Ja dat je moet geld afdokken of dat je moet vanalles registeren zekerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er schijnen ook nog andere soortgelijke sites te bestaan.
Publichd.euquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat je moet geld afdokken of dat je moet vanalles registeren zeker
Hoort andersom te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef Babananana het volgende:
Mijn eerste keus is isohunt.com, daarna pas TPB...
Klopt, maar ik ben slecht in het onthouden van de proxiesquote:
Geld geven terwijl het gratis kan, Luister eens goed, ik mag nog 100 miljoen op mijn bank hebben staan , maar never maar dan ook never ga ik een FILM kopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
In iTunes kun je films huren en kopen
Dus jij rijdt ook weg na het tanken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geld geven terwijl het gratis kan, Luister eens goed, ik mag nog 100 miljoen op mijn bank hebben staan , maar never maar dan ook never ga ik een FILM kopen
Wat is een yify?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef RetRy32 het volgende:
Wel kut dat heel de torrent scene verkracht is door kutmensen die alleen YIFY downloaden.
"OMG 1GB AND 1080 AMAZING YIFY"
Waarom eten kopen als je het ook kan stelen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geld geven terwijl het gratis kan, Luister eens goed, ik mag nog 100 miljoen op mijn bank hebben staan , maar never maar dan ook never ga ik een FILM kopen
Ik ga het anders zeggen wat ik gratis kan krijgen, neem ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus jij rijdt ook weg na het tanken?
Waarom zou je Apple sponsoren als je een film wil zien, die hebben toch geen enkele bijdrage aan die film geleverd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
In iTunes kun je films huren en kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |