Raar omkeerbaar hoofd heeft-ie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Marc-Marie wordt er ook niet knapper op.
Ik vind hem er we leuk uitzien nu. Schattigquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Marc-Marie wordt er ook niet knapper op.
Of dat ze in een wigwam op de Veluwe gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
Menno wil liever dat ze in een bad vol bruine bonen gaan.
Hij ziet er hetzelfde uit als hoe zijn broer er momenteel uitziet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Menno is een soort Jensen die een week in de stront gelegen heeft.
Correctie: toch niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nico is achter kaal, MM is van voren kaal.
Nightmare on Elm Street.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Zonder make-up blijft er helemaal niets van over.
Marijke Helwegen vindt zichzelf ook prachtig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Hoe komt ze erbij dat plastische chirurgie haar er beter uit laat zien
quote:
Dit.quote:
10 Jaar dichtgeweest en nu 10 jaar emmeren.quote:
Die van Van Oldenbarnevelt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zong de originele tekst wel mee in mijn hoofd
Die mogen ook lekker wegblijven.quote:
Dat is nog erger dan zeggen dat de Kik kut isquote:
Met een flinke bodemloze put subsidie hoop ik?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Ze was wel meteen 10 jaar verzekerd van werk.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan zeggen dat de Kik kut isga je schamen!
Mmm ja dat wel waarschijnlijk. Ze zal het niet zelf betaald hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met een flinke bodemloze put subsidie hoop ik?
Veel natuurlijke cashflow was er niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met een flinke bodemloze put subsidie hoop ik?
Dat weet ik als hetero zelfs.quote:
Dat overhemd zal meegewassen zijn met dat jasje vorige week.quote:
Sorry.quote:
Ik ben ze nu ff kwijt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Maar goed dat ze het leuk hebben aan tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |