nou ja, je hebt daar echt geen drone voor nodig hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:18 schreef Cikx het volgende:
Wauw, erg interessant dit.
Ik heb toch wel mijn twijfels over die drones, wat betreft veiligheid. Zo zou een terrorist gewoon met een drone op een plek schaliegas of een bom kunnen droppen, zonder dat er ook maar iets van te traceren valt. Als je iemand de dood toe wenst, je kunt een drone naar zijn huis sturen en diegene op tientallen manieren van het leven beroven, zonder dat ook maar iemand weet dat jij de dader bent.
Er zullen altijd gekken zijn in deze wereld en door deze technologie wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt, om dat soort plannen tot uiting te brengen.
Nu denk ik toch weet terug aan die voetnoot van het begin, bij nieuwe technologie zijn we altijd bang voor iets wat toch niet zal gebeuren.
Alexander heeft de bril in DWDD al eens op gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
Alexander zit nu keihard hardop te vloeken denk ik:
Albert Verlinde mocht vrijdagavond de veelbesproken Google Glass opzetten in zijn tv-show RTL Boulevard. Daarmee heeft hij een primeur in handen. Dat liet de showkenner weten in de uitzending op RTL 4. RTL Boulevard is naar eigen zeggen het eerste tv-programma dat live de Google Glass heeft laten zien. “Dit is echt een bijzonder moment. Het is hartstikke spannend“, zei inval-Winston Daphne Deckers, terwijl haar collega Verlinde het woord ‘sensationeel’ in de mond nam.
Verlinde legde de kijker in geuren en kleuren uit over de gadget. “Dit is de Google Glass, de bril die Google ontworpen heeft waar alle informatie in zit. Dit is het eerste model wat werkt. Ik mag hem lenen, want hier in Nederland is Tim Stevens.”
Stevens is de hoofdredacteur van Edgadget.com. “Dat is 1 van de 1500 mensen die al een maand met die bril rondlopen. Dit is de enige in Nederland die werkt. Ik ga hem opzetten, dus dat is ook een primeur.”
Ook Peter van der Vorst mocht de bril uitproberen. Hij begreep niet hoe hij de bril op zijn neus moest zetten.
Bron
De kick kwam ook pas toen het programma al afgelopen was. Maar het was, zoals eerdere colleges van Dijkgraaf, weer een mooi verhaal.quote:
Ik ga het vandaag terugkijken. Iemand zocht het topic, vandaar de kick.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De kick kwam ook pas toen het programma al afgelopen was. Maar het was, zoals eerdere colleges van Dijkgraaf, weer een mooi verhaal.
Snellerquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben ook al weer vergeten of mensen bovenin een wolkenkrabber nu langzamer of juist sneller oud worden dan mensen op de begane grond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |