abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 december 2013 @ 22:44:42 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134134607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat plan zit in een la en lijkt niet meer de grootse prioriteit te hebben. :s)
Bij RTL zijn ze ook wakker
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-op-losse-schroeven
:+
Kabinet pakt zijn verlies als de motie wordt aangenomen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 december 2013 @ 02:14:32 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134139658
Ja hoe kan het sowieso dat de PVV wegkomt met de rare fractiefinanciering
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 december 2013 @ 07:30:52 #203
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134140209
quote:
5s.gif Op woensdag 11 december 2013 02:14 schreef rubbereend het volgende:
Ja hoe kan het sowieso dat de PVV wegkomt met de rare fractiefinanciering
dus dat :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 11 december 2013 @ 08:42:35 #204
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_134140725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef borisz het volgende:

[..]

Bij RTL zijn ze ook wakker
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-op-losse-schroeven
:+
Kabinet pakt zijn verlies als de motie wordt aangenomen.
Het wordt wel lachen als er eerst een referendum wordt uitgeschreven. Het zou me verbazen als meer dan 10% voor stemt. Maar dan gaan we nogal offtopic.
  zaterdag 14 december 2013 @ 07:51:09 #205
136 V.
Like tears in rain...
pi_134254370
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 14 december 2013 @ 09:42:39 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134254939
8 dolken in je rug als kerstpakket
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134257808
Het is duidelijk, als er een stemming komt dan is ze het haasje, ook al kan ze formeel niet worden weggestuurd door het parlement. Het zal zeker een kwestie van tijd zijn voordat die stemming er komt?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 december 2013 @ 13:14:11 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134257835
Zou ze niet beter zelf opstappen, die begint een grote afgang te worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_134257947
Dat zit niet in een mens, ze zal uit haar lijden moeten worden verlost door anderen. Ik hoop dat dat snel gebeurt want het heeft geen enkele zin om dit te laten voortwoekeren, niet voor haar en niet voor andere partijen.

Er zijn trouwens 'maar' 11 partijen in het parlement. Wie zouden haar naar de pers toe nog wel steunen naast de VVD?
#NoDAPL
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:23:31 #210
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_134258015
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat zit niet in een mens, ze zal uit haar lijden moeten worden verlost door anderen. Ik hoop dat dat snel gebeurt want het heeft geen enkele zin om dit te laten voortwoekeren, niet voor haar en niet voor andere partijen.

Er zijn trouwens 'maar' 11 partijen in het parlement. Wie zouden haar naar de pers toe nog wel steunen naast de VVD?
SP en de PVV, dan zit je mooi op drie.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_134258310
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:23 schreef Euribob het volgende:

[..]

SP en de PVV, dan zit je mooi op drie.
Hoe kom je erbij dat juist deze 3 haar nog wel zouden steunen? Ik denk eerlijk gezegd juist dat de SP één van de partijen is die haar niet meer steunen. Ongeacht de vermeende bevoordeling van de SP door haar, dat door andere fracties wordt geinsinueerd.

De SP heeft zelf namelijk net zo goed last van haar slechte leiding tijdens debatten, en heeft zelf een - naar mijn mening - veel betere potentiële kamervoorzitter die verkiesbaar was (Jan de Wit).

Ik ga er eigenlijk vanuit dat de VVD, de PvdA en de PVV haar nog wel steunen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:40:16 #212
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_134258349
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat juist deze 3 haar nog wel zouden steunen? Ik denk eerlijk gezegd juist dat de SP één van de partijen is die haar niet meer steunen. Ongeacht de vermeende bevoordeling van de SP door haar, dat door andere fracties wordt geinsinueerd.

De SP heeft zelf namelijk net zo goed last van haar slechte leiding tijdens debatten, en heeft zelf een - naar mijn mening - veel betere potentiële kamervoorzitter die verkiesbaar was (Jan de Wit).

Ik ga er eigenlijk vanuit dat de VVD, de PvdA en de PVV haar nog wel steunen.
Het is toch niet meer dan logisch dat de partij die ze bevoordeelt als een van de "verdachten" wordt genoemd? Dat dat toevallig jouw SP is, tja.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:42:48 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134258413
quote:

De VVD heeft ook flinke kritiek op haar..

Maar de SP is kennelijk iig niet 1 van de 8 (of Roemer liegt):

quote:
SP-fractievoorzitter Emile Roemer laakt op Twitter de anonieme kritiek op Van Miltenburg: Een functioneringsgesprek voer je niet via de krant. En al helemaal niet anoniem.
En het CDA zou ook niet met De Volkskran gesproken hebben:

quote:
De woordvoerder van Buma laat weten dat deze niet met de Volkskrant over de Kamervoorzitter heeft gesproken.
bron van beide quotes: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenskamers___.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_134258428
quote:

Waarom zit dat niet in de mens? Als je merkt dat je het vertrouwen en gezag verloren hebt trek je toch je conclusies. Dat deed die andere VVD'er ook uit zichzelf van de week.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 13:45:22 ]
pi_134258470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:43 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Waarom zit dat niet in de mens? Als je merkt dat je het vertrouwen en gezag verloren hebt trek je toch je conclusies. Dat deed die andere VVD'er ook uit zichzelf van de week.
Maar dit is wel een hele pijnlijke, je geeft dan openlijk toe dat het te lastig is voor je. Die opgestapte man had een duidelijke fout gemaakt, dan is opstappen wat eenvoudiger.
pi_134258521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De VVD heeft ook flinke kritiek op haar..

Maar de SP is kennelijk iig niet 1 van de 8 (of Roemer liegt):

[..]

En het CDA zou ook niet met De Volkskran gesproken hebben:

[..]

bron van beide quotes: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenskamers___.html
Daar zegt Roemer niet dat hij geen kritiek heeft op Van Miltenburg. Alleen dat hij de anonieme kritiek via de pers 'niet chique' vindt. Dat is wat anders.

Al moet ik toegeven dat het er inderdaad naar uitziet dat de SP niet bij die 8 partijen hoort. Wat ik persoonlijk vreemd vind. Dan zit er waarschijnlijk toch een kern van waarheid in het verhaal dat de SP zou zijn 'bevoordeeld'. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_134258548
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar dit is wel een hele pijnlijke, je geeft dan openlijk toe dat het te lastig is voor je. Die opgestapte man had een duidelijke fout gemaakt, dan is opstappen wat eenvoudiger.
Ik betwijfel het. Als Van Miltenburg de eer aan zichzelf wil houden kan ze best zeggen dat ze, gezien alle consternatie en kritiek, niet meer met gezag haar werk kan doen en dat daardoor haar positie onhoudbaar is geworden. Als ik het stuk van Hoedeman moet geloven zijn we al op dat punt aanbeland. Nu nog koppig aanblijven ondergraaft haar gezag alleen nog maar meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 13:50:31 ]
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:49:54 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134258553
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar zegt Roemer niet dat hij geen kritiek heeft op Van Miltenburg. Alleen dat hij de anonieme kritiek via de pers 'niet chique' vindt. Dat is wat anders.

Al moet ik toegeven dat het er inderdaad naar uitziet dat de SP niet bij die 8 partijen hoort. Wat ik persoonlijk vreemd vind. Dan zit er waarschijnlijk toch een kern van waarheid in het verhaal dat de SP zou zijn 'bevoordeeld'. :P
Misschien hebben ze allemaal kritiek, en hebben er gewoon maar 8 met De Volkskrant gepraat ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_134261864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:43 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Precies hoe ik het zie.
#NoDAPL
pi_134261937
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:49 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. Als Van Miltenburg de eer aan zichzelf wil houden kan ze best zeggen dat ze, gezien alle consternatie en kritiek, niet meer met gezag haar werk kan doen en dat daardoor haar positie onhoudbaar is geworden. Als ik het stuk van Hoedeman moet geloven zijn we al op dat punt aanbeland. Nu nog koppig aanblijven ondergraaft haar gezag alleen nog maar meer.
Het is al duidelijk dat zij van geen opgeven wil weten. Anders zou ze een jaar geleden toch al zijn opgestapt? Ik begrijp dat ook wel maar als haar politieke vrienden zien dat het een kwestie van tijd is voordat ze gedwongen zal worden om op te stappen - voor zo ver dat gaat - dan kunnen ze haar beter maar uit haar lijden verlossen door het in ieder geval niet te rekken.
#NoDAPL
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:38:38 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_134262357
Acht van de twaalf fractievoorzitters zouden graag zien dat deze prutstante vertrekt.
En toch blijven zitten, hoe haalt ze het in haar hoofd? :N
Yankee go home!
pi_134262962
Acht van de elf toch? ;)
En de anderen zijn waarschijnlijk gewoon beleefd en correct of willen dat niet uitspreken omdat ze van de eigen partij is, wat m.i. een slechte reden is. Je beschermt haar er niet mee, je maakt de lijdensweg alleen maar langer.
#NoDAPL
  Redactie Frontpage zaterdag 14 december 2013 @ 17:10:45 #223
145738 superworm
is erbij
pi_134263242
Acht van de elf. Dan wil ik weten: welke drie NIET?

-Roemer heeft zich al negatief uitgelaten over het anonieme commentaar.
-VVD gaat naar ik mag aannemen het eigen nest niet bevuilen.

Wie is de derde? Blijven over: SGP en PvdA. PvdA wegens in de regering zitten, SGP wegens het graag volgen van de officiële procedures en wars zijn van roddel en achterklap.

Oftewel, wat weegt zwaarder? PvdA die een coalitiepartner niet openlijk wil bekritiseren, of de moraliteit van de SGP?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_134263452
Het antwoord is volgens mij al gegeven.
POL / Anouchka van Miltenburg
#NoDAPL
pi_134263529
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef superworm het volgende:
-VVD gaat naar ik mag aannemen het eigen nest niet bevuilen.
Bij de interne verkiezingen voor de voorzitterskandidaat kregen de fractieleden het nadrukkelijke advies om op Van Miltenburg te stemmen en toch wist Ton Elias 18 van de 41 stemmen te krijgen.
Ook binnen haar eigen partij ligt ze van begin af aan niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')