Slaap lkker so Saskia .... Kusjequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
woei! eens kijken wat google translate hier van maakt
Doe maar eens 'koolmezen' vertalen naar het engelsquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
beter een liedje dan een katerquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar ik nam geen enkel risico...
Dank je chufi nu zit ik weer met een liedje in mijn hoofd.
somS UR bitch sweet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
somS UR bitch sweet.
Bring my bou aswelk
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe maar eens 'koolmezen' vertalen naar het engels
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Titquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het en toch is het grappigquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Tit
Zo heet dat beest nu eenmaal
ik speel met iedereen in deze speeltuinquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ur playing me as wel; unBlw to get accsse
ff aan de dokter vragenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
Net pas tijd gehad om ongeveer 2 topics terug te lezen en ja Fann: ik heb er totaal geen moeite mee in mijn blote kont tussen allemaal blote vrouwen in een sauna te zitten.
Maar ik weet niet of mijn lichaam, met al die tegenwoordige gebreken, nog wel tegen de sauna kan. De laatste keer was toch alweer een paar jaar geleden.
Wat wil je, een flesje Spa?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kan je hem even aanpassen? Ik zit hier een beetje te knoeien maar het lukt niet.
Maar die weet toch ook niet hoe mijn rare lijf op de sauna reageren gaat?quote:
Ik ga er even vanuit dat je huisarts op de hoogte is van hoe raar je lijf is en dus misschien wel een educated guess kan doen of het wel of niet verstandig is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar die weet toch ook niet hoe mijn rare lijf op de sauna reageren gaat?
Lama Lukt Niequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:31 schreef APK het volgende:
Oeh, youtubes...
Ik haat ABBA, maar ik kreeg net best wel iets leuks door
Jaquote:
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OPquote:
Best wel lekkere versie toch?quote:
Daar zal ER blij mee zijn, een Ierse whiskey i.p.v. een Schotse whisky.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef APK het volgende:
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OP
En dat is ook mijn favoriete merk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OP
Well tijd genoten uiquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
W Pijbes had lef ............. Mooie man ,,, mooier dan zn vader
(ouwe Piet
Dit is blijkbaar vooralsnog de nieuwe OP.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar vooralsnog de nieuwe OP.
You asked for it, live with it
Ik kende zn pa PBquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
W Pijbes had lef ............. Mooie man ,,, mooier dan zn vader
(ouwe Piet
Volgens mij zit je tegen jezelf te babbelenquote:
Terechte baas ... No comment ano ,ptequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zit je tegen jezelf te babbelen
Moet kunnen
Ik heb laatst deze gekocht, over baas gesprokenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Terechte baas ... No comment ano ,pte
soms heb je dat,,,quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zit je tegen jezelf te babbelen
Moet kunnen
Het niet hoeven opstaan is toch sowieso prettig, goeiemorgenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:34 schreef ElizabethR het volgende:
Aaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!! Is het eindelijk zaterdag en hoef ik er niet zo schandalig vroeg uit, ben ik gewoon al bijna een uur klaarwakker
Idd, op zaterdag zelf (vroeg) wakker worden is lang zo erg niet dan door de weeks door de wekker gewkt worden om te gaan werken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niet hoeven opstaan is toch sowieso prettig, goeiemorgen
Dat heb ik elke dag of ik nou vrij ben of moet werken, rond half 7/7 uur wakker, hoelaat of hoevroeg ik ook naar bed gaquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:34 schreef ElizabethR het volgende:
Aaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!! Is het eindelijk zaterdag en hoef ik er niet zo schandalig vroeg uit, ben ik gewoon al bijna een uur klaarwakker
Dat is waar, ik heb dan ook heerlijk liggen tv-kijken tot half elf. Moest nog twee uitzendingen Paul de Leeuw inhalen. Heb me echt kapot gelachen om die van zaterdag 13.04 waarin een schoolklas seksuele voorlichting kreeg. Hadden ze een koffertje met attributen, en Paul plakt zo een nuvaring tegen zijn tong aan. Tot die voorlichtingsmevrouw zegt dat daar vrouwelijke hormonen inzitten. Je had die kop moeten zien, hilarisch!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niet hoeven opstaan is toch sowieso prettig, goeiemorgen
Heerlijk als je dat kunt!! Is voor mij niet weggelegd, eens wakker is blijft wakker in huize ERquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag of ik nou vrij ben of moet werken, rond half 7/7 uur wakker, hoelaat of hoevroeg ik ook naar bed ga
Maar dan is het een plasje een slokje water en heeeeeeeeerlijk nog ff verder knorre
Ja hoor all wellquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:27 schreef ElizabethR het volgende:
Heerlijk als je dat kunt!! Is voor mij niet weggelegd, eens wakker is blijft wakker in huize ER
Mogge Bluezzbeep, all well??
Wat voor restaurant ga je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:34 schreef chufi het volgende:
Middag...Vanavond maar eens uit eten met 2 mooie exotische schoonheden from Jamaica
Volgens mij is het Franse keuken, maar zij hebben het uitgezocht en wordt het een 4-gangen menu aan de Prinsengrachtquote:
Hou je een beetje in met de drank Chuf, want ik heb teruggelezen en je bent zelfs voor mij nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:34 schreef chufi het volgende:
Middag...Vanavond maar eens uit eten met 2 mooie exotische schoonheden from Jamaica
Ik ga mn best doen en ik word gereden , maar zal me inhouden en toch genieten van het gezelschapquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hou je een beetje in met de drank Chuf, want ik heb teruggelezen en je bent zelfs voor mij niet
te volgen![]()
Had je die hele fles Whiskey die in de OP staat achter je kiezen?![]()
Nah... ze hem op Mop!![]()
Dat rijmt weer als een tiet![]()
Goe zo! have Fun !quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen en ik word gereden , maar zal me inhouden en toch genieten van het gezelschap
Danks Fannquote:
Niet gezien!quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Danks Fann
Zat net "Als de dag vn toen" te bekijken op NED1 Dansende politici en zo in het Paleis
TV is niet aan hier ik zit te toeppenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit ... Er is zelfs een speciaal Oranje kanaal uitzendingen op UPC 116 (Best 24)
OK dan niet.. maar hier een nieuwe grote die het erg leuk doetquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TV is niet aan hier ik zit te toeppen![]()
Ik neem aan dat je je TV bedoeld?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan niet.. maar hier een nieuwe grote die het erg leuk doet
Ow... kan dat ook alquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij is nieuw.. Ik doe hem zelfs met mn Iphone
Als de Griek het maar weet toch...quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... kan dat ook al![]()
nah, ik weet hoe dat ding aan en uit moet en harder en zachter voor de rest snap ik er de ballen niet van![]()
Is aan mij niet besteed
Daar zijn mannen voor ... tenslotte..quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die weet het wel natuurlijk, laat ik ook liever aan hem over dat mag gelukkig
Maar nu ga ik er van tussen douchen en opmaken je weet wel dat soort dingen die mannen nooit doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn mannen voor ... tenslotte..
Nou jah, in mijn geval wel...quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn mannen voor ... tenslotte..
ah.. zat ik dus net te denkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu ga ik er van tussen douchen en opmaken je weet wel dat soort dingen die mannen nooit doen
Dat was vroeger Fann,,, Ben er klaar voor, glad geschoren, gedoucht, schone kleren aan, tanden gepoetst en een geurtje....quote:
Jahaaa schiet nou maar opquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
sigaretten en aansteker heb ik niet meer nodig ... Ben er klaar voor.. Misschien tot vanavond laat
Goedenavond meneertje...quote:
Ah, goed om te horen dat je in ieder geval met een bevrijd en prettig gevoel alles hebt kunnen afsluiten. En nu op naar de nieuwe fase in je leven!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor all well
En jullie, genieten in je nieuwe huis??
Gister heb ik mijn arb.vw. gesprek gehad, getekend en nog even naar mn nieuwe poli gelopen om ff gedag te zeggen, dat vonden ze erg leukWoensdag beginnen, zin in! Lekker vrij geweest, en lang genoeg om de negatieve sfeer van het ontslag af te schudden.
Haaaaaai, Edwardquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
sigaretten en aansteker heb ik niet meer nodig ... Ben er klaar voor.. Misschien tot vanavond laat
Och, dat is niets vergeleken bij je stoeprandtrap!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sloeg laatst een papparazo, had je het gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Nog altijd een br-il-jant nummer!!quote:
Lekker wel ja, ik maak een uitzondering voor Chuffie (YT). Shaken met die billenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog altijd een br-il-jant nummer!!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, dat is niets vergeleken bij je stoeprandtrap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, stop it you
Rustig aan.
Moeten we daar toestemming voor vragen?? Nooit geweten!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben we toestemming voor YToepjes![]()
goh...
oké eentje dan en dan ga ik eten.
sinds kort...quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moeten we daar toestemming voor vragen?? Nooit geweten!
Wrom dan? En smaakte je eten? Had de griek gekookt?quote:
Neh... Kan Soury slecht tegenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wrom dan? En smaakte je eten? Had de griek gekookt?
Oooowwwwww, who the hell cares.Ik ga geen rekening houden met de gevoelens van iemand die zelf constant als een bitchy olifant door een porseleinkast heenstampt hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... Kan Soury slecht tegen![]()
Ah handig, wij doen ook meestal een keer per week 'restjesdag' uit de vriezerquote:Ik had nog Vegetarische Kio]p Kerrie in de vriezer dat heb ik gegeten, dus niemand
heeft gekookt![]()
Die griek had nog iets met Aubergines in de vriezer dus die heeft dat gegeten
Lol, niet erg hoor plaats wat je wil. Kan mij de YT's schelen. Ik scroll er wel overheen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oooowwwwww, who the hell cares.Ik ga geen rekening houden met de gevoelens van iemand die zelf constant als een bitchy olifant door een porseleinkast heenstampt hoor.
[..]
Ah handig, wij doen ook meestal een keer per week 'restjesdag' uit de vriezer
Mooie foto'squote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar fotookes van Malta klaar nu.
Villa op Malta
[ afbeelding ]
De beroemde Triton fontein in Valletta
[ afbeelding ]
Kerkje in Valletta
[ afbeelding ]
Nog een kerkje in Valletta (er zijn er 25 in Valletta alleen al)
[ afbeelding ]
Typische alley in Mdena (Medina) de vroegere hoofdstad van Malta, en een ware citadel. Middeleeuws. Prachtig!! Ik heb daar een enorme serie gemaakt, maar moet nog veel bewerken. Dit is een HDR opname
[ afbeelding ]
Typisch Maltezer vissersbootjes
[ afbeelding ]
Ouwe Maltezer vissers in het 'praathuus'
[ afbeelding ]
Zeker, daar zit een texture overheen. Verkoopt beter.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het lijkt net alsof sommige foto's bewerkt zijn, klopt dat?![]()
zoals deze...
die lucht... of is dat gewoon echt?
[ afbeelding ]
Lijkt wel geschilderd die lucht.
Ow......... je verkoopt ze? aan wie dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker, daar zit een texture overheen. Verkoopt beter.
Nee, aan particulieren die er interesse in hebben. Gewoon, netjes in een frame, met een fraai pampiertje erom met mijn gegevens, en dan komen ze in zo'n bakkie in een tourist office of een souvenierwinkeltje en worden ze gekocht. En ik heb natuurlijk ook een online shop. De Malta foto's zullen ze hier in Ierland wel niet in de bakken willen doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow......... je verkoopt ze? aan wie dan?
Reisbureau's ofzo?
Ah...... oke wist ik nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, aan particulieren die er interesse in hebben. Gewoon, netjes in een frame, met een fraai pampiertje erom met mijn gegevens, en dan komen ze in zo'n bakkie in een tourist office of een souvenierwinkeltje en worden ze gekocht. En ik heb natuurlijk ook een online shop.
Veul plezierquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah...... oke wist ik niet
effe Golden Oldies kijken
oh dat smalle straatjequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar fotookes van Malta klaar nu.
Villa op Malta
[ afbeelding ]
De beroemde Triton fontein in Valletta
[ afbeelding ]
Kerkje in Valletta
[ afbeelding ]
Nog een kerkje in Valletta (er zijn er 25 in Valletta alleen al)
[ afbeelding ]
Typische alley in Mdena (Medina) de vroegere hoofdstad van Malta, en een ware citadel. Middeleeuws. Prachtig!! Ik heb daar een enorme serie gemaakt, maar moet nog veel bewerken. Dit is een HDR opname
[ afbeelding ]
Typisch Maltezer vissersbootjes
[ afbeelding ]
Ouwe Maltezer vissers in het 'praathuus'
[ afbeelding ]
Ik zag het net van je ventquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Mooi daar
Wij hebben net een prachtfilm zitten bekijken : Kon Tiki. Aanrader
Wij hadden een afschuwelijke rotfilm over een man die zijn moeder haatte en daaromquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Mooi daar
Wij hebben net een prachtfilm zitten bekijken : Kon Tiki. Aanrader
quote:Op zondag 28 april 2013 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij hadden een afschuwelijke rotfilm over een man die zijn moeder haatte en daarom
allemaal vrouwen vermoorden enzo... hij scalpeerde ze en plakte de haren dan op paspoppen![]()
Ik heb weer de halve fimp met mijn ogen dicht zitten kijken![]()
Die Griek is in slaap gevallen op de bank en ik weet de titel niet meer![]()
maar het was dus een kutfilm
quote:Op zondag 28 april 2013 01:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar ben ik te moe voor Top
Ik ben geen 19 meer... Ik word ook oud.quote:Op zondag 28 april 2013 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ben ook geen 18 meer
jah.. da's waar. zullen we maar gaan slapen dan?quote:Op zondag 28 april 2013 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geen 19 meer... Ik word ook oud.
quote:Op zondag 28 april 2013 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. da's waar. zullen we maar gaan slapen dan?
Trustn fann.quote:Op zondag 28 april 2013 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, Welterusten dan maar![]()
Wat wat?quote:Op zondag 28 april 2013 01:38 schreef remlof het volgende:
Waarom gaat iedereen zo vroeg naar bed op de zaterdagavond van een semilangweekend?
Wie is iedereen?quote:Op zondag 28 april 2013 01:38 schreef remlof het volgende:
Waarom gaat iedereen zo vroeg naar bed op de zaterdagavond van een semilangweekend?
Zitten er blote tieten in?quote:Op zondag 28 april 2013 01:45 schreef golfer het volgende:
Telefilm van vanavond bekeken met allemaal zo leuke oude acteurs:
Nooit te oud
Prachtige rollen van Aart Staartjes, Kitty Courbois, Bram van der Vlugt,Petra Laseur, Ad van Kempen, Frits Lambrecht en vele anderen waaronder Hero Muller. Georgina Verbaan, Kasper van Kooten en Caro Lenssen.
Bijna blote tieten van Petra Laseur, maar of je daar op zit te wachten?quote:
In deze film van dit jaar 2013 is ze dus 74.quote:Op zondag 28 april 2013 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die had m'n moeder kunnen zijn.
Maar hoe oud was ze toen?
Dat wordt 'm niet.quote:Op zondag 28 april 2013 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
In deze film van dit jaar 2013 is ze dus 74.
Da's mooiquote:Op zondag 28 april 2013 03:24 schreef chufi het volgende:
Denk dat iedereen nu wel naar bed is.... Dan ik ook maar eens mn nest in... Was een gezellige avond
je weet ze wel uit te zoekenquote:Op zondag 28 april 2013 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
Net Piranhah DD gezien. Wat een schijtfilm met een oerslechte rol van David Hasselhoff. Djiezzzzzz. Waste of time. Nu American Pie the reunion.
Koot en Bie da's ook heel cultureelquote:Op zondag 28 april 2013 03:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
je weet ze wel uit te zoeken
kijk iets cultureels
les Mis heb ik gezien op de dag dat ie uitkwam en ik vond het een schijtfilm. Ik heb namelijk wél verstand van muziektheater. De regisseur niet, om een volledig doorgezongen musical te filmen met mensen die niet kunnen zingen waarbij Russel Crowe wel een absoluut dieptepunt was..quote:Op zondag 28 april 2013 03:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
je weet ze wel uit te zoeken
kijk iets cultureels
Als je het concept musical los kunt laten en het puur als film ziet is het vrij spectaculair. Maar ik heb gewoon moeite met een volledig gezongen libretto door non-zangers. Alleen de rollen van Marius, Cosette en Enjolras (bijrollen notabene!!) worden goed gezongen. De rest is echt bagger. Anne Hathaway actreutelt wél de sterren van de hemel.quote:Op zondag 28 april 2013 09:35 schreef Deisyy het volgende:
Omdat we samen naar de musical waren geweest, wilde mijn dochter Les Mis ook in de bioscoop zien. Ik ben achteraf blij dat we besloten hebben dat niet te doen,
Dan word het snel een kwelling om zo'n film uit te zitten. Ik heb ooit ook zo'n nare ervaring gehad met die evita film met Madonna en Antonio Banderasquote:Op zondag 28 april 2013 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
les Mis heb ik gezien op de dag dat ie uitkwam en ik vond het een schijtfilm. Ik heb namelijk wél verstand van muziektheater. De regisseur niet, om een volledig doorgezongen musical te filmen met mensen die niet kunnen zingen waarbij Russel Crowe wel een absoluut dieptepunt was..
Is/was dat dan opleiding/werk ER?quote:Op zondag 28 april 2013 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
les Mis heb ik gezien op de dag dat ie uitkwam en ik vond het een schijtfilm. Ik heb namelijk wél verstand van muziektheater. De regisseur niet, om een volledig doorgezongen musical te filmen met mensen die niet kunnen zingen waarbij Russel Crowe wel een absoluut dieptepunt was..
Ik ga eind mei naar Soldaat van Oranje, die schijnt wel goed te zijn... toch? Trouwens voor het eerst van mijn leven dat ik naar een musical ga.quote:Op zondag 28 april 2013 09:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Vreselijk als er in een (toneel)stuk gezongen wordt. Dus ook geen opera of operettes voor mij.quote:
17 Jaar in de muziektheaterbusiness gezeten, alles doorlopen, van zelf op de planken staan tot regisseren/choreograferen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is/was dat dan opleiding/werk ER?
I hate musicals
Puur spektakel, vooral de special effects zijn heel erg goed. Geniet ervan, want voor een allereerste musical moet het een verpletterende indruk maken op je.quote:Op zondag 28 april 2013 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga eind mei naar Soldaat van Oranje, die schijnt wel goed te zijn... toch? Trouwens voor het eerst van mijn leven dat ik naar een musical ga.
Ook zo'n draak ja.quote:Op zondag 28 april 2013 12:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan word het snel een kwelling om zo'n film uit te zitten. Ik heb ooit ook zo'n nare ervaring gehad met die evita film met Madonna en Antonio Banderas
Wat leuk!! Mis je dat niet nu?quote:Op zondag 28 april 2013 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
17 Jaar in de muziektheaterbusiness gezeten, alles doorlopen, van zelf op de planken staan tot regisseren/choreograferen.
Enorm. Ben nog steeds op zoek naar een goeie musical society hier. Maar de meesten halen echt niet het niveau wat ik gewend ben. En dan ga ik me constant lopen ergeren, dus beter van niet dan.quote:
En dat nivo is dan J vd E waardig hoop je dan ?quote:Op zondag 28 april 2013 18:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Enorm. Ben nog steeds op zoek naar een goeie musical society hier. Maar de meesten halen echt niet het niveau wat ik gewend ben. En dan ga ik me constant lopen ergeren, dus beter van niet dan.
quote:
Ik heb al niets met dat theather gedoe en muziek.. Dus geen idee wat er verder nog speelt .....quote:
Ja echt ? en dan in je eentje? Als je me ophaalt wil ik wel mee om het eens te bekijken hoe dat is ... Hebben we dat ook een keer gedaan.quote:Op zondag 28 april 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
Ik vond dat "Soldaat van Oranje" ook debiel. Een pracht van een film daar moet je vanaf blijven.
Maar dat schijnt toch wel een enorm spektakel te zijn.
Als ik de kans zou krijgen zou ik dat wel willen zien.
Ik heb geen idee of dat nog ergens speelt.Oh ja katwijk. Maar ik download het wel ooitquote:Op zondag 28 april 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ? en dan in je eentje? Als je me ophaalt wil ik wel mee om het eens te bekijken hoe dat is ... Hebben we dat ook een keer gedaan.
Ja doei ... Was gisteren meer kwijt ....quote:Op zondag 28 april 2013 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat nog ergens speelt.Oh ja katwijk. Maar ik download het wel ooit![]()
Tussen de 80 en 120 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doei ... Was gisteren meer kwijt ....
Zo dan, waar de fuck was dat in godsnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
We waren wel met zn 6en ...quote:Op zondag 28 april 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan, waar de fuck was dat in godsnaam
Ik kan het aanraden. De special effects zijn absoluut fenomenaal.quote:Op zondag 28 april 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
Ik vond dat "Soldaat van Oranje" ook debiel. Een pracht van een film daar moet je vanaf blijven.
Maar dat schijnt toch wel een enorm spektakel te zijn.
Als ik de kans zou krijgen zou ik dat wel willen zien.
J vd E heeft de hele really useful group opgekocht. Daarmee de rechten van enorm veel musicals in bezit gekregen, niemand kan die nu nog uitvoeren zonder hem toestemming te vragen en geld te dokken voor die rechten. Dat vind ik smerig, hij is al stinkend rijk. En toch meent ie amateurverenigingen nog het vel over de oren te moeten halen. Bah! Alleen verjaarde musicals kunnen die verenigingen zonder rechten te betalen uitvoeren. Of illegaal. Maar dan kun je geen reclame maken enzo.quote:Op zondag 28 april 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al niets met dat theather gedoe en muziek.. Dus geen idee wat er verder nog speelt .....
Dat zijn heel normale prijzen voor een musical. Maar ik vind het ook schandalig duur hoor. Ik betaal het nooit overigens, ik ga altijd het regiehok in, ken de meeste techneuten wel in de meeste theaters. Dus dan zit ik lekker in een hokkie, meestal met de lichttechnicus, voeten op tafel en een wijntje of biertje erbij naar een musical te kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat nog ergens speelt.Oh ja katwijk. Maar ik download het wel ooit![]()
Tussen de 80 en 120 euro.
Ken je Rutger F. van de Stopera? Geluidstechnicus ongeveer 48 jaar.quote:Op zondag 28 april 2013 19:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zijn heel normale prijzen voor een musical. Maar ik vind het ook schandalig duur hoor. Ik betaal het nooit overigens, ik ga altijd het regiehok in, ken de meeste techneuten wel in de meeste theaters. Dus dan zit ik lekker in een hokkie, meestal met de lichttechnicus, voeten op tafel en een wijntje of biertje erbij naar een musical te kijken
Komt de laatste jaren wel een stuk minder vaak voor als toen ik nog in Nederland woonde, uiteraard.
Ja wou ik zeggen... Maar dat deed dan weer aardig.. Ja dat JvdE alles opgekocht heeft is natuurlijk minder fair voor de amateur gezelschappen...quote:Op zondag 28 april 2013 19:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zijn heel normale prijzen voor een musical. Maar ik vind het ook schandalig duur hoor. Ik betaal het nooit overigens, ik ga altijd het regiehok in, ken de meeste techneuten wel in de meeste theaters. Dus dan zit ik lekker in een hokkie, meestal met de lichttechnicus, voeten op tafel en een wijntje of biertje erbij naar een musical te kijken
Komt de laatste jaren wel een stuk minder vaak voor als toen ik nog in Nederland woonde, uiteraard.
hé héquote:
En je bakkie al op?quote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hé hé![]()
ja ik miste je gewoonik had een hele discussie over Vegetariërs, maar ik hou er mee op
wat een eikels daar![]()
Ik had gewoon koffie nodigeffe bijkomen
Ja hai.quote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hé hé![]()
ja ik miste je gewoonik had een hele discussie over Vegetariërs, maar ik hou er mee op
wat een eikels daar![]()
ik waag mij niet meer aan een 'discussie' op Fok,quote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hé hé![]()
wat een eikels daar![]()
Is dit de inleiding tot een afscheid? Ik kan er ook niets aan doen dat ik elk weekend weer een afspraakje hebquote:Op zondag 28 april 2013 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik waag mij niet meer aan een 'discussie' op Fok,
een gesprek voeren is al moeilijk genoeg
Ja ik kreeg een zooi kwootallerts daar werd ik niet goed van !quote:Op zondag 28 april 2013 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik waag mij niet meer aan een 'discussie' op Fok,
een gesprek voeren is al moeilijk genoeg
Ik ga wel weer weg .. Fijne zondag nog...quote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hai![]()
is veel gezelliger met jullie erbij !
Nah...quote:Op zondag 28 april 2013 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga wel weer weg .. Fijne zondag nog...
Nope, geen idee. Ken er maar een paar daar, en het is zeker 7 jaar geleden dat ik er was.quote:Op zondag 28 april 2013 19:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ken je Rutger F. van de Stopera? Geluidstechnicus ongeveer 48 jaar.
Wie doet er lillik tegen jou?? Moet ik er een op zijn muil gaan rammen??quote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hé hé![]()
wat een eikels daar![]()
Ok dan blijf ik nog even ...quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah...zo bedoelde ik het nou ook weer niet
In die tijd zat hij er zeker nog. Geen idee of hij er nog werkt eigenlijk. Was een jaargenoot van me op 't Sweelinck.quote:Op zondag 28 april 2013 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Ken er maar een paar daar, en het is zeker 7 jaar geleden dat ik er was.
Ik kan ze aan hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie doet er lillik tegen jou?? Moet ik er een op zijn muil gaan rammen??
Uitermate vermoeiend jaquote:Op zondag 28 april 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan ze aan hoor!![]()
de domste argumenten hebben ze, dus ze lullen zichzelf vast![]()
tis wel vermoeiend dat wel
jaquote:Op zondag 28 april 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit de inleiding tot een afscheid? Ik kan er ook niets aan doen dat ik elk weekend weer een afspraakje heb
Ja dat idee heb ik ook, dat modje vooral die wil dat topic levendig houden denk ikquote:Op zondag 28 april 2013 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Uitermate vermoeiend jaHet gaat ze niet om de argumenten maar om het zieken.
Moet ik je niet meer hosselen en je blijft?quote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
jaafscheid ja!
ik kan er niet meer tegen al dat gehossel
Nou, daar zeg je me wat!quote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
jaafscheid ja!
ik kan er niet meer tegen al dat gehossel
gegeten, betaald, gestapt en zelfs gedanst ,,quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je me wat!
Chuf? Heb je nog lekker ge eh... gegeten gisteren?
kan jij je ook anders gedragen dan?quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik je niet meer hosselen en je blijft?
Ah.. gedanst? Hoe, een wals of gewoon effe je haar los?quote:Op zondag 28 april 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
gegeten, betaald, gestapt en zelfs gedanst ,,
Effen mn haar los ... De gek uit hangen in de piano-bar op de Copacabana ...quote:Op zondag 28 april 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. gedanst? Hoe, een wals of gewoon effe je haar los?
ik heb 5 buitenmannenquote:Op zondag 28 april 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sascha hosselt toch niet?
Net doorgelezen, maar wat zitten daar domme mensen zegquote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook, dat modje vooral die wil dat topic levendig houden denk ik
quote:
ah... karaoke?quote:Op zondag 28 april 2013 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Effen mn haar los ... De gek uit hangen in de piano-bar op de Copacabana ...
écht hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 21:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Net doorgelezen, maar wat zitten daar domme mensen zeg
Ja, ja dat ken ikquote:Op zondag 28 april 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dansen FANN, bewegen en gek doen op muziek
Ja die dus en daar deed ik dan een heel erg overdreven dansje bij ...quote:
ow... ja ik zit in twee topics tegelijk nu, is eigenlijk teveelquote:Op zondag 28 april 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeh ik aan Sas ! Of delen jullie dezelfde ?
OK alleen de ene dan ...quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ja ik zit in twee topics tegelijk nu, is eigenlijk teveel![]()
Nee, ik heb geen geheime buitenmannenwas geintje
![]()
Van Sas weet ik het niet natuurlijk
Schat als je het zelf niet weet komt het wel goedquote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nouhou ik zou het wel graag willen weten eigenlijk
oké zal dan wel, maar eh... heb je nou nog verkering aan je date overgehouden of niet?quote:Op zondag 28 april 2013 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Schat als je het zelf niet weet komt het wel goed
Nee Fann. nog niets veranderd hier... We wachten af en proberen af en toe eens wat.. Vrijdag weer een etentje,,, Heb het er wel druk mee , dat welquote:Op zondag 28 april 2013 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké zal dan wel, maar eh... heb je nou nog verkering aan je date overgehouden of niet?
Want dat zou wel leuk voor je zijn om eerlijk te zijn.
da's gemeend hoor
Vrijdag is Visdag !quote:Op zondag 28 april 2013 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann. nog niets veranderd hier... We wachten af en proberen af en toe eens wat.. Vrijdag weer een etentje,,, Heb het er wel druk mee , dat wel
Is flauw Idd zelfde gezelschap als gisteren denk ik zo ....quote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vrijdag is Visdag !
nee flauw
Oké date twee al, dan wordt het misschien wat!quote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is flauw Idd zelfde gezelschap als gisteren denk ik zo ....
Hangt er vanaf Fann,,, Als ze geen FoKster is denk ik minder vaak hier te verschijnen en misschien uiteindelijk zelfs te verdwijnen.... Maar zover is het nog niet dus ik blijf nog gezellig onder onsquote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké date twee al, dan wordt het misschien wat!
Als je nou verkering krijgt heh? Zou je dan nog zo vaak op FOK zijn vraag ik me af,
dat vraag ik me wel eens vaker af hoor, ook bij andere dus niet alleen bij jou...
Of alleen in het begin van de verkering en daarna weer gewoon meer ofzo?
ja zoiets dacht ik al... al denk ik dat het na een tijdje weer gaan kriebelen, dan ga je diequote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf Fann,,, Als ze geen FoKster is denk ik minder vaak hier te verschijnen en misschien uiteindelijk zelfs te verdwijnen.... Maar zover is het nog niet dus ik blijf nog gezellig onder ons
Yesss!!quote:Op zondag 28 april 2013 14:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Puur spektakel, vooral de special effects zijn heel erg goed. Geniet ervan, want voor een allereerste musical moet het een verpletterende indruk maken op je.
Ja! Kom we gaan ze opzoekenquote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef ElizabethR het volgende:
Wie doet er lillik tegen jou?? Moet ik er een op zijn muil gaan rammen??
als ze uit geneukt zijn komen ze weer Fokkenquote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of alleen in het begin van de verkering en daarna weer gewoon meer ofzo?
Ja dat is maar weer net hoe het dan zou gaan en de behoefte die ik dan nog zou hebben om me daar over uit te laten op FoK... Ik kan niet in de toekomst kijken FANN ...quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik al... al denk ik dat het na een tijdje weer gaan kriebelen, dan ga je die
lepelspelletjes missen ofzo ...
Ik snap niet wat je daar nou zo leuk aan vindt trouwensmaar goed maakt niet uit verder
quote:Op zondag 28 april 2013 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
als ze uit geneukt zijn komen ze weer Fokken
topic is al bijna volquote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Kom we gaan ze opzoeken![]()
* Bluezz loopt achter ElizabethR aan
Vanaf woensdag Amsterdam ... See you around Bquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zou je ons inruilen voor een echt mens Sjoef![]()
![]()
hé! daar is Jappie weer!quote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
topic is al bijna vol![]()
F&L / Zijn er vegetariërs op FOK
Ja dat waarschijnlijk, dus wat FANN ook al zei .... Ik ben alleen dus in mijn profiel klopt het.. Maar alle andere dames die zich hier durven te laten zien... Blijft lastig te bepalen of te bekennen...quote:Op zondag 28 april 2013 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
als ze uit geneukt zijn komen ze weer Fokken
waar heb je het overquote:Op zondag 28 april 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat waarschijnlijk, dus wat FANN ook al zei .... Ik ben alleen dus in mijn profiel klopt het.. Maar alle andere dames die zich hier durven te laten zien... Blijft lastig te bepalen of te bekennen...
Of moeten we nu weer naar het hossel topic onder een troll UI?\
Hij verdenkt ons ervan dat we onze mannen verzonnen hebben, anders waren wij niet op FOKquote:
Wat in je profiel klopt?quote:Op zondag 28 april 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat waarschijnlijk, dus wat FANN ook al zei .... Ik ben alleen dus in mijn profiel klopt het.. Maar alle andere dames die zich hier durven te laten zien... Blijft lastig te bepalen of te bekennen...
Of moeten we nu weer naar het hossel topic onder een troll UI?\
Inspector Gadgetquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verrek! er staat helemaal niks in zijn profiel!![]()
Scherp Dees!
z'n hosselhartje klopt in zijn profielquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verrek! er staat helemaal niks in zijn profiel!![]()
Scherp Dees!
Nee dat wat je net zelf zei over uitgeneneukt te zijn ...quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij verdenkt ons ervan dat we onze mannen verzonnen hebben, anders waren wij niet op FOK![]()
denk ik hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef sacha het volgende:
sjoef! [ afbeelding ] je harem wil antwoord
Heb ik een hosselhartje ? En dat vindt je wel weer lief? Geen idee waar ik hem heb.. Maar wel leuk dat de een wat anders in me ziet dan een anderquote:
Check zijn post history maar eens, dat zijn al die spelletjesquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
HOly shebang en mamamiaspaghettimacaronisalatiIgorkidelpizza!!!!! Ik zie net dat Sjoef gewoon 7 jaar later dan ik geregd is en al 115K meer posts heeft dan ik. Dat doe je vlot Chufmans!!
JA!quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef sacha het volgende:
sjoef! [ afbeelding ] je harem wil antwoord
Heks, ik ben op zoek naar de tv-programmering voor 30 april. Weet jij waar ik die kan vinden?quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
mijn profiel klopt wel hoor, ik kan toveren en ben een heks
Ja sorry top 16 , maar de laatste maanden met jullie hier schiet het niet echt meer op...quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
HOly shebang en mamamiaspaghettimacaronisalatiIgorkidelpizza!!!!! Ik zie net dat Sjoef gewoon 7 jaar later dan ik geregd is en al 115K meer posts heeft dan ik. Dat doe je vlot Chufmans!!
Het haakt lastig aan.quote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hai![]()
is veel gezelliger met jullie erbij !
Ik wist dat ik bij jou moest zijn. Bedanktquote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
PROGRAMMA INHULDIGING KONING WILLEM-ALEXANDER![]()
![]()
![]()
10.00 – 10.30 uur:
Abdicatie van Koningin Beatrix, in de Mozeszaal van het Koninklijk Paleis Amsterdam. De Koningin ondertekent de Akte van Abdicatie.
10.30 – 10.50 uur:
Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en Prinses Beatrix betreden het balkon van het paleis. Prinses Beatrix en de Koning houden een korte toespraak, waarna het Wilhelmus wordt gespeeld. (Je kunt er ook voor kiezen op de melodie van het Wilhelmus dit Koningslied te zingen) Aansluitend betreden de Prinses van Oranje, Prinses Alexia en Prinses Ariane het balkon.
± 13.00 uur:
Er worden officiële foto’s van de Koning en zijn gezin gemaakt. (En groepsfoto's met de Koninklijke gasten)
13.50 uur:
Koninklijke familie arriveert in de Nieuwe Kerk.
13.55 uur:
Vertrek van de Koning en het gevolg naar De Nieuwe Kerk.
14.00 – 15.30 uur:
Beëdiging en inhuldiging van de Koning in De Nieuwe Kerk. Toespraak en eedaflegging door de Koning, en het hoofdelijk afleggen van eed of belofte door leden van de Staten-Generaal.
16.30 – 17.30 uur:
Receptie in het Koninklijk Paleis Amsterdam.
19.30 uur:
Het Koningslied wordt in aanwezigheid van de Koning en Koningin ten gehore gebracht voorafgaand aan de vaartocht. Dit gebeurt bij het EYE Filmmuseum via een videoverbinding met Ahoy Rotterdam.
19.45 - 21.00 uur:
De Koning en Koningin maken met hun dochters een vaartocht over het IJ. De '5 mei boot' vaart vanaf EYE Film Instituut langs het Oeverpark en de kop van het Java-eiland. Op verschillende locaties langs de vaarroute krijgen ze een feestelijk programma aangeboden, waaronder een mini-sail.
21.00 uur:
Feestavond in het Muziekgebouw met genodigden.
graag gedaanquote:Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist dat ik bij jou moest zijn. Bedankt
OK, mot ik dus om 9 uur stream aanzetten op het werkquote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
PROGRAMMA INHULDIGING KONING WILLEM-ALEXANDER![]()
![]()
![]()
10.00 – 10.30 uur:
Abdicatie van Koningin Beatrix, in de Mozeszaal van het Koninklijk Paleis Amsterdam. De Koningin ondertekent de Akte van Abdicatie.
10.30 – 10.50 uur:
Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en Prinses Beatrix betreden het balkon van het paleis. Prinses Beatrix en de Koning houden een korte toespraak, waarna het Wilhelmus wordt gespeeld. (Je kunt er ook voor kiezen op de melodie van het Wilhelmus dit Koningslied te zingen) Aansluitend betreden de Prinses van Oranje, Prinses Alexia en Prinses Ariane het balkon.
± 13.00 uur:
Er worden officiële foto’s van de Koning en zijn gezin gemaakt. (En groepsfoto's met de Koninklijke gasten)
13.50 uur:
Koninklijke familie arriveert in de Nieuwe Kerk.
13.55 uur:
Vertrek van de Koning en het gevolg naar De Nieuwe Kerk.
14.00 – 15.30 uur:
Beëdiging en inhuldiging van de Koning in De Nieuwe Kerk. Toespraak en eedaflegging door de Koning, en het hoofdelijk afleggen van eed of belofte door leden van de Staten-Generaal.
16.30 – 17.30 uur:
Receptie in het Koninklijk Paleis Amsterdam.
19.30 uur:
Het Koningslied wordt in aanwezigheid van de Koning en Koningin ten gehore gebracht voorafgaand aan de vaartocht. Dit gebeurt bij het EYE Filmmuseum via een videoverbinding met Ahoy Rotterdam.
19.45 - 21.00 uur:
De Koning en Koningin maken met hun dochters een vaartocht over het IJ. De '5 mei boot' vaart vanaf EYE Film Instituut langs het Oeverpark en de kop van het Java-eiland. Op verschillende locaties langs de vaarroute krijgen ze een feestelijk programma aangeboden, waaronder een mini-sail.
21.00 uur:
Feestavond in het Muziekgebouw met genodigden.
je kan ook eerder dan AT5 streamquote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, mot ik dus om 9 uur stream aanzetten op het werk
En Amalia is blijkbaar ineens haar naam kwijt? Lekker dan, als je alleen maar aangeduid wordt als 'de Prinses van Oranje'quote:10.30 – 10.50 uur:
Moet jij niet gewoon werken?quote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, mot ik dus om 9 uur stream aanzetten op het werk
Neuh, ik hoef alleen het officiele programma maar te zien, en ik moet dus om 11 uur de stream aanzetten, wij zijn een uur LATER niet vroegerquote:
Lees effe wat je quoote schatquote:
Troonsafstandquote:Op zondag 28 april 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
waarom is WA al Koning na de abdicatie en niet pas na de beëdiging [ afbeelding ]
Omdat we anders drieeneenhalf uur koningsloos zouden zijnquote:Op zondag 28 april 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
waarom is WA al Koning na de abdicatie en niet pas na de beëdiging [ afbeelding ]
Das iets legaals .... Wettelijk is al de opvolger.. Dus op moment Dat Bea de boel neer legt is hij next in line..quote:Op zondag 28 april 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
Eindelijk krijg je in de toekomst weer eens aandacht voor je verjaardag ,,,,quote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
't Is ook mijn allerlaatste verjaardag op kanneginnedag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |