abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126596249
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 02:18 schreef Cikx het volgende:
Wauw, erg interessant dit.
Ik heb toch wel mijn twijfels over die drones, wat betreft veiligheid. Zo zou een terrorist gewoon met een drone op een plek schaliegas of een bom kunnen droppen, zonder dat er ook maar iets van te traceren valt. Als je iemand de dood toe wenst, je kunt een drone naar zijn huis sturen en diegene op tientallen manieren van het leven beroven, zonder dat ook maar iemand weet dat jij de dader bent.
Er zullen altijd gekken zijn in deze wereld en door deze technologie wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt, om dat soort plannen tot uiting te brengen.
Nu denk ik toch weet terug aan die voetnoot van het begin, bij nieuwe technologie zijn we altijd bang voor iets wat toch niet zal gebeuren.
nou ja, je hebt daar echt geen drone voor nodig hoor
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 15:01:10 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_126986485
Alexander zit nu keihard hardop te vloeken denk ik:

Albert Verlinde mocht vrijdagavond de veelbesproken Google Glass opzetten in zijn tv-show RTL Boulevard. Daarmee heeft hij een primeur in handen. Dat liet de showkenner weten in de uitzending op RTL 4. RTL Boulevard is naar eigen zeggen het eerste tv-programma dat live de Google Glass heeft laten zien. “Dit is echt een bijzonder moment. Het is hartstikke spannend“, zei inval-Winston Daphne Deckers, terwijl haar collega Verlinde het woord ‘sensationeel’ in de mond nam.

Verlinde legde de kijker in geuren en kleuren uit over de gadget. “Dit is de Google Glass, de bril die Google ontworpen heeft waar alle informatie in zit. Dit is het eerste model wat werkt. Ik mag hem lenen, want hier in Nederland is Tim Stevens.”

Stevens is de hoofdredacteur van Edgadget.com. “Dat is 1 van de 1500 mensen die al een maand met die bril rondlopen. Dit is de enige in Nederland die werkt. Ik ga hem opzetten, dus dat is ook een primeur.”

Ook Peter van der Vorst mocht de bril uitproberen. Hij begreep niet hoe hij de bril op zijn neus moest zetten.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:28:07 #128
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126987290
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
Alexander zit nu keihard hardop te vloeken denk ik:

Albert Verlinde mocht vrijdagavond de veelbesproken Google Glass opzetten in zijn tv-show RTL Boulevard. Daarmee heeft hij een primeur in handen. Dat liet de showkenner weten in de uitzending op RTL 4. RTL Boulevard is naar eigen zeggen het eerste tv-programma dat live de Google Glass heeft laten zien. “Dit is echt een bijzonder moment. Het is hartstikke spannend“, zei inval-Winston Daphne Deckers, terwijl haar collega Verlinde het woord ‘sensationeel’ in de mond nam.

Verlinde legde de kijker in geuren en kleuren uit over de gadget. “Dit is de Google Glass, de bril die Google ontworpen heeft waar alle informatie in zit. Dit is het eerste model wat werkt. Ik mag hem lenen, want hier in Nederland is Tim Stevens.”

Stevens is de hoofdredacteur van Edgadget.com. “Dat is 1 van de 1500 mensen die al een maand met die bril rondlopen. Dit is de enige in Nederland die werkt. Ik ga hem opzetten, dus dat is ook een primeur.”

Ook Peter van der Vorst mocht de bril uitproberen. Hij begreep niet hoe hij de bril op zijn neus moest zetten.
Bron
Alexander heeft de bril in DWDD al eens op gehad.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 15:26:30 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_130597092
Kick!

Er komen in ieder geval weer twee college's aan:

Robbert Dijkgraaf, directeur van het Institute for Advanced Study in Princeton, geeft op vrijdag 29 november a.s. opnieuw college in de serie ‘DWDD University’. Na zijn succesvolle colleges over ‘De Oerknal’ en ‘Het Allerkleinste’ doceert hij over het leven en de baanbrekende theorieën van ’s werelds beroemdste wetenschapper aller tijden: Einstein.

Robert Kranenborg, de gewaardeerde topkok in DWDD die met regelmaat laat zien hoe klassiekers in de haute cuisine bereid worden, geeft vrijdag 13 december een culinair college: ‘DWDD University presenteert: De Koe’.
Bron: DWDD homepage.

Allebei leuk lijkt me.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 30 november 2013 @ 00:28:29 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_133764293
Kick.
niet zo tof doen
pi_133767873
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
Kick.
Weinig kijkers blijkbaar?
sig verwijderd door FA
  zaterdag 30 november 2013 @ 03:57:51 #132
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_133767900
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Weinig kijkers blijkbaar?
De kick kwam ook pas toen het programma al afgelopen was. Maar het was, zoals eerdere colleges van Dijkgraaf, weer een mooi verhaal.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 30 november 2013 @ 07:08:20 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133768219
Ah ik dacht al dat er een topic was.

Stukjes gezien, deed ie hoed hoor _O_
  Moderator zaterdag 30 november 2013 @ 10:01:26 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_133768994
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

De kick kwam ook pas toen het programma al afgelopen was. Maar het was, zoals eerdere colleges van Dijkgraaf, weer een mooi verhaal.
Ik ga het vandaag terugkijken. Iemand zocht het topic, vandaar de kick.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 30 november 2013 @ 12:01:49 #135
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133770597
Ik heb het gezien en het was zeker wel de moeite waard. :Y

Dijkgraaf doet het goed, maar het blijft erg lastige materie. Zijn experimentjes zijn wat cheap-ass met keukentrapjes en zo en je pikt de problematiek wel in hoofdlijnen op, en vooral dat het allemaal erg ingewikkeld is, maar er gaan nauwelijks kwartjes vallen gok ik.

Hij legt het wel rustig en op een sympathieke manier uit. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 30 november 2013 @ 12:02:11 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133770605
Ik ben ook al weer vergeten of mensen bovenin een wolkenkrabber nu langzamer of juist sneller oud worden dan mensen op de begane grond. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 30 november 2013 @ 13:50:38 #137
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_133773097
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben ook al weer vergeten of mensen bovenin een wolkenkrabber nu langzamer of juist sneller oud worden dan mensen op de begane grond. :@
Sneller
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')