SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gruwlijk slechte foto's ja hoe denken ze daarmee kopers te lokkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-20
Overigens zijn alle foto's van dit huis ruk.
Tsja, ik heb daar in de buurt 20 jaar gewoond, en ik kan je vertellen dat dit dus een prachtig authentiek pandje is in een heel rustig straatje midden in de binnenstad. 't Ziet er ook nog eens keurig onderhouden uit. Die gaat wel een kopert vinden denk ik zo. De prijs is ook zeker niet debiel voor dit stukje Utrechtse binnenstad, ookal is het natuurlijk een klein pandje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
Of niet, dat ik nog ff kan doorsparenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja, ik heb daar in de buurt 20 jaar gewoond, en ik kan je vertellen dat dit dus een prachtig authentiek pandje is in een heel rustig straatje midden in de binnenstad. 't Ziet er ook nog eens keurig onderhouden uit. Die gaat wel een kopert vinden denk ik zo. De prijs is ook zeker niet debiel voor dit stukje Utrechtse binnenstad, ookal is het natuurlijk een klein pandje.
Maar.... sjezus ja zeg, wat een slechte foto's! Te donker, bewogen, scheef, onzinnig. Het doet het pandje totaal geen recht (die inrichting lijkt overigens verdacht veel op de mijne), dus als de sodemieter nieuwe foto's maken, verkoper/makelaar!
Ja, de binnenstad van Utrecht is parkeer-technisch een ramp. Wachtlijsten en vergunningen die echt niet gratis zijn (quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of niet, dat ik nog ff kan doorsparenhet enige nadeel van het centrum is het parkeren
Klopt, maar dan ga je het in de Utrechtse binnenstad toch echt lastig krijgen... kun je beter in de wijkjes eromheen gaan wonen. Ook niet simpel, en ook niet goedkoop, maar daar is wel meer ruimte.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Niet iedereen kan volstaan met een (bak)fiets natuurlijk.
Tsja, sommige mensen hebben geen keuze. En er zijn wel oplossingen voor, ik moet nu ook een stuk lopen naar m'n auto. Zolang je dat maar voor ogen houdt, is het niet zo erg. Als je maar in de buurt kan komen voor laden/lossen is het goed te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, de binnenstad van Utrecht is parkeer-technisch een ramp. Wachtlijsten en vergunningen die echt niet gratis zijn () en in die hoek al zowat ècht onmogelijk. Heel veel binnenstadsbewoners zijn dan ook verstandig en doen de auto gewoon weg. Greenwheels en dergelijke zijn een prima alternatief.
En anders is er nog altijd de benenwagen en het stalen ros!
Ze geven weinig inzicht in de indeling van het huis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
Ik kreeg de indruk dat het meer een split-level woning is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:49 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze geven weinig inzicht in de indeling van het huis.
De keuken die tevens als trappenhuis fungeert:
[ afbeelding ]
Maar de keuken heeft 2 trappen omhoog? Het zal er een tochtgat zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het meer een split-level woning is.
Is gelijk voor marktplaats kunnen ze meubels verkopenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
Ik denkd at als je auto wilt rijden je niet in de binnenstad van een grote stad moet gaan wonen.. En je genoegen moet nemen met openbaar vervoer, greenwheels en je fiets.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen hebben geen keuze. En er zijn wel oplossingen voor, ik moet nu ook een stuk lopen naar m'n auto. Zolang je dat maar voor ogen houdt, is het niet zo erg. Als je maar in de buurt kan komen voor laden/lossen is het goed te doen.
die wc brillen .....quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef loecje het volgende:
wat is dit bij de trap?
[ afbeelding ]
rest van het huis is trouwens ook een bende.
hier lijkt het net alsof de kamer vol rook staat
[ afbeelding ]
Klopt. En nog een heel leuke, speelse indeling ook (ja... ik ken het huis, van een tig aantal jaartjes geleden). Die foto's doen totaal geen recht aan het (heel leuke) huis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het meer een split-level woning is.
Eventjes de tent opruimen was kennelijk al weer teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Gits het volgende:
[..]
die wc brillen .....
bij de eerste foto: de houder voor de wc rol hangt er maar de rol is leeg en de nieuwe is er niet op gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat is dan ook géén binnenstad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Dat valt m.i. best mee. In bijvoorbeeld Tuinwijk kun je, met vergunning, best redelijk parkeren.
Er staat een strijkmachinequote:Op zondag 28 april 2013 01:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Gevalletje "veel-te-duur" alhier:
[ afbeelding ]
Een vraagprijs van maar liefst 325K voor een ongeveer 100 vierkante meter, saaie maisonnette, waar geen kraak-of-smaak aan is. Is nog op erfpacht ook.
Gaat niet lukken. Een vraagprijs van zo rond een ton minder lijkt me kansrijker om die hut ooit verkocht te krijgen.
Ja inderdaad, had 'm nog niet opgemerkt. Voegt uiteraard een hoop toe aan de waarde van de hut, haha.quote:
Be my guest.quote:Op zondag 28 april 2013 01:57 schreef k_man het volgende:
Kunnen we weer terug naar de opmerkelijke foto's? I.p.v. de prijzen en het parkeren in Utrecht.
hier moet gewoon een man alleen wonenquote:Op zondag 28 april 2013 01:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Gevalletje "veel-te-duur" alhier:
[ afbeelding ]
Een vraagprijs van maar liefst 325K voor een ongeveer 100 vierkante meter, saaie maisonnette, waar geen kraak-of-smaak aan is. Is nog op erfpacht ook.
Gaat niet lukken. Een vraagprijs van zo rond een ton minder lijkt me kansrijker om die hut ooit verkocht te krijgen.
Die bovenste hebben wij ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Gits het volgende:
[..]
die wc brillen .....
bij de eerste foto: de houder voor de wc rol hangt er maar de rol is leeg en de nieuwe is er niet op gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
12 jaar in mijn huis gerookt (altijd met raam open). Huis leeggemaakt en een week later kwam ik terug om nog iets op te halen. Niet te geloven hoe het dan stinkt....quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef tvdleur het volgende:
Oh jongens... Ik wil niet weten hoe het daar ruikt... Vind de lamellen wel verbazingwekkend, uit de toon vallend, wit
Of je stopt met rokenquote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
12 jaar in mijn huis gerookt (altijd met raam open). Huis leeggemaakt en een week later kwam ik terug om nog iets op te halen. Niet te geloven hoe het dan stinkt....
Nu ben ik maar begonnen met buiten roken.
Hij zal wel verstopt hebben gezetn en dit zal hun oplossing ervoor zijn....quote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef R2R het volgende:
Haha, die gaat niet werken zo.
[ afbeelding ]
Ook leuke wijnopslagquote:Op maandag 29 april 2013 00:12 schreef R2R het volgende:
die trap past daar WEL
[ afbeelding ]
Verder wel een mooi appartementje vind ik.
Viel mij ook al opquote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook leuke wijnopslag![]()
http://images.funda.nl/valentinamedia/036/055/276_klein.jpg
Niks mis met een neutrale basis. De parketvloer brengt al wat warmte en met de kunst en meubels doe je de rest.quote:Op maandag 29 april 2013 13:11 schreef MrSubtle het volgende:
Maar goed, ik begrijp nooi waarom mensen ALLE muren, deuren, plinten, lampen en gordijnen in hun huis wit zouden maken...
Zeer herkenbaar. Sinds mijn verhuizing is het roken alhier verbannen naar het balkon... ja, ook in de winter bij -20quote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
12 jaar in mijn huis gerookt (altijd met raam open). Huis leeggemaakt en een week later kwam ik terug om nog iets op te halen. Niet te geloven hoe het dan stinkt....
Nu ben ik maar begonnen met buiten roken.
Ja dat doen mensen tegenwoordig.quote:
Dat is modern volgens mn moeder, ik heb t nu ook dankzij haarquote:
Dat valt wel mee, ik zuig 1x per week en heb er niet meer stof van dan bijvoorbeeld gewoon onder de bank.quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat doen mensen tegenwoordig.
Ik begrijp die trend ook niet helemaal.
Moet toch ook partijen stof opleveren aan de onderkant? Of ben ik gewoon een slechte huishoudster.
Dat is omdat ze kant-en-klaar-gordijnen van 3 meter lang kopen en ze niet tot de juiste lengte inkortenquote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moet toch ook partijen stof opleveren aan de onderkant? Of ben ik gewoon een slechte huishoudster.
Wat denk je van kattenharen, en ik ben ook geen huishoudsterquote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, ik zie het ook mensen bewust doen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is omdat ze kant-en-klaar-gordijnen van 3 meter lang kopen en ze niet tot de juiste lengte inkorten
En als ik die foto van de slaapkamer zie heb ik zelfs het idee dat ze er even tijdelijk zijn opgehangen, want het is net alsof het niet genoeg gordijn is om het raam te kunnen bedekken als je ze dichtdoet.
Rare trend inderdaad. Kan direct naast het bijna-verplichte boeddha-beeld...quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat mooiquote:Op maandag 29 april 2013 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik zie het ook mensen bewust doen.
Het schijnt mode te zijn om je gordijnen te lang te hebben. Mensen betalen ervoor om hun gordijnen niet op maat te hebben.
Oh echt ja?quote:
Geld was op na de tegels.quote:Op maandag 29 april 2013 20:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vreemde constructie?
Piepklein wastafeltje/fonteintje, doorgelust naar de douchekraan?![]()
[ afbeelding ]
Alhier.
Nee helemaal fout, dat is het bad van de Smurfenquote:Op maandag 29 april 2013 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geld was op na de tegels.
Die lelijk gezet zijn
Of de mijne hoorquote:Op maandag 29 april 2013 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh echt ja?
Ik snap het gewoon niet. Misschien mijn gebrek aan smaak hoor!
Ikea heeft ook van de losse keukenelementen. Schijnt erg populair te zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef Zwolsboy het volgende:
Rare keuken.
luxe uitgevoerde open keuken
!
[ afbeelding ]
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Zonder afzuigkapquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ik vind dat best een gezellige keuken...
Ach, die heb ik hier zelf ook niet.quote:
http://www.channel4.com/p(...)e/series-9/episode-5quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Niet van funda wel opmerkelijk![]()
[ afbeelding ]
http://www.hamptons.co.uk(...)500,000-ref-2328561/
Ik weet niet of ik het mooi of minder mooi moet vinden het is wel appart
Hey kewlquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:43 schreef teckna het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/p(...)e/series-9/episode-5
Grand designs s09e05 is waar je de bouw van dit huis kan zien
Is wel een fraaie klassieke woonboerderij. In ieder geval bijzondere plafondbalken/constructie:quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Te weinig ruimte?
[ afbeelding ]
Bijzondere toilettegels
[ afbeelding ]
De link ontbreekt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Is wel een fraaie klassieke woonboerderij. In ieder geval bijzondere plafondbalken/constructie:
(of is 't nep?)
[ afbeelding ]
En volgens mij hangt daar rechts een geschoten everzwijn aan de muur...
Oh, die is op Grand Designs geweest. Die jongens hadden de hypotheek niet eens rond en de grond rondom de toren was niet van hun. Grote problemen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
stoer wonen zeg!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Ahuh!quote:Op maandag 29 april 2013 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat denk je van kattenharen, en ik ben ook geen huishoudster
Autoliefhebberquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hier, voor een miljoentje of zo, je eigen tennisbaan - GRAS, welteverstaan!!!![]()
Wimbledon in je achtertuin:
[ afbeelding ]
Hutje is ook niet echt verkeerd, voormalig optrekje van Tom Okker of zo?.
(okee... misschien van Martin Verkerk.)
Bij-de-weg, de fotograaf/makelaar is weer eens hilarisch bezig geweest met de groothoeklens.
Leren ze dat nou NOOIT eens af?
Maar volgens mij toch echt wel met een fisheye-lens gemaakt. Anyway, dergelijke grappen zijn bs en het voegt niks toe.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:01 schreef CasB het volgende:
Het is niet eens een fisheye, maar een panoramafoto, want het begint en eindigt bij de tv.
Inderdaad, dit appartement heeft deze onzin helemaal niet nodig. Voeg liever een plattegrond bij dan zulke vervormde foto's, dan krijg je een veel beter beeld van de ruimte.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ja, van die fish-eye fratsen zie ik wel vaker. Ik zie eigenlijk niet in wat het toevoegt aan gewoon een aantal goede losse foto's... eigenlijk is het alleen maar storend.
Heel mooi appartement trouwens, op een prachtige locatie!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Desalniettemin zo mooi!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:33 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Oh, die is op Grand Designs geweest. Die jongens hadden de hypotheek niet eens rond en de grond rondom de toren was niet van hun. Grote problemen...
Absoluut. Heb de tekst van de advertentie nog eens gelezen. Daar wordt Grand Designs ook in genoemd (oeps), alleen kan ik nergens vinden of de grond er ook bij zit nu.quote:
Euhm, ik heb met veel objectieven gewerkt, met fisheye nauwelijks, maar dit lijkt mij eerder een lensbaby, of een heel slechte panorama, dan een fisheye, fisheye, maakt het bol, dit is hol..quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar volgens mij toch echt wel met een fisheye-lens gemaakt. Anyway, dergelijke grappen zijn bs en het voegt niks toe.
Ah, zou kunnen hoor. Mijn punt is meer: waarom in godsnaam zulke foto's, het voegt niks toe en geeft totaal geen overzichtelijke indruk van de woning.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:29 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Euhm, ik heb met veel objectieven gewerkt, met fisheye nauwelijks, maar dit lijkt mij eerder een lensbaby, of een heel slechte panorama, dan een fisheye, fisheye, maakt het bol, dit is hol..
Ik denk eigenlijk dat de fotograaf een panorama verkeerd is gestart, en dus verkeer heeft bewerkt, hij lijkt begonnen in het midden en geindigd in het midden.
Brrrr.. Verschrikkelijk voor als het regent.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hier, voor een miljoentje of zo, je eigen tennisbaan - GRAS, welteverstaan!!!![]()
Wimbledon in je achtertuin:
[ afbeelding ]
Hutje is ook niet echt verkeerd, voormalig optrekje van Tom Okker of zo?.
(okee... misschien van Martin Verkerk.)
Bij-de-weg, de fotograaf/makelaar is weer eens hilarisch bezig geweest met de groothoeklens.
Leren ze dat nou NOOIT eens af?
helemaal mee eens.. een panorama kan mooi zijn, maar dan niet zo..quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah, zou kunnen hoor. Mijn punt is meer: waarom in godsnaam zulke foto's, het voegt niks toe en geeft totaal geen overzichtelijke indruk van de woning.
Zie nu dat dit appartement twee keer op funda staat. Deze listing is inclusief 360 graden foto's. Nu geven de foto's wel een erg goede indruk van het appartement.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:23 schreef Pollewoppie het volgende:
Het is een 360 graden panoraa die eigenlijk met een specialeviewer bekeken moet worden, kan met een groot hoek zijn gemaakt maar is hoe dan ook uit meerdere opnames opgebouwd...
Hoe dan ook niet met een lensbaby gemaakt aangezien het kwalitatief een goede foto is...
Die prijs is voor Rotterdam echt wel hoog hoor. En ja, je krijgt een hoop luxe voor die VvE kosten terug.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef arjan1212 het volgende:
Toen ik de prijs zag dacht ik valt wel mee, totdat ik de bijdrage aan de vve zag.. mja.. daar heb je wel een sauna , zwembad en huismeester voor
Nee, panorama in een 'krappe' ruimte geeft dit effect.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maar volgens mij toch echt wel met een fisheye-lens gemaakt. Anyway, dergelijke grappen zijn bs en het voegt niks toe.
Nee, geen fish eye. Eerder een panorama lens met spiegelquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Toch bijzonder wat locatie voor een woning doet. Dit appartement zou in A'dam aan het IJ dik boven de miljoen kosten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:32 schreef Baron_Samedi het volgende:
Creatieve fotograaf aan het werk hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Pap89 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/reeuwijk/huis-48795103-oudeweg-84-b/?mna
Zelfs voor een recreatie woning wat "krap"
[ afbeelding ]
Of een caravan zonder wieltjes, De omgeving is zeer zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd heel klein, maar op zo'n ongelofelijk mooie plek!
![]()
Dit moet je echt zien als bijv. een volkstuin-achtig iets waar je gewoon lekker je weekenden en mooie zomeravonden door brengt en meer net. Of zoals een strandhuisje ofzo. Deuren open en buiten leven.
Oei, alleen een (weliswaar verwarmde) buitendouche is dan wel behoorlijk op het randje hoor!
Het ligt aan mijn hardlooproute, echt supermooi daar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |