt deze apps uitzetten via applicatie beheer, eerst updates verwijderen en daarna kun je ze uitzetten.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
ik wordt gek... heb een samsung telefoon prima ding bevalt goed maar ik wil al die samsung crap eruit hoe vaak ik het ook wis en heb mn samsung account gewist maar hij blijft die crap installeren (of updates aangeven)
samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
nm gevondenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je kunt deze apps uitzetten via applicatie beheer, eerst updates verwijderen en daarna kun je ze uitzetten.
Je hebt zoveel goede. De meeste zijn gebaseerd op Cyanogenmod, ik heb enkel ervaring met de CM10.1 van Cyanogenmod zelf. (Stock CM10.1 dus)quote:Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef GewoneMan het volgende:
geweldig al die overbodige crap eruit gegooit das een stuk prettiger
damn dat scheelt een hoop geheugen... als ik custom rom neem zal dat waarschijnelijk nog verder verbeteren? en welke is het beste? hmmm misschien toch maar eens in verdiepen
Google Search doet dat nu ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef GewoneMan het volgende:
persoonlijke apps ervaring...
soundhound enige toevoeging op shazaam?
Hier heb je helemaal geen root voor nodig, als je in applicatiebeheer op een app klikt kun je gewoon 'Meldingen weergeven' uitvinken.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Onama het volgende:
Vond deze app, is erg handig. Mijn Nexus 7 staat helemaal vol met apps en die willen nog wel eens opdringerig worden met notificaties. Deze app zet die gewoon per app uit. Moet je wel root hebben helaas...
https://play.google.com/s(...)ode.NotificationsOff
Heb ik ook uitgeschakeld, en nog veel meer. Stond best veel troep op toen ik dat apparaat kreeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
samsung push service
samsung go
samsung apps
chaton
Die kunnen beter een iPhone kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Die recensies bij Adobe Reader
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |