abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:19:24 #51
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127835088
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Of de voordeur aan de buitenkant.
kwam ik van de week thuis, zie ik mijn sleutels in de deur zitten ;(
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:23:25 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_127835248
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

kwam ik van de week thuis, zie ik mijn sleutels in de deur zitten ;(
Ik ben gelukkig zo iemand die de deur niet achter zich dichttrekt zonder te controleren of ik huissleutels in m'n handen heb voor ik de deur open doe, ze in m'n hand heb als ik de drempel overstap en nog even verifieer of het de juiste sleutels zijn voor ik de deur dicht doe.

En dan heb ik de sleutels nog nodig om de deur beschaafd dicht te krijgen. :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 20:29:33 #53
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_127835524
Heb ze gevonden :')

Je raad nooit waar :') :') :') :')

In mijn broekzak. Maar dan waar de portefuille altijd zit.

Verstrooidheid zeker :') en gek genoeg heb ik nog gevoeld maar he niets gevoeld...... tot ik geluid hoor....

2 uren lopen zoeken en ze zaten gewoon in me achter broekzak :')

Aub gelukkig wist niemand dat ik me sleutels kwijt ben :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:33:16 #54
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_127835686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

In mijn broekzak. Maar dan waar de portefuille altijd zit.

Verstrooidheid zeker :') en gek genoeg heb ik nog gevoeld maar he niets gevoeld...... tot ik geluid hoor....

2 uren lopen zoeken en ze zaten gewoon in me achter broekzak :')

Aub gelukkig wist niemand dat ik me sleutels kwijt ben :P
Is er iemand die weet waar deze gozer werkt of studeert?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_127835719
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

In je broekzak, waar je portefeuille altijd zit.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 20:34:37 #56
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_127835750
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Is er iemand die weet waar deze gozer werkt of studeert?
Daarom dat ik wss werkloos ben
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 20:35:18 #57
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_127835793
Je bent pas 12. Bedoel je misschien de sleutels van je driewieler, ts?
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:42:39 #58
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_127836108
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Daarom dat ik wss werkloos ben
Zelf bij de sociale werkplaats zou je nog ontslagen worden :(
pi_127911256
Heel veel jaren geleden zat geevee in militaire dienst,we hadden in de verblijfsruimte een tafeltje staan met een koffiezetapparaat,onder de tafel hadden we een "jerrycan" met water staan deze can stond altijd open.

Op een dag stond geevee koffie te zetten,toen een medesoldaat een sleutel naar hem gooide en met de bedoeling dat deze in het sleutelkastje werd opgehangen dat daar aan de wand hing.

De sleutel weg mis gegooid en ik ging hem zoeken maar kon hem nergens vinden,alleen de jerrycan stond er dus,na alle mogelijkheden gecontroleerd te hebben bleef deze over, nu is de in/uitschenk van zo'n jerrycan niet groot,maar ik heb als laatste mogelijkheid de can leeggegooid en wat kwam er als laatste uitvallen? de vermiste sleutel! De kans dat de sleutel via een bepaalde hoek precies in de openstaande schenkopening zou vallen was heel klein maar niet nul!

Je zult dus alle mogelijkheden moeten nagaan,ben je met boodschappen binnengekomen en heb je die opgeborgen in de keuken,loop naar de keuken en kijk of in een van de keukenkastjes of misschien de broodtrommel de sleutels zijn neergelegd,of misschien in de koelkast.

Had je misschien post in je hand? misschien leggen ze onder een paar brieven,wellicht heb je 1 van de brieven open gemaakt je sleutels neergelegd en na lezen de brief op tafel gegooid onder de brief,vroeger had je sleutelhangers die reageerderden op een fluittoon en dan gingen teugpiepen. Daar heb je nu niets aan maar mogelijk wel in de toekomst zo zie je even methodisch het huis nazoeken.

Veel succes gewenst.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')