schrijf jezelf inquote:
Ik dacht altijd dat haar tot ver over de kont erg was, maar dit topt het ook welquote:
Ich tu dir wehquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien....iemands........
MUTTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Toch vind ik deze stem prettiger dan de vorige, dit is geen kinderstemmetje.
Ja, en zit ook iets meer persoonlijkheid in denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef CherryOnTop het volgende:
vind het in ieder geval beter dan die esmee wannabe.
of een tweede Lordi, lekker in vreemde pakken op het podiumquote:
Ah je bent er nogquote:
Vind 't leuk wat ze aanheeft..quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Die legging doet ook niks voor haar benen. Nou ja, behalve dan negatief.
Alleen al het uiterlijk is wat anders dan "buurmeisje" wat ik al een pre vind. Niet dat het uiterlijk me nou perse aanspreekt verder maar tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en zit ook iets meer persoonlijkheid in denk ik.
Ga dan Bloed, Zweet en Tranen kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
Man man, ik ben ondertussen maar een puzzel op de ipad aan het spelen, wat een saaie uitzending zeg.
Gingen ze maar eens limbodansenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon te verziekt met die audities van The Voice UK, USA en Australia.
Dan ligt 'onze' lat ineens zo laag
Oh verrek dat is er ook. Ga ik even zappen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ga dan Bloed, Zweet en Tranen kijken
Ik ookquote:
Ja, echt hequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon te verziekt met die audities van The Voice UK, USA en Australia.
Dan ligt 'onze' lat ineens zo laag
Ban, doodsverwensing!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ga dan Bloed, Zweet en Tranen kijken
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Pauzefilmpje
De leukste auditie wat mij betreft sinds tijden![]()
Jon Peter Lewisquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Pauzefilmpje
wat doe je de overige 8 minuten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Tien minuten reclame, even pissen en daarna wijn inschenken
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef CherryOnTop het volgende:
ik ben heel vrij. Maar ondertussen een hoofddoek dragen
niet vragen.. als de politie bij hem aanklopt kan je worden veroordeeld tot medeplichtigequote:
Folsom Prisonquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Pauzefilmpje
Shakira.quote:
Ik denk nog even terug aan deze van vorig jaar The Voice UK.quote:
Doet is snel he!quote:
idd snel omgekleedquote:
En die doet het best leuk als jurylid/coachquote:
quote:
Da's beide nietsquote:
Ze hebben ook zo'n leuke mutserige uitstraling samenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Shakira.
Greysie, een van die Midas Whale mannen was 9 jaar geleden bij American Idol echt hilarisch, niet echt geweldig goed maar mensen bleven op 'm stemmen want hij was zo'n guitig hobbitgeval.
Is het te zien op dat HBO of zo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die doet het best leuk als jurylid/coach.
Geen idee, ik downloadquote:
Mijn kleinzoon ook!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
jurassic park![]()
eerste film die ik ooit in de bios zag
Oh, dat kan ik nietquote:
ook geen games?quote:
Nee, waarom zou ik, ik vraag ze aanquote:
idd, mis je wendy al?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik word gewoon ongemakkelijk van die gesprekjes...
quote:
agente gewordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wendy is ook verschrikkelijk, maar beter dan dit. Maar waar is ze? Gekickt?
te druk met andere dingen of zoietsquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wendy is ook verschrikkelijk, maar beter dan dit. Maar waar is ze? Gekickt?
Oh...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
te druk met andere dingen of zoiets
Niet echt he? Ik ben hem over 1,5 minuut weer vergetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm niet bijzonder indrukwekkend zingen.
als een 15 jarig meisje dit zou spelen zou je het geweldig vinden... je bent bevooroordeeldquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
dat pianospel kan iedereen, o, wacht, hij speelt pas 10 jaar
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt he? Ik ben hem over 1,5 minuut weer vergeten
wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zeurt zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
ik speel zelf piano, dit is niet bijzonder goed, en zoals Ans terecht opmerkt: zang is ook niet echt topquote:
zit al hele dag met dat nummer van hem met missquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dattes. Hij heeft ook iets Nielson-achtigs
Ik hoop dat BiK een verrassing isquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zeurt zo.
Hopelijk heeft BaardindeKeel een betere stem.
Da's in opdracht van de trombosedienst.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef Pheno het volgende:
Hebben ze stroom op die stoelen of zo dat die lui allemaal gaan staan?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's in opdracht van de trombosedienst.
Hoequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
zit al hele dag met dat nummer van hem met missmontreal
in mn hoofd
toyboyquote:
dat vraag ik me ook af jaquote:
Hoe heet die troela van The Voice ook alweer?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:29 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is het 'eigen' maken van een nummer door een snel liedje langzaam te zingen, tegenwoordig het toppunt van onoriginaliteit.
is dat niks voor die rocker van the voice kids?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Rockacademie, ik vind dat zo'n gek concept, een opleiding tot rocker
. Dat is een beetje paradoxaal vind ik.
zo'n onzin.. als je het niet hebt dan leer je het niet... bands zoals led zeppelin hebben ook nooit een school gevolgdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook best vreemd. Zoiets moet organisch gebeuren (hè wat zweverig, Cee), maar ze krijgen ook les in de zakelijke kant van het muzikantenbestaan. 't Is wel leuk om af en toe optredens van de studenten te zien, naast die van de conservatoriumstudenten. Echt compleet andere types maar wel even leuk om te zien en horen hoe ze bezig zijn met muziek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan dit nummer doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik weet van de inhoud en het is gewoon een muziekopleiding (conservatorium light, denk ik altijd), maar de naam vind ik gewoon vreemdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook best vreemd. Zoiets moet organisch gebeuren (hè wat zweverig, Cee), maar ze krijgen ook les in de zakelijke kant van het muzikantenbestaan. 't Is wel leuk om af en toe optredens van de studenten te zien, naast die van de conservatoriumstudenten. Echt compleet andere types maar wel even leuk om te zien en horen hoe ze bezig zijn met muziek.
Sandra van Nieuwlandquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe heet die troela van The Voice ook alweer?
Het leidt juist afquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:32 schreef CherryOnTop het volgende:
dat oorbelding moet 'm een 'rocker' maken of wat is de bedoeling?
Phenoooooooquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe heet die troela van The Voice ook alweer?
Ja, is die ondertussen al van het podium gelopen met haar snelheid? Hoor er niets meer van.quote:
Nee, een 24-jarige lesbiënne.quote:
Ze duikt nog bij verschillende dingen opquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, is die ondertussen al van het podium gelopen met haar snelheid? Hoor er niets meer van.
Ze hadden het muziekacademie moeten noemen maar da's ook zo zo-zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik weet van de inhoud en het is gewoon een muziekopleiding (conservatorium light, denk ik altijd), maar de naam vind ik gewoon vreemd.
Zolang ze niet met mij duikt vind ik het primaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze duikt nog bij verschillende dingen op
Dattesquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch vind ik het leuk om iemand met een hoofddoek te zien in zi'n programma.
Zie je wel dat TAL gewoonquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef franklop het volgende:
Wat is er trouwens met me gebeurd. Zit op vrijdagen talentenshows te kijken![]()
Maar goed. Wel met een mooie vrouw op de bank
Dat was een dreigement! Heeft ze 'n bom in d'r gitaar?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Lekker vrolijk, je weet nooit wanner je dood gaat.
Niet in hetbuitenland, dat doen ze alleen om ons te irriteren.quote:
Doet ze goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef franklop het volgende:
Wat is er trouwens met me gebeurd. Zit op vrijdagen talentenshows te kijken![]()
Maar goed. Wel met een mooie vrouw op de bank
verstandige keuzequote:
En vervolgens komt de hele familie + hoofddoek in beeldquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
ik dacht dat ik het verkeerd had gehoord
Van mij hoeft ze ook niet door op persoonlijkheidquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is haar stem boeiend genoeg? Mwah. Gaat door op persoonlijkheid.
Dit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze ook niet door op persoonlijkheid
Ik vind het een beetje makkelijk scoren ofzo geloof ik
Volgens mij zei ze sunshine. no rainquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:36 schreef Cee het volgende:
Let's go to Spain for the sunshine and rain.
Ik ook, ze kroop gelijk in de calimero rol.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
in ieder geval de meest originelequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
Alles door elkaar ... Maar slecht is ze niet
technisch gezien mag Marokko meedoenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk voor het Songfestival. Niet namens Nederland
Godzijdank zei je dat laatste er bijquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk voor het Songfestival. Niet namens Nederland
Werelds Helloquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
in ieder geval de meest originele
dit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Had die pipo die daar aan de macht was dat niet verboden omdat toen ze een keer meededen slechte resultaten haaldenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
technisch gezien mag Marokko meedoen
Bang voor snorharenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef D. het volgende:
Er zit zo weinig kwaliteit bij dat bijna alles door mag
En dan krijgen we dadelijk weer de jury die roept dat de kwaliteit nog nooit zo hoog was als dit jaar
ditquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die gesprekjes![]()
Wat een verademing dat we morgen weer Voice UK krijgen, geen nonsens hoppakee
Juistquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die gesprekjes![]()
Wat een verademing dat we morgen weer Voice UK krijgen, geen nonsens hoppakee
Ja, daar ben ik ook bang voor. Het talent is wel op in Nederland, eigenlijk. Nu komt het b t/m z-garnituur.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef D. het volgende:
Er zit zo weinig kwaliteit bij dat bijna alles door mag
En dan krijgen we dadelijk weer de jury die roept dat de kwaliteit nog nooit zo hoog was als dit jaar
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Hebben ze hun grote broer Huts thuis gelaten?
(sorry)
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Hebben ze hun grote broer Huts thuis gelaten?
(sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |