Ik zelf wijk 2 sd af van de norm, loop hiervoor bij een endo.quote:Op maandag 29 april 2013 08:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tweede tabel. Kleine sample size, maar gemiddeld genomen komt de leeftijdsgroep 75-84 uit op 471. Ook de vierde tabel is nuttig; daar zie je dat mrt een grotere sample size de leeftijdsgroep 55-59 gemiddeld op 552 zit. Dat is dus met een 'gemiddelde' levensstijl. Gezien mijn levensstijl zou ik mogen verwachten dat ik ergens in de hogere regionen van de 30-jarige groep zou vallen: tegen de 800 aan!
Ik weet dat dit een beetje hypochondrisch over komt, maar de cijfers liegen niet. En ook mijn gevoel liegt niet; ik loop al maanden te zeiken dat ik het gevoel heb ik low T heb ('zachte' spieren, teveel spierverlies tijdens mijn cut op goed dieet, onvoldoende 'droge' gains op zowel kracht als massa vlak en een redelijk zwak libido) en dat wordt hierin volgens mij wel bevestigd.
Ik ga toch nog maar eens terug naar de dokter emt die tabellen.
ik doe die tricep kickbacks bij zon cable ding aangezien ik mijn form maar niet goed krijg.quote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik varieer, maar vaak.
Tricep kick back (aardig filmpje)
French scull crushers
Rope
Hammer curl
cable curl of curl met staight bar
Waarom werd in eerste instantie je Test geprikt?quote:Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zelf wijk 2 sd af van de norm, loop hiervoor bij een endo.
Heb ik zelf gedaan, vervolgens met uitslag naar de dok gegaan.quote:Op maandag 29 april 2013 17:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom werd in eerste instantie je Test geprikt?
2 sd naar onder of boven, geile beer?quote:Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zelf wijk 2 sd af van de norm, loop hiervoor bij een endo.
Was het maar bovenquote:Op maandag 29 april 2013 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 sd naar onder of boven, geile beer?
Jammerquote:
Wacht nog op verdere bloedresultaten (LH, FSH, oestradiol, prolactine), en van daaruit bekijken watiswat. Wilden me T aansmeren, maar ik weiger.quote:Op maandag 29 april 2013 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer
Ben wel benieuwd of het oorzaken heeft waar je zelf wat aan kunt doen. Wat is jouw / endo doc eerste idee?
Oh nee, ben nog steeds buffer dan de meesten, maar kan dus beter.quote:Op maandag 29 april 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, had altijd het idee dat je behoorlijk massief was, maar misschien bedoelde luchtkoker het sarcastisch
Okee, ben benieuwd of er een oorzaak te achterhalen valt, en beter, of het zonder medicatie te fixen valt. Ben wel benieuwd naar het vervolgquote:Op maandag 29 april 2013 18:00 schreef Diabox het volgende:
[..]
Oh nee, ben nog steeds buffer dan de meesten, maar kan dus beter.
Het is in ieder geval geen teelbalkanker. (Ook AFP werd geprikt)quote:Op maandag 29 april 2013 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, ben benieuwd of er een oorzaak te achterhalen valt, en beter, of het zonder medicatie te fixen valt. Ben wel benieuwd naar het vervolg
quote:Op maandag 29 april 2013 18:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen teelbalkanker. (Ook AFP werd geprikt)
Ik doe niet anders.quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Snakey het volgende:
Veel rukken en veel aan sex denken dusch.![]()
http://www.bstrong.net/node/4926
quote:BLIJF VAN DE MARIJUANA AF Nederwiedewiedewiet, maar ook goede Marok of vette Kasjmier hebben een rampzalige invloed op je testosteronproductie. Smals: 'De werkzame stoffen in marihuana, cannabinolen, lijken veel op het vrouwelijk hormoon. Als je veel marihuana gebruikt, loop je zodoende een flinke kans op borstvorming.
Dat kleine meisje helemaal trots na het deadliftenquote:
Roidsquote:Op maandag 29 april 2013 18:12 schreef Montelly het volgende:
Deze man, 18 jaar pasmotivatie voor straks.
Maaltijd naar binnen, even Game of Thrones kijken en dan gym, chest-day brah..
Bij mijn 7 day split wel hoor mattie.quote:Op maandag 29 april 2013 15:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
uiteraard zitten biceps en tricep niet op 1 dag bij een split
Ik zet mn reps en x gewicht altijd direct in mn phone zodat ik volgende keer minstens net zoveel tilquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef MrGuma het volgende:
Nemen jullie je mobiel mee als je gaat trainen? Als in, bij de gewichten zeg maar. Zie aardig wat mensen het doen maar vind het persoonlijk veel lekkerder om het in m'n tas te laten
Nee, mits je het handig vind om je reps en gewichten mee bij te houden snap ik niet wat je ermee moet in de sportschoolquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef MrGuma het volgende:
Nemen jullie je mobiel mee als je gaat trainen? Als in, bij de gewichten zeg maar. Zie aardig wat mensen het doen maar vind het persoonlijk veel lekkerder om het in m'n tas te laten
Wat is het laatste wat je hebt opgezocht?quote:Op maandag 29 april 2013 21:31 schreef seto het volgende:
Ik krijg soms hele random gedachten tijdens rusten tussen mijn sets en dan voel ik soms de nood om iets op Wikipedia op te zoeken ofzo.
(srs)
Idd zijn een paar handige apps voor.quote:Op maandag 29 april 2013 21:22 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik zet mn reps en x gewicht altijd direct in mn phone zodat ik volgende keer minstens net zoveel til
Of Australiė ooit Olympische medailles heeft gehaald met gewichtheffen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is het laatste wat je hebt opgezocht?
Verrassende naam: Calorieteller voor iOS.quote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Push. het volgende:
Iemand een betrouwbare caloriėntracker voor smartphone?
Myfitnesspalquote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Push. het volgende:
Iemand een betrouwbare caloriėntracker voor smartphone?
Bij ons zit een curlbrah die zit gewoon minstens een half uur met zijn wijf te bellen tijdens trainen, echt kansloos.quote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef MrGuma het volgende:
Lijkt me dat het dicht is, mijne wel.quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef CarbonC het volgende:
Weet iemand nog een gym die morgen open is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |