Hij praat wat vermoeiend, maar dit is wel redelijk leuk om te zien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:36 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vind Alexander Klöpping een enorm hoge irritatiefactor hebben, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar dit programma dus de opname loopt.
Zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij praat wat vermoeiend, maar dit is wel redelijk leuk om te zien.
Als Ajax-fan VI laten schieten voor bits&bytes! Chapeau!quote:
Uitzending gemist is mede mogelijk gemaakt door bits & bytesquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als Ajax-fan VI laten schieten voor bits&bytes! Chapeau!
Ik wilde het net typen maar hier is het antwoord al.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Die Gordon Moore is toch van de Wet van Moore? Dat alles elke 3 jaar verdubbelt of zo?
Niet alles, dichtheid van transistoren. En het geld dat het kost ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Die Gordon Moore is toch van de Wet van Moore? Dat alles elke 3 jaar verdubbelt of zo?
Misschien dat-ie 'm gaandeweg bij vervolgen los laat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef super_tekkel het volgende:
Valt mij gelijk op dat Klopping niet autonoom college kan geven; hij heeft Matthijs nodig als aangever.
Tsja zo hebben ze het duidelijk opgezet...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef super_tekkel het volgende:
Valt mij gelijk op dat Klopping niet autonoom college kan geven; hij heeft Matthijs nodig als aangever cq lachclown/klapvee.
Ditquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Het lijkt soms wel iets van 100 jaar geleden, maar we praten over 1975.
Ik zat in de brugklas toen alles begon.
Ik was toen -12, maar voor mijn gevoel is het pas echt eind jaren 90 opgekomen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Nu 50. Ik weet het.quote:
Continu een stijfje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Klopping heeft een wereldtijd gehad daar, prachtig om te zien
Ben jij dat Sylvanaquote:
Valt inderdaad helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Klöpping doet het leuker dan ik verwacht had.
Daarom speelt Kutcher dan ook Jobsquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:10 schreef alors het volgende:
Hij lijkt in zijn jonge jaren trouwens op Ashton Kutcher
Is ook nog maar 17/18 jaar geleden.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Oh echt?Ik wist niet dat het al verfilmd was
Ik vind dat alweer een aardig tijdje terug.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is ook nog maar 17/18 jaar geleden.
Ditquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
Ik wil dat filmpje met Wim Kok die de muis letterlijk naar de rechterbovenhoek brengt
De basis.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk Alexander, alles lijkt op de iPhone.
Wim ging er op klikken als een afstandsbediening.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef alors het volgende:
Ik wil dat filmpje met Wim Kok die de muis letterlijk naar de rechterbovenhoek brengt
Hele uitzending iedereen positief, en nu komen de iPhone/Apple haters de hoek om hoor. Triest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:18 schreef zoem het volgende:
"grootste ontwikkeling, mijlpaal van het internet": de iphone
Dat kereltje is lichtelijk applefanaat, beetje jammer.
Ik zeg alleen dat hij overdrijft met zijn statement. Het was destijds een hoogstandje in de wereld van telefonie, niet van de ontwikkeling van het internet. Dat heeft niets met haten te maken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hele uitzending iedereen positief, en nu komen de iPhone haters de hoek om hoor. Triest.
Hij heeft wel een beetje gelijk, Iphone is niet heel bijzonder innovatief vergeleken met de rest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hele uitzending iedereen positief, en nu komen de iPhone/Apple haters de hoek om hoor. Triest.
Je moet ook alles niet te letterlijk nemen wat klopping zegt. Innovatief of niet, het veranderde de wereld of je het nou wilt of niet...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, Iphone is niet heel bijzonder innovatief vergeleken met de rest.
Ik vind juist andersom: lijkt allemaal een tijd terug, maar is nog best kort geleden hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:25 schreef Jula123 het volgende:
Leuk, Alexander ook!
Het lijkt allemaal zo kort geleden, maar is al best een tijd terug. Echt interessant allemaal.
Eerste helft heb ik niet meegemaakt. Maar daarna is het echt heel snel gegaan ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik vind juist andersom: lijkt allemaal een tijd terug, maar is nog best kort geleden haha
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:25 schreef Jula123 het volgende:
Leuk, Alexander ook!
Het lijkt allemaal zo kort geleden, maar is al best een tijd terug. Echt interessant allemaal.
Toch wel de eerste PC die je op één printplaat kon kopen (wel nog excl. toetsenbord, voeding en scherm)? Bij andere hobbycomputers moest je bij wijze van spreken de chips zelf nog op de printplaat solderen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef luxerobots het volgende:
Alexander zei ook dat de Apple I de eerste computer was die niet in elkaar gezet hoefde te worden. Klopt ook niet.
Grappig ja, ik ben 26. Ik denk ook altijd dat de jaren 90 kort geleden waren, weet alles nog precies. Van de jaren 2000-2010 weet ik veel minder voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]grappig hoe het bij iedereen net omgekeerd ligt. Voor mij is het een combi van de twee. Jezus wat kort geleden, maar oh wat is er verschrikkelijk veel gebeurd dat het eigenlijk ook lang geleden lijkt
ook heel nostalgisch voor onze generatie (ik ben 27) natuurlijk. Dat helpt ook
Dan moet je tijpenquote:
Dijkgraaf-serie heb ik toen niet gezien, maar ik ben het wel met je eens. Dat had nu zeker niets toegevoegd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:04 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Ben blij dat ze er voor gekozen hebben om niet meer zulke suffe cabaretstukjes in die colleges te stoppen (zoals bij Dijkgraaf)
Joop van Zijl is alleen geen Belg.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks raars aan, dat zeggen ze in België allemaal.
quote:TV-review: 'DWDD University presenteert: Alexander Klöpping' op Nederland 3
In Nederland geeft de talkshow ‘De wereld draait door’ zijn Belgische tegenhangers al jaren het nakijken. Nog nooit gezien? Volgende week uw avondlijk bezoek aan ‘Café Corsari’ misschien toch maar eens inruilen voor een uurtje Hollands gebabbel op topniveau. Sinds kort heeft de show van Matthijs Van Nieuwkerk er ook een geleerd broertje bij, ‘DWDD University’.
Daarin was het deze keer aan de piepjonge nerd Alexander Klöpping om ons in te wijden in de wereld van computers. ‘Waar te beginnen met zo’n onderwerp?’, moeten ze bij de VARA gedacht hebben. Dus haalden ze er een ouderwetse maquette bij, waarop Klöpping de bedrijven die vandaag in Silicon Valley gestationeerd zijn volgens hun ontstaansgeschiedenis neerplant.
De gastheer van ‘DWDD University’ is opnieuw Matthijs Van Nieuwkerk, de man die sneller spreekt dan zijn schaduw. Zijn rol is hier wel herleid tot geïnteresseerde luisteraar en aangever voor Klöpping, die in zijn enthousiasme trouwens ook maar net genoeg adem hapt om het dan weer op een ratelen te zetten.
Dat aanstekelijk enthousiasme gecombineerd met de grondige research die aan ‘DWDDU’ is voorafgegaan deed onze scepsis over het onderwerp – wie leert ons, de nieuwe generatie, nog wat over internet? – al snel wegsmelten.
‘DWDD University’ doet zijn naam alle eer aan en geeft een college computergeschiedenis dat zelfs zij die in het Nokia 3310-tijdperk zijn blijven steken zal boeien. Net als in de beste lessen die wij ons uit onze studententijd herinneren – toch zeker een stuk of vijf – heeft Klöpping zijn verhaal namelijk met een flinke spanningsboog geïnjecteerd. De rivaliteit tussen computeropperhoofden Steve Jobs en Bill Gates is natuurlijk gefundenes fressen, maar ook de vroege geschiedenis van Sillicon Valley hing aaneen van de interessante intriges. Dat die hier en daar wat aangedikt zijn voor het luisterplezier zien we daarbij graag door de vingers.
Als Klöpping niet breed smalend stond te vertellen, zagen we hem tijdens zijn bezoek aan Silicon Valley, waar hij zijn verhaal ging staven met getuigenissen uit tweede, en vaak zelfs eerste hand. Die korte reportages waren alles wat ze hoorden te zijn: informatief, soms grappig, en een enkele keer zelfs ontroerend.
Zoals die scène waarin hij samen met een oude kennis van Steve Jobs een bestofte collegezaal betrad waar ze vroeger verhitte discussies over computers voerden. Geen overdreven sentiment te bespeuren, wel een interessante getuigenis, waar ‘DWDD University’ er voorts wel een paar van kon voorleggen.
Voeg daarbij het zorgvuldig gekozen archiefmateriaal – die jonge Bill Gates die Windows 95 voorstelt! dat ouderwets modemgeluidje! - en de stortvloed van interessante weetjes, en ‘DWDD University’ wordt een puntgaaf voorbeeld van top-infotainment, om dat lelijke woord nog eens te even boven te halen. Wij kruipen volgende week alvast opnieuw achter de schoolbanken. Smartphones wel graag even uit, jonge dames en heren.
Quote uit programma
‘Ja, hij loopt al vast.’ Klöpping blaast – voor even toch – een oude computer met Windows 95 nieuw leven in.
Tweet‘DWDD University’ doet twitteraars de hand in eigen boezem steken.twitter:JohnToroflex twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 21:22:18Eerst had je etherpiraten. Toen chatlijnen. Daarna BBS' en. En nu zit ik berichtjes van maximaal 140 tekens te sturen. #DWDDUniversity reageer retweet
Is dat ook in de Westergasfabriek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb trouwens aflevering 2 al gezien, ben bij de opname geweest.
Dan moet hij wel blijven adem halenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Felagund het volgende:
Er komen er dit keer drie van.
Maar ze mogen iemand als Freek Vonk ook wel eens uitnodigen, om over Biologie te praten.
Viel toch wel mee..hij complimenteerde Bill Gates nog met zijn magistrale business deal met IBMquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:22 schreef xzaz het volgende:
Vond het wel een beetje anti Microsoft, iemand die deze mening deelt?
Ja, in het MC Theater. Opnames waren vorig weekend op zaterdag en zondag. Het stond er allemaal in 1 take op in een relaxte sfeer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat ook in de Westergasfabriek?
Dat noemen wij volwassen iemand in een veer in zijn reet steken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
Viel toch wel mee..hij complimenteerde Bill Gates nog met zijn magistrale business deal met IBM
Het is ook duidelijk bedoeld voor een groter publiek, een publiek dat amper iets weet van deze geschiedenis. En dan in een leuk jasje verpakt met een vlotte babbel...niks mis mee.quote:Op zondag 28 april 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
Ik vond het allemaal maar zo zo, en ik had het met gemak kunnen evenaren qua uitleg ondanks mijn leeftijd. Ik zag niks nieuws of bijzonders wat ik al niet wist of ooit gelezen had en eigenlijk vond ik het een "folderverhaal" presentatie. Een presentatie dus van iets wat je ook in folders of soortgelijke documentatie kan vinden als jezelf er een beetje toe aanzet.
Niks wijzer van geworden en voor kennis aangenomen.
Uiteraard. Met Dijkgraaf gebeurde natuurlijk hetzelfed. Ik (natuurkundige) heb niks nieuws gehoord bij dat Dijkgraaf college, maar het was wel mateloos interessant en leuk gebracht. Hier exact hetzelfde. En je weet alles wel, en je het meeste vast wel eens gezien, maar de manier waarop het gebracht werd was heel geslaagd en mooi chronologisch. En een zeer duidelijke toegevoegde waarde van de verscheidene interviews op locatie. Ik zie het Iwanius niet nadoen hoorquote:Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dan ook dat dit programma niet bedoeld was voor betweterige nerds, maar meer voor het grote publiek die niet al die details kent, maar het wel interessant vindt daar een keer iets over te horen.
Maar Dijkgraaf gaf niet af aan de voorstanders van de- Pluto is een planeet- groep of andersom.quote:Op zondag 28 april 2013 12:45 schreef Felagund het volgende:
Wat Norrage zegt, bij de Dijkgraaf colleges was de verkleutering van het verhaal nog een stapje erger. Niks mis mee, trouwens, omdat DWDD zich toch richt op het grote publiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door xzaz op 28-04-2013 12:52:39 ]
Ik ook. En dat blijf ik ook doen. Gek genoeg spreek ik hifi trouwens wel uit als haj-faj.quote:Op zondag 28 april 2013 13:03 schreef Norrage het volgende:
Ik zeg ook altijd wiefie hoor. En velen met mij.
Ik heb het werkelijk nog nooit anders gehoord.quote:Op zondag 28 april 2013 13:03 schreef Norrage het volgende:
Ik zeg ook altijd wiefie hoor. En velen met mij.
High Fidelityquote:Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef Norrage het volgende:
hifi is ook zo kansloos woord, het slaat eigenlijk nergens op. Waar is het uberhaupt een afkorting van?
Dat is het probleem, het is op dit moment gangbaar dit was een mooi podium geweestquote:Op zondag 28 april 2013 13:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb het werkelijk nog nooit anders gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best kans op. Hij gaat in ieder geval nog langs bij de zwervers van Whatsapp. Ik meen ook weer zo'n loodsachtig kantoor met matte ramen en kapotte TL-buizen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef Felagund het volgende:
Kan het niet zien vanavond, dus morgen maar terugkijken. Ik denk wel dat de meest interessante uitzending al geweest is.
Ik was blijkbaar niet de enige die er smakelijk om heeft gelachen, want hij stond al in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje. Waar is 'ie gebleven?
Ah, deze had ik inderdaad al gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar niet de enige die er smakelijk om heeft gelachen, want hij stond al in dit topic.
Nou, in zes jaar is dat niet slecht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:32 schreef Cynix ® het volgende:
Twitter, van 3 naar 80 naar 1300 man. Nog steeds niet zo veel eigenlijk.
Nee, maar ik bedoel dat ze dat met maar 1300 man in de lucht kunnen houden is best knap.quote:
Ik ook niet, maar sommige verslaafden kijken écht elke minuut op hun GSM en bergen hem dan weer op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:40 schreef Grunge. het volgende:
Ik moet er niet aan denken om zó bereikbaar te zijn. Zo'n horloge is toch gewoon ziekelijk?
Dat is het summum ja...quote:
Die bril komt bij mij in de rijtje Laser Disc, Blue Ray en 3D TV. Overslaan dus.quote:
De nieuwe generatie gaat het wel gebruiken alleen vraag ik me af hoeveel extra prikkels kan een mens uiteindelijk aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die bril komt bij mij in de rijtje Laser Disc, Blue Ray en 3D TV. Overslaan dus.
En een andere cultuur van arbeid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:46 schreef alors het volgende:
Ik wilde net zeggen, in Amerika kijken ze heel anders tegen faillissementen aan.
Klopt, maar áls je in Amerika slaagt, mag je ook bijna alles lekker zelf houden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Qua zorg is alles in Nederland beter dan Amerika.
Dat dan weer wel inderdaad. Je moet het maar durvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar áls je in Amerika slaagt, mag je ook bijna alles lekker zelf houden.
Ik ook, maar ik zou er in geen 1000 jaar willen wonen.quote:
Ik nu ook niet meer, maar als ik begin twintig zou zijn zou ik er wel een paar je willen werken en kijken of het lukt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zou er in geen 1000 jaar willen wonen.
Overleven. En natuurlijk de nieuwe Jobs willen zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Waarom zou je je handen zo verneuken
Om te overleven hoef je zelfs in Amerika niet zó hard te werken. Ook daar heb je gewoon middelmatige banen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Overleven. En natuurlijk de nieuwe Jobs willen zijn.
Het is natuurlijk ook gewoon een hobby voor hun. Ze vinden het leuk, soms slaan ze wel iets te ver door.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Om te overleven hoef je zelfs in Amerika niet zó hard te werken. Ook daar heb je gewoon middelmatige banen.
Ja, maar deze mensen hebben iets wat in Nederland allang niet meer bestaat: Een droom, een visie, drive!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Om te overleven hoef je zelfs in Amerika niet zó hard te werken. Ook daar heb je gewoon middelmatige banen.
Maar behalve dat ze nog roze koeken eten, hebben ze nu ook een Porsche. Of een eiland.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha.Mijn vooroordelen richting ICT nerds zijn dus juist
Succesvolle nerds inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar behalve dat ze nog roze koeken eten, hebben ze nu ook een Porsche. Of een eiland.
You GI.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:12 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die bij VC aan vietcong moet denken?
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2013 21:19:07 ]
spoilerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef Tem het volgende:
Uiteindelijk gaat het er vooral om dat Google je zo productief mogelijk op kantoor wil hebben.
Eens! Zeker zo boeiend als vorige week.quote:
Deze vond ik nog leuker. We gaan naar het heden en toekomstquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens! Zeker zo boeiend als vorige week.
Het blijven Amerikanen.quote:
Volgens mij zijn het de helft Russen daar, zeker bij Facebookquote:
En wel komisch dat je dan van die quasi-gezellige werkplekken zag met van die banken en zo, maar dat ze dan nog allemaal individueel volledig op hun eigen laptop gefocust waren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:33 schreef iBenny het volgende:
Dat bij Google..... Ze halen gewoon je huis naar de werkplek zodat je optimaal kan werken. GEniaal
![]()
Ja precies... Zoals ze het zei ging het vooral om de waterkoelergesprekken, maar op die manier blijf je toch nog enorm in je eigen wereldjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En wel komisch dat je dan van die quasi-gezellige werkplekken zag met van die banken en zo, maar dat ze dan nog allemaal individueel volledig op hun eigen laptop gefocust waren.
quote:
GSM is toch anders dan zo'n horloge.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ook niet, maar sommige verslaafden kijken écht elke minuut op hun GSM en bergen hem dan weer op.
Ik heb ook een Pebble sinds een week.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteren weer gekeken wel interessant.. Dat horloge waar je mee kan smsen vind ik overdreven ..Alexander heeft hem al
[..]
Tuurlijk, maar geen eigen plek. Dat zie je tegenwoordig ook in NL bij steeds meer bedrijven. Je plugt je laptop ergens in en je gaat werken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar er zullen bij google toch ook gewoon normale kantoren zijn, bureaus met monitoren. Anders kun je nooit zoveel medewerkers kwijt.
Alexander kijkt trouwens meer naar zijn maquette dan in de camera.
Is bij ons ook op sommige verdiepingen/locaties, alleen werkt het dus niet, iedereen gaat toch elke dag op dezelfde plek zettenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:28 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar geen eigen plek. Dat zie je tegenwoordig ook in NL bij steeds meer bedrijven. Je plugt je laptop ergens in en je gaat werken.
En steeds vroeger beginnen.:')quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Is bij ons ook op sommige verdiepingen/locaties, alleen werkt het dus niet, iedereen gaat toch elke dag op dezelfde plek zetten
Ja precies en kwaad worden als er iemand anders zit. Beetje zoals met parkeren in de straat: die auto staat op MIJN plek terwijl het gewoon de openbare weg is.quote:
Zo gaat het bij ons ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Is bij ons ook op sommige verdiepingen/locaties, alleen werkt het dus niet, iedereen gaat toch elke dag op dezelfde plek zetten
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Beetje zoals met parkeren in de straat: die auto staat op MIJN plek terwijl het gewoon de openbare weg is.
Ik ook wel een beetjequote:
Bij ons moeten we dit allemaal nog invoeren. Zal mij benieuwen wie bij ons als eerste met de fotolijstjes begint.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Met die werkplekken is het bij ons zelfs zo erg dat mensen hun spullen op het bureau zetten, lijstje met een foto of zo
Het is niet voor iedereen, mijn afdeling bijvoorbeeld niet, zou ook niet kunnen, kasten vol met ordners en zo, het is meer voor managers bijv. die toch veel op pad zijn. Maar ook die willen gewoon een eigen plekje.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij ons moeten we dit allemaal nog invoeren. Zal mij benieuwen wie bij ons als eerste met de fotolijstjes begint.
Zit jij bij de afdeling Debiteuren, Crediteuren?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Het is niet voor iedereen, mijn afdeling bijvoorbeeld niet, zou ook niet kunnen, kasten vol met ordners en zo,...
Crediteuren inderdaadquote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zit jij bij de afdeling Debiteuren, Crediteuren?
Doet-ie expres. Hij heeft namelijk aangegeven het lastig te vinden voor zo'n grote groep mensen zo'n college te geven. Daarom vond hij het ook fijn dat Mathijs naast hem stond.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Alexander kijkt trouwens meer naar zijn maquette dan in de camera.
Kan ik wel geloven. Maar voor de tv kijker is dat wat raar als hij zo naar beneden kijkt. Mathijs als aangever / gesprekspartner vind ik juist wel een leuke presentatievorm.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doet-ie expres. Hij heeft namelijk aangegeven het lastig te vinden voor zo'n grote groep mensen zo'n college te geven. Daarom vond hij het ook fijn dat Mathijs naast hem stond.
Lachen man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Vrijwillig naar die man kijkenBen je soms levensmoe?
Dank. Kijken.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Vrijwillig naar die man kijkenBen je soms levensmoe?
Kijk eens aan!quote:
Daar ga je echt dood aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
En MTV is nu alleen nog maar bagger en geen muziek.
Wilde net zeggen. Als je er heen zapt is de kans groot dat je die aso Engelsen ziet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
En MTV is nu alleen nog maar bagger en geen muziek.
Beavis en Butthead.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef Tem het volgende:
Vroeger had je Remote Control bij MTV, dat was tof.
VI is leuk, maar een herhaling is 't niet waard.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Fuck VI' hoeft nou ook weer niet. Straks even herhaling
Alles van Star Trek wordt realiteit!quote:
Ligt er maar net aan. Internet, Social Media etc zijn geweldig, maar aan de andere kant maakt het de wereld wel kapot...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Silicon Valley de wereld écht beter willen maken?
Ja, we gaan straks de wereld alleen nog maar bekijken via een schermpje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Internet, Social Media etc zijn geweldig, maar aan de andere kant maakt het de wereld wel kapot...
In de toekomst wordt dat nog erger met die google-brillen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, we gaan straks de wereld alleen nog maar bekijken via een schermpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |