Je moet al lang voordat je überhaupt kandidaat bent doorhebben dat een voorzitter er zit voor de hele kamer, en niet voor de regering, ook niet een beetje, en niet voor een partij. Daarom was ze altijd al ongeschikt en zal ze dat ook blijven.quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
Maar goed, ze is nog in haar beginperiode.
ik denk dat wat een beheerste Buma zegt meer indruk maakt dan het geschreeuw en gewauwel van Wildersquote:Op maandag 29 april 2013 01:47 schreef arjan1212 het volgende:
Buma is nog beheerst ook. Vraag me af wat er gebeurt als Wilders haar aanvalt
volgens mij hebben veel mensen in het bedrijfsleven zwakke managers meegemaakt hoorquote:Op maandag 29 april 2013 15:23 schreef Kandijfijn het volgende:
In het bedrijfsleven eten ze zulke vrouwtjes trouwens als ontbijt
ergens verbaas ik me niet dat het een vvd-politica is bij wie de schijn van subjectiviteit/belangenverstrengeling boven zich heeft hangen. zelfde gold voor weekers, v. rey, en er waren er nog een of twee.quote:Op maandag 29 april 2013 13:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet al lang voordat je überhaupt kandidaat bent doorhebben dat een voorzitter er zit voor de hele kamer, en niet voor de regering, ook niet een beetje, en niet voor een partij. Daarom was ze altijd al ongeschikt en zal ze dat ook blijven.
Dat het een labiele intellectuele lichtgewicht is die begint te hakkelen bij de eerste de beste keer dat ze niet iets vanaf een papiertje kan voorlezen en begint te janken bij de eerste de beste beleefd geformuleerde kritiek maakt het allemaal nog erger en in het oog springender, dat is niet eens het eigenlijke probleem.
Luistert er nog iemand naar dat geneuzel dan?quote:Op maandag 29 april 2013 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat wat een beheerste Buma zegt meer indruk maakt dan het geschreeuw en gewauwel van Wilders
Mag hopen dat zij professioneel genoeg is om in te zien dat de kritiek niet op haar als persoon gericht was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef poepa het volgende:
Ik vraag me af of ze Buma in de kerk is tegengekomen.
Niet op haar persoon maar handelen, maar sommigen weten dat niet altijd goed te scheiden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:41 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mag hopen dat zij professioneel genoeg is om in te zien dat de kritiek niet op haar als persoon gericht was.
Als je het verwijt krijgt dat je prutswerk levert dan vat je dat natuurlijk persoonlijk op, zeker als je zelf ook wel ergens het gevoel hebt dat je het niet aankunt. Dat onderscheid persoonlijk of niet lijkt me niet zo relevant. Het gaat om belangrijker zaken dan het sparen van haar labiele en tere zieltje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:42 schreef poepa het volgende:
[..]
Niet op haar persoon maar handelen, maar sommigen weten dat niet altijd goed te scheiden.
Ik vond haar optreden dan ook niet zo sterk, laatst nog bij Jinek op de bankquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je het verwijt krijgt dat je prutswerk levert dan vat je dat natuurlijk persoonlijk op, zeker als je zelf ook wel ergens het gevoel hebt dat je het niet aankunt. Dat onderscheid persoonlijk of niet lijkt me niet zo relevant. Het gaat om belangrijker zaken dan het sparen van haar labiele en tere zieltje.
Liever een saaie politicus die goed werk levert dan een politicus die telkens in opspraak komt voor zijn uitspraken en daden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef poepa het volgende:
Ik vind Buma zo saai als een portie koude aardappelen.
Iedereen is oranje gekleurd vandaag
Duidelijk iemand wiens functie naar haar hoofd is gestegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Maar terugkomend op Anouchka:
Ze profileerde zich wel opvallend tijdens de inhuldiging door pontificaal vooraan te staan (net dat stapje meer) in het midden en in een rode! jurk bij de groepsfoto alvorens men de kerk inging.
Terwijl de andere vrouwen met matige kleuren aankwamen moest zijn weer zo nodig in het felrood om de aandacht te trekken
Meid! Trok ze rood aan? Dat méééééén je niet!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Iwanius het volgende:
Maar terugkomend op Anouchka:
Ze profileerde zich wel opvallend tijdens de inhuldiging door pontificaal vooraan te staan (net dat stapje meer) in het midden en in een rode! jurk bij de groepsfoto alvorens men de kerk inging.
Terwijl de andere vrouwen met matige kleuren aankwamen moest zijn weer zo nodig in het felrood om de aandacht te trekken
Watquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat de voorzitter er is voor het parlement, niet voor de regering en ook niet iets er tussenin. Zij leidt de vergadering ten bate van de parlementariers. Het is hun tent, zij zijn daar de baas, en de regering moet er op het matje komen.
De implicatie niet.quote:
Nee, het parlement regeert de regering. Dat zou Weltschzy wel willen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Het parlement is niet het hoogste orgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |