Raar omkeerbaar hoofd heeft-ie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Marc-Marie wordt er ook niet knapper op.
Ik vind hem er we leuk uitzien nu. Schattigquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Marc-Marie wordt er ook niet knapper op.
Of dat ze in een wigwam op de Veluwe gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
Menno wil liever dat ze in een bad vol bruine bonen gaan.
Hij ziet er hetzelfde uit als hoe zijn broer er momenteel uitziet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Menno is een soort Jensen die een week in de stront gelegen heeft.
Correctie: toch niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nico is achter kaal, MM is van voren kaal.
Nightmare on Elm Street.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Zonder make-up blijft er helemaal niets van over.
Marijke Helwegen vindt zichzelf ook prachtig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Hoe komt ze erbij dat plastische chirurgie haar er beter uit laat zien
quote:
Dit.quote:
10 Jaar dichtgeweest en nu 10 jaar emmeren.quote:
Die van Van Oldenbarnevelt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zong de originele tekst wel mee in mijn hoofd
Die mogen ook lekker wegblijven.quote:
Dat is nog erger dan zeggen dat de Kik kut isquote:
Met een flinke bodemloze put subsidie hoop ik?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Ze was wel meteen 10 jaar verzekerd van werk.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan zeggen dat de Kik kut isga je schamen!
Mmm ja dat wel waarschijnlijk. Ze zal het niet zelf betaald hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met een flinke bodemloze put subsidie hoop ik?
Veel natuurlijke cashflow was er niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met een flinke bodemloze put subsidie hoop ik?
Dat weet ik als hetero zelfs.quote:
Dat overhemd zal meegewassen zijn met dat jasje vorige week.quote:
Sorry.quote:
Ik ben ze nu ff kwijt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Maar goed dat ze het leuk hebben aan tafel.
Derksen zet ons wel even terug op aarde.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Kleding van Matthijs ziet er ook niet uit.
En daarna een 24-delige drama-serie.quote:
En hoequote:
Zo saaiquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, oke.
Geef mij maar grijs of zwart.
Zeker. Maar zit heel veel goede muziek in dat programma.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef Monolith het volgende:
Nou vooruit en stukje dream theater. Pluspuntje voor Menno.
Zou-ie niet gewoon een kwartiertje in een kampvuur hebben gelegen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
hij heeft ook al zo'n mooie zelfbruiner oranje kleur
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Zeker. Maar zit heel veel goede muziek in dat programma.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:55 schreef Pedroso het volgende:
Als ik Buch zie dan zie ik een dik wijf in een wigwam of een freak in een glimmend sportbroekje.
Misschien hadden Matthijs & Diewke nu pas een gaatje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef tralalala het volgende:
Buch maakt reclame voor zijn programma terwijl het al bijna over is?
VI natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
gaan jullie dwdd university of VI kijken? ik kan niet beslissen
Het is een terugblik op de afgelopen maand!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef tralalala het volgende:
Buch maakt reclame voor zijn programma terwijl het al bijna over is?
x-factorquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
DU kijk ik wel terug.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
Flikken Maastrichtquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ga mee doordraaien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
Ik krijg weer associaties met een of andere ranzige kerel die zich met een zweep liet afrossen door een of ander wijf in leer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:55 schreef Pedroso het volgende:
Als ik Buch zie dan zie ik een dik wijf in een wigwam of een freak in een glimmend sportbroekje.
Zelfde probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
Met het mes op tafel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
Ron Brandsteder houdt van poepseks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg weer associaties met een of andere ranzige kerel die zich met een zweep liet afrossen door een of ander wijf in leer.
VI moet je later kijken zonder reclames!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
Als Paul zijn promotie praatje beeindigd heeft dan ben ook jij fan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
oh nee![]()
heb je dat misbaksel van een lied weer
Het viel toch wel mee.quote:
Die mag ook aan komen bellen.quote:
quote:
quote:
Eerste fragment waar ik echt om moet lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik echt niet grappig. Gewoon stom.
quote:
Yep, de laatste kijker ging iets anders kijken.quote:
Jammer, vond het wel wat toevoegen aan dit programma.quote:
Ik heb het nog redelijk lang volgehouden volgens mij maar opeens was het foetsie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, de laatste kijker ging iets anders kijken.
150.000quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel heeft dit liedje ookalweer gekost?
Zonder enig bericht verdwenen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog redelijk lang volgehouden volgens mij maar opeens was het foetsie.
Dat was dan ook nog wel een graadje erger.quote:
Onkosten he.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En de BN'ers hebben vrijwillig meegedaan?
Ze zullen de eventuele verkoopopbrengst wel delen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En de BN'ers hebben vrijwillig meegedaan?
Het gaat ook om het optreden en het produceren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
En toch begrijp ik niet hoe dit lied 150k heeft gekost.. Ewbank had nog een lied op de plank liggen en de tekst is verzonnen door publiek, de clip kost niet meer dan een paar duizend euro
De schoorsteen van Ewbank moet ook blijven roken he.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
En toch begrijp ik niet hoe dit lied 150k heeft gekost.. Ewbank had nog een lied op de plank liggen en de tekst is verzonnen door publiek, de clip kost niet meer dan een paar duizend euro
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
Hoe duur kost een lied in het algemeen dan ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
quote:
Reiskosten, koffiemunten, worstebroodjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
ze zijn niet gewend om eerlijk commentaar te lezen, voor social media waren ze gewoon omringt door ja-knikkers en de mensen die hun niet mogen negeerde hun gewoon.. nu worden ze geconfronteerd met de ongezouten ,mening van het nederlandse volkquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Social Media zijn vaak eerlijker en directer.
Vaak ook over the top, maar goed.
En het om die reden gewoon doordrukken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zijn niet gewend om eerlijk commentaar te lezen, voor social media waren ze gewoon omringt door ja-knikkers en de mensen die hun niet mogen negeerde hun gewoon.. nu worden ze geconfronteerd met de ongezouten ,mening van het nederlandse volk
Heeft hij nachten voor wakker gelegen, om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Paul negeert alle kritiek om weer wat standaard-zinnen uit te kramen
Dat dus..quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Als er ZOVEEL kritiek is dan moet je je toch achter de oren krabben en niet het nummer toch lekker laten zingen voor het koninklijk paar.
Je kan ook gewoon het Wilhelmus zingen, kennen mensen tenminste ook de tekst van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Als er ZOVEEL kritiek is dan moet je je toch achter de oren krabben en niet het nummer toch lekker laten zingen voor het koninklijk paar.
Couplet 1 en 6.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het Wilhelmus zingen, kennen mensen tenminste ook de tekst van.
Oh ja dat zeker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het Wilhelmus zingen, kennen mensen tenminste ook de tekst van.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat het Unieke Talent een hartaanval krijgt, maar dat zou ik niet zeggen.
Dan zing ik 6 wel, mogen julle 1 zingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |