SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 26-04-2013 21:49:38 ]F means you're fucked![]()
Fimpje voor in de OP:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker warmlopen dusquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil zo nog een rondje, maar wat is het KOUD!
F means you're fucked![]()
Wat is - voor een beginner - een mooie streeftijd voor een hardloopwedstrijd van 5 km? 25-30 minuten?
Ik ben ruim een maand geleden begonnen, en heb 26 mei mijn eerste wedstrijd![]()
![]()
Dat verschilt per persoon. Ik zou zeggen: De finish is een mooi streven voor een eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is - voor een beginner - een mooie streeftijd voor een hardloopwedstrijd van 5 km? 25-30 minuten?
Ik ben ruim een maand geleden begonnen, en heb 26 mei mijn eerste wedstrijdF means you're fucked![]()
Gisteren lekker heanig 8KM gelopen.... Alleen potdomme een bak hooikoorts waardoor ik een x of 4 moest stoppen vanwege flinke niesbuien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finishen. En dan proberen op de volgende wedstrijden je PR te breken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik ben ruim een maand geleden begonnen, en heb 26 mei mijn eerste wedstrijd
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:59 schreef GuitarJJ het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren lekker heanig 8KM gelopen.... Alleen potdomme een bak hooikoorts waardoor ik een x of 4 moest stoppen vanwege flinke niesbuien.wat is een snotrocket?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik start dit weekend met een rondje rond de kerk
Werewolf![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Ik zou zeggen: De finish is een mooi streven voor een eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren lekker heanig 8KM gelopen.... Alleen potdomme een bak hooikoorts waardoor ik een x of 4 moest stoppen vanwege flinke niesbuien.Finishen is inderdaad al een mooie doelstelling op zich. Dan weet je dat alle inspanning van de laatste 10 weken niet voor niets is geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Finishen. En dan proberen op de volgende wedstrijden je PR te breken.![]()
![]()
Ik zal de laatste workouts voor de wedstrijd nog een paar keer precies 5 km lopen, dan heb je toch een richttijd![]()
![]()
Niks mis om een doel te hebben, afhankelijk van je huidige tempo kan je heel makkelijk uitrekenen wat je eindtijd is. hop.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Finishen is inderdaad al een mooie doelstelling op zich. Dan weet je dat alle inspanning van de laatste 10 weken niet voor niets is geweest!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Finishen. En dan proberen op de volgende wedstrijden je PR te breken.![]()
![]()
Ik zal de laatste workouts voor de wedstrijd nog een paar keer precies 5 km lopen, dan heb je toch een richttijd
[/quote]
Loop ze niet te snel. Snelheid bewaren voor de wedstrijd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou kijk aan.. Liep een tijd geleden mijn allereerste 10km in 57:18. Zondag 5 mei een 7,5km "wedstrijd" en wil die sub 45 min. lopen. Jouw pace calculator geeft een target tussen 40 en 45 min.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef slacker_nl het volgende:
Niks mis om een doel te hebben, afhankelijk van je huidige tempo kan je heel makkelijk uitrekenen wat je eindtijd is. hop.
Eigenlijk moet ik gewoon helemaal geen streeftijd hebben, het is m`n eerste evenement![]()
Als je 10 kilometer lang gemiddeld een stuk sneller kunt lopen dan 6 min/km, dan moet je dat op 7,5 kilometer ook makkelijk lukkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou kijk aan.. Liep een tijd geleden mijn allereerste 10km in 57:18. Zondag 5 mei een 7,5km "wedstrijd" en wil die sub 45 min. lopen. Jouw pace calculator geeft een target tussen 40 en 45 min.
Eigenlijk moet ik gewoon helemaal geen streeftijd hebben, het is m`n eerste evenement
Ik liep gister mijn niezende trainingsrondje een 8km in ik geloof iets van 47min. Thuis even kijken want ik kon het huis niet in dus heb de hele avond bij m'n kameraad gezeten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
meldtIk ben ook maar es begonnen met 'hard'lopen. Conditie is echt waardeloos dus ik vind het allemaal best pittig nog: 1 min joggen, 2 min rustig lopen, 1 min joggen etc. Ben afgelopen maandag begonnen dus die ene minuut voelt echt lang
![]()
Doel is niet een marathon maar gewoon conditie opbouwen.
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Ik heb 26 mei ook mijn eerste wedstrijd en mijn streven is uitlopen zonder te hoeven wandelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoop overigens dat dat gaat lukken, vorige week geëindigd met de antibiotica tegen keelontsteking en het gaat nu steeds slechter, heb amper geslapen van hoesten en benauwdheid. Straks weer naar de huisarts. Ben zelfs niet naar college, ik heb nog nooit een college gemist op hbo/uni
![]()
![]()
Het volhouden van de snelheid over de afstand zal niet het probleem zijn denk ik. Ik liep m`n eerste keer 12km ook onder de 6:00 min/km gemiddeld..quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je 10 kilometer lang gemiddeld een stuk sneller kunt lopen dan 6 min/km, dan moet je dat op 7,5 kilometer ook makkelijk lukken
Maar ik ben altijd een beetje "bang" voor de start, dat het te druk is en te lang duurt voordat je snelheid kan maken en je dit niet meer in kunt halen tijdens het lopen.. Of dat het warm is, of ik te zenuwachtig ben, of wat dan ook..
Ja, ik vind het best spannend. Zo`n eerste evenement lopen. Maar het is de gezonde spanning![]()
![]()
wat is een snotrocket?quote:
ik start dit weekend met een rondje rond de kerk
[/quote]
http://www.runnersworld.c(...)-perfect-snot-rocketZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Snotrockets, heerlijk wanneer goed uitgevoerd! Alleen even opletten of er niet net een fietser voorbij komt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is best herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het volhouden van de snelheid over de afstand zal niet het probleem zijn denk ik. Ik liep m`n eerste keer 12km ook onder de 6:00 min/km gemiddeld..
Maar ik ben altijd een beetje "bang" voor de start, dat het te druk is en te lang duurt voordat je snelheid kan maken en je dit niet meer in kunt halen tijdens het lopen.. Of dat het warm is, of ik te zenuwachtig ben, of wat dan ook..
Ja, ik vind het best spannend. Zo`n eerste evenement lopen. Maar het is de gezonde spanning
En ik wil je er ook niets over wijsmaken, want eigenlijk moet je het zelf lekker ervaren. Ik wil alleen 1 tip meegeven:
Mocht het erg druk zijn bij het eerste stuk, laat je niet gek maken en verleiden om allemaal toeren uit te halen om mensen via bosjes en zo in te halen. Blijf kalm en bewaar je energie. Die energie eb je op het einde hard nodig, want daar kun je meer verliezen dan winnen.F means you're fucked![]()
Ik loop maandag een rondje dóór de kerkquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat is een snotrocket?
ik start dit weekend met een rondje rond de kerk![]()
(tijdens de Koninginnenachrun in Amersfoort)![]()
Zo ben ik ook nog steeds bezig. Lekker rustig aan opbouwen. Eventueel lessen nog een keertje doen. Het komt echt wel. Inmiddels heb ik begin van de week 2x8 minuten gelopen. Terwijl ik in februari ook moeite had met die ene minuut.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef Apotheose het volgende:
meldtIk ben ook maar es begonnen met 'hard'lopen. Conditie is echt waardeloos dus ik vind het allemaal best pittig nog: 1 min joggen, 2 min rustig lopen, 1 min joggen etc. Ben afgelopen maandag begonnen dus die ene minuut voelt echt lang
![]()
Niet te snel willen en dan kom je er uiteindelijk ook!![]()
Oeh, dat klinkt niet fijn. Hopelijk komt alles nog op tijd goed!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hoop overigens dat dat gaat lukken, vorige week geëindigd met de antibiotica tegen keelontsteking en het gaat nu steeds slechter, heb amper geslapen van hoesten en benauwdheid. Straks weer naar de huisarts. Ben zelfs niet naar college, ik heb nog nooit een college gemist op hbo/uni
![]()
Sterkte!![]()
Jaaa daar begint het mee, die conditiequote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef Apotheose het volgende:
![]()
Straks ben je hooked en kun je je inschrijven bij Runners Anonymous.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt het allermoeilijkste onderdeel van hardlopen al met glans doorstaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef Apotheose het volgende:
![]()
Wij hadden me gister trouwens wat tijdens het hardlopen. Nog maar net onderweg en we hoorden een vrouw schreeuwen e naar haar hond en zagen haar meegesleurd worden. Sprintje ernaartoe natuurlijk. Ik mevrouw op mijn manier onderzocht en tja de enkel deed zoveel pijn als ik er heeeel zachtje aanzat.
Mevrouw ook in paniek. Maar m'n hardloopmaat had de hond vast.
Om een lang verhaal kort te maken.. Ambulance gebeld en is gekomen en heeft haar meegenomen.
Daarna alsnog ons lesje gedaan. We lipen uiteindelijk in het donker. Maar het was heerlijk weer om te lopen. Lekker zweten.![]()
anders hangt die helemaal onder het snotquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Snotrockets, heerlijk wanneer goed uitgevoerd! Alleen even opletten of er niet net een fietser voorbij komt.
dit wordt m'n eerste rondje
Werewolf![]()
Het starten bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hebt het allermoeilijkste onderdeel van hardlopen al met glans doorstaan
Weet je waar ik van stond te kijken, en dat klinkt waarschijnlijk echt stom.. maar ik wist niet dat er een drempel was naar prestatie leveren zonder echt buiten adem te komen.
De eerste weken liep ik en kwam ik totaal buiten adem naar de 2 minuten, ik kon het maar niet voltooien om 2 minuten achtereen te rennen. Toen dat eenmaal lukte, werden het er 3, en 5 en toen kwam ik er dus pas achter dat je kan rennen op een tempo wat je langer kan volhouden!!
Dit is vast DE runnersn00b bevinding van het jaar.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Misschien al eerder gepost maar wilde hem jullie niet onthouden: http://jolandalinschooten.blogspot.nl/ Trailrunning van Land´s End naar John ´O Groats met bivak op de rug.![]()
![]()
haha wie weetquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jaaa daar begint het mee, die conditieStraks ben je hooked en kun je je inschrijven bij Runners Anonymous.
Ondanks dat het zwaar is vind ik het wel leuk.
Goed gedaan! Mensen in nood moet je helpen. Schijt aan je rondje dan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:50 schreef Beau87 het volgende:
Wij hadden me gister trouwens wat tijdens het hardlopen. Nog maar net onderweg en we hoorden een vrouw schreeuwen e naar haar hond en zagen haar meegesleurd worden. Sprintje ernaartoe natuurlijk. Ik mevrouw op mijn manier onderzocht en tja de enkel deed zoveel pijn als ik er heeeel zachtje aanzat.
Mevrouw ook in paniek. Maar m'n hardloopmaat had de hond vast.
Om een lang verhaal kort te maken.. Ambulance gebeld en is gekomen en heeft haar meegenomen.
Daarna alsnog ons lesje gedaan. We lipen uiteindelijk in het donker. Maar het was heerlijk weer om te lopen. Lekker zweten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vimd het niet stom klinken hoor! Begrijp het wel. Dat heb/had ik dus ook. Mijn adem is altijd het probleem. Terwijl mijn benen echt nog wel willen. Terwijl et bij mijn zusje amdersom is. Haar benen verzuren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het starten bedoel je?
Weet je waar ik van stond te kijken, en dat klinkt waarschijnlijk echt stom.. maar ik wist niet dat er een drempel was naar prestatie leveren zonder echt buiten adem te komen.
De eerste weken liep ik en kwam ik totaal buiten adem naar de 2 minuten, ik kon het maar niet voltooien om 2 minuten achtereen te rennen. Toen dat eenmaal lukte, werden het er 3, en 5 en toen kwam ik er dus pas achter dat je kan rennen op een tempo wat je langer kan volhouden!!
Dit is vast DE runnersn00b bevinding van het jaar.
Maar ook ik ben erachter dat ik nu langer kan rennen zonder buiten adem te raken. Eindelijk snap ik ook die 'praattest' In het begin kon ik geen woord uitbrengen. Haha![]()
Ja daar twijfel ik geen moment over. Vond het vooral knap dat we erna nog gewoon ons rondje hebben gedaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed gedaan! Mensen in nood moet je helpen. Schijt aan je rondje dan.
Volgende week keertje bij de mevrouw langs.![]()
Holy fuckquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien al eerder gepost maar wilde hem jullie niet onthouden: http://jolandalinschooten.blogspot.nl/ Trailrunning van Land´s End naar John ´O Groats met bivak op de rug.![]()
Merken jullie trouwens ook at jullie meer zweten als het warmer is?
Of zou het komen omdat ik langere stukken ren?![]()
quote:gaaf he! Erg leuk ook, het gebied waar ze nu doorheen is is me niet onbekend. Leuk om over bekende plekjes te lezen.
Ik zou die zelfde route best graag willen afleggen, maar dan wandelend.. Lijkt me geniaal!![]()
Ik had witte brokken zout op mijn voorhoofd gister. Letterlijk. Van opgedroogd zweetquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:05 schreef Beau87 het volgende:
Of zou het komen omdat ik langere stukken ren?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tof!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Gemiddeld zo'n 50 km per dag, als het haar lukt om die 2000 km in 6 weken af te leggen. Daar moet een behoorlijke training aan vooraf gegaan zijn![]()
![]()
Ze doet dit al jaren geloof ik. Heeft er ook boeken over geschreven. Ze is gister 47 jaar gewordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Tof!![]()
Gemiddeld zo'n 50 km per dag, als het haar lukt om die 2000 km in 6 weken af te leggen. Daar moet een behoorlijke training aan vooraf gegaan zijn![]()
![]()
![]()
Eerst al iemand die vroeg wat je aan moet trekken bij warm weer, en nu iemand die erachter komt dat je gaat zweten... Zijn jullie allemaal eskimo's ofzo? Je bent toch wel eens vaker buiten geweest als het warm is?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:05 schreef Beau87 het volgende:
Of zou het komen omdat ik langere stukken ren?![]()
![]()
Het zijn Fok!-ers. Die komen niet buiten. Het lijkt soms echt zo...quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Behhhh regen!!! Gisteren liep ik nog in t-shirt en had ik het bloedheet tijdens mijn wandeling. Wat moet ik nou straks weer aan als ik ga hardlopen....
Op zich vind ik het wel fijner lopen als het iets minder warm is. Waarschijnlijk omdat ik in januari begonnen ben en het gewend ben om in de kou te lopen. Regen of geen regen, vanmiddag ga ik weer een rondje maken:-) En hopelijk gaat het nu eens een keer lekker!! Ga weer voor de 5 keer 8This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Even een vraag over lange duurlopen. Ik denk van wel hoor gezien de naam maar die loop je toch op tijd? Zoals ik volgens mij gister las. Elke week b.v 5 minuten langer?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha, gelukkig ga je meer zweten als het warm is, anders raak je oververhit. En dat is echt geen pretje.
In de regen lopen is trouwens ook wel lekker, als het niet te koud is. Het mag zondagochtend ook nog wel een beetje miezeren ofzo. Niet dat je keihard door de plassen/modder moet rammen ofzo, want ik wil wel een PR.
Mijn vriendin berichtte me net dat mijn horloge al weer binnen is, enorm snelle service van Garmin dus, respect!Hoef ik zondag niet 'blind' te lopen, dat vind ik wel fijn.
![]()
de laatste keer toen ik een bui op mijn hoofd kreeg aan het eind van mijn loopje was ik blij haha. Ik had het bloedheet ondanks de toen nog best lage temperaturen en de afkoeling was me zeer welkom. Ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die het fijn vinden als het regent, nou ik zal het zien straksquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Beau87 het volgende:
Jaa jammer he van die regen Lula,aar juiste instelling. Gewoon gaan!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Kan. Maakt niet echt uit, maar als je elke week 5 minuten langer doet over dezelfde afstand schiet het ook niet op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Even een vraag over lange duurlopen. Ik denk van wel hoor gezien de naam maar die loop je toch op tijd? Zoals ik volgens mij gister las. Elke week b.v 5 minuten langer?![]()
Kan op alles. Tijd, afstand, hartslag, whatever suits your boatquote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maakt niet uit, ik denk dat de meeste hem op km lopen trouwens. Maar net wat je zelf fijn vind. Met opbouwen is het qua km ook makkelijker denk ik, elke keer 10% erbij rekent makkelijker dan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Even een vraag over lange duurlopen. Ik denk van wel hoor gezien de naam maar die loop je toch op tijd? Zoals ik volgens mij gister las. Elke week b.v 5 minuten langer?![]()
![]()
Fijn dat je horloge alweer binnen is. Zeke snelle service.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha, gelukkig ga je meer zweten als het warm is, anders raak je oververhit. En dat is echt geen pretje.
In de regen lopen is trouwens ook wel lekker, als het niet te koud is. Het mag zondagochtend ook nog wel een beetje miezeren ofzo. Niet dat je keihard door de plassen/modder moet rammen ofzo, want ik wil wel een PR.
Mijn vriendin berichtte me net dat mijn horloge al weer binnen is, enorm snelle service van Garmin dus, respect!Hoef ik zondag niet 'blind' te lopen, dat vind ik wel fijn.
En imderdaad, zweten is alleen maar goed. Maar ikwas het dus nog zo gewend.
Een kop als een biet en knallende hoofdpijn wel na inspanning.
Dus ik ben bijna blij met het zweet.![]()
![]()
taperen voor zondagquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:
De motivatie kan ik vandaag nog niet echt vinden. Bagger weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef Saysem het volgende:
[..]
Kan. Maakt niet echt uit, maar als je elke week 5 minuten langer doet over dezelfde afstand schiet het ook niet op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kan op alles. Tijd, afstand, hartslag, whatever suits your boatOk dan doe ik het op afstand. Was ik ook al een beetje aan het doen. 10, 10,5, 11 enz. Dus dan elke zondag een halve KM er bij op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik denk dat de meeste hem op km lopen trouwens. Maar net wat je zelf fijn vind. Met opbouwen is het qua km ook makkelijker denk ik, elke keer 10% erbij rekent makkelijker dan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Koninklijke lopersbond?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef YUR het volgende:
Zullen we anders dit topic laten verplaatsen naar KLB?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Trek het je niet aan, het is Fok!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:27 schreef Beau87 het volgende:
Maar ik ben geem eskimo en ook niet wereldvreemd hoor.
Zo jammer die reacties hier soms.. Maargoed.Je gaf ook wel een mooi voorzetje
Op hardloopgebied hier niks nieuws te melden. RustMaandag fysio, hopelijk heeft hij/zij een toverstafje
![]()
![]()
Is het een mannelijke fysio?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, het is Fok!Je gaf ook wel een mooi voorzetje
Op hardloopgebied hier niks nieuws te melden. RustMaandag fysio, hopelijk heeft hij/zij een toverstafje
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:01 schreef Quoi het volgende:
[..]Daar heb ik geen fysio voor nodig
![]()
een mannelijkeHopelijk kan hij je wel helpen ja.
krijg elke dag een update van haar toch via FBquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien al eerder gepost maar wilde hem jullie niet onthouden: http://jolandalinschooten.blogspot.nl/ Trailrunning van Land´s End naar John ´O Groats met bivak op de rug.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Elke dag 40-50-60 km lopen, dan je tentje opzetten, potje koken en dán dus nog even je blog bijwerken![]()
![]()
![]()
maar verder hoe je je nergens zorgen om te maken....5-6 uur lopen per dag en verder kan je rusten en je volledig voor bereiden op het lopen zelf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef Quoi het volgende:
Elke dag 40-50-60 km lopen, dan je tentje opzetten, potje koken en dán dus nog even je blog bijwerken![]()
Tuurlijk, nog steeds een enorme opgave maar wel iets waar ze zich volledig op kan focussen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar verder hoe je je nergens zorgen om te maken....5-6 uur lopen per dag en verder kan je rusten en je volledig voor bereiden op het lopen zelf.
Tuurlijk, nog steeds een enorme opgave maar wel iets waar ze zich volledig op kan focussenErg overzichtelijk idd.
![]()
Welkom nieuwe loper![]()
Je zult snel verslaafd zijn aan lopen, dat gun ik je![]()
Ik ben net als inze kluizenaar ook wat gewicht kwijt, maar slechts 1 kilogram... En dat in een paar maandenMaar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik oas sinds een week de volledige regel "meer bewegen, minder vreten" toe pas. Het meer bewegen zat er al wel in, nu dus ook het minder eten. Volhouden is nu het belangrijkste
![]()
![]()
Je bent ook wel even met je eten bezig denk ik. Want ik kan me niet voorstellen dat ze alleen een blik bruine bonen opwarmt iedere avond. Met die afstanden is goede voeding wel belangrijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar verder hoe je je nergens zorgen om te maken....5-6 uur lopen per dag en verder kan je rusten en je volledig voor bereiden op het lopen zelf.
Tuurlijk, nog steeds een enorme opgave maar wel iets waar ze zich volledig op kan focussen![]()
jajajaja ik heb al gelopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef YUR het volgende:
Zullen we anders dit topic laten verplaatsen naar KLB?![]()
Ik heb wel het idee dat mijn brooks zoals Ome brooks ze bedoeld heeft, dus zonder mysoles inlegzooltjes, lekkerder lopen. Of het ook beter voor me is wachten we nog even af, maar mijn benen voelen nu wel minder vermoeid en het liep 'natuurlijker'
Klinkt dit heel wijverig?![]()
Nee, meer een beetje gayquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wel het idee dat mijn brooks zoals Ome brooks ze bedoeld heeft, dus zonder mysoles inlegzooltjes, lekkerder lopen. Of het ook beter voor me is wachten we nog even af, maar mijn benen voelen nu wel minder vermoeid en het liep 'natuurlijker'
Klinkt dit heel wijverig?
maar het gaat erom dat je lekker loopt, op welke dingen nou ook! Denk ik!![]()
Moet zo iemand nooit werken dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Tuurlijk, nog steeds een enorme opgave maar wel iets waar ze zich volledig op kan focussenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heb me ook aangemeld, vind het erg tof om te volgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
krijg elke dag een update van haar toch via FB![]()
![]()
Ik geloof dat ik die regen wel fijn vind:-)
Ik heb een uur gelopen!!!! De bedoeling was vijf keer acht minuten, maar die laatste acht gingen zo lekker dat ik het uur volgemaakt heb. Mijn mobiel ging raar doen, geluid ging steeds uit, navigatie spontaan aan daarom ben ik gestopt omdat ik bang was dat mijn endomondo mijn 'prestatie' niet zou opslaanIk had echt het gevoel dat ik nog wel even door kon lopen, terwijl ik het eerste half uur wederom afzien vond.
http://www.endomondo.com/workouts/181644914/5638894This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Probeer ik ook maar niet te doen. En ook geen voorzetjes meer te geven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, het is Fok!Je gaf ook wel een mooi voorzetje
Tja ik ben nog maar net op Fok en net aan het hardlopen. Een echte beginneling.
En hoop hier dingen te leren.
Ik hoop met je mee op dat toverstafje. Wie weet..![]()
![]()
Lekker hoor Lula!! Goed gedaan!!
Ik hoor wel meer mensen hier over de peptalks op endomondo, maakt me nieuwsgierig. Maar ik gebruik Runkeeper. Misschien toch ook eens naar Endomondo kijken.![]()
Endomondoquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:51 schreef Beau87 het volgende:
Lekker hoor Lula!! Goed gedaan!!
Ik hoor wel meer mensen hier over de peptalks op endomondo, maakt me nieuwsgierig. Maar ik gebruik Runkeeper. Misschien toch ook eens naar Endomondo kijken.![]()
![]()
![]()
Netjes hoor! Ik krijg ook wel eens peptalks, moet alleen zelf nog uitvinden hoe je live iemand ziet lopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:45 schreef Lula het volgende:
Ik geloof dat ik die regen wel fijn vind:-)
Ik heb een uur gelopen!!!! De bedoeling was vijf keer acht minuten, maar die laatste acht gingen zo lekker dat ik het uur volgemaakt heb. Mijn mobiel ging raar doen, geluid ging steeds uit, navigatie spontaan aan daarom ben ik gestopt omdat ik bang was dat mijn endomondo mijn 'prestatie' niet zou opslaanIk had echt het gevoel dat ik nog wel even door kon lopen, terwijl ik het eerste half uur wederom afzien vond.
http://www.endomondo.com/workouts/181644914/5638894![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Klinkt dit heel wijverig?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slechts een hoeft niet slecht te zijn! Zelf heb ik geen overgewicht en door het lopen ben ik nauwelijks afgevallen maar mijn broeken zitten wel ruimer! Dus het zou me niks verbazen als je eigenlijk al veel beter bezig bent dan je doet voorkomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:47 schreef Nirak het volgende:
Welkom nieuwe loper![]()
Je zult snel verslaafd zijn aan lopen, dat gun ik je![]()
Ik ben net als inze kluizenaar ook wat gewicht kwijt, maar slechts 1 kilogram... En dat in een paar maandenMaar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik oas sinds een week de volledige regel "meer bewegen, minder vreten" toe pas. Het meer bewegen zat er al wel in, nu dus ook het minder eten. Volhouden is nu het belangrijkste
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Slechts een hoeft niet slecht te zijn! Zelf heb ik geen overgewicht en door het lopen ben ik nauwelijks afgevallen maar mijn broeken zitten wel ruimer! Dus het zou me niks verbazen als je eigenlijk al veel beter bezig bent dan je doet voorkomenMet lopen ben ik goed bezig, maar m'n broeken zitten nog hetzelfde, dus daar valt nog winst te behalen hoor
![]()
![]()
[KLB-modus]Overigens weer nieuwe antibiotica opgehaald net, hoop dat het snel helpt. Komende dagen nog maar rust, dinsdag toch geen loopgroep dus dan wil ik zelf een klein rondje doen. [/KLB-modus]![]()
Ik heb de widget van Endomondo om mijn mobiel gezet, dan zie je precies wanneer iemand op dat moment aan het lopen is of al gelopen heeftquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Netjes hoor! Ik krijg ook wel eens peptalks, moet alleen zelf nog uitvinden hoe je live iemand ziet lopen.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik doe het op afstand. Je zet een ronde uit die wat langer is. Bij mij worden de rondes dan meestal ook een aantal km langer. Simpelweg omdat je weinig keus hebt, een afslag extra is meteen een paar km erbij. Maar goeddan heb ik het over 20 + km.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Even een vraag over lange duurlopen. Ik denk van wel hoor gezien de naam maar die loop je toch op tijd? Zoals ik volgens mij gister las. Elke week b.v 5 minuten langer?
Toen ik nog wat minder liep dan bleef ik wat dichterbij huis en deed ik ongeveer hetzelfde maar nam de stappen wat minder groot en had daar wat meer uitwijkmogelijkheden .Veel passen en meten met afstandmeten.nl.![]()
Ik weet precies een rondje van 10 en met een paar afslagen kan ik inderdaad vrij makkelijk een KM ofzo erbij pakken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik doe het op afstand. Je zet een ronde uit die wat langer is. Bij mij worden de rondes dan meestal ook een aantal km langer. Simpelweg omdat je weinig keus hebt, een afslag extra is meteen een paar km erbij. Maar goeddan heb ik het over 20 + km.
Toen ik nog wat minder liep dan bleef ik wat dichterbij huis en deed ik ongeveer hetzelfde maar nam de stappen wat minder groot en had daar wat meer uitwijkmogelijkheden .Veel passen en meten met afstandmeten.nl.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier in het zuiden des lands is het weer nog best lekker! Tot nu toe dan, het begint nu behoorlijk grijs te worden.
Vanmorgen een lekker rondje gedaan. Tshirt, lichte motregen, maar toch nog 16 graden. Ging lekker, alleen in het bos.
Alleen een of andere onverlaat (ik vermoed Staatsbosbeheer), heeft de paden omgeploegd. Nu is de grond heel los, loopt "lekker" zwaar.![]()
Toch maar even een post hier, ik ben nu een aantal weken bezig met hardlopen. Het gaat prima alleen de laatste 1,5 week krijg ik steeds na ongeveer 2 / 3 kilometer hardlopen een stekende pijn aan de buitenkant van mijn knie. Soms is het een klein beetje, en soms moet ik gewoon stoppen met lopen omdat ik niet meer kan. Dit lijkt me niet helemaal oke.
Heb op google wel gezocht op dit onderwerp alleen heel veel heb ik daar niet aan. Hoor het liefste gewoon vanuit ervaring of meer renners hier last van hebben gehad, vooral in het begin.
Vorige jaar heb ik ook al een tijdje hardgelopen, toen had ik er geen last van. Behalve dat ik te weinig motivatie had om door te gaan.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stienn op 26-04-2013 13:55:11 ]![]()
Ik ben zelfs meerdere malen begonnen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij was laatst toch weer begonnen met een klein stukje rennen? Of was dat niet goed gegaan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben zelfs meerdere malen begonnen.
Loop je op dezelfde schoenen als toen? Wellicht is de demping eruit? Of loop je gewoon anders.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:49 schreef Stienn het volgende:
Toch maar even een post hier, ik ben nu een aantal weken bezig met hardlopen. Het gaat prima alleen de laatste 1,5 week krijg ik steeds na ongeveer 2 / 3 kilometer hardlopen een stekende pijn aan de buitenkant van mijn knie. Soms is het een klein beetje, en soms moet ik gewoon stoppen met lopen omdat ik niet meer kan. Dit lijkt me niet helemaal oke.
Heb op google wel gezocht op dit onderwerp alleen heel veel heb ik daar niet aan. Hoor het liefste gewoon vanuit ervaring of meer renners hier last van hebben gehad, vooral in het begin.
Vorige jaar heb ik ook al een tijdje hardgelopen, toen had ik er geen last van. Behalve dat ik te weinig motivatie had om door te gaan.
Wat ik weet is een lopersknie.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heeft iemand ook al langer ervaring met de nike+ gps tomtom sportwatch? Ik loop namelijk altijd met nike+ op mijn telefoon alleen lijkt me een horloge wat makkelijker. Andere suggesties zijn welkom![]()
![]()
Iedere megaprestatie begint bij de eerste stap, dus 1 kilo isquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:47 schreef Nirak het volgende:
Ik bemerk wel dat ik nu ik verder loop, en dus meer verbrand het afvallen makkelijker gaat. Vergt niet eens een heel streng dieet, gezonder eten pas je vanzelf wel toe omdat je ziet dat het helpt. (en omdat die pizza er toch weer extra afgelopen moet worden). Maar ik zondig ook, vooral in de weekenden kan het nog wel eens misgaan dus netto resultaat is dat het langzaam er af gaat, maar het gaat er af!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben zelfs meerdere malen begonnen.Maar ga je ook vooruit dan?
Ja, ik weet het, als je loopt ga je vooruit....![]()
Loop op dezelfde schoenen, lijkt me raar als de demping er ineens uit is. Schoenen zijn nog geen 50 keer gebruikt voor het hardlopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Loop je op dezelfde schoenen als toen? Wellicht is de demping eruit? Of loop je gewoon anders.
Wat ik weet is een lopersknie.![]()
Het materiaal veroudert en droogt uitquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef Stienn het volgende:
[..]
Loop op dezelfde schoenen, lijkt me raar als de demping er ineens uit is. Schoenen zijn nog geen 50 keer gebruikt voor het hardlopen.F means you're fucked![]()
Hoe snel gaat dat ongeveer? Ik heb mijn schoenen in 2010 gekocht geloof ik, toen maar een paar keer op gelopen. Toen ik op stage in het buitenland ging m`n schoenen niet meegenomen en pas 2 maanden geleden zijn ze weer uit de kast gekomen. Heb er overigens helemaal geen last van, dus dat lijkt me wel prima..quote:
Ik heb net die drinkgordel bij de Kijkshop gehaald voor ¤10. Oogt en voelt degelijk, zit voorop een klein vakje met rits waar je sleutels/repen in kan doen, en aan beide kanten 2 flesjes die er niet zomaar uit lijken te kunnen vallen. Als het zondag een beetje warm is neem ik `m mee om het uit te proberen![]()
Weet ik niet, conditioneel is het allemaal niet zo spannend. Tis vooral m'n voet de kans geven om weer te wennen en heb begrepen dat het ongeveer een jaar duurt voordat het weefsel weer "zoals vanouds" is. Ik doe elke week m'n lesjes, ga netjes naar de fysio. Na de BtB mag je het opnieuw vragen, dan kan ik je zinnigere dingen vertellen. Voor nu, geen nieuws is goed nieuws.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Maar ga je ook vooruit dan?
Ja, ik weet het, als je loopt ga je vooruit....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hier geven ze ongeveer 2 jaar aan of 1500km voor normale hardloopschoenen. Voor minimale schoenen iets minder doordat de zool wat dunner is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoe snel gaat dat ongeveer? Ik heb mijn schoenen in 2010 gekocht geloof ik, toen maar een paar keer op gelopen. Toen ik op stage in het buitenland ging m`n schoenen niet meegenomen en pas 2 maanden geleden zijn ze weer uit de kast gekomen. Heb er overigens helemaal geen last van, dus dat lijkt me wel prima..
Ik heb net die drinkgordel bij de Kijkshop gehaald voor ¤10. Oogt en voelt degelijk, zit voorop een klein vakje met rits waar je sleutels/repen in kan doen, en aan beide kanten 2 flesjes die er niet zomaar uit lijken te kunnen vallen. Als het zondag een beetje warm is neem ik `m mee om het uit te proberen
Maar of je er last van krijgt verschilt natuurlijk ook per persoon. De een is veel blessuregevoeliger dan de ander. Ligt denk ik ook wel wat aan je loopstijl. Misschien als je nu nieuwe schoenen koopt dat ze veel fijner lopen, maar dat weet je nu niet..![]()
![]()
Mijn Brooks houden het nog geen 600km volquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier geven ze ongeveer 2 jaar aan of 1500km voor normale hardloopschoenen. Voor minimale schoenen iets minder doordat de zool wat dunner is.
Je gewicht speeslt volgens mij ook een rol? Bij wat zwaardere lopers zal de demping eerder 'op' zijn dan bij lichtere lopers.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier geven ze ongeveer 2 jaar aan of 1500km voor normale hardloopschoenen. Voor minimale schoenen iets minder doordat de zool wat dunner is.
Maar of je er last van krijgt verschilt natuurlijk ook per persoon. De een is veel blessuregevoeliger dan de ander. Ligt denk ik ook wel wat aan je loopstijl. Misschien als je nu nieuwe schoenen koopt dat ze veel fijner lopen, maar dat weet je nu niet..
Mijn vorige Saucony's waren na zo'n 1000km aan vervanging toe (ongeveer 13 maanden)![]()
Mijn kinvara's zitten nu op 450 ofzo, ik vraag me af hoelang ze nog mee kunnenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn Brooks houden het nog geen 600km vol. Gaat nu nog wel goed in ieder geval.
En jij hebt alweer mooie nieuwe schoentjes! Kan dus nog wel ff, wissel je ze nu af?![]()
Ik wissel altijd afquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn kinvara's zitten nu op 450 ofzo, ik vraag me af hoelang ze nog mee kunnen. Gaat nu nog wel goed in ieder geval.
En jij hebt alweer mooie nieuwe schoentjes! Kan dus nog wel ff, wissel je ze nu af?
Alles in totaal heb ik nu 159km gelopen op deze schoenen, in een tijdsbestek van April 2010 tot vandaag. Tussen mei 2010 en februari 2013 schoenen niet gebruikt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar of je er last van krijgt verschilt natuurlijk ook per persoon. De een is veel blessuregevoeliger dan de ander. Ligt denk ik ook wel wat aan je loopstijl. Misschien als je nu nieuwe schoenen koopt dat ze veel fijner lopen, maar dat weet je nu niet..
Als ik ook kijk naar de slijtage van bijvoorbeeld de zolen, lijken bijna zo goed als nieuw nog. Zie wel dat rond de hak het profiel nog 99% aanwezig is, en verder naar voren (bijna richting de tenen!) is ietwat slijtage te zien. Interessant, want dat zou dus wijzen op overpronatie, right?![]()
Minimaalquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Saysem het volgende:
Dan draai je er dus gewoon 3 paar per jaar doorheen. Goedkope sport was het toch?
Ik heb ook nog geen last met mijn Brooks, slechts 325 km gelopen. Wel slijtage aan de voorkant van de schoen, hiel relatief als nieuw. Misschien toch meer een voorvoet lander dan ik zou denken. Of misschien slijtage van het afzetten.
Ze zien er in ieder geval zeker niet meer als nieuw uit met al dat bagger en bloedvlekken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
blijven bij jullie ook pm's binnenkomen? Blijf verwijderenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Nope?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Lula het volgende:
blijven bij jullie ook pm's binnenkomen? Blijf verwijderen![]()
Als man waarschijnlijk niet zoveel last vanquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Lula het volgende:
blijven bij jullie ook pm's binnenkomen? Blijf verwijderen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja.. Vreselijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Lula het volgende:
![]()
Ik moet ook eens gaan kijken voor nieuwe. Mijne zijn nu twee jaar oud en zo'n 700 km op gelopen, maar de laatste weken heb ik het gevoel dat ze niet meer zo lekker gaan als eerst.
Dat is dan weer het nadeel van inthemiddleofnowhere wonen. Normaal koop ik veel op internet, maar bij renschoenen wil ik wel persoonlijk advies. Nou ja, maar weer eens een ritje Eindhoven doen dan, volgens mij zit hier in de buurt (Weert of zo) ook geen fatsoenlijke winkel. Of weet iemand anders er wel een?![]()
Volgens mij is de stroom opgehouden. Ik zit nu op 59.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:19 schreef Lula het volgende:
Nou dit gaat over Fok en de admins die heel veel geld zouden verdienen. Het zal allemaal wel maar van mij mogen die berichten nu wegblijven, iedereen die erop reageert komt ook in mijn inboxquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Als man waarschijnlijk niet zoveel last vanThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Je moet onze hal zien.. 3 of 4 paar Brooks en 1 paar New Balance van Yur, 1 paar Brooks van mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn kinvara's zitten nu op 450 ofzo, ik vraag me af hoelang ze nog mee kunnen. Gaat nu nog wel goed in ieder geval.
En jij hebt alweer mooie nieuwe schoentjes! Kan dus nog wel ff, wissel je ze nu af?![]()
![]()
Heel irritant. En ik meen toch steeds te moeten kijken dan. Iedereen meent er wat grappigs op te moeten zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Lula het volgende:
[..]
Nou dit gaat over Fok en de admins die heel veel geld zouden verdienen. Het zal allemaal wel maar van mij mogen die berichten nu wegblijven, iedereen die erop reageert komt ook in mijn inbox
Verder snap ik het probleem niet zo. 2.100 bruto per maand is toch niet zo veel en waarom zouden mensen er geen geld aan mogen verdienen? Alleen maar goed voor de economie, ze doen hun best maar!![]()
Haha dat deed ik bij de eerste pm's ook, maar nu verwijder ik de hele zooi zonder dat ik het nog lees. Gaat helemaal nergens overquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heel irritant. En ik meen toch steeds te moeten kijken dan. Iedereen meent er wat grappigs op te moeten zeggen.
Verder snap ik het probleem niet zo. 2.100 bruto per maand is toch niet zo veel en waarom zouden mensen er geen geld aan mogen verdienen? Alleen maar goed voor de economie, ze doen hun best maar!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ah ok, nee heb ik niet gekregen. Heel irritant dan in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Lula het volgende:
[..]
Nou dit gaat over Fok en de admins die heel veel geld zouden verdienen. Het zal allemaal wel maar van mij mogen die berichten nu wegblijven, iedereen die erop reageert komt ook in mijn inbox
ik had er gelukkig "maar" 10quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Saysem het volgende:
[..]
Volgens mij is de stroom opgehouden. Ik zit nu op 59.
ik loop niet graag in de regen maar neem aan dat jullie dat wel graag doen
Werewolf![]()
Haha, ze moeten in Alkmaar wel heel erg goed hun best doen om een rondje van 5km in de binnenstad te proppen: http://www.alkmaarcityrun.nl/files/2013/04/parcours510.pdf Al vond ik het 2 jaar geleden echt enorm ver en snapte ik niet dat mensen er bewust voor kozen om de 10km te gaan lopen![]()
![]()
PM-kwestie: of even alles en iedereen blocken, of alleen van buddies toestaan, of accepteren dat je platgespammed wordt. Leven is simpel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar ik ben natuurlijk ook gewoon vadsig. Wanstaltig dik rondhobbelend op een paar van die onschuldige hardloopschoentjes. Die zijn zo volledig naar de klote natuurlijk.![]()
Ik snap ook niet dat jij buiten durft te komen met dat lijf. Manmanman...quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik ben natuurlijk ook gewoon vadsig. Wanstaltig dik rondhobbelend op een paar van die onschuldige hardloopschoentjes. Die zijn zo volledig naar de klote natuurlijk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
in tight nog wel....quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat jij buiten durft te komen met dat lijf. Manmanman...![]()
Openslaande deurquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel fijn dat je een schuifpui hebt. Scheelt je een boel groene zeep.Dat zouden m'n schoenen ook wel willenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
the horror! Ik ben blij dat ik in een andere stad woon.![]()
![]()
Arme schoenen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik ben natuurlijk ook gewoon vadsig. Wanstaltig dik rondhobbelend op een paar van die onschuldige hardloopschoentjes. Die zijn zo volledig naar de klote natuurlijk.![]()
![]()
Het aantal kilometers heb ik niet bijgehouden, maar ik heb de mijne al 44 jaar en hoop er nog een jaartje of 40 op door te kunnen lopen. En ze kostten me niks!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Saysem het volgende:
Dan draai je er dus gewoon 3 paar per jaar doorheen. Goedkope sport was het toch?
Barefootrunning FTW.![]()
![]()
Overigens, voor mensen in de buurt van Rotterdam, kijk zeker even bij Sports Direct in de mega stores in Alexandrium. Hoge kortingen op allerlei sportkleding, óók op running kleding.![]()
Het lijkt me fijn als Evy ook afleveringen zou hebben voor op de bank. Dat je kunt blijven zitten zonder je schuldig te voelen. Met zitoefeningen ofzo
Maar onze grote leider schreef 'niet miepen, gewoon doen' dus gaan Evy en ik de kou, regen, wind, hagel, sneeuw en ijspegels trotseren. Evy's 4e training pas, mijn 32e al.![]()
![]()
Jaaaa ik heb zwemequipmentLekker degelijk en sportief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BIER!![]()
Sjongejonge 2 rustdagen
Zo, drukke week gehad en stevig lopen balen van mijn hamstrings. Na een tijd lang de ene na de andere blessure te hebben gehad was ik nu alweer een paar jaar blessurevrij. Maar er is ook goed nieuws: na zondag uitgestapt te zijn in H'sum heb ik gisteren weer gelopen met de groep. Ik heb me in kunnen houden en de hamstrings voelen goed! Dit weekend maar een hele rustige duurloop doen en dan kijken hoe het opbouwen gaat. Het plan is nu focus op duurvermogen, in de zomer trail en heuvels en dan op naar de marathon.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 17:56:09 ]![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:48 schreef Quoi het volgende:
Jaaaa ik heb zwemequipmentLekker degelijk en sportief
Tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BIER!ik ga morgen ook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef Twinky het volgende:
Maar onze grote leider schreef 'niet miepen, gewoon doen' dus gaan Evy en ik de kou, regen, wind, hagel, sneeuw en ijspegels trotseren. Evy's 4e training pas, mijn 32e al.![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk best wel een goed idee om morgen lekker een paar baantjes te gaan trekken. Ik kijken op de website van het lokale zwembad. Wedstrijdbad is niet in het weekend geopend, alleen het golfslagbad.Zo is dat! Succesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef Twinky het volgende:
![]()
Dat valt mij dus ook erg tegen. Niks openquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:59 schreef Levitas het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel een goed idee om morgen lekker een paar baantjes te gaan trekken. Ik kijken op de website van het lokale zwembad. Wedstrijdbad is niet in het weekend geopend, alleen het golfslagbad.
[..]
Zo is dat! SuccesVanavond wel, maarja na een paar biertjes baantjes trekken lijkt me geen strak plan
![]()
![]()
Waarom had jij ook weer zo'n grote aanloop (woordspeling..) nodig naar Evy? Heb jij een fysiek probleem? Veel bewondering voor je doorzettingsvermogen hoor!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef Twinky het volgende:
Deed ik "vroeger" in het buitenbad ook wel. Zwemmen na een sixpakkiequote:Op vrijdag 26 april 2013 18:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat valt mij dus ook erg tegen. Niks openVanavond wel, maarja na een paar biertjes baantjes trekken lijkt me geen strak plan
![]()
Of 's nachts door het hek kruipen en zwemmen na 2 sixpakkies![]()
![]()
Alleen hopen dat je dan niet verkrampt
Dat vind ik dus het grote nadeel aan het zwembad, dat je gebonden bent aan openingstijden die alleen op werklozen zijn gericht... En dan moet ik niet eens zeuren met twee zwembaden in de stad, maar toch. Gedoe!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat valt mij dus ook erg tegen. Niks openVanavond wel, maarja na een paar biertjes baantjes trekken lijkt me geen strak plan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
3 zelfs hier! En ik moet niet klagen, ik kan morgenochtend van 7:00-8:00quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het grote nadeel aan het zwembad, dat je gebonden bent aan openingstijden die alleen op werklozen zijn gericht... En dan moet ik niet eens zeuren met twee zwembaden in de stad, maar toch. Gedoe!![]()
Of zal ik dan toch nu op de fiets stappen.....?![]()
Ik zou theoretisch vanavond nog kunnen. Maar geen zin. Dus ik ga morgen tussen 11:30 en 13:00 uur geloof ik. Tijden nog even checken op de site. En maandag van 07:00 tot 08:30 uur. Op vrije dagen is dat goed te doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
3 zelfs hier! En ik moet niet klagen, ik kan morgenochtend van 7:00-8:00![]()
Of zal ik dan toch nu op de fiets stappen.....?
Ik welquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef Quoi het volgende:
Alleen Gup help me out, wat doe je dan? Een uur baantjes trekken?maar ik wissel om de tien banen wel m'n slag af. School, rug, borst, vlinder, school, rug, borst, vlinder
Het is saai, I know
Ik ken alleen schoolquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik welmaar ik wissel om de tien banen wel m'n slag af. School, rug, borst, vlinder, school, rug, borst, vlinder
Het is saai, I know
Zeg hallo, wij zijn hardlopers hoor!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef GotC het volgende:
SPT / Zwemmen voor beginners. Deel 1. Plons.
Tijd om een oud topic nieuw leven in te blazen?![]()
![]()
![]()
Zwemmen is toevallig erg goed voor hardlopers!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ken alleen school
[..]
Zeg hallo, wij zijn hardlopers hoor!![]()
![]()
Valt toch wel mee? Ik vind zwemmen best een leuke sport, maar dan wel snelle baantjes. Dus 3-5 baantjes "sprinten" en niet duurzwemmenquote:
Ik wilde na mijn voetbal carrière (toen ik 16 was), wilde ik dolgraag op zwemmen, wedstrijdzwemmen, maar ik was toentertijd zo onzeker over mezelf dat ik niet in een speedo wilde zwemmen
Gelukkig is dat tijdperk nu voorbij Nee, ik draag geen speedo's![]()
![]()
ik heb nogal een slap lijf, gauw dingen overbelast (fibromyalgie enzo), ik loop ook een beetje gek. en nouja, ik kan helemaal niet rennen! En toen heb ik besloten dat ik wel wil kunnen rennen :p en ik startte met Evy maar dat was een te grote stap voor mij om meteen mee te beginnen!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom had jij ook weer zo'n grote aanloop (woordspeling..) nodig naar Evy? Heb jij een fysiek probleem? Veel bewondering voor je doorzettingsvermogen hoor!
Maar ik heb nu net wel les 4 uitgerendAls een koningswup.
http://www.endomondo.com/workouts/181772571/8778461![]()
Na een lange pauze sinds 3 weken toch weer het hardlopen opgepakt... En is het heerlijk! Ik heb me niet beseft hoe erg ik het eigenlijk heb gemist.26 mei ga ik The Color Run in Amsterdam lopen (5km), dus ik ben lekker aan het trainen geslagen. Zondag loop ik een "duur"loop van 18 minuten, nu al zin in.
Oh en even in het kader van een voorstelrondje: Maaike, 17 jaar, 5vwo, qua andere sporten dans ik 2x per week, en ben ik al 3 jaar in periodes aan het hardlopen, maar nu dan eindelijk neem ik het een soort van serieus en vind ik het daadwerkelijk leuk.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 18:54:07 ]![]()
Lekker onder de douche zetten! De waterstraaltjes krabbelen fijn. En menthol poeder/calendula/na het zonnetje/na het muggetje eropsmeren (heeft ook psychologisch effect).quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Joy, kind met waterpokken en daar een halfuur NA sluitingstijd van de apotheek achterkomen.![]()
Swets sterkte!
Deze speedo gaat NU op de fiets stappen voor een half uurtje fietsen richting zwembad, uurtje baantjes trekken. Eerst doen, dan oordelen. En dan houd ik er nu over op
ja, met net een tripeltje achter de kiezen... moet kunnen![]()
reisfiets ver I drink wijnbier I denk na post op FOK! I lach hard I duik diep I kom terugquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:57 schreef Quoi het volgende:
Swets sterkte!
Deze speedo gaat NU op de fiets stappen voor een half uurtje fietsen richting zwembad, uurtje baantjes trekken. Eerst doen, dan oordelen. En dan houd ik er nu over op
ja, met net een tripeltje achter de kiezen... moet kunnen![]()
![]()
Ik heb de kleine net met teatree-olie ingesmeerd op de plekjes. Dat spul werkt tegen virussen en helpt als het goed is ook tegen de jeuk en zorgt dat alles snel indroogt.
Morgen verder op jacht naar waterpokkenmeuk![]()
Wel grote kans dat Tijn nu ook waterpokken gaat krijgen natuurlijk.. Fijn zo drie dagen voor we op vakantie gaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Volgens mij zijn ze daar toch niet heel ziek van toch? Het jeukt ook niet heel lang, lekker wat menthol poeder doen, kan het wat koelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:20 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de kleine net met teatree-olie ingesmeerd op de plekjes. Dat spul werkt tegen virussen en helpt als het goed is ook tegen de jeuk en zorgt dat alles snel indroogt.
Wel grote kans dat Tijn nu ook waterpokken gaat krijgen natuurlijk.. Fijn zo drie dagen voor we op vakantie gaan
Worden vast schattige vakantiefoto's
ik heb er dit jaar toevallig een heleboel met pokken in mijn klas gehad (als kleuterjuf). Als ze maar lekker bezig zijn hebben ze er weinig last van, je merkt het vooral als ze moe worden, dan zijn ze extra hangerig/dreinerig, en hebben ze ook meer last van de jeuk. Kan me ook voorstellen dat bij het naar bed gaan het erg vervelend kan zijn.
Dingen erop smeren is altijd fijn, en verder valt het ook allemaal wel meewaterpokkenmeuk is er volgens mij ook niet echt..
![]()
Het is niet ons eerste kind met waterpokken hoorEn er zijn wel middeltjes waardoor het indrogen sneller gaat. Dan is de jeuk ook over namelijk.
![]()
cool! hoe heet dat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is niet ons eerste kind met waterpokken hoorEn er zijn wel middeltjes waardoor het indrogen sneller gaat. Dan is de jeuk ook over namelijk.
![]()
En calendulan emulsie van VSm is ook speciaal voor waterpokken :-) helpt bij indrogen en verlicht de jeuk
En het good Old havermoutbadje natuurlijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Paterwokken. Heb er nog zon grappig deukje van in mn hoofd.
Ervaren ouders zo te zien.
Die calendula werkt inderdaad goed. Havermout in een washand en daar de huid zacht mee deppen helpt ook ( laat een laagje achter op de huid)![]()
Kunnen de ouders naar #oud vertrekken? Wat is het, overal waar ik zit beginnen ouders te praten over ouderlijke problematiek.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Rugcrawl zou je ook moeten lukkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ken alleen school
[..]
Zeg hallo, wij zijn hardlopers hoor!![]()
is ook minder belastend voor je knieen
probeer het eens morgen!
Ik vind zwemmen ook leuk hoor. Maar baantjes zwemmen zou ik echt niet drie keer per week willen doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vind zwemmen best een leuke sport, maar dan wel snelle baantjes. Dus 3-5 baantjes "sprinten" en niet duurzwemmen
Ik wilde na mijn voetbal carrière (toen ik 16 was), wilde ik dolgraag op zwemmen, wedstrijdzwemmen, maar ik was toentertijd zo onzeker over mezelf dat ik niet in een speedo wilde zwemmen
Gelukkig is dat tijdperk nu voorbij Nee, ik draag geen speedo's
Zwemmen is ook wel lekker af en toe inderdaad, maar ik ben meer van het relaxen in het water en veel onderwater te vinden. Baantjes vind ik niet echt wat.
Ik ben nu ook aan het 'taperen', paar extra rustdaagjes gehouden, morgen ook nog even. Een keer wat anders proberen. Op mijn werk gebruik ik mijn benen wel erg veel, dus echt rust hebben ze niet maar ik heb even niet gerend. Kijken of ik kan profiteren van supercompensatie
, maar dat zal denk ik niet veel uitmaken voor zo'n 5km.
Vorige keer heel anders gedaan, toen had ik de dag voor een 10km een training gedaan van 5km onder de 20 minuten. Die 10km ging toen wel erg lekker moet ik zeggen, dus vraag me af hoe het nu zondag gaat.
![]()
ik heb dit merk al meer gespammed maar nog maar een keertje want ik vind dat ze wel hele hippe loopkleding maken.
http://www.inknburn.com/
zeg nu zelf dames...wie wil er nu niet zo'n achterwerk running shorts
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je wordt kampioen!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwemmen is ook wel lekker af en toe inderdaad, maar ik ben meer van het relaxen in het water en veel onderwater te vinden. Baantjes vind ik niet echt wat.
Ik ben nu ook aan het 'taperen', paar extra rustdaagjes gehouden, morgen ook nog even. Een keer wat anders proberen. Op mijn werk gebruik ik mijn benen wel erg veel, dus echt rust hebben ze niet maar ik heb even niet gerend. Kijken of ik kan profiteren van supercompensatie
, maar dat zal denk ik niet veel uitmaken voor zo'n 5km.
Vorige keer heel anders gedaan, toen had ik de dag voor een 10km een training gedaan van 5km onder de 20 minuten. Die 10km ging toen wel erg lekker moet ik zeggen, dus vraag me af hoe het nu zondag gaat.
Al m'n sportkleding gaat apart, samen met m'n steunkousen. Lage temp, minder zeep, geen wasverzachter, snel droog.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
anybody....??
[ afbeelding ]
hier was ik iig mijn hardloopkleren zelf en apartIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
idem!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Al m'n sportkleding gaat apart, samen met m'n steunkousen. Lage temp, minder zeep, geen wasverzachter, snel droog.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik stop m'n Herzog-kousen in de BH-wasbol
Ik stop mn BH in mn Herzog-kousen-wasbolquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik stop m'n Herzog-kousen in de BH-wasbolF means you're fucked![]()
zal GotC niet leuk vinden dat je haar kousen-wasbol gebruikquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik stop mn BH in mn Herzog-kousen-wasbol'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb er nog geen klachten over gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zal GotC niet leuk vinden dat je haar kousen-wasbol gebruik
Het is wel erg gaaf inderdaad, mooie shirtjes zitten erbij, maar wel erg duur helaasquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb dit merk al meer gespammed maar nog maar een keertje want ik vind dat ze wel hele hippe loopkleding maken.
[ afbeelding ]. Vooral dat men's jacket, pff 250 dollar..
![]()
![]()
Ik heb dus geen idee hoe ze het wast eigenlijk. Misschien ook maar eens een aparte was maken, maar tot nu toe gaat het goed dus ze weet wel wat ze doet..
![]()
![]()
Daar moest ik ook om lachen. En dat zombieshirt ook.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wel mooi (en duur!)quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Werewolf![]()
die hangen dus ook 'voor weinig' bij sports direct.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:44 schreef Arquero het volgende:
Als ik morgen nog ff tijd heb duik ik bij de Nike store naar binnen. Nog een extra 2in1 short halen![]()
Kidsclin works like a charmquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:20 schreef E.T. het volgende:
Wel grote kans dat Tijn nu ook waterpokken gaat krijgen natuurlijk.. Fijn zo drie dagen voor we op vakantie gaan![]()
![]()
YUR, zou je mij kunnen toevoegen bij de Hoge Veluwe Loop, met trail 37km en je mag mijn ovb weghalen bij de ekiden, ik doe mee. Alvast bedankt!
![]()
Ja? Ga ik daar eerst ff langsquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die hangen dus ook 'voor weinig' bij sports direct.![]()
![]()
Ink N burn vind ik echt vet!!!!
als ik mijn volgende doel haal tracteer ik mezelf op wat kleding van die site! echt meesterlijk en mijn stijl!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Weer eens wat anders dan het standaard: leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
Ink N burn vind ik echt vet!!!!
als ik mijn volgende doel haal tracteer ik mezelf op wat kleding van die site! echt meesterlijk en mijn stijl!![]()
Geen zwemtopic, maar toch: uur gezwommen! Moest gewoon zoeken naar het zwembad, laatst dat ik daar was, was met mijn pa voor mijn B diploma![]()
Viel nog best tegen. Twee keer kramp gehad, telkens na 5 minuten baantjes even op adem komen. Daarna weer 5 minuten. Ik ga morgen denk ik spierpijn krijgen op rare plekkenErna een saunaatje gepakt
![]()
0 last van de knietjes (inmiddels is het één knie trouwens). Wel toen ik buiten het zwembad de trap af moest. Blijkbaar dan toch het gevolg van het bewegen. Fietstochtje terug was weer een half uur, dus mooie sportavond zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net m'n moeders auto gestolen geleend, dus zondag naar het bos om te rennen
En nu moet ik hardloopkleding kijken. Gelukkig heb ik geen geld.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef Quoi het volgende:
Geen zwemtopic, maar toch: uur gezwommen! Moest gewoon zoeken naar het zwembad, laatst dat ik daar was, was met mijn pa voor mijn B diploma![]()
Viel nog best tegen. Twee keer kramp gehad, telkens na 5 minuten baantjes even op adem komen. Daarna weer 5 minuten. Ik ga morgen denk ik spierpijn krijgen op rare plekkenErna een saunaatje gepakt
![]()
0 last van de knietjes (inmiddels is het één knie trouwens). Wel toen ik buiten het zwembad de trap af moest. Blijkbaar dan toch het gevolg van het bewegen. Fietstochtje terug was weer een half uur, dus mooie sportavond zo!Toch goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoop wel voor je dat het lopen snel weer goed gaat.
![]()
Er bestaat wel zoiets als een zwemmersroes (ik slaap er goed op)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
Er bestaat wel zoiets als een zwemmersroes (ik slaap er goed op)![]()
zow weer 100 buikspieroefeningen gedaan pff.
morgen met de verhuizing van mijn broer meehelpen dus word het niks met lopen. dus zondag maar proberen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ken alleen zwemmershonger. Man as ik ooit eens zwem kan ik wel een heel paard op erna.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
Er bestaat wel zoiets als een zwemmersroes (ik slaap er goed op)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ooh man, patatje met na het zwemmenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ken alleen zwemmershonger. Man as ik ooit eens zwem kan ik wel een heel paard op erna.morgen niet hoor, maar dat zou ik dan graag willen!
Da's zo fijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh man, patatje met na het zwemmenmorgen niet hoor, maar dat zou ik dan graag willen!
![]()
![]()
0 last van de knietjes (inmiddels is het één knie trouwens). Wel toen ik buiten het zwembad de trap af moest. Blijkbaar dan toch het gevolg van het bewegen. Fietstochtje terug was weer een half uur, dus mooie sportavond zo!Genoeg beweging in ieder geval zo! Hopelijk ren je snel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb morgen ook echt alleen tijd voor een (hopelijk snelle) 5. Daarna naar Den Haag, Ikea Delft, Bodegraven, terug naar Den Haag en daarna weer terug naar Alkmaar. Daar ben ik wel even zoet mee gok ik![]()
![]()
Met je mp3 speler in het waterquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
.. -.. .. --- --- - / -. .. . - / --- .--. / -.. . / ...- .-. --- . --. . / --- -.-. .... - . -. -..quote:
--- ..-. / -. --- --- .. - / . .. --. . -. .-.. .. .--- -.-In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lol, ik dacht echt dat het een leuke photoshop was, maar dat bestaat dus gewoon echtquote:. Maar zwemmen hoef je toch helemaal niet rustig op te bouwen qua blessures, gewoon gaan en kijken hoever je komt
. Als je zinkt ga je iets te ver.
De eerste lessen moet je met een plankje zwemmen.
![]()
Ik denk dat het wel nuttig kan zijn om zwemmen op te bouwen. Voor blessures maakt het niet zo heel veel uit, maar je boekt dan wel gecontroleerde progressie
Hoe dan ook, ga zo ook m'n spullen bij elkaar zoeken
quote:Evy Alice Gruyaert (Meulebeke, 11 augustus 1979) is een Vlaamse radio- en televisiepresentatrice. Zij woont in Zevergem.
Biografie
Guyaert studeerde af in Kortrijk in de opleiding Zakelijk vertalen en tolken. Ze begon haar mediacarrière bij een lokale televisiezender, en ging na een wedstrijd bij Radio Donna werken, eerst als nieuwslezeres, dan als vervangster en uiteindelijk als presentatrice.
In 2001 brak ze ook op de Vlaamse openbare televisie door, eerst als hostess, later ook in de programma's Vlaanderen Vakantieland, Aan Tafel, Ticket en Vlaanderen Sportland. Ze werd omroepster bij de zender één. Vanaf 2007 presenteerde ze er ook het programma De Rode Loper op ter vervanging van Martine Prenen. Eind 2007 nam Katja Retsin de fakkel van haar over. In 2008 was Gruyaert te horen op Radio Donna in de voormiddag tussen 9 en 12 uur. Sinds 2009 was ze te horen op zaterdag- en zondagochtend van 13 tot 15u op MNM. Sindsdien heeft ze haar presentatiewerk bij De Roder Loper ook weer opgenomen. Sinds eind 2009 heeft ze bij MNM geen eigen programma meer, omdat ze dit niet langer kon combineren met haar ander werk. Ze liet later optekenen dat ze zichzelf ook niet helemaal vond passen bij MNM.
In 2008 kwam er een boek uit van Gruyaert: "Het Dagboek Van Evy Gruyaert". Daar liet ze de lezer vier weken lang meekijken in haar drukke leventje en hoe ze probeert om gezond door het leven te gaan, wat niet altijd even gemakkelijk is. Samen met Lien Van de Kelder bracht ze het boek "Dans Mondial", naar hun dansreportages die op de één waren getoond.
Ze werd ook het gezicht en de stem van het sportinitiatief "Start to Run", een trainingsprogramma van Golazo, de Vlaamse Atletiek Liga en Lannoo. Gruyaert leverde de stem voor de serie podcasts die een loopprogramma uitbouwen en als doel hebben de mensen in beweging te zetten. Met "Keep Running" kwam er een vervolgserie. De formule kreeg ook navolging en ze werd ook het gezicht van "Start to Bike", "Start to fitness", "Start to golf", "Start to swim", "Start to walk" en "Start to veggie".
In maart 2009 werd ze verkozen tot "meest sexy radiofiguur". Op 27 november 2009 stelde Evy Gruyaert haar eerste juwelencollectie Malice in Wonderland voor. In 2010 verscheen het boek "Shoe Addict".
Sinds april 2012 presenteert Gruyaert Zoo of love, een programma over mensen en hun favoriete bedreigde dieren.F means you're fucked![]()
Handen goed? http://www.weteringloop.n(...)loop2013-10km169.jpg
laatste meters oogde ik wat minder frishttp://www.weteringloop.n(...)loop2013-10km327.jpg
Wel jammer dat het geen zweeffoto's zijn, ik deed nog expres wat langere passen![]()
![]()
Leuke foto's!!
Weer een gezicht bij een naamquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
laatste meters oogde ik wat minder frishttp://www.weteringloop.n(...)loop2013-10km327.jpg
Wel jammer dat het geen zweeffoto's zijn, ik deed nog expres wat langere passenGoeie foto's!
Start to veggie; les 1, eet 1 blaadjes sla, 2 minuut rust, eet nog een blaadje sla.quote:
Les 2, eet 1 blaadje sla, 1 minuut rust, eet 1 tomaatje.
Etc...![]()
Met je koptelefoon opquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Start to veggie; les 1, eet 1 blaadjes sla, 2 minuut rust, eet nog een blaadje sla.
Les 2, eet 1 blaadje sla, 1 minuut rust, eet 1 tomaatje.
Etc...
Start to housekeep:
• Les 1, stofzuig de vloer, 5 min rust. Poets de WC
• Les 2, stof de meubels af, 4 min rust. Vouw de schone was op.
• Les 3, grote stap! Zeem de ramen. Evy is fier op u![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuke foto's ja! Ziet er goed uit, je handenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel jammer dat het geen zweeffoto's zijn, ik deed nog expres wat langere passen. Armen zouden nog iets lager mogen, wat meer ontspannen. Haha, dat kreeg ik te horen over mezelf in ieder geval. Erg lastig want die van mij gaan ook steeds omhoog. Maar lekker bezig!
![]()
![]()
Wat eten jullie eigenlijk voor een training? Heb net maar een schaaltje joghurt gegeten en vorige week voor de training een boterham. Ik weet nu al dat ik straks bere honger krijg tijdens de training. En ik wordt bij honger altijd een beetje instabiel (duizelig).
Maar ik ben bang dat als ik meer eet dat ik daar last van krijg...![]()
Dat gaat wel erg snel, dan ben je na 2 lessen geblesseerd! Hier ga ik maar niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Start to housekeep:
• Les 3, grote stap! Zeem de ramen. Evy is fier op u!![]()
![]()
Maar daarna heb je dan ook twee rustdagen hequote:Op zaterdag 27 april 2013 08:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg snel, dan ben je na 2 lessen geblesseerd! Hier ga ik maar niet aan beginnen.
Die wil ik!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Start to housekeep:
• Les 3, grote stap! Zeem de ramen. Evy is fier op u!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eieren avec le toast (bruin).quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:34 schreef Nirak het volgende:
Wat eten jullie eigenlijk voor een training? Heb net maar een schaaltje joghurt gegeten en vorige week voor de training een boterham. Ik weet nu al dat ik straks bere honger krijg tijdens de training. En ik wordt bij honger altijd een beetje instabiel (duizelig).
Maar ik ben bang dat als ik meer eet dat ik daar last van krijg...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I need itquote:I'm a housekeeping disaster...
Meen je dat? Dat is machtig ontbijt.. Gekookte eieren?quote:
Ik heb er net maar een sneetje brood met smeerkaas bij gedaan, want zoonlief hoefde die niet meer.![]()
Leuke foto's hee!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:24 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel jammer dat het geen zweeffoto's zijn, ik deed nog expres wat langere passenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Eiwitten vullen, maar verteren makkelijk. Geklust, gekookt, gebakken, hoe je wilt. Wat plakken ham/salami/spek erbij the nomz!! En koffie, en water!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Meen je dat? Dat is machtig ontbijt.. Gekookte eieren?
Ik heb er net maar een sneetje brood met smeerkaas bij gedaan, want zoonlief hoefde die niet meer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zoek een huishoudelijke hulp. Wij wonen met 2 vrouwen in huis en hebben alletwee een hekel aan schoonmakenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I need itI'm a housekeeping disaster...
Dus eens per week komt er een mevrouw langs die in 2 uur ons huis poetst: ik hou van die vrouw
Kleine kanttekening, je moet ze er wel voor betalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zoek een huishoudelijke hulp. Wij wonen met 2 vrouwen in huis en hebben alletwee een hekel aan schoonmaken
Dus eens per week komt er een mevrouw langs die in 2 uur ons huis poetst: ik hou van die vrouw
Kleine kanttekening, je moet ze er wel voor betalenSPOILER: obviousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik eet meestal alleen een banaantje voor de training, en wat water/sportdrank. Qua normaal eten hou ik er een beetje rekening mee dat ik 2 uur van tevoren niets gegeten heb, anders krijg ik last van steken. Als ik vrij ben doe ik meestal de training om een uur of 3/4 en als ik gewerkt heb ga ik eerst trainen en dan pas avondeten, wat dan meestal een uur of 9 is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:34 schreef Nirak het volgende:
Maar ik ben bang dat als ik meer eet dat ik daar last van krijg...![]()
Oke, weet ik dat voor volgende week. Een gekookt ei op een geroosterde bruine boterham. Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Eiwitten vullen, maar verteren makkelijk. Geklust, gekookt, gebakken, hoe je wilt. Wat plakken ham/salami/spek erbij the nomz!! En koffie, en water!![]()
![]()
Start to housekeep kan ik ook wel gebruiken. Ik heb vorig jaar een stofzuigrobot gekocht en daar ben ik echt dolgelukkig mee
Qua ontbijt krijg ik last van brood met hardlopen. Ik eet sinds een tijdje 's ochtends tarwevrije ontbijtgranen met (amandel/soja/gewone) melk en als ik ga hardlopen met een banaan, en dat gaat wel goed.
Zo maar eens kijken of het al warm genoeg is voor korte mouwen.![]()
Voor het ergste hebben we al een Roombaquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zoek een huishoudelijke hulp. Wij wonen met 2 vrouwen in huis en hebben alletwee een hekel aan schoonmaken
Kleine kanttekening, je moet ze er wel voor betalenmaar verder doe ik het, mopperend, wel zelf, van het geld wat een hulp kost, doe ik liever andere dingen
![]()
En ik zou ook zo'n type zijn wat dan nog even gaat schoonmaken omdat de hulp zo komt "want wat moet ze anders wel niet van ons denken"![]()
Valt wel mee, 15 euro per uur, 2 uur pw. Dat das 120 euro voor ontzorging.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor het ergste hebben we al een Roombamaar verder doe ik het, mopperend, wel zelf, van het geld wat een hulp kost, doe ik liever andere dingen
![]()
En ik zou ook zo'n type zijn wat dan nog even gaat schoonmaken omdat de hulp zo komt "want wat moet ze anders wel niet van ons denken"
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
QFT! (al heb ik geen Roomba maar een Navibotquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor het ergste hebben we al een Roombamaar verder doe ik het, mopperend, wel zelf, van het geld wat een hulp kost, doe ik liever andere dingen
![]()
En ik zou ook zo'n type zijn wat dan nog even gaat schoonmaken omdat de hulp zo komt "want wat moet ze anders wel niet van ons denken"![]()
)
Ik zou ook echt eerst de badkamer gaan schrobben![]()
![]()
Navibot doet hetzelfde, en dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 27 april 2013 08:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
QFT! (al heb ik geen Roomba maar een Navibot)
Ik zou ook echt eerst de badkamer gaan schrobben![]()
Nou en dat dus"oh shit, gauw nog even een lapje over de wc
"
Wij hebben ook lange tijd een huishoudelijke hulp gehad, beiden chronisch ziek en we trokken het gewoon niet.![]()
Nu het met mij een stuk beter gaat loopt ze hier niet meer rond, leuk voor de portemonnee, maar dan merk je ineens weer wat een berg aan kutklusjes zij allemaal deed.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Whahaha, dat zou ik niet erg vinden hoorSPOILER: obviousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja... Toch maar gewoon in ¤¤
![]()
Morning! Ik kan ook wel een huishoud podcast gebruiken, ben ook chronisch huishoudelijk gefrustreerd .
Heerlijk weertje buiten maar rustdag want heb gister al lekker in de regen gelopen grmbl![]()
Boe. Ik ging naar buiten voor een snelle 5. In het begin liep ik heerlijk, veel te snel, maar ik dacht "ik zie wel hoever ik kom, dan hoef ik dat tijdens de wedstrijd niet meer uit te proberen". Na een krappe 2km kreeg ik kramp in m'n maag, dus kon ik weer terug naar huis. Op een ontspannen tempo naar huis gehobbeld, en het laatste stukje dribbelen schoot de kramp waarmee ik laatst wakker werd weer in m'n been. Beetje een baalrondje dus. En nog maar even hard nadenken of ik morgen wel in het bos moet gaan lopen.![]()
Tof! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, moederdagkadootje is in the pocket![]()
[ afbeelding ]
En voor mezelf ook een setje![]()
![]()
Nawww niet weer krampquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:52 schreef hatsaflats het volgende:
Boe. Ik ging naar buiten voor een snelle 5. In het begin liep ik heerlijk, veel te snel, maar ik dacht "ik zie wel hoever ik kom, dan hoef ik dat tijdens de wedstrijd niet meer uit te proberen". Na een krappe 2km kreeg ik kramp in m'n maag, dus kon ik weer terug naar huis. Op een ontspannen tempo naar huis gehobbeld, en het laatste stukje dribbelen schoot de kramp waarmee ik laatst wakker werd weer in m'n been. Beetje een baalrondje dus. En nog maar even hard nadenken of ik morgen wel in het bos moet gaan lopen.goed veel water drinken vandaag!
En wat meer zout eten toch? Gewoon lekker chippies snaaien en water drinkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww niet weer krampgoed veel water drinken vandaag!
.
![]()
Ik ook! Ze prikt altijd met pijn in d'r hart de speltjes in d'r mooie shirtjes, en dat is dus binnenkort verleden tijd. En ze loopt sowieso alle regionale wedstrijdjes af, dus ze kan ze goed gebruikenquote:
Start to swimNou, stop dat plankje maar ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Gup: ben ook benieuwd naar de magneetjes! Moederdagthanks ook voor de reminder...
@Hats: wat een k-loopje. Misschien moet je daarom misschien wél morgen gewoon gaan. De generale gaat altijd slechter...
Iedereen loopze vandaag, het is geweldig weer hier![]()
@Twinky: goed dat je geen spierpijn hebt. Hier wel en dat voelt eerlijk gezegd heerlijk. Andere spierpijn: in heel veel spieren een beetje![]()
Start-to-housekeep is hier niet nodig. Ik had *neem een foto* hier vanmorgen een housekeep-bui, mede geholpen door "15 jaar Andre Hazes"en het feit dat mijn schoonmoeder komtverder komt er overigens lekker luxe een schoonmaakster hier
![]()
Loopje is gelukkig volgende week pas, morgen ben/was ik van plan om "ergens" heen te rijden voor een duurloopje. Maargoed, nu eerst maar kijken of ik heelhuids naar Den Haag kan rijden Mijn vrouwelijkheid beperkt zich grotendeels tot mijn autorijdkunsten en mijn liefde voor roze dingenquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:38 schreef Quoi het volgende:
@Hats: wat een k-loopje. Misschien moet je daarom misschien wél morgen gewoon gaan. De generale gaat altijd slechter...
En veel water en wat meer zout vandaag idd. Zout heb ik wat moeite mee, omdat ik eigenlijk zout-arm eet, maargoed. Ik zal morgen weer wat sportdrank inslaan, dat vergeet ik de laatste tijd steeds. Hopelijk helpt dat.![]()
Ik heb nu in 3 dagen tijd al anderhalve fles bietensap op en ik vind het nog lekker ook! Alleen erg jammer dat alles zo rood is dan, tong, tanden bleh...![]()
Hier is het ook nog heerlijk weer trouwens, jammer dat ik met mezelf heb afgesproken om vandaag nog een dagje rust te doen, wil mijn nieuwe horloge testen. Ze hebben trouwens een hele nieuwe gestuurd, met nog een extra soft-strap.
En hats, vooral als je zweet nu met dat warmere weer verlies je natuurlijk ook veel zout. Dat moet wel aangevuld worden natuurlijk. Nog een reden waarom je zout-arm eet?
Ik heb echt geluk dat ik eigenlijk nooit echt kramp krijg, kan me niet herinneren het ooit in mijn benen gehad te hebben eigenlijk. Hoop dat dat zo blijft.
![]()
Misschien je eigen sportdrank maken? Dan heb je iig controle over wat erin gaatquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Loopje is gelukkig volgende week pas, morgen ben/was ik van plan om "ergens" heen te rijden voor een duurloopje. Maargoed, nu eerst maar kijken of ik heelhuids naar Den Haag kan rijden Mijn vrouwelijkheid beperkt zich grotendeels tot mijn autorijdkunsten en mijn liefde voor roze dingen
En veel water en wat meer zout vandaag idd. Zout heb ik wat moeite mee, omdat ik eigenlijk zout-arm eet, maargoed. Ik zal morgen weer wat sportdrank inslaan, dat vergeet ik de laatste tijd steeds. Hopelijk helpt dat.http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/health_and_fitness/4289704.stm zoiets?
Klote dat je rondje niet lekker ging vandaag![]()
![]()
Kramp kan ook komen door een Kalium tekort.. Bananen eten dus!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Toen ik nog in de groei was had ik wel last van kramp af en toe. Groeien en 4x per week volleyballen is dan toch niet lekker voor je spieren.
Tegenwoordig haast nooit meer... Ja, vorig jaar 1x toen ik op donderdag 10k gerend heb, en dan vrijdag en zaterdag ging volleyballen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
http://world.waze.comquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:51 schreef hatsaflats het volgende:
Loopje is gelukkig volgende week pas, morgen ben/was ik van plan om "ergens" heen te rijden voor een duurloopje. Maargoed, nu eerst maar kijken of ik heelhuids naar Den Haag kan rijden Mijn vrouwelijkheid beperkt zich grotendeels tot mijn autorijdkunsten en mijn liefde voor roze dingenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kramp heb ik ook nooit. En eet ook weinig zout. Misschien is in het bos lopen juist wel even fijn omdat je je benen dan toch iets anders belast.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Appelsap o.i.d mixen met water en in de koelkast. Dat is nog eens goedkoop je eigen sportdrank maken!quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien je eigen sportdrank maken? Dan heb je iig controle over wat erin gaathttp://news.bbc.co.uk/sport2/hi/health_and_fitness/4289704.stm zoiets?
Klote dat je rondje niet lekker ging vandaag![]()
![]()
Ik vind de standaard gatorade zo lekker (aangelengd met water). En als je ziek bent is het ook perfect, drinken en voedsel in een.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Aquariusquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:21 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vind de standaard gatorade zo lekker (aangelengd met water). En als je ziek bent is het ook perfect, drinken en voedsel in een.![]()
![]()
dat bedoel ik, al is gatorade ook lekker. Vroeger had ik het in poedervorm, kon je het zelf maken.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beetje zout erbij en klaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Appelsap o.i.d mixen met water en in de koelkast. Dat is nog eens goedkoop je eigen sportdrank maken!Kan je nagaan hoe duur sportdrank eigenlijk is.
Maar tijdens het lopen: Puur water.
![]()
¤0,80 voor een 1,5 liter pak sap. Doe daarbij 1,5 liter water en je hebt 3 liter sportdrank.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje zout erbij en klaarKan je nagaan hoe duur sportdrank eigenlijk is.
Maar tijdens het lopen: Puur water.
¤0,80 voor 3 liter sportdrank?! Ik weet wat ik dalijk ga doen, naar de supermarkt rennen!![]()
Gelijke delen coca cola en water levert een isotoon drankje op dat het voor mij bij grote dorst na het sporten altijd goed doet. De bubbels maken het wat minder geschikt voor tijdens het lopen. Onderweg red ik het met niks of gewoon water ook wel.![]()
Ik heb wel eens cola gemengd met water als we niet genoeg cola in huis hadden.. Maar dat was echt té smerig. Misschien niet de juiste verhouding gebruikt, maar tochquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gelijke delen coca cola en water levert een isotoon drankje op dat het voor mij bij grote dorst na het sporten altijd goed doet. De bubbels maken het wat minder geschikt voor tijdens het lopen. Onderweg red ik het met niks of gewoon water ook wel.![]()
Dat doet Dolf Jansen, die lengt cola aan en loopt daarop. Al jaren. Weet alleen niet meer wat ie van de smaak vind.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gelijke delen coca cola en water levert een isotoon drankje op dat het voor mij bij grote dorst na het sporten altijd goed doet. De bubbels maken het wat minder geschikt voor tijdens het lopen. Onderweg red ik het met niks of gewoon water ook wel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je moet ook niet de verwachting hebben dat je cola gaat proeven. Dat is net zo smerig als wanneer je denkt je tanden in een lekker stevig friszuur stuk appel te gaan zetten en het blijkt in werkelijkheid een zoet stuk meloen te zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens cola gemengd met water als we niet genoeg cola in huis hadden.. Maar dat was echt té smerig. Misschien niet de juiste verhouding gebruikt, maar toch
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 11:47:32 ]![]()
quote:mijn trainer vertelde dinsdag dat roosvise met een snufje zout ook een goede sportdrank is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Appelsap o.i.d mixen met water en in de koelkast. Dat is nog eens goedkoop je eigen sportdrank maken!
Vanmorgen lekkere training: 5, 6, 7 en 8 minuten gelopen. Ging weer best lekker. Iedere keer een dag voor de training is mijn scheenbeen"pijn" weggetrokken. Dus als deze trend voort zet zou dat fijn zijn
Ik heb een keer de warming up en het lopen los van elkaar getracked op endomondo, het lopen zelf:
http://www.endomondo.com/workouts/181975483/8270328![]()
Ook lekker om te maken voor het lopen, in de koelkast te zetten en daarna lekker op te drinken:
1 meloen (maakt niet uit wat voor)
1 cm verse gember
4 ijsklontjes
Je haalt de pitjes uit de meloen, haalt de schil eraf en gooit het samen met de gember en de ijsklontjes in een smoothiemaker. Als het klaar is, in de koelkast en lopen maarEnorm dorstlessend en gezond.
![]()
Spa Rood drinken terwijl je Sprite verwachtquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je moet ook niet de verwachting hebben dat je cola gaat proeven. Dat is net zo smerig als wanneer je denkt je tanden in een lekker stevig friszuur stuk appel te gaan zetten en het blijkt in werkelijkheid een zoet stuk meloen te zijn.Of koffie terwijl je cola verwacht
![]()
![]()
Zou eigenlijk niets doen omdat ik deze week al veel gelopen heb, zowel wandelen als hardlopen meer dan dertig km in vier dagen. Maar ja, prachtig weer en ga toch maar weer een kilometertje of tien wandelen met vriendin. Morgen dan weer hardlopen en dan heb ik twee dagen geen tijd dus ook mijn noodzakelijke rustdagen. Koninginnedag en nacht vieren in Den Haag bij vrienden. Zal mij benieuwen....
En leuk, vandaag ga ik over de duizend kilometer op endomondo:-)))))This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik maak ongeveer hetzelfde, 1 a 2 citroenen, honing, 2 a 3cm verse gember fijn gesneden, munt, water. Even laten staan en daarna... oeeeeequote:Op zaterdag 27 april 2013 11:51 schreef GotC het volgende:
Ook lekker om te maken voor het lopen, in de koelkast te zetten en daarna lekker op te drinken:
1 meloen (maakt niet uit wat voor)
1 cm verse gember
4 ijsklontjes
Je haalt de pitjes uit de meloen, haalt de schil eraf en gooit het samen met de gember en de ijsklontjes in een smoothiemaker. Als het klaar is, in de koelkast en lopen maarEnorm dorstlessend en gezond.
Nomquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik maak ongeveer hetzelfde, 1 a 2 citroenen, honing, 2 a 3cm verse gember fijn gesneden, munt, water. Even laten staan en daarna... oeeeee
Of gewoon een kan ijskoud water, ijsklontjes en schijfjes citroen of komkommer of gember of takjes munt![]()
![]()
Eenzelfde combo icm heet water is trouwens erg lekker voor als je ziekig bent.
1cm gember, halve citroen, beetje honing, kokend water erbij. Of was het nou 2cm gember? Speel ermee zou ik zeggen
Je weet dat je lekker bezig bent wanneer je de runkeeper dame hoort zeggen "5 km" en je denkt.. "wut, nu al? Ik kan nog even door"
Wat 2 weken goed trainen niet kan doen zeg.
10x2 minuten op T3 training met 2 minuut dribbel T1 tussendoor.
Maandag nog een training en woensdag proef 4 mijl loop. Zou zomaar een nieuw PR op de 5 km voor me kunnen gaan worden!
* De_kluizenaar geniet zijn runnershighSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Doe er nog 20-30ml whisky bij, drink het heet op, doe een paar tshirts aan en de volgende dag ben je weer topfitquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:09 schreef slacker_nl het volgende:
Eenzelfde combo icm heet water is trouwens erg lekker voor als je ziekig bent.
1cm gember, halve citroen, beetje honing, kokend water erbij. Of was het nou 2cm gember? Speel ermee zou ik zeggenHot toddy
![]()
![]()
Een paar t-shirts?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Doe er nog 20-30ml whisky bij, drink het heet op, doe een paar tshirts aan en de volgende dag ben je weer topfitHot toddy
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Gemberthee drink ik idd ook als ik ziek ben.
Deze week echt mezelf helemaal in het nieuw gestoken. Woensdag al een nieuwe broek, nieuw shirt en een hemdje gekocht, vanochtend bij een intersportoutlet een waterbelt gekocht voor vijf euro, toen bedachten we ons dat we nog wel tijd hadden om mijn verjaardagscadeautje te gaan kopen en heb ik nieuwe schoenen gekregen en bij thuiskomst lag mijn SPIbelt in de brievenbus!![]()
Zo, er ligt 1,5 liter "sportdrank" in de koelkast. Heb rode fruit sap gekocht, verdubbeld met water en 2 snufjes zout. Ben benieuwd morgen na het lopen
Zo`n zin om vandaag al te gaan lopen. Ben voor het eerst sinds maanden op zaterdag vrij, dus voelt echt als een zondag. Maar aan de andere kant wil ik ook weer de standaard 2 dagen rust voor m`n LDL.
[ Bericht 29% gewijzigd door Levitas op 27-04-2013 14:01:46 ]![]()
Dit. Ik drink gewoon melk na het lopen. En vooraf water.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:28 schreef Quoi het volgende:
Wow, wat zijn jullie creatief met drankjesZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ikke lekker ook! Leuk je tegen te komen Guppy, gaat vast vaker gebeuren!quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb net Guppy gezien en jullie lekker niet!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
Je weet dat je lekker bezig bent wanneer je de runkeeper dame hoort zeggen "5 km" en je denkt.. "wut, nu al? Ik kan nog even door"
Wat 2 weken goed trainen niet kan doen zeg.
10x2 minuten op T3 training met 2 minuut dribbel T1 tussendoor.
Maandag nog een training en woensdag proef 4 mijl loop. Zou zomaar een nieuw PR op de 5 km voor me kunnen gaan worden!
* De_kluizenaar geniet zijn runnershighGoed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik doe exact hetzelfdequote:Op zaterdag 27 april 2013 08:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Qua normaal eten hou ik er een beetje rekening mee dat ik 2 uur van tevoren niets gegeten heb, anders krijg ik last van steken. Als ik vrij ben doe ik meestal de training om een uur of 3/4 en als ik gewerkt heb ga ik eerst trainen en dan pas avondeten, wat dan meestal een uur of 9 is.![]()
Krijg alleen na werk snel last van een klotsmaag, dan is ie te leeg. Dus veel fruit naar binnen stouwen vanaf een uur of 3, dan loop ik wel prima rond half 6.
In het weekend cornflakes, brood en koffie verspreid over een uur, uurtje chillen en dan op het gemakje klaarmaken. Dan loop ik heerlijk![]()
Dank voor de foto-reacties trouwens :d Ik vond ze zelf niet zo, maar wel leuk zo met de 1e wedstrijd.
Nu taperen op weg naar de 20km morgen! Slechts training, maar ik hoop dat het lukt. Na de zware loopweek vorige week ben ik afgelopen woensdag weer gegaan maar dat was echt te vroeg, na 2km was ik wel op. Dus lekker rustig aan gedaan verder. Morgen knallenReeuwijkse plassen omcirkelen
![]()
![]()
Jaaaa Levitas toen ik jouw berichtje zag ben ik meteen op mijn sokken naar beneden gerend! Dit is ook mijn eerste startnummer! Welke afstand ga je doen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:57 schreef Levitas het volgende:
Jaaaaaa, m`n allereerste startnummer is binnen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stiekem best wel een speciaal momentje![]()
![]()
Dicht![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: