we zijn reuze benieuwdquote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk klopt dat Tem, geestelijk tenminste, lichamelijk kan het af en toe wel anders voelen.
Ja, zoals ik al zei, te zien in Hotter than my daughter.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk klopt dat Tem, geestelijk tenminste, lichamelijk kan het af en toe wel anders voelen.
Nee, andersom werkt het precies niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Zat jongeren die zich gedragen als iemand van 50. Dus andersom werkt het ook.
Voor meer tekst neuk je maar de bibliothecaresse.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Topic mag wel iets meer tekst hebben...
Die willen er jong uitzien ook, dat is toch iets anders. Ik loop er niet zo bij.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, te zien in Hotter than my daughter.
quote:Op donderdag 25 april 2013 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Vingeroefening voor [NWS]
Website raadt je leeftijd
Ik ken jonge mensen die zich gedragen als oude mannen, dus hoezo werkt dat niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, andersom werkt het precies niet.
tetten moeten ademenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die willen er jong uitzien ook, dat is toch iets anders. Ik loop er niet zo bij.
Ik 32, maar dat klopt wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Our best guess is that you are 36. Is it close?
Dit zijn we niet gewend van je, maar welterusten.quote:
Beterschap.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
ziekjes en de wekker gaat verdomd vroeg
doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |