Jaja was gewoon met opzet he!!! ik stem voor een banquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
KLB / hij is weer uit de lucht ..... mag dicht. wordt over illegale dingen besproken zonder dat het me bedoeling is
excuses,
groentjes
Ik ga me hier hevig tegen verzettenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jaja was gewoon met opzet he!!! ik stem voor een ban
Zakt vanzelf wel weg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
KLB / autosleutels zoek
mag slotje op, klacht is opgelost
De vraag is wel of ts dat topic dan weer terug kan vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zakt vanzelf wel weg.
En iets zegt me dat je het topic over een weer kunt kicken.
We behandelen geen banaanvragen hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef Twiitch het volgende:
wanneer krijgt dat grolsch kanon mongooltje weer een ban
Je topic is gewoon verplaatst.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef zarGon het volgende:
Meegenomen naar R&P vanuit KLB. Er kan dus weer serieus gereageerd worden.
Liefdesnest, waarom heeft dit veel indruk op je gemaakt? Weet je nog wat er is gebeurd? Heb je weleens met professionals gesproken?
Maar je bent geen mod?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
KLB / Tism je zou nog een topic openen
Dit gaat nergens over, kan dicht
Oh je mag alleen als mod in feedback posten? gtfoquote:
Nope, maar je bepaald niet of een topic dicht moet of niet. Zeker niettover andermans topic.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je mag alleen als mod in feedback posten? gtfo
Dat maak ik zelf wel uit. En hoezo 'moet' ? ik zeg 'kan dicht'... dus dat is mijn mening, en die mag ik daar kwijt...wel lezen graag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nope, maar je bepaald niet of een topic dicht moet of niet. Zeker niettover andermans topic.
Plaats dan een TR.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
KLB / Tism je zou nog een topic openen
Dit gaat nergens over, kan dicht
Geen idee hoe dat moetquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je mag alleen als mod in feedback posten? gtfo
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een TR dat er een vraag staat in het FB topic.
Hoe kan dat topic nu offtopic zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Klaagbazen
Puur offtopic-val dood-tering-tyfus-kutgezeik over rap
Lijkt me wel duidelijk wat er met die **** moet gebeuren.
Ik heb de pic verwijderd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef _The_General_ het volgende:
KLB / Fok in 5 jaar tijd compleet verkracht! #2
Per ongeluk een bepaalde extensie achter een naam getypt. Zonder te weten dat dit 7 jaar na data nog online staat. Kunnen jullie de extensie in de quote verwijderen?
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |