Roidsquote:Op maandag 29 april 2013 18:12 schreef Montelly het volgende:
Deze man, 18 jaar pasmotivatie voor straks.
Maaltijd naar binnen, even Game of Thrones kijken en dan gym, chest-day brah..
Bij mijn 7 day split wel hoor mattie.quote:Op maandag 29 april 2013 15:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
uiteraard zitten biceps en tricep niet op 1 dag bij een split
Ik zet mn reps en x gewicht altijd direct in mn phone zodat ik volgende keer minstens net zoveel tilquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef MrGuma het volgende:
Nemen jullie je mobiel mee als je gaat trainen? Als in, bij de gewichten zeg maar. Zie aardig wat mensen het doen maar vind het persoonlijk veel lekkerder om het in m'n tas te laten
Nee, mits je het handig vind om je reps en gewichten mee bij te houden snap ik niet wat je ermee moet in de sportschoolquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef MrGuma het volgende:
Nemen jullie je mobiel mee als je gaat trainen? Als in, bij de gewichten zeg maar. Zie aardig wat mensen het doen maar vind het persoonlijk veel lekkerder om het in m'n tas te laten
Wat is het laatste wat je hebt opgezocht?quote:Op maandag 29 april 2013 21:31 schreef seto het volgende:
Ik krijg soms hele random gedachten tijdens rusten tussen mijn sets en dan voel ik soms de nood om iets op Wikipedia op te zoeken ofzo.
(srs)
Idd zijn een paar handige apps voor.quote:Op maandag 29 april 2013 21:22 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik zet mn reps en x gewicht altijd direct in mn phone zodat ik volgende keer minstens net zoveel til
Of Australië ooit Olympische medailles heeft gehaald met gewichtheffen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is het laatste wat je hebt opgezocht?
Verrassende naam: Calorieteller voor iOS.quote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Push. het volgende:
Iemand een betrouwbare caloriëntracker voor smartphone?
Myfitnesspalquote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Push. het volgende:
Iemand een betrouwbare caloriëntracker voor smartphone?
Bij ons zit een curlbrah die zit gewoon minstens een half uur met zijn wijf te bellen tijdens trainen, echt kansloos.quote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef MrGuma het volgende:
Lijkt me dat het dicht is, mijne wel.quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef CarbonC het volgende:
Weet iemand nog een gym die morgen open is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |