ze kan gewoon niet zingenquote:
Datquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
als ze een hoofddoek om had was ze door geweest
This shit writes itselfquote:
Ik ga hier hysterisch van hinniken.quote:
quote:
Bij de geboorte alquote:
https://www.facebook.com/mark.pot.96?fref=tsquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
Waar is de Facebookpagina van deze jonegn? Ik wil de reacties van zijn vrienden lezen
"En ontvriend me, ontvriend me, ontvriend me."quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
Waar is de Facebookpagina van deze jonegn? Ik wil de reacties van zijn vrienden lezen
Hij had grote oren moeten hebben, dan had ie gehoord dat het niks was.quote:
Misschien is hij wel KEIgoed.... en van de melkboer ofzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef CherryOnTop het volgende:
nou dat belooft wat, het broertje komt straks ook nog
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaarquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mark.pot.96?fref=ts
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had grote oren moeten hebben, dan had ie gehoord dat het niks was.
https://www.facebook.com/mark.pot.96quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken
Beschermdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mark.pot.96?fref=ts
wederom:quote:
Deze heeft in elk geval niet elke toon valsquote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden die broer en zus zich gewoon opgegeven hebben om hun broertje te boosten en 'm een grotere kans op TV-tijd te geven?
Die hand was genoeg voor busjes vol neven die vol woede zittenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Martijn loopt iedereen te knuffelen en omarmen, maar die moslima gaf hij een slap handje met uitgestrekte arm
in het land der blinden ....quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden die broer en zus zich gewoon opgegeven hebben om hun broertje te boosten en 'm een grotere kans op TV-tijd te geven?
Ik word flink kriebelig van dat getril of gebibber.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze heeft in elk geval niet elke toon vals
En ook nog een soort fijn geluid.
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet voor babewatcher, dan moet het meisje en <15 zijnquote:
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik moeten weten inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet voor babewatcher, dan moet het meisje en <15 zijn
Roodkapje is anders al 19quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet voor babewatcher, dan moet het meisje en <15 zijn
Da's je telefoon die triltquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word flink kriebelig van dat getril of gebibber.
Hoofddoek erover en voor het vaderland.quote:
Oh dan mis ik je oproepquote:
22:33quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Duurt zeker weer tot half 11 ofzo?
http://www.facebook.com/mark.pot.7?fref=tsquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
Ja, die met 500 man aan personeel of zoquote:
Ow, die ja, nee, niet gezien nog, maar gezien de aandacht komt ze vast nog voorbijquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die met 500 man aan personeel of zo
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 21:49:06Nerdy boy met superstar voice! Wow, die Thijs! Internationaal potentieel. #XFactor reageer retweet
onze twitterhommo kijkt weer meequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 21:49:06Nerdy boy met superstar voice! Wow, die Thijs! Internationaal potentieel. #XFactor reageer retweet
Dat denk ik bij 90% van de 'leuke' reclamesquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef Pheno het volgende:
Wat ik dus niet snap is dat een reclamegast bedacht van: die KFC-reclame, zo is ie leuk. Je zou iemand voor minder omleggen.
Klopt, maar deze was er net opquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denk ik bij 90% van de 'leuke' reclames
Hij was zo veelzeggend dat ik 'm me niet eens meer kan herinnerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar deze was er net opEcht, alsof half Nederland debiel is. Nee toch? Toch?
Je weet wat je nu aan het kijken bent hè?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar deze was er net opEcht, alsof half Nederland debiel is. Nee toch? Toch?
FOK!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet wat je nu aan het kijken bent hè?
KLM en zoquote:
Nopzquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:55 schreef roos85 het volgende:
Die blauwe zweefteef is nog niet geweest toch?
Ik kneep ook even in mijn wangquote:
5 seconde.. na een intro van 3 minutenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
wat? nu hebben we miss milky way niet eens gezien?
Die was ff in beeld..quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
wat? nu hebben we miss milky way niet eens gezien?
we hebben d'r niet eens horen zingen, wat is ditquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
5 seconde.. na een intro van 3 minuten
Dan moeten ze niet met die blauwe komenquote:
Dat leek mij een kerelquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit een man of vrouw? Mister_d zegt man, ik zeg vrouw
edit: of was het nou andersom![]()
#zieligverhaalquote:
Die zingen beter waarschijnlijkquote:
ZO scheel kijkt ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft trouwens ook iets weg van Trijntje
Mix van Trijntje, Glennis en Sharon Doorson.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft trouwens ook iets weg van Trijntje
Preciiiiiiiiiesquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mix van Trijntje, Glennis en Sharon Doorson.
Die hebben ze ook niet voor niets kapotgeschotenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben ze ook niet voor niets kapotgeschoten
Nou he? Daar verbleken toch alle andere problemen bij?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeder verhuisd? Wat een draaaaaama, cry me a river
We zijn niet verbaasd.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben ze ook niet voor niets kapotgeschoten
pief paf poefquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
Kan er geen bloods of crips lid voorbij komen rijden nu?
Alleen vanwege haar bruine snee.quote:
Ze moeten gewoon kappen met dat gelul en gepraat tussendoor ook. Heel het programma verkracht, doodzonde.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Nou ik sla X factor voortaan over denk ik.
D'r is nóg meer onzinnig geleuter en geloei tussendoor.
En deze maar 13 keer zeggen dat ze niet zielig wil doen maar ondertussen wel 14 keer d'r verhaal vertellen
ben ik zo voorspelbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Inderdaad.. ben er gewoon ondersteboven van.. zoveel leed..quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Daar verbleken toch alle andere problemen bij?
Je dacht dat ie een natuurlijk dood was gestorven?quote:
dat is idd wel zonde, negerinnen hebben altijd mooi zwart glanzend haarquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
trouwens, ik wil ook nog klagen over negers die hun haar hebben geblondeerd
Nou, een zwaar leven. Poehee, Tommy en Ienie Minie hebben het minder zwaar in een aflevering van Sesamstraatquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.. ben er gewoon ondersteboven van.. zoveel leed..
Nou ik zie wel graag wat variatie. 100 keer Bruno Mars, daarvoor ga ik niet elke vrijdag kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Beetje rappers moeten door om het concept te onderstrepen
Ja, da's waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik zie wel graag wat variatie. 100 keer Bruno Mars, daarvoor ga ik niet elke vrijdag kijken
Kan ik daar ook een polsbandje van kopen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Echt respect, is je moeder naar Amerika gegaan voor vage clips en je vader is er nog en heeft net als een heleboel andere vaders aan de drugs gezeten en dat ze zich vanuit dat diepe, diepe, gitzwarte dal toch op heeft weten te krabbelen om iets te maken van haar leven door met een opengereten legging 3 toonhoogten te laag een liedje uit de jaren '90 matig te rappen.
meer korte reclameblokken, de vorige duurde nog geen 5 minuten, daarna slechts 10 minuten x-factorquote:
Ik heb ze in riemformaat, is dat ook oké?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik daar ook een polsbandje van kopen?
Yo, yo, yoquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
'je staat ondertussen je haar te duwen en zware teksten te rappen'!
Tessaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Beter weer een type Tessa Belinfante ofzo.
Denk dat ie 2/3e van het boek opgegeten heeft, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
Mark van der Linde een boek geschreven? Noou dat moet een dikke pil zijn!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Yo, yo, yo
Mijn leven was zwaar, ik duw mijn haar
Ik doe wat raar, en mijn auditie is klaar
Door?
Geen mods boosmakenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Beter weer een type Tessa Belinfante ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |