Goede volgorde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga zo slapen man, eerst ff me koffie opdrinken
Dat je je daar druk om kan maken. Heerlijk wat een leven.quote:
May he have mercy on your soul.quote:
Maak me er niet druk om, anders had ik het wel eerder gezien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:59 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat je je daar druk om kan maken. Heerlijk wat een leven.
[..]
May he have mercy on your soul.
quote:
Welterusten, jood.quote:
Sorry, I guess.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:59 schreef Tyron het volgende:
Maak me er niet druk om, anders had ik het wel eerder gezien.
Op dat PSV forum?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:59 schreef Tyron het volgende:
Oh al sinds 1896![]()
Stijn natuurlijk, zo triest hoe die jongen geen vrienden in het werkelijke leven heeft en al zijn frustraties uit op een nietszeggend forumpje.
Vast ook.quote:
Waar ben je woonachtig?quote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
toen ik nog thuis woonde had ik er altijd behoefte aan en nu niet
Opgelost.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef Tyron het volgende:
Ben ik nou uit de OP gehaald
Jezus wat triest.
Bij dagactie komt ook veel troep langs.quote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Norakiaan het volgende:
Ibood is ook om te janken af en toe. Wat een drama-aanbod.
Ik heb net 2 bammetjes en een zak notenmix weggewerkt, misschien pak ik zo nog wat chipsquote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vast ook.
pff heb al een week een zak chips en borrelnootjes liggen, maar heb er maar geen zin intoen ik nog thuis woonde had ik er altijd behoefte aan en nu niet
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij dagactie komt ook veel troep langs.
Was dat nou echt een penalty? Dries ging wel makkelijk liggenquote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij dagactie komt ook veel troep langs.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat nou echt een penalty? Dries ging wel makkelijk liggen
Wat een vreselijk design.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.dagactie.nl/gemiste-aanbiedingen/
Verdient die jongen ook welquote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Norakiaan het volgende:
Gezang voor Van Bommel was wel mooi. Mag ook weleens gezegd worden.
Als die jongen de beker en de tweede plek met PSV binnenhaalt heeft hij gewoon een goede afsluiting.quote:
Ik stel gewoon een vraag, maar goed laat maarquote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen commentaar. Bel mijn zaakwaarnemer.
Ajax bedoel je of PSV?quote:Op zondag 28 april 2013 00:08 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vond je het een wedstrijd vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als PSVer moet dat tergend zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd leuk mensen die naar de SC komen om over voetbal te lullen.
Waarom erger jij je daaraan?quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik twijfel tussen Oldboy of Kill Bill.quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef GGMM het volgende:
Hey Davy, ik ga vanavond je lievelingsfilm allertijden kijken.
Beetje rommelig eerste helft, teveel (slechte) schoten van afstand, maar op die 2 kansen na is NAC niet meer in beeld geweest, had liever gehad dat ze gewoon uitlopen na die 0-2 ipv maar rondspelen , maar goed dat ligt natuurlijk ook aan NACquote:
Haha die grote neger als hij gaat zingen,.quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk nu white chicks, en het is zowaar grappig
Ik moest ook redelijk om die film lachen jaquote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk nu white chicks, en het is zowaar grappig
Doelpunten waren meer geluk dan wijsheid. Het was geen walk-over.quote:Op zondag 28 april 2013 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje rommelig eerste helft, teveel (slechte) schoten van afstand, maar op die 2 kansen na is NAC niet meer in beeld geweest, had liever gehad dat ze gewoon uitlopen na die 0-2 ipv maar rondspelen , maar goed dat ligt natuurlijk ook aan NAC
Precies net dat stukje gezienquote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha die grote neger als hij gaat zingen,.
Kill Bill is aardig, maar geen top10-materiaal. Daarvoor is het plot niet echt boeiend genoeg (oeh, ik ga wraak nemen! Dat gebeurt in de laatste 3 Tarantino films inmiddels. Beetje jammer.)quote:Op zondag 28 april 2013 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Oldboy of Kill Bill.
Oldboy is wel een aparte film, heb hem gezien terwijl ik een flinke kater had dus kan me er niet veel van herinnerenquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kill Bill is aardig, maar geen top10-materiaal. Daarvoor is het plot niet echt boeiend genoeg (oeh, ik ga wraak nemen! Dat gebeurt in de laatste 3 Tarantino films inmiddels. Beetje jammer.)
Nee, het wordt Oldboy.Nog nooit gezien, ben benieuwd.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand nog een aanrader om even te downloaden?
quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldboy is wel een aparte film, heb hem gezien terwijl ik een flinke kater had dus kan me er niet veel van herinneren
Ga anders Ichi the Killer kijken
Ichi the Killer zuigt, maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldboy is wel een aparte film, heb hem gezien terwijl ik een flinke kater had dus kan me er niet veel van herinneren
Ga anders Ichi the Killer kijken
Was geen penalty.quote:Op zondag 28 april 2013 00:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat nou echt een penalty? Dries ging wel makkelijk liggen
dat niet maar wel 3 puntenquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Doelpunten waren meer geluk dan wijsheid. Het was geen walk-over.
Hansel and Gretel getting baked,quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand nog een aanrader om even te downloaden?
Nee man, toffe filmquote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ichi the Killer zuigt, maar bedankt voor de tip.
Oldboy of Ichi?quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Norakiaan het volgende:
Genre Horrorfilm
Daar kan ik dus niet tegen.
2e helft was echt kut. Ik keek gewoon met een schuin oog naar Real.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, die 3e was een hele mooie
quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kill Bill is aardig, maar geen top10-materiaal. Daarvoor is het plot niet echt boeiend genoeg (oeh, ik ga wraak nemen! Dat gebeurt in de laatste 3 Tarantino films inmiddels. Beetje jammer.)
Nee, het wordt Oldboy.Nog nooit gezien, ben benieuwd.
Ichi. Las het en kan het niet waarderen. Maar bedankt.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldboy of Ichi?
Ichi is gewoon splatterfest, niet meer dan dat
Ah gossie.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
bol.com is echt dom. Ik heb daar laatst een muis besteld en nu hebben ze in de voor mij gepersonaliseerde reclame allemaal muizen neergezet.
Ik heb al een muis, debielen.
Heerlijk dat je je daar druk om kan maken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
bol.com is echt dom. Ik heb daar laatst een muis besteld en nu hebben ze in de voor mij gepersonaliseerde reclame allemaal muizen neergezet.
Ik maak me nooit druk.quote:Op zondag 28 april 2013 00:22 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Heerlijk dat je je daar druk om kan maken.
Uit onderzoek blijkt dat dat after sale marketing behoorlijk effectief is.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
Ja, dan moet je het wel goed doen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat dat after sale marketing behoorlijk effectief is.
Kapteinquote:
Zijn dat diezelfde soort onderzoeken die zeggen dat reclame effectief is wanneer je jezelf er aan ergert, omdat je dan tenminste het merk onthoudt? Want dat soort onderzoeken wantrouw ik.quote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat dat after sale marketing behoorlijk effectief is.
Ze willen door die advertenties jou minder blij maken met je muis, zodat je sneller een nieuwe muis gaat kopen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het wel goed doen.
Wat moet ik met 2 muizen?
Compliment voor deze post.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn dat diezelfde soort onderzoeken die zeggen dat reclame effectief is wanneer je jezelf er aan ergert, omdat je dan tenminste het merk onthoudt? Want dat soort onderzoeken wantrouw ik.
Ha, een Zeeuw zal mij tenminste wel teruggroeten.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
Overigens vond ik Wreck-It Ralph een zeer leuke film.Ik zeg het maar gewoon.
Als ik zo snel ontevreden ben met een muis die ik bij hun besteld heb dan ga ik hem voortaan ergens anders bestellen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen door die advertenties jou minder blij maken met je muis, zodat je sneller een nieuwe muis gaat kopen.
Want het ligt aan de verkoper en niet aan het merk?quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zo snel ontevreden ben met een muis die ik bij hun besteld heb dan ga ik hem voortaan ergens anders bestellen.
Ik lul maar wat, zodat ik slim leek. /hmfquote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zo snel ontevreden ben met een muis die ik bij hun besteld heb dan ga ik hem voortaan ergens anders bestellen.
Dus je kan hem net met je lul nog aanraken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, een Zeeuw zal mij tenminste wel teruggroeten.Ik lig op dit moment zo'n 40 km van je vandaan. Spannend idee he?
Bol.com kan er toch niet zoveel aan doen dat die specifieke muis je niet bevalt?quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij ligt 40 km van me vandaan. Geen 25cm.quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
Dus je kan hem net met je lul nog aanraken.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Want het ligt aan de verkoper en niet aan het merk?
Spreek me niet tegen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bol.com kan er toch niet zoveel aan doen dat die specifieke muis je niet bevalt?
Ik ben het met je eens dat we als ouders solidariteit moeten uitstralen richting die kleine, maar ik vind dat je nu gewoon een rare opmerking maakte.quote:
Vond hem wel aardig.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
Overigens vond ik Wreck-It Ralph een zeer leuke film.Ik zeg het maar gewoon.
Niet meer, ik woon weer in Twentequote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, een Zeeuw zal mij tenminste wel teruggroeten.Ik lig op dit moment zo'n 40 km van je vandaan. Spannend idee he?
Mijn god zeg.quote:Op zondag 28 april 2013 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet meer, ik woon weer in Twente
Smaken verschillen.quote:
Nee, in de randstad is iedereen goed te verstaan...quote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan dat accent echt niet aanhoren man.
Ze doen iig niet hun uiterste best om onverstaanbaar te zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 00:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
[..]
Nee, in de randstad is iedereen goed te verstaan...
Die mening deel ik niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze doen iig niet hun uiterste best om onverstaanbaar te zijn.
Schwalbequote:
Als je er mee opgegroeid bent kun je ze waarschijnlijk prima verstaan. Voor de rest van Nederland is het niet te volgen.quote:
Cuenca ja? Mocht hij zijn eerste minuten maken?quote:Op zondag 28 april 2013 00:39 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Cuenca, hebben we vrijwel niets aan gehad.
Dus dan huren we er maar een van Barca.quote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n actie die geen enkele andere speler in de Eredivisie ooit zal maken.
Hoe kort hij die bal bij zijn voeten houdt is wel ziekquote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Behalve Afellay dan die dit elke wedstrijd deed.quote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan er beter lukoki neerzetten iddquote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dus dan huren we er maar een van Barca.
Precies, hopelijk blijft hij nog een seizoen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dus dan huren we er maar een van Barca.
Hopelijk niet. Linea recta terug naar het Spaanse land.quote:Op zondag 28 april 2013 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, hopelijk blijft hij nog een seizoen.
Wtfquote:Op zondag 28 april 2013 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Behalve Afellay dan die dit elke wedstrijd deed.
Ja inderdaad, daardoor moest hij de schwalbe maken omdat hij hem kwijt was.quote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kort hij die bal bij zijn voeten houdt is wel ziek
Een speler eigen maken misschien? Even op de lijstjes kijken, een lijntje uitgooien. En dan geen Sana....quote:
doe eens rustig johquote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daardoor moest hij de schwalbe maken omdat hij hem kwijt was.
SPECTACULAIR MENSEN!!!!
JULLIE HEBBEN HET HIER ALS EERSTE GEZIEN, EEN SPECTACULAIRE ACTIE
Wauw, je hebt er nogal last van he?quote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPECTACULAIR MENSEN!!!!
Suitsquote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens downloaden. Suits al gezien?
Heb jij een betere rechtsbuiten voor Ajax?quote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Linea recta terug naar het Spaanse land.
Ja, bijzonder veel last.quote:
lukoki op de brommerquote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij een betere rechtsbuiten voor Ajax?
Maak jij die acties wel eens met die voetbalkaartjes van je? Of kan dat niet in FIFA?quote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPECTACULAIR MENSEN!!!!
quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had de eerste 3 afleveringen gezien, vond het geen ruk aan. Gebeurde bijna niks.
Jezus, Davy. Je valt tegen vandaag.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had de eerste 3 afleveringen gezien, vond het geen ruk aan. Gebeurde bijna niks.
Irl maak ik betere acties. Ik draai voor dit soort lamlendigheden mijn hand niet om.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maak jij die acties wel eens met die voetbalkaartjes van je? Of kan dat niet in FIFA?
Wel steeds cliff hangers.quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]Tof dat je het goed vindt. Echt een bazenserie idd.
Jij ook.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens downloaden. Suits al gezien?
Er gebeuren nog veel meer dingen man, ik wil niks verraden, maar je moet het hele seizoen kijken voordat je een oordeel velt.quote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kind viel naar beneden, en wat nog meer?
Doe eens niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kind viel naar beneden, en wat nog meer?
Misschien dezer vakantie maar weer een poging wagenquote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er gebeuren nog veel meer dingen man, ik wil niks verraden, maar je moet het hele seizoen kijken voordat je een oordeel velt.
Beloofd?quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien dezer vakantie maar weer een poging wagen
Heb 2 afleveringen gecheckt nu.quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is het begin. Je weet niet eens wie.
Ja die wittequote:Op zondag 28 april 2013 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Zitten ook geile wijven in die hele tijd naakt rond lopen Davy..
Oh wacht..
Harvey Specter is ook een veel toffer personage dan Mike.quote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Norakiaan het volgende:
Suits seizoen twee is zoveel beter dan het eerste seizoen.
Louis is ook een chille gast aan het einde van seizoen 2, echt een sympathiek personagequote:Op zondag 28 april 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Harvey Specter is ook een veel toffer personage dan Mike.
Louis is natuurlijk wel de held van de serie. Laten we wel wezen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Louis is ook een chille gast aan het einde van seizoen 2, echt een sympathiek personage
Hij acteert ook echt goed en dat maakt het leuk.quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Louis is ook een chille gast aan het einde van seizoen 2, echt een sympathiek personage
Je zou zo'n kerel op kantoor hebben.quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij acteert ook echt goed en dat maakt het leuk.
Ik vond het eerst tof maar ik kon mij er niet meer toe zetten na een paar eps. Walking Dead ook behoorlijk lang gekeken maar koleren wat waren de laatste afleveringen slecht. Afgehaakt dus.quote:
Walkig Dead ben ik niet aan begonnen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:55 schreef vandermar het volgende:
Walking Dead ook behoorlijk lang gekeken maar koleren wat waren de laatste afleveringen slecht. Afgehaakt dus.
Doe ook maar niet. Seizoen 1 was leuk, daarna echt verkoudheid.quote:Op zondag 28 april 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Walkig Dead ben ik niet aan begonnen.
Bedankt voor het advies.quote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe ook maar niet. Seizoen 1 was leuk, daarna echt verkoudheid.
Als je geen Engels kunt is het moeilijk te volgen idd.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Subtitles?quote:Op zondag 28 april 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je geen Engels kunt is het moeilijk te volgen idd.
Je had namelijk wel een punt. Het juridische Engels is niet eenvoudig voor de gemiddelde Nederlander.quote:
Klopt ook. Ik dacht dat hij het over GoT had. Als hij het over Suits had was ik met terugwerkende kracht serieus.quote:Op zondag 28 april 2013 01:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je had namelijk wel een punt. Het juridische Engels is niet eenvoudig voor de gemiddelde Nederlander.
Misverstandquote:Op zondag 28 april 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik dacht dat hij het over GoT had. Als hij het over Suits had was ik met terugwerkende kracht serieus.
Engels is sowieso een kuttaal voor een jurist.quote:Op zondag 28 april 2013 01:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je had namelijk wel een punt. Het juridische Engels is niet eenvoudig voor de gemiddelde Nederlander.
Weet je hier ook wat van?quote:Op zondag 28 april 2013 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Engels is sowieso een kuttaal voor een jurist.
Maar waarom dan?quote:Op zondag 28 april 2013 01:09 schreef Adames het volgende:
Engels is sowieso een kuttaal voor een jurist.
Alleen op taaltechnisch gebied, ik weet dat in de techniek Duits nog steeds een belangrijke voertaal is. Hun taal is beter geschikt om dingen te beschrijven. De woordenschat is groter en er is door de kleinere hoeveelheid synoniemen minder ruimte voor eigen interpretatie. Zowel handig voor handleidingen als voor contracten. En dat laatste is meer een juridisch punt.quote:
Zit dat zo? Volgens mij niet.quote:Op zondag 28 april 2013 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen op taaltechnisch gebied, ik weet dat in de techniek Duits nog steeds een belangrijke voertaal is. Hun taal is beter geschikt om dingen te beschrijven. De woordenschat is groter en er is door de kleinere hoeveelheid synoniemen minder ruimte voor eigen interpretatie. Zowel handig voor handleidingen als voor contracten. En dat laatste is meer een juridisch punt.
Natuurlijk is Engels de belangrijkste taal van de wereld en daarom wordt het gewoon vaak gebruikt, maar het kan gevaarlijk zijn als je niet goed nadenkt hoe zinnen nog meer kunnen worden geïnterpreteerd.
quote:Op zondag 28 april 2013 01:35 schreef remlof het volgende:
Goffedomme, wat een geweldige speler die Van Bommel!
ONZ / Erik van Bommel eerbetoontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GoT spoiler.
Sorry heb geen spoiler ding via de ipad.
Wel bazig tot nu toe.
[ Bericht 41% gewijzigd door GGMM op 28-04-2013 02:14:25 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Eerste ep gekeken. Mijn moeder kwam net binnenwandelen, snel porno op gezet toenquote:Op zondag 28 april 2013 02:15 schreef remlof het volgende:
Jullie kijken het homoerotische Game of Thrones?
"That's my boy" zou ze gezegd hebben als ze Engels sprak.quote:Op zondag 28 april 2013 02:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste ep gekeken. Mijn moeder kwam net binnenwandelen, snel porno op gezet toen
Ja, dat is eigenlijk wel waar ja.quote:Op zondag 28 april 2013 02:15 schreef vandermar het volgende:
Dat was nou ook weer niet nodig aangezien iedereen de eerste ep al heeft gezien
Ze is sinees dus zei hankie pankie shanghaiquote:Op zondag 28 april 2013 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
"That's my boy" zou ze gezegd hebben als ze Engels sprak.
Wilt u menu?quote:Op zondag 28 april 2013 02:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze is sinees dus zei hankie pankie shanghai
Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Joep is de enige NOS verslaggever die zijn eigen items krijgt voor elke Eredivisie wedstrijd die hij doet.
Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilt u menu?
-Nee ik neem je wel na het eten
OHHHHHHHHHquote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ga lekker tweede worden vieze homo jonge skkl
Kom vegten dan.quote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zei een collega van mijn pa eens tegen zo'n sinese bedienster. Vond ze niet zo leukquote:Op zondag 28 april 2013 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilt u menu?
-Nee ik neem je wel na het eten
Oeiiiiii de shit is aan in dezenquote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wtf, er is maar één (of er zijn hooguuit twee) homoerotisch(e) moment(en) voor zover ik weetquote:Op zondag 28 april 2013 02:15 schreef remlof het volgende:
Jullie kijken het homoerotische Game of Thrones?
Whuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op zondag 28 april 2013 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wtf, er is maar één (of er zijn hooguuit twee) homoerotisch(e) moment(en) voor zover ik weet
Nerd.quote:Op zondag 28 april 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb even een bazenposter besteld:
[ afbeelding ]
Morrowind
quote:
29quote:
Neh, als jij dat leuk vindt moet je dat gewoon doen. Ik plaag maar wat.quote:Op zondag 28 april 2013 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verwacht nu iets omtrent mjn leeftijd + een gameposter kopen
waarom maandag pas?quote:Op zondag 28 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga m'n film aanzetten. Morgen zal ik een uitgebreide review schrijven van Davy z'n lievelingsfilm.
Tot morgen
doeiquote:Op zondag 28 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga m'n film aanzetten. Morgen zal ik een uitgebreide review schrijven van Davy z'n lievelingsfilm.
Tot morgen
Mansfield is naar de NP2 gepromoveerdquote:Op zondag 28 april 2013 02:43 schreef JanCees het volgende:
Net npower league 2 gekeken. Was weer top
baasquote:Op zondag 28 april 2013 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mansfield is naar de NP2 gepromoveerd
Man in black man?quote:Op zondag 28 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
Tot morgen
Zit je nou weer gayporn te kijken?quote:
Natuurlijk dat is je zwakke punt, lullen over voetbal.quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een overwinning joh, moet goed komen.quote:Op zondag 28 april 2013 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Veel te koud ook nog nu.
Alleen nog willem 2 thuis. Moet lukken zou je zeggen
Niet alleen dat maar hielp de fbi 5 minuten na z'n operatie al mee met identificatie dadersquote:Op zondag 28 april 2013 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gozer die zijn beide benen kwijt is, leeft nog.
http://www.telegraaf.nl/b(...)kijkt_vooruit__.html
[ afbeelding ]
Volgens mij ook ja.quote:Op zondag 28 april 2013 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuenca viel wel Lekker in gisteren
[ afbeelding ]
Jammer wel. Ik zie zowel Roda als VVV liever vertrekken.quote:Op zondag 28 april 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II wordt volgende week gedegradeerd door Ajax.
Roda JC kan nog de play offs ontlopen, RKC staat 1 punt voor.quote:Op zondag 28 april 2013 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik zie zowel Roda als VVV liever vertrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Marcelo verdedigde trouwens toppie gisteren, wat een klasse, het druipt er van af.Dickie kon er ook niks aan doen dat ie te weinig geld kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan was PSV al in de winterstop kampioen geweest
![]()
Had je gisteren moeten zien. Bij de 5-2 dekt hij de Leeuw niet eens en blijft hij gezellig bij de paal staanquote:Op zondag 28 april 2013 08:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dickie kon er ook niks aan doen dat ie te weinig geld kreegDan was PSV al in de winterstop kampioen geweest
Die kan er echt niks van, sowieso kan PSV dus alleen presteren als er geen druk op staatquote:Op zondag 28 april 2013 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je gisteren moeten zien. Bij de 5-2 dekt hij de Leeuw niet eens en blijft hij gezellig bij de paal staan.
En hij vindt zichzelf wel geschikt voor een topclubquote:Op zondag 28 april 2013 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je gisteren moeten zien. Bij de 5-2 dekt hij de Leeuw niet eens en blijft hij gezellig bij de paal staan.
Ik denk dat het zelfs Raiola niet lukt om hem naar een club als Fulham te krijgenquote:Op zondag 28 april 2013 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hij vindt zichzelf wel geschikt voor een topclub
twitter:Dikke_Dries twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 17:36:32wat een vervelende kudtgroep hadden we net binnen....horeca-collega's in Utrecht opgelet! man/vrouw of 30, type hooligan, jaartje 0f 30. reageer retweet
Mogge Happel.quote:Op zondag 28 april 2013 09:18 schreef Happel het volgende:
Het was gezellig gisteren.twitter:Dikke_Dries twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 17:36:32wat een vervelende kudtgroep hadden we net binnen....horeca-collega's in Utrecht opgelet! man/vrouw of 30, type hooligan, jaartje 0f 30. reageer retweet
quote:Op zondag 28 april 2013 09:18 schreef Happel het volgende:
Het was gezellig gisteren.twitter:Dikke_Dries twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 17:36:32wat een vervelende kudtgroep hadden we net binnen....horeca-collega's in Utrecht opgelet! man/vrouw of 30, type hooligan, jaartje 0f 30. reageer retweet
Jazeker, Eredivisie hé. Denk dat Feyenoord wel ruim wint.quote:Op zondag 28 april 2013 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoi dan, vandaag lekker naar Feyenoord kijken?
Dat verwacht ik ook welquote:Op zondag 28 april 2013 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker, Eredivisie hé. Denk dat Feyenoord wel ruim wint.
VVV nietquote:Op zondag 28 april 2013 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik zie zowel Roda als VVV liever vertrekken.
Mij maakt het niet zoveel uit maar 1 club uit Limburg zou toch wel in de eredivisie moeten blijvenquote:
En dat zou VVV moeten zijn. Of MVV of Fortuna. Roda kan me gestolen worden.quote:Op zondag 28 april 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit maar 1 club uit Limburg zou toch wel in de eredivisie moeten blijven
Toch is Roda wel de minst slechte van dat rijtjequote:Op zondag 28 april 2013 09:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En dat zou VVV moeten zijn. Of MVV of Fortuna. Roda kan me gestolen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |