Maak jij die acties wel eens met die voetbalkaartjes van je? Of kan dat niet in FIFA?quote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daardoor moest hij de schwalbe maken omdat hij hem kwijt was.
SPECTACULAIR MENSEN!!!!
JULLIE HEBBEN HET HIER ALS EERSTE GEZIEN, EEN SPECTACULAIRE ACTIE
quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had de eerste 3 afleveringen gezien, vond het geen ruk aan. Gebeurde bijna niks.
Jezus, Davy. Je valt tegen vandaag.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had de eerste 3 afleveringen gezien, vond het geen ruk aan. Gebeurde bijna niks.
Irl maak ik betere acties. Ik draai voor dit soort lamlendigheden mijn hand niet om.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maak jij die acties wel eens met die voetbalkaartjes van je? Of kan dat niet in FIFA?
Wel steeds cliff hangers.quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]Tof dat je het goed vindt. Echt een bazenserie idd.
Jij ook.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens downloaden. Suits al gezien?
Er gebeuren nog veel meer dingen man, ik wil niks verraden, maar je moet het hele seizoen kijken voordat je een oordeel velt.quote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kind viel naar beneden, en wat nog meer?
Doe eens niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kind viel naar beneden, en wat nog meer?
Misschien dezer vakantie maar weer een poging wagenquote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er gebeuren nog veel meer dingen man, ik wil niks verraden, maar je moet het hele seizoen kijken voordat je een oordeel velt.
Beloofd?quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien dezer vakantie maar weer een poging wagen
Heb 2 afleveringen gecheckt nu.quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is het begin. Je weet niet eens wie.
Ja die wittequote:Op zondag 28 april 2013 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Zitten ook geile wijven in die hele tijd naakt rond lopen Davy..
Oh wacht..
Harvey Specter is ook een veel toffer personage dan Mike.quote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Norakiaan het volgende:
Suits seizoen twee is zoveel beter dan het eerste seizoen.
Louis is ook een chille gast aan het einde van seizoen 2, echt een sympathiek personagequote:Op zondag 28 april 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Harvey Specter is ook een veel toffer personage dan Mike.
Louis is natuurlijk wel de held van de serie. Laten we wel wezen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Louis is ook een chille gast aan het einde van seizoen 2, echt een sympathiek personage
Hij acteert ook echt goed en dat maakt het leuk.quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Louis is ook een chille gast aan het einde van seizoen 2, echt een sympathiek personage
Je zou zo'n kerel op kantoor hebben.quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij acteert ook echt goed en dat maakt het leuk.
Ik vond het eerst tof maar ik kon mij er niet meer toe zetten na een paar eps. Walking Dead ook behoorlijk lang gekeken maar koleren wat waren de laatste afleveringen slecht. Afgehaakt dus.quote:
Walkig Dead ben ik niet aan begonnen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:55 schreef vandermar het volgende:
Walking Dead ook behoorlijk lang gekeken maar koleren wat waren de laatste afleveringen slecht. Afgehaakt dus.
Doe ook maar niet. Seizoen 1 was leuk, daarna echt verkoudheid.quote:Op zondag 28 april 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Walkig Dead ben ik niet aan begonnen.
Bedankt voor het advies.quote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe ook maar niet. Seizoen 1 was leuk, daarna echt verkoudheid.
Als je geen Engels kunt is het moeilijk te volgen idd.quote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Subtitles?quote:Op zondag 28 april 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je geen Engels kunt is het moeilijk te volgen idd.
Je had namelijk wel een punt. Het juridische Engels is niet eenvoudig voor de gemiddelde Nederlander.quote:
Klopt ook. Ik dacht dat hij het over GoT had. Als hij het over Suits had was ik met terugwerkende kracht serieus.quote:Op zondag 28 april 2013 01:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je had namelijk wel een punt. Het juridische Engels is niet eenvoudig voor de gemiddelde Nederlander.
Misverstandquote:Op zondag 28 april 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik dacht dat hij het over GoT had. Als hij het over Suits had was ik met terugwerkende kracht serieus.
Engels is sowieso een kuttaal voor een jurist.quote:Op zondag 28 april 2013 01:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je had namelijk wel een punt. Het juridische Engels is niet eenvoudig voor de gemiddelde Nederlander.
Weet je hier ook wat van?quote:Op zondag 28 april 2013 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Engels is sowieso een kuttaal voor een jurist.
Maar waarom dan?quote:Op zondag 28 april 2013 01:09 schreef Adames het volgende:
Engels is sowieso een kuttaal voor een jurist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |