Morgenmiddag weer.quote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas is de Married with Children dag afgelopen.
Voor de tv zit ik op mijn laptop, anders moet ik aan mijn bureau zitten. Op mijn pc staat alles, office, games, etc.quote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Dit is gewoon mijn werkbak. Downloaden, internetten, wat games (Poker en zo), en wat streams omzetten desnoods high end converteren).
Ben nu bezig met een inhaalslag door alle data van mijn hardeschijven te verzetten naar NAS (Audio) en mediaplayer (films).
Jij zit altijd half te kijken, Kaar.quote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er op NED.3 een goede film, helaas zit ik maar half te kijken.
Je kent me Arceequote:
Ben benieuwd wat NAC morgen gaat doen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kent me ArceeAlleen niet als ik een gedownloade film of serie kijk, dan kijk ik "echt". Of voetballen.
Morgen? Dat was vandaag.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat NAC morgen gaat doen.
quote:DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR SPECULARIUM, KARINA, ARCEE, DRUGSHOND, FKTWKGS2012
Ik dacht even door de titel dat dit zo'n wedstrijdje was met een hoop gescheld en overacting.quote:
Ik keek een paar jaar terug bijna alles qua kookshows, Jamie Oliver, Ready Steady Cook, Topchef, Masterchef, Born2Cook, Smaken Verschillen, al die show van Herman den Blijker en gewoon verder wat er werd uitgezonden. (Zelfs Nigella, die kan echt niks.)quote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
Het is bij mij een gewoonte geworden om het te volgen, naarmate het programma vordert wordt het meestal wel beter, dan komen de echte goede chefs wel naar boven drijven.
De helft van die chefs zuipen zich de tyfus tijdens het koken, Joop Braakhekke stijl.quote:Op zondag 28 april 2013 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Als ze Italiaans (kitchen24) gaan koken krijg je een kok in beeld die volgens mij ook niet loopzuiver nuchter is.
Nou ja... 5/10... Mila is met makeup wel snappy maar zonder makeup ook maar een girl next door.quote:
Make up is er ook niet voor niks.quote:Op zondag 28 april 2013 01:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ja... 5/10... Mila is met makeup wel snappy maar zonder makeup ook maar een girl next door.
Ik heb mijn roeping gemist.quote:Op zondag 28 april 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
De helft van die chefs zuipen zich de tyfus tijdens het koken,
Precies. Ik ga wel de deur uit zonder om boodschappen te doen of zo, maar niet als ik naar mijn werk ga of een verjaardag.quote:Op zondag 28 april 2013 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Make up is er ook niet voor niks.
logisch dat je nog vrijgezel bent. hoe durf jequote:Op zondag 28 april 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Ik ga wel de deur uit zonder om boodschappen te doen of zo, maar niet als ik naar mijn werk ga of een verjaardag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen?quote:Op zondag 28 april 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik stond bij de kassa en daarna buiten met 2 zware boodschappentassen.
ah het ik-kan-koken lokroepjequote:Op zondag 28 april 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik stond bij de kassa en daarna buiten met 2 zware boodschappentassen.
Bijdehand.
Niks bijzonders, hij vroeg of ik wilde koken, maar ja, dat is een probleem natuurlijk dus ik zei: ik kan niet kokenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij vroeg of ik wilde koken, maar ja, dat is een probleem natuurlijk dus ik zei: ik kan niet kokentoen reed hij weg op zijn fiets.
Goed antwoord.quote:Op zondag 28 april 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij vroeg of ik wilde koken, maar ja, dat is een probleem natuurlijk dus ik zei: ik kan niet kokentoen reed hij weg op zijn fiets.
Stiekem had je liever dat hij je paasei even streelde.quote:Op zondag 28 april 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Niet dat ik er echt op was ingegaan, maar ja, streelt toch wel even je ego.
Nee. Stiekem van niet.quote:Op zondag 28 april 2013 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem had je liever dat hij je paasei even streelde.
quote:Op zondag 28 april 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
Nee ik ben bang voor honden EN ik kan niet koken.
Ja dat zeg ik. Ik laat me niet zomaar oppikken speculaasje.quote:Op zondag 28 april 2013 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu allemaal wel, Corrie.
we weten nu DAT je je laat oppikken. nu de prijs nogquote:Op zondag 28 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Ik laat me niet zomaar oppikken speculaasje.
Ik laat me helemaal niet oppikken zomaar op straat.quote:Op zondag 28 april 2013 01:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we weten nu DAT je je laat oppikken. nu de prijs nog
quote:Op zondag 28 april 2013 01:23 schreef Karina het volgende:
Ja ga om deze tijd mijn woorden even afwegen.
En hoe ziet die body van Lies er uit?quote:Op zondag 28 april 2013 01:46 schreef Drugshond het volgende:
ff body of lies bekijken maar nu zonder reclame. Vanmorgen al gedownload.
quote:Op zondag 28 april 2013 08:11 schreef Tem het volgende:
Heeft Corrie al gezegd dat ze niet kan koken?
Deze week iets minder dan 450 keer, het was bijna fantastisch.quote:Op zondag 28 april 2013 08:11 schreef Tem het volgende:
Heeft Corrie al gezegd dat ze niet kan koken?
Hoeft ook helemaal niet. Dat lukken.quote:Op zondag 28 april 2013 08:42 schreef Specularium het volgende:
En dan gaat ze een kerel bij de AH weg laten fietsen.
Zo lukt het natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |