Niet als iedereen het draagt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ZO een broek heb ik nooit gehad. Gelukkig niet zeg. Sta je mooi voor lul.
Dat is waar. Als je weet waar ik vroeger in liep. Dan zeg ik nu ook: ik liep voor lul. Al was ik niet echt van de mode.quote:
ik zie geen broek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ZO een broek heb ik nooit gehad. Gelukkig niet zeg. Sta je mooi voor lul.
hakke en zage...quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
In het plaatje wat ik quoteVan die housebroeken.
Oh helemaal niet aan gedacht, doe ik even voor jullie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
Hey Corrie zet dezen topic eens even stukcy joh!@
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht de hele tijd dat er Mally stond maar dat is niet zo.
Bier aan het schenken?!?!?! Toe maar.... het moet niet gekker worden met die kroegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:27 schreef OProg het volgende:
Ik ben even wezen kijken wat de kroegen onder mijn woning aan het doen waren.
Die waren bier aan het schenken, dat is best een positief iets.
1 grote klerezooi.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Bier aan het schenken?!?!?! Toe maar.... het moet niet gekker worden met die kroegen.
Woon jij precies in zo'n drukke winkelstraat boven een kroeg?quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:27 schreef OProg het volgende:
Ik ben even wezen kijken wat de kroegen onder mijn woning aan het doen waren.
Die waren bier aan het schenken, dat is best een positief iets.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 03:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Woon jij precies in zo'n drukke winkelstraat boven een kroeg?
twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 14:48:05Aids, zo zou ik mijzelf willen omschrijven. reageer retweet
Ik probeer diverse strategieën uit. Kijken welke het beste werkt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie denkt dat niet happen helpt.
Dus niet ouderwets, kerk met daarnaast de kroeg?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee.
Ik woon in een dorp wat niet echt een oud centrum meer heeft door 'briljante' keuzes met betrekking tot inrichting in het verleden. En dan is in feite het enige overgebleven hart van het dorp het plein waarop in woon wat ook direct de enige plaats is waar een verzameling kroegen en restaurants is.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
aan de andere kant heb ik nog geen idee wat ik wil eten
doe nou maar gewoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
Ja doei. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel boodschappen doen.
Precies, ik heb wel hele lekkere tepels maar geen tetters.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:17 schreef sp3c het volgende:
nee als iemand mij bier komt brengen dan horen daar goede tetten bij
Die zijn in verhouding van die 1.20m hè dus dan moet je iemand zoeken van 2.30m ofzoquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:17 schreef sp3c het volgende:
nee als iemand mij bier komt brengen dan horen daar goede tetten bij
Picsquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, ik heb wel hele lekkere tepels maar geen tetters.
Ik heb echt medelijden met je manquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:19 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga zelf wel
ik ben zwaar teleurgesteld Karina, dat je het ff weet
zal het vanavond nog wel een paar keer melde
oeh, waar is Greys?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn in verhouding van die 1.20m hè dus dan moet je iemand zoeken van 2.30m ofzo
Dan maak je maar zin. Let als sp3c die maakt nu zin om boodschappen te gaan doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
Ik moet mij ook nog scheren, daar heb ik ook al geen zin in.
In de koelkast 2, in mijn buik, nul.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:21 schreef Specularium het volgende:
Doe eens niet zo tof, Corrie.
Hoeveel flessen zitten er al in?
Onder zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet het wel bijhouden he? Anders wordt het een zooitje.
het is nog niet geluktquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin. Let als sp3c die maakt nu zin om boodschappen te gaan doen.
Hooguit 2x in de week.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Tem het volgende:
Ik heb nooit zin om te scheren dus doe het zo weinig mogelijk.
Ik heb geen smartphone dus ALS ik in de auto zat kon ik je geen antwoord geven. Dussss ik zit NIET in de auto.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nog niet gelukt
zit je al in de auto?
ik wil hamlapjes ipv schnitzel
Ik weet niet waar je woont maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:29 schreef sp3c het volgende:
jij had ook allang weer thuis kunnen zijn
waren we allebei gelukkig geweest!
je komt als geroepen, Karina wil mijn boodschappen niet doen en uccie vind dat ik daar iemand van 2 meter 30 voor nodig hebquote:
ik doe ze in de bamiquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:30 schreef Uccie het volgende:
Daarbij komt, hamlapjes krijg je nu toch niet meer gaar
Ik had al boodschappen gedaan maar ben de koekies van de hond en kat vergeten, dus goed excuus om nog even terug te gaan want nu wil ik ook tsjoepatsjoeps. Bedankt, Karinaquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens deze liggen, geen autodrop maar vast ook lekker:
[ afbeelding ]
Ik kom 50 cm tekort voor 2 meter 30.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
je komt als geroepen, Karina wil mijn boodschappen niet doen en uccie vind dat ik daar iemand van 2 meter 30 voor nodig heb
ik heb zelf iig geen zin
Ik heb ook nog mini-magnums en perenijsjes, krijg je vast nog meer trek vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had al boodschappen gedaan maar ben de koekies van de hond en kat vergeten, dus goed excuus om nog even terug te gaan want nu wil ik ook tsjoepatsjoeps. Bedankt, Karina
Dropijsjes wil ik, maar die hadden ze alleen bij de C1000 en nu is het een Jumbo gewordenquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog mini-magnums en perenijsjes, krijg je vast nog meer trek van
quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dropijsjes wil ik, maar die hadden ze alleen bij de C1000 en nu is het een Jumbo geworden
Ziet er niet helemaal hetzelfde uit, maar zo ongeveerquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:34 schreef Uccie het volgende:
dropijs...oeh klinkt lekker binnenkort even naar de C1000 dan
Gewoon je voet erin stampen, zonder de veters los te maken. Soms lukt het ook wel eens niet of na veel wrikken en stampen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je BIJNA je schoenen aan hebben?
ik ook nietquote:
Ah kijk vandaar dat ik het niet snap, ik heb geen schoenen met veters.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon je voet erin stampen, zonder de veters los te maken. Soms lukt het ook wel eens niet of na veel wrikken en stampen.
bruin?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:52 schreef Uccie het volgende:
In jou geval...hoe komt het er dan weer uit hè
ouchquote:
Late reactie.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus niet ouderwets, kerk met daarnaast de kroeg?
Klinkt alsof je mooi woont. Aan de ene kant het water en aan de andere kant de stadquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Late reactie.
Nee, de kerk is hier onder aan de dijk. En aan de overkant, want ik woon schuin op de maas en zie vanuit mijn woonkamer een heel stuk van het oude centrum van Dordrecht liggen.
Ja. Is prima vertoeven hier.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Klinkt alsof je mooi woont. Aan de ene kant het water en aan de andere kant de stad
Sommige vissen kijken wel erg sip, dus het zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Specularium in zijn aquarium.
god wat flauw
Zou hij zo een visje zijn dat aan je voeten eet? Of meer een goudvisje?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige vissen kijken wel erg sip, dus het zou maar zo kunnen
Yup, Henny Vrienten en andere mannen met gitaren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat over mannen met gitaren? Of was dat weer iets anders. Leek me ook wel wat.
Vraag mij af hoe leuk ze het zelf vinden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Het optreden is wel een hoogtepunt. Daar hebben ze al die tijd naar uitgekeken, dat wordt mooi, misschien niet qua zingen, maar voor hen. Geweldig om daar te mogen optreden
Anders zouden ze toch niet meedoen? Ik heb wel de indruk dat ze het leuk vinden, je zag dat ze er echt van opleefden. En dit is dan de beloning, mogen optreden in Carre.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe leuk ze het zelf vinden.
Vooral als je 96 bent.
Converteren? Wat is dat voor ouderwets gedoe.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef Drugshond het volgende:
Zit hier op mijn gemak Star Trek Next Generation te converteren. (Al de overige series en films heb ik al).
Tikkie Oudbollig, maar altijd leuk als er niks op TV komt, en je een speelfilm niet gaat trekken.
Ondertitel erbij zoeken (schuiven met tijdslijnen), streams matchen en wegschrijven naar de mediaplayer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Converteren? Wat is dat voor ouderwets gedoe.
Daar heb je wel een punt, is verder niets over gezegd. Al denk ik het niet hoor. Gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien staat er wel iets tegenover.
Doet rubbertje om mouse.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Converteren? Wat is dat voor ouderwets gedoe.
Subs kun je toch krijgen als losse files die je via VLC kunt instellen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ondertitel erbij zoeken (schuiven met tijdslijnen), streams matchen en wegschrijven naar de mediaplayer.
Oh ik hang mijn laptop aan mijn tv en de ondertitels matchen eigenlijk altijd wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ondertitel erbij zoeken (schuiven met tijdslijnen), streams matchen en wegschrijven naar de mediaplayer.
Ja zo doe ik het ook altijd, met srt files.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Subs kun je toch krijgen als losse files die je via VLC kunt instellen?
Mja maar vaak klopt daar niks van.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Subs kun je toch krijgen als losse files die je via VLC kunt instellen?
Ik zat laatst een film te kijken via dutchreleaseteam, maar je kon merken dat een Belg het had ondertiteld.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mja maar vaak klopt daar niks van.
Oh, als het er is kijk ik wel met subs maar ik ga geen moeite doen om ze te eronder te zetten. Na 5 minuten zonder subs zit ik er toch wel in.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of wel, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Bij dialogen ofzo merk ik toch dat ik het nooit 100% kan volgen omdat ik niet in het Engels denk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, als het er is kijk ik wel met subs maar ik ga geen moeite doen om ze te eronder te zetten. Na 5 minuten zonder subs zit ik er toch wel in.
Dit?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg laatst een tip over een programma, zoiets als VLC waarmee je ook meteen de goede ondertitels erbij kon zoeken, maar nu kan ik het niet meer vinden
Met accenten vind ik het wel lastig en dan is die Engelse subs wel een uitkomst. Maar ik spreek de hele dag Engels met collega's dus dat scheelt wel een beetje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij dialogen ofzo merk ik toch dat ik het nooit 100% kan volgen omdat ik niet in het Engels denk.
Engelse subs werken wat dat betreft ook prima.
Nee die was het niet. Deze heb ik zelf ook wel gebruikt vroeger toen ik alles nog op DVD brandde en de subs meebrandde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit?
http://www.softpedia.com/(...)-Codecs/VobSub.shtml
Van Microsoft, moet je wel een goeie windows hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was het deze: http://xbmc.org/ die heeft een plugin waarmee je subs kunt zoeken.
Nee ik heb nog een ouderwetse aansluiting ik weet niet hoe dat heet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:09 schreef Tem het volgende:
Heb jij nu hdmi van je laptop naar tv Corrie?
Wil je lachen? Op deze laptop staat nog Vistaquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van Microsoft, moet je wel een goeie windows hebben.
Ik rol met XP.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je lachen? Op deze laptop staat nog Vista
Wordperfect 5.1 niet te verwaren met wordfreudquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
In mijn kast heb ik nog DOS diskettes en volgens mij ook nog Windows 95.
Kun je tenminste nog voor een groot deel zelf configureren.quote:
Qua formules was het een bovengemiddelde editor. Doe dit maar eens in MSWord, gaat je niet lukken.quote:
Onderwaterscherm was ook geniaal.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua formules was het een bovengemiddelde editor. Doe dit maar eens in MSWord, gaat je niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |