OHHHHHHHHHquote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ga lekker tweede worden vieze homo jonge skkl
Kom vegten dan.quote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zei een collega van mijn pa eens tegen zo'n sinese bedienster. Vond ze niet zo leukquote:Op zondag 28 april 2013 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilt u menu?
-Nee ik neem je wel na het eten
Oeiiiiii de shit is aan in dezenquote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wtf, er is maar één (of er zijn hooguuit twee) homoerotisch(e) moment(en) voor zover ik weetquote:Op zondag 28 april 2013 02:15 schreef remlof het volgende:
Jullie kijken het homoerotische Game of Thrones?
Whuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op zondag 28 april 2013 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wtf, er is maar één (of er zijn hooguuit twee) homoerotisch(e) moment(en) voor zover ik weet
Nerd.quote:Op zondag 28 april 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb even een bazenposter besteld:
[ afbeelding ]
Morrowind
quote:
29quote:
Neh, als jij dat leuk vindt moet je dat gewoon doen. Ik plaag maar wat.quote:Op zondag 28 april 2013 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verwacht nu iets omtrent mjn leeftijd + een gameposter kopen
waarom maandag pas?quote:Op zondag 28 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga m'n film aanzetten. Morgen zal ik een uitgebreide review schrijven van Davy z'n lievelingsfilm.
Tot morgen
doeiquote:Op zondag 28 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga m'n film aanzetten. Morgen zal ik een uitgebreide review schrijven van Davy z'n lievelingsfilm.
Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |