ik ook, Olli is coolquote:
Ik ookquote:
Piscepoepel toch.quote:
Ik wil in een Olli-pak rondlopenquote:
In een Live-topic hoeft de sluiter niet te openenquote:
Geweldig ja!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die battleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Voice of Holland - Battle: Demi Matenahoru vs. Lennie van Zandwijk (04-11-11 HD)
Waarom wachten we dan steeds zo lang op een nieuw topicquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
In een Live-topic hoeft de sluiter niet te openen
Siwi-eusquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke slechte auditie is door vanavond. Wat een bagger aflevering.
Doe mij maar die ene rooie van UK, met bolle wangetjesquote:
Die hadden gewoon allebei door gemoetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geweldig ja!
Alleen jammer van Angela
Het ligt dus niet aan mijquote:
Ik vond het vorige week al bagger, maar nu zijn de audities nog shitter en nóg meer geleuter. Pleur op met dat Amerikaanse concept, blegh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Siwi-eus?
Ik vind het wel een toffe aflevering
waar kan je mini olli's krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop