Slaap lkker so Saskia .... Kusjequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
woei! eens kijken wat google translate hier van maakt
Doe maar eens 'koolmezen' vertalen naar het engelsquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
beter een liedje dan een katerquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar ik nam geen enkel risico...
Dank je chufi nu zit ik weer met een liedje in mijn hoofd.
somS UR bitch sweet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
somS UR bitch sweet.
Bring my bou aswelk
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe maar eens 'koolmezen' vertalen naar het engels
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Titquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het en toch is het grappigquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Tit
Zo heet dat beest nu eenmaal
ik speel met iedereen in deze speeltuinquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ur playing me as wel; unBlw to get accsse
ff aan de dokter vragenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
Net pas tijd gehad om ongeveer 2 topics terug te lezen en ja Fann: ik heb er totaal geen moeite mee in mijn blote kont tussen allemaal blote vrouwen in een sauna te zitten.
Maar ik weet niet of mijn lichaam, met al die tegenwoordige gebreken, nog wel tegen de sauna kan. De laatste keer was toch alweer een paar jaar geleden.
Wat wil je, een flesje Spa?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kan je hem even aanpassen? Ik zit hier een beetje te knoeien maar het lukt niet.
Maar die weet toch ook niet hoe mijn rare lijf op de sauna reageren gaat?quote:
Ik ga er even vanuit dat je huisarts op de hoogte is van hoe raar je lijf is en dus misschien wel een educated guess kan doen of het wel of niet verstandig is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar die weet toch ook niet hoe mijn rare lijf op de sauna reageren gaat?
Lama Lukt Niequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:31 schreef APK het volgende:
Oeh, youtubes...
Ik haat ABBA, maar ik kreeg net best wel iets leuks door
Jaquote:
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OPquote:
Best wel lekkere versie toch?quote:
Daar zal ER blij mee zijn, een Ierse whiskey i.p.v. een Schotse whisky.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef APK het volgende:
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OP
En dat is ook mijn favoriete merk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste hit op 'liter whiskey' van google staat in de OP
Well tijd genoten uiquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
W Pijbes had lef ............. Mooie man ,,, mooier dan zn vader
(ouwe Piet
Dit is blijkbaar vooralsnog de nieuwe OP.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar vooralsnog de nieuwe OP.
You asked for it, live with it
Ik kende zn pa PBquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
W Pijbes had lef ............. Mooie man ,,, mooier dan zn vader
(ouwe Piet
Volgens mij zit je tegen jezelf te babbelenquote:
Terechte baas ... No comment ano ,ptequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zit je tegen jezelf te babbelen
Moet kunnen
Ik heb laatst deze gekocht, over baas gesprokenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Terechte baas ... No comment ano ,pte
soms heb je dat,,,quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zit je tegen jezelf te babbelen
Moet kunnen
Het niet hoeven opstaan is toch sowieso prettig, goeiemorgenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:34 schreef ElizabethR het volgende:
Aaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!! Is het eindelijk zaterdag en hoef ik er niet zo schandalig vroeg uit, ben ik gewoon al bijna een uur klaarwakker
Idd, op zaterdag zelf (vroeg) wakker worden is lang zo erg niet dan door de weeks door de wekker gewkt worden om te gaan werken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niet hoeven opstaan is toch sowieso prettig, goeiemorgen
Dat heb ik elke dag of ik nou vrij ben of moet werken, rond half 7/7 uur wakker, hoelaat of hoevroeg ik ook naar bed gaquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:34 schreef ElizabethR het volgende:
Aaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!! Is het eindelijk zaterdag en hoef ik er niet zo schandalig vroeg uit, ben ik gewoon al bijna een uur klaarwakker
Dat is waar, ik heb dan ook heerlijk liggen tv-kijken tot half elf. Moest nog twee uitzendingen Paul de Leeuw inhalen. Heb me echt kapot gelachen om die van zaterdag 13.04 waarin een schoolklas seksuele voorlichting kreeg. Hadden ze een koffertje met attributen, en Paul plakt zo een nuvaring tegen zijn tong aan. Tot die voorlichtingsmevrouw zegt dat daar vrouwelijke hormonen inzitten. Je had die kop moeten zien, hilarisch!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niet hoeven opstaan is toch sowieso prettig, goeiemorgen
Heerlijk als je dat kunt!! Is voor mij niet weggelegd, eens wakker is blijft wakker in huize ERquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag of ik nou vrij ben of moet werken, rond half 7/7 uur wakker, hoelaat of hoevroeg ik ook naar bed ga
Maar dan is het een plasje een slokje water en heeeeeeeeerlijk nog ff verder knorre
Ja hoor all wellquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:27 schreef ElizabethR het volgende:
Heerlijk als je dat kunt!! Is voor mij niet weggelegd, eens wakker is blijft wakker in huize ER
Mogge Bluezzbeep, all well??
Wat voor restaurant ga je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:34 schreef chufi het volgende:
Middag...Vanavond maar eens uit eten met 2 mooie exotische schoonheden from Jamaica
Volgens mij is het Franse keuken, maar zij hebben het uitgezocht en wordt het een 4-gangen menu aan de Prinsengrachtquote:
Hou je een beetje in met de drank Chuf, want ik heb teruggelezen en je bent zelfs voor mij nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:34 schreef chufi het volgende:
Middag...Vanavond maar eens uit eten met 2 mooie exotische schoonheden from Jamaica
Ik ga mn best doen en ik word gereden , maar zal me inhouden en toch genieten van het gezelschapquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hou je een beetje in met de drank Chuf, want ik heb teruggelezen en je bent zelfs voor mij niet
te volgen![]()
Had je die hele fles Whiskey die in de OP staat achter je kiezen?![]()
Nah... ze hem op Mop!![]()
Dat rijmt weer als een tiet![]()
Goe zo! have Fun !quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen en ik word gereden , maar zal me inhouden en toch genieten van het gezelschap
Danks Fannquote:
Niet gezien!quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Danks Fann
Zat net "Als de dag vn toen" te bekijken op NED1 Dansende politici en zo in het Paleis
TV is niet aan hier ik zit te toeppenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit ... Er is zelfs een speciaal Oranje kanaal uitzendingen op UPC 116 (Best 24)
OK dan niet.. maar hier een nieuwe grote die het erg leuk doetquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TV is niet aan hier ik zit te toeppen![]()
Ik neem aan dat je je TV bedoeld?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan niet.. maar hier een nieuwe grote die het erg leuk doet
Ow... kan dat ook alquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij is nieuw.. Ik doe hem zelfs met mn Iphone
Als de Griek het maar weet toch...quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... kan dat ook al![]()
nah, ik weet hoe dat ding aan en uit moet en harder en zachter voor de rest snap ik er de ballen niet van![]()
Is aan mij niet besteed
Daar zijn mannen voor ... tenslotte..quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die weet het wel natuurlijk, laat ik ook liever aan hem over dat mag gelukkig
Maar nu ga ik er van tussen douchen en opmaken je weet wel dat soort dingen die mannen nooit doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn mannen voor ... tenslotte..
Nou jah, in mijn geval wel...quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn mannen voor ... tenslotte..
ah.. zat ik dus net te denkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu ga ik er van tussen douchen en opmaken je weet wel dat soort dingen die mannen nooit doen
Dat was vroeger Fann,,, Ben er klaar voor, glad geschoren, gedoucht, schone kleren aan, tanden gepoetst en een geurtje....quote:
Jahaaa schiet nou maar opquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
sigaretten en aansteker heb ik niet meer nodig ... Ben er klaar voor.. Misschien tot vanavond laat
Goedenavond meneertje...quote:
Ah, goed om te horen dat je in ieder geval met een bevrijd en prettig gevoel alles hebt kunnen afsluiten. En nu op naar de nieuwe fase in je leven!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor all well
En jullie, genieten in je nieuwe huis??
Gister heb ik mijn arb.vw. gesprek gehad, getekend en nog even naar mn nieuwe poli gelopen om ff gedag te zeggen, dat vonden ze erg leukWoensdag beginnen, zin in! Lekker vrij geweest, en lang genoeg om de negatieve sfeer van het ontslag af te schudden.
Haaaaaai, Edwardquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
sigaretten en aansteker heb ik niet meer nodig ... Ben er klaar voor.. Misschien tot vanavond laat
Och, dat is niets vergeleken bij je stoeprandtrap!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sloeg laatst een papparazo, had je het gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |