dit, dingen veranderen nu eenmaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef wenfer2 het volgende:
Terukkerend zeiktopic. Jezus christus wat schraal!!!!
Was? Is hij dood ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef vosss het volgende:
Kasta was wel een eigengeiler eerste klas hoor.
Op de een of andere manier is dat wel een ultra-aantrekkelijke eigenschap voor vrouwen, want die Kastanova heeft meer vrouwen in zijn eentje geneukt dan de rest van FOK! bij elkaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef vosss het volgende:
Dit was stoer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:17 schreef GeorgeMichael het volgende:
Deze natuurlijk
KLB / "ik vin jou eh lekkur wijf!"
KLB / Fok is in 5 jaar tijd compleet verkracht!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef adnapekkid het volgende:
Iemand een link van #1 van dit topic?
dankje sletquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
KLB / Fok is in 5 jaar tijd compleet verkracht!
Dat vroeg ik me ook af ja. Maakte soms best leuke topics. Af en toe een mooie paint (die mis ik trouwens, bijna nooit meer paintsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is er met Michielos gebeurd? Op #3? :p
Het enige wat ik weet is dat zijn topics gebaseerd zijn op een vechtscene van een Nederlandse cultfilm ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af ja. Maakte soms best leuke topics. Af en toe een mooie paint (die mis ik trouwens, bijna nooit meer paints)
Anthony Zeus was dat volgens mij! Was echt een bazentopique!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Zeus Apollo! Of was het Apollo Zeus?
Die worstelaar die een secretaresse op zijn vakantiebaantje deed, met pics...wat natuurlijk niet echt beperkt bleef tot dit kleine internethoekje.
SHE die naakt ging en toch weer niet (ik mis SHE)
AnthonyZeus jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:40 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Anthony Zeus was dat volgens mij! Was echt een bazentopique!
Ohja, hahaha, die was briljant!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:43 schreef RadioSlut het volgende:
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
En er zijn in totaal 9 topic van ofzo.
Herinneren jullie ook Afwazig oid die een tutorial had gemaakt om sletjes te h0sselen, en dat die daarna van justitie offline gehaald moest worden?
Ritmo is zelfs twee keer door de mand gevallen toch, eerst postte hij als Crane en toen werd er ineens een foto gepost. Chubby mannetje dat al kaal begon te worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee gek, Emimich.
Hoewel Ritmo ook wel redelijk door de mand viel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat wel een ultra-aantrekkelijke eigenschap voor vrouwen, want die Kastanova heeft meer vrouwen in zijn eentje geneukt dan de rest van FOK! bij elkaar.
Die ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Antal het volgende:
"2x de helft"
"zaken gedaan met een randdebiel"
.. nuff said
Oh ja, Het_Hupt die heel oud bleek te zijn of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:47 schreef RadioSlut het volgende:
En er staat ook nog iets bij van Baas Onur, Dennis van Ek (waar ik me helemaal krom om heb gelachen zo slecht was het), Het_Hupt, die 'Zaken gedaan met een randdebiel' topic. Talloze zeiktopics over Zanger Bob en de bijbehorende paints.
Hoezo wás?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef vosss het volgende:
geregistreerd op: dinsdag 28 mei 2013 @ 16:48quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef weswiladvies2 het volgende:
[..]
Met alle liefde heb ik jou topic over @home toen opgestuurd
Yup nieuw account. Groeten Conflict!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kusje er op!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef weswiladvies2 het volgende:
[..]
Yup nieuw account. Groeten Conflict!
Had je maar niet zo zielig moeten doen in je topic
Omdat ik dacht dat je die fase inmiddels wel ontgroeid zou zijnquote:
Op alle mogelijke vlakken is in de loop der tijd eigenlijk alleen maar bevestigd dat ik al die tijd gelijk had.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je die fase inmiddels wel ontgroeid zou zijn
Hadden we niet ook een keer een topic van een student die in het gebouw aan de overkant een stelletje bezig zag, daar foto's van maakte en hier postte?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:43 schreef RadioSlut het volgende:
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
En er zijn in totaal 9 topic van ofzo.
Herinneren jullie ook Afwazig oid die een tutorial had gemaakt om sletjes te h0sselen, en dat die daarna van justitie offline gehaald moest worden?
Noorsbloed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef cerror het volgende:
D'r was ook iets over een metalkerel die ook een enorm bullshitverhaal had bedacht?
Weet z'n naam niet meer, maar 't ging volgens mij over dat zijn vriendin kanker had of hij had kanker.
En jeej, kasta is weer terug.
Die jaquote:
Ja, klopt wel ja. Ondertussen is hij geloof ik weer terug onder een andere naam.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:47 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ritmo is zelfs twee keer door de mand gevallen toch, eerst postte hij als Crane en toen werd er ineens een foto gepost. Chubby mannetje dat al kaal begon te worden.Later als Ritmo blijkbaar nog een keer maar dat heb ik niet meegekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |