Ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs haakt af. Die draait thuis nog LP's.
Ok, mag. Niet afhaken!quote:
Ach, de Aarde. Ook maar een klont. We zijn op weg naar de volgende stap.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Je hebt weinig aan onsterfelijkheid als de wereld vergaat ...
Gewoon bizar eigenlijk.quote:
Een camera.quote:
Altijd! Eerst zelfs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Die beelden zijn wel heel vet, maar het gevoel beklijft dat het ook voor nare doeleinden gaat worden ingezet.
Zoiets al deze? Kan me ook iets herinneren van dat er iets in de weg zit waarover ze geleidt worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
Tussen Eindhoven en Helmond wordt al een tijdje regelmatig geëxperimenteerd met onbemand rijdende auto's.
Als je hem in een file of zo maar wel op die stand zet. Zodat alle auto's van elkaar weten wanneer ze gaan rijden en je een veel efficiëntere stroom krijgt, ipv steeds een golf van beweging en dan weer allemaal gere.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Autorijden is te leuk. Dus dit hoeft van mij niet.
Nog niet zo snel als een sportwagen, maar wel zonder geleiding in de weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets al deze? Kan me ook iets herinneren van dat er iets in de weg zit waarover ze geleidt worden.
Klopt, dat is wel ideaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je hem in een file of zo maar wel op die stand zet. Zodat alle auto's van elkaar weten wanneer ze gaan rijden en je een veel efficiëntere stroom krijgt, ipv steeds een golf van beweging en dan weer allemaal gere.
Hij is daar wel eerlijk in ja, niet zo'n 'omg Mike, this is amazing'-figuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Leuke stelling!
Menselijke fouten bij het rijden wordt vervangen door menselijke fouten bij het programmeren.
In capelle hebben ze ook de zelf verdwijnende fiets. Zet hem maar een kwartiertje onbeheerd op het station...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
In capelle op het rivium hebben ze de zelfrijdende shuttle.
Op heathow tussen de parkeerplaats en de terminal ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
Verstond ik ook. Zij hij dat echt of verstond ik het verkeerd?quote:
Zat ik vandaag nog in maar komt hier niet bij in de buurt hoor :pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
Ik vermoed toch dat hij zei "De techniek is alles."quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Verstond ik ook. Zij hij dat echt of verstond ik het verkeerd?
Klopt. Maar het is toch al een stukje deze kant op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zat ik vandaag nog in maar komt hier niet bij in de buurt hoor :p
Of, de techniek is a la.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat hij zei "De techniek is alles."
Ach natuurlijk. Dom van mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat hij zei "De techniek is alles."
Privacy is een doodlopende weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
Privacy technisch is dit ook allemaal een leuke.
Holo deck is het volgende.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom zou je in de toekomst überhaupt nog ergens naartoe willen?
Dit schept weer extra banen voor rechtenstudenten...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
Privacy? Bestaat dat nog ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
Dat wel, alleen dit is weer 3 stappen verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef alors het volgende:
Dat is nu toch ook al, dat je dingen zoekt en dat je dan die domme Google ads over dat onderwerp krijgt
Niet echt. Maar dit is een verhaal aan het worden dat een bedrijf dus echt alles van je weet. Nu is daar meer versnippering in om te beginnen.quote:
Wij zijn fossielen. Over 10-20 jaar weet niemand meer beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat ik hier op zit te wachten.
Waarschijnlijk wel. Ik zou hier wel gek van worden al die informatie de hele dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij zijn fossielen. Over 10-20 jaar weet niemand meer beter.
Pebble is ouderwets en overbodig als die brillen uitkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef Palomar het volgende:
Heb ik liever dat horloge van de vorige uitzending (Pebble).
Ik heb nu li/re 30% en 70% zicht of zo. Met zo'n bril zie ik niks. 3D is ook al niks voor mij.quote:
Next: google lenzen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:13 schreef alors het volgende:
Ik heb niet voor niets lenzen, ga niet met zo'n ding op mijn kop lopen
Ja, oke. Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb nu li/re 30% en 70% zicht of zo. Met zo'n bril zie ik niks. 3D is ook al niks voor mij.
Een mobiel had je indertijd ook niet nodig.quote:
Weet je? Héél eerlijk gezegd nog steeds niet echt. Hándig ja, noodzakelijk nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Een mobiel had je indertijd ook niet nodig.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
http://www.collegehumor.c(...)-exciting-than-glass
Idd. Natuurlijk heeft hij er over nagedacht. Alleen is bagatelliseren de meest eenvoudige oplossing zo.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Beter dan een heel seizoen DWDD bij elkaar.
3 afleveringen alleen maar klopping is beter aan te horen dan elke week een kwartiertje klopping.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Beter dan een heel seizoen DWDD bij elkaar.
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
TV TIP: Over de kop - Nederland 2.
Met Pietertje
Scroll ff door de topics.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou mensen, is het het waard om de trilogie terug te kijken?
Aldus Karina terwijl ze haar VHS voor morgen programmeert.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aldus Karina terwijl ze haar VHS voor morgen programmeert.
Ja, je bent geen early adopter.quote:
Dat zal je nog tegenvallen. Ik had wel heel vroeg al internet en op het werk met computers gewerkt. Nu vind ik het meer zonde van het geld.quote:
Precies, nu. Weinig verrassing dus dat jij die bril niet koopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Dat zal je nog tegenvallen. Ik had wel heel vroeg al internet en op het werk met computers gewerkt. Nu vind ik het meer zonde van het geld.
Ach ja, ik denk dat ik nu genoeg heb aan wat er nu is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, nu. Weinig verrassing dus dat jij die bril niet koopt.
Je bent iig wel een sneller quoter altijd.
Je kunt het ook omdraaien, moraal blijft hetzelfde:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:18 schreef Cikx het volgende:
Wauw, erg interessant dit.
Nu denk ik toch weet terug aan die voetnoot van het begin, bij nieuwe technologie zijn we altijd bang voor iets wat toch niet zal gebeuren.
Viel mij ook op, lekker vloeiend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Arcee het volgende:
Leuke uitzending weer, mooie reeks.
Mooi ook hoe weinig hij eh... zegt.
Alexander.
Sorry, was een beetje een luie post van mij.quote:
nou ja, je hebt daar echt geen drone voor nodig hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:18 schreef Cikx het volgende:
Wauw, erg interessant dit.
Ik heb toch wel mijn twijfels over die drones, wat betreft veiligheid. Zo zou een terrorist gewoon met een drone op een plek schaliegas of een bom kunnen droppen, zonder dat er ook maar iets van te traceren valt. Als je iemand de dood toe wenst, je kunt een drone naar zijn huis sturen en diegene op tientallen manieren van het leven beroven, zonder dat ook maar iemand weet dat jij de dader bent.
Er zullen altijd gekken zijn in deze wereld en door deze technologie wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt, om dat soort plannen tot uiting te brengen.
Nu denk ik toch weet terug aan die voetnoot van het begin, bij nieuwe technologie zijn we altijd bang voor iets wat toch niet zal gebeuren.
Alexander heeft de bril in DWDD al eens op gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
Alexander zit nu keihard hardop te vloeken denk ik:
Albert Verlinde mocht vrijdagavond de veelbesproken Google Glass opzetten in zijn tv-show RTL Boulevard. Daarmee heeft hij een primeur in handen. Dat liet de showkenner weten in de uitzending op RTL 4. RTL Boulevard is naar eigen zeggen het eerste tv-programma dat live de Google Glass heeft laten zien. “Dit is echt een bijzonder moment. Het is hartstikke spannend“, zei inval-Winston Daphne Deckers, terwijl haar collega Verlinde het woord ‘sensationeel’ in de mond nam.
Verlinde legde de kijker in geuren en kleuren uit over de gadget. “Dit is de Google Glass, de bril die Google ontworpen heeft waar alle informatie in zit. Dit is het eerste model wat werkt. Ik mag hem lenen, want hier in Nederland is Tim Stevens.”
Stevens is de hoofdredacteur van Edgadget.com. “Dat is 1 van de 1500 mensen die al een maand met die bril rondlopen. Dit is de enige in Nederland die werkt. Ik ga hem opzetten, dus dat is ook een primeur.”
Ook Peter van der Vorst mocht de bril uitproberen. Hij begreep niet hoe hij de bril op zijn neus moest zetten.
Bron
De kick kwam ook pas toen het programma al afgelopen was. Maar het was, zoals eerdere colleges van Dijkgraaf, weer een mooi verhaal.quote:
Ik ga het vandaag terugkijken. Iemand zocht het topic, vandaar de kick.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De kick kwam ook pas toen het programma al afgelopen was. Maar het was, zoals eerdere colleges van Dijkgraaf, weer een mooi verhaal.
Snellerquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben ook al weer vergeten of mensen bovenin een wolkenkrabber nu langzamer of juist sneller oud worden dan mensen op de begane grond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |