Als ik niets te zeiken had, heb jij niets te klagen wijsneus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
Blijf dan weg als je zoveel te zeiken hebt...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
TS heeft gelijk klb is een puberforum en de rest is ook niet heel erg boeiend eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
Om te klagen heb ik jou niet nodig, dus als jij blijft zeiken kan je net zo goed wegblijven...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:17 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als ik niets te zeiken had, heb jij niets te klagen wijsneus.
Man wat ben ik toch ook goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen prijst...
Ga je brommer poetsen jochiequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:19 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Om te klagen heb ik jou niet nodig, dus als jij blijft zeiken kan je net zo goed wegblijven...
Daar had ik zin in ja, meestal zijn het crossdressers die ik post.quote:
Begrijp het...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar had ik zin in ja, meestal zijn het crossdressers die ik post.
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Wat jammer dat ik de tijd die jij verteld nooit meegemaakt heb. Gewoon vrij uit alles posten wat je wilt![]()
Chicks zijn er al voldoende op FOK! met al die wankers.quote:
Niet surfen via proxyquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.
Een paar jaar geleden werd je gehackt en publiekelijk vernederd met foto,adres,ip,telefoonnummer en bijbehorende slechte paint!
Hij lult ook uit z'nek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Wat jammer dat ik de tijd die jij verteld nooit meegemaakt heb. Gewoon vrij uit alles posten wat je wilt![]()
Echt???quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.
Een paar jaar geleden werd je gehackt en publiekelijk vernederd met foto,adres,ip,telefoonnummer en bijbehorende slechte paint!
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.quote:
In die tijd werd jij toch de hel ingeprezen en je dochter richting hemel?quote:
Sorry, ik ben eigen ondernemer en vertoef 4/5 maand per jaar in het buitenland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.
TS is een saaie kantoor muis... of hoe je dat noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |