Goede volgorde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga zo slapen man, eerst ff me koffie opdrinken
Dat je je daar druk om kan maken. Heerlijk wat een leven.quote:
May he have mercy on your soul.quote:
Maak me er niet druk om, anders had ik het wel eerder gezien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:59 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat je je daar druk om kan maken. Heerlijk wat een leven.
[..]
May he have mercy on your soul.
quote:
Welterusten, jood.quote:
Sorry, I guess.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:59 schreef Tyron het volgende:
Maak me er niet druk om, anders had ik het wel eerder gezien.
Op dat PSV forum?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:59 schreef Tyron het volgende:
Oh al sinds 1896![]()
Stijn natuurlijk, zo triest hoe die jongen geen vrienden in het werkelijke leven heeft en al zijn frustraties uit op een nietszeggend forumpje.
Vast ook.quote:
Waar ben je woonachtig?quote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
toen ik nog thuis woonde had ik er altijd behoefte aan en nu niet
Opgelost.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:56 schreef Tyron het volgende:
Ben ik nou uit de OP gehaald
Jezus wat triest.
Bij dagactie komt ook veel troep langs.quote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Norakiaan het volgende:
Ibood is ook om te janken af en toe. Wat een drama-aanbod.
Ik heb net 2 bammetjes en een zak notenmix weggewerkt, misschien pak ik zo nog wat chipsquote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vast ook.
pff heb al een week een zak chips en borrelnootjes liggen, maar heb er maar geen zin intoen ik nog thuis woonde had ik er altijd behoefte aan en nu niet
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij dagactie komt ook veel troep langs.
Was dat nou echt een penalty? Dries ging wel makkelijk liggenquote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij dagactie komt ook veel troep langs.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat nou echt een penalty? Dries ging wel makkelijk liggen
Wat een vreselijk design.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.dagactie.nl/gemiste-aanbiedingen/
Verdient die jongen ook welquote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Norakiaan het volgende:
Gezang voor Van Bommel was wel mooi. Mag ook weleens gezegd worden.
Als die jongen de beker en de tweede plek met PSV binnenhaalt heeft hij gewoon een goede afsluiting.quote:
Ik stel gewoon een vraag, maar goed laat maarquote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen commentaar. Bel mijn zaakwaarnemer.
Ajax bedoel je of PSV?quote:Op zondag 28 april 2013 00:08 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Vond je het een wedstrijd vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als PSVer moet dat tergend zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd leuk mensen die naar de SC komen om over voetbal te lullen.
Waarom erger jij je daaraan?quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd leuk mensen die naar de SC komen om over voetbal te lullen.
Ik twijfel tussen Oldboy of Kill Bill.quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef GGMM het volgende:
Hey Davy, ik ga vanavond je lievelingsfilm allertijden kijken.
Beetje rommelig eerste helft, teveel (slechte) schoten van afstand, maar op die 2 kansen na is NAC niet meer in beeld geweest, had liever gehad dat ze gewoon uitlopen na die 0-2 ipv maar rondspelen , maar goed dat ligt natuurlijk ook aan NACquote:
Haha die grote neger als hij gaat zingen,.quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk nu white chicks, en het is zowaar grappig
Ik moest ook redelijk om die film lachen jaquote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk nu white chicks, en het is zowaar grappig
Doelpunten waren meer geluk dan wijsheid. Het was geen walk-over.quote:Op zondag 28 april 2013 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje rommelig eerste helft, teveel (slechte) schoten van afstand, maar op die 2 kansen na is NAC niet meer in beeld geweest, had liever gehad dat ze gewoon uitlopen na die 0-2 ipv maar rondspelen , maar goed dat ligt natuurlijk ook aan NAC
Precies net dat stukje gezienquote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha die grote neger als hij gaat zingen,.
Kill Bill is aardig, maar geen top10-materiaal. Daarvoor is het plot niet echt boeiend genoeg (oeh, ik ga wraak nemen! Dat gebeurt in de laatste 3 Tarantino films inmiddels. Beetje jammer.)quote:Op zondag 28 april 2013 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Oldboy of Kill Bill.
Oldboy is wel een aparte film, heb hem gezien terwijl ik een flinke kater had dus kan me er niet veel van herinnerenquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kill Bill is aardig, maar geen top10-materiaal. Daarvoor is het plot niet echt boeiend genoeg (oeh, ik ga wraak nemen! Dat gebeurt in de laatste 3 Tarantino films inmiddels. Beetje jammer.)
Nee, het wordt Oldboy.Nog nooit gezien, ben benieuwd.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand nog een aanrader om even te downloaden?
quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldboy is wel een aparte film, heb hem gezien terwijl ik een flinke kater had dus kan me er niet veel van herinneren
Ga anders Ichi the Killer kijken
Ichi the Killer zuigt, maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldboy is wel een aparte film, heb hem gezien terwijl ik een flinke kater had dus kan me er niet veel van herinneren
Ga anders Ichi the Killer kijken
Was geen penalty.quote:Op zondag 28 april 2013 00:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat nou echt een penalty? Dries ging wel makkelijk liggen
dat niet maar wel 3 puntenquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Doelpunten waren meer geluk dan wijsheid. Het was geen walk-over.
Hansel and Gretel getting baked,quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand nog een aanrader om even te downloaden?
Nee man, toffe filmquote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ichi the Killer zuigt, maar bedankt voor de tip.
Oldboy of Ichi?quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Norakiaan het volgende:
Genre Horrorfilm
Daar kan ik dus niet tegen.
2e helft was echt kut. Ik keek gewoon met een schuin oog naar Real.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, die 3e was een hele mooie
quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kill Bill is aardig, maar geen top10-materiaal. Daarvoor is het plot niet echt boeiend genoeg (oeh, ik ga wraak nemen! Dat gebeurt in de laatste 3 Tarantino films inmiddels. Beetje jammer.)
Nee, het wordt Oldboy.Nog nooit gezien, ben benieuwd.
Ichi. Las het en kan het niet waarderen. Maar bedankt.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oldboy of Ichi?
Ichi is gewoon splatterfest, niet meer dan dat
Ah gossie.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
bol.com is echt dom. Ik heb daar laatst een muis besteld en nu hebben ze in de voor mij gepersonaliseerde reclame allemaal muizen neergezet.
Ik heb al een muis, debielen.
Heerlijk dat je je daar druk om kan maken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
bol.com is echt dom. Ik heb daar laatst een muis besteld en nu hebben ze in de voor mij gepersonaliseerde reclame allemaal muizen neergezet.
Ik maak me nooit druk.quote:Op zondag 28 april 2013 00:22 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Heerlijk dat je je daar druk om kan maken.
Uit onderzoek blijkt dat dat after sale marketing behoorlijk effectief is.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
Ja, dan moet je het wel goed doen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat dat after sale marketing behoorlijk effectief is.
Kapteinquote:
Zijn dat diezelfde soort onderzoeken die zeggen dat reclame effectief is wanneer je jezelf er aan ergert, omdat je dan tenminste het merk onthoudt? Want dat soort onderzoeken wantrouw ik.quote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat dat after sale marketing behoorlijk effectief is.
Ze willen door die advertenties jou minder blij maken met je muis, zodat je sneller een nieuwe muis gaat kopen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het wel goed doen.
Wat moet ik met 2 muizen?
Compliment voor deze post.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn dat diezelfde soort onderzoeken die zeggen dat reclame effectief is wanneer je jezelf er aan ergert, omdat je dan tenminste het merk onthoudt? Want dat soort onderzoeken wantrouw ik.
Ha, een Zeeuw zal mij tenminste wel teruggroeten.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
Overigens vond ik Wreck-It Ralph een zeer leuke film.Ik zeg het maar gewoon.
Als ik zo snel ontevreden ben met een muis die ik bij hun besteld heb dan ga ik hem voortaan ergens anders bestellen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen door die advertenties jou minder blij maken met je muis, zodat je sneller een nieuwe muis gaat kopen.
Want het ligt aan de verkoper en niet aan het merk?quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zo snel ontevreden ben met een muis die ik bij hun besteld heb dan ga ik hem voortaan ergens anders bestellen.
Ik lul maar wat, zodat ik slim leek. /hmfquote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zo snel ontevreden ben met een muis die ik bij hun besteld heb dan ga ik hem voortaan ergens anders bestellen.
Dus je kan hem net met je lul nog aanraken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, een Zeeuw zal mij tenminste wel teruggroeten.Ik lig op dit moment zo'n 40 km van je vandaan. Spannend idee he?
Bol.com kan er toch niet zoveel aan doen dat die specifieke muis je niet bevalt?quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij ligt 40 km van me vandaan. Geen 25cm.quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
Dus je kan hem net met je lul nog aanraken.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Want het ligt aan de verkoper en niet aan het merk?
Spreek me niet tegen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bol.com kan er toch niet zoveel aan doen dat die specifieke muis je niet bevalt?
Ik ben het met je eens dat we als ouders solidariteit moeten uitstralen richting die kleine, maar ik vind dat je nu gewoon een rare opmerking maakte.quote:
Vond hem wel aardig.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
Overigens vond ik Wreck-It Ralph een zeer leuke film.Ik zeg het maar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |