Slaap lkker so Saskia .... Kusjequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
woei! eens kijken wat google translate hier van maakt
Doe maar eens 'koolmezen' vertalen naar het engelsquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
beter een liedje dan een katerquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar ik nam geen enkel risico...
Dank je chufi nu zit ik weer met een liedje in mijn hoofd.
somS UR bitch sweet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
somS UR bitch sweet.
Bring my bou aswelk
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe maar eens 'koolmezen' vertalen naar het engels
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Titquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het en toch is het grappigquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Tit
Zo heet dat beest nu eenmaal
ik speel met iedereen in deze speeltuinquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ur playing me as wel; unBlw to get accsse
ff aan de dokter vragenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
Net pas tijd gehad om ongeveer 2 topics terug te lezen en ja Fann: ik heb er totaal geen moeite mee in mijn blote kont tussen allemaal blote vrouwen in een sauna te zitten.
Maar ik weet niet of mijn lichaam, met al die tegenwoordige gebreken, nog wel tegen de sauna kan. De laatste keer was toch alweer een paar jaar geleden.
Wat wil je, een flesje Spa?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kan je hem even aanpassen? Ik zit hier een beetje te knoeien maar het lukt niet.
Maar die weet toch ook niet hoe mijn rare lijf op de sauna reageren gaat?quote:
Ik ga er even vanuit dat je huisarts op de hoogte is van hoe raar je lijf is en dus misschien wel een educated guess kan doen of het wel of niet verstandig is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar die weet toch ook niet hoe mijn rare lijf op de sauna reageren gaat?
Lama Lukt Niequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:31 schreef APK het volgende:
Oeh, youtubes...
Ik haat ABBA, maar ik kreeg net best wel iets leuks door
Jaquote:
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OPquote:
Best wel lekkere versie toch?quote:
Daar zal ER blij mee zijn, een Ierse whiskey i.p.v. een Schotse whisky.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef APK het volgende:
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OP
En dat is ook mijn favoriete merk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OP
Well tijd genoten uiquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
W Pijbes had lef ............. Mooie man ,,, mooier dan zn vader
(ouwe Piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |