Omdat vrouwen altijd zo achtergesteld worden in KLB wil ik me nu eens als een echte moeder Theresa opwerpen om onze vrouwelijke aandachtshoeren eens in het zonnetje te zetten. In navolging van de KLBbazen en dat kaste topic is dit topic speciaal om te stemmen op de grootste aandachtshoer die KLB rijk is. Dit mogen echte vrouwen zijn, mannen met een vrouwenaccount of nog niet omgebouwde mannen.
Whiteknights, alpha-mannen, zolderkamerautisten, sportschoolbois en anderen dit is jullie kans! Stem op jullie "favoriete" aandachtshoertje 
Note 1: Aangezien ik me juist wil opwerpen voor deze vrouwen, kan ik helaas zelf geen onderdeel uitmaken van deze fantastische lijst. Dus stemmen op mij dient geen enkel doel helaas. Woensdagnacht om 0.00 sluit de stemming.
Note 2: Het is leuker als je je stem onderbouwd met tekst of visueel materiaal.
Note 3: De top 5 van vrouwen krijgt een personality make-over aangeboden door Stichting Beter Labiel dan Debiel
UPDATEOp veler verzoek heb ik besloten een poll te plaatsen van de
10 meest genomineerden tot dusver in de categorie '
grootste aandachtshoer van KLB'. Sta je er niet bij, dan heb je niet genoeg je best gedaan en heb je wellicht volgend jaar weer een kans.
Poll: Wie is de grootste 'vrouwelijke' aandachtshoer van KLB?•
Sanasoufi•
Britneycheers•
Meloewa•
HilaryBanks•
Aberkullie•
Ambipur•
Kola•
Adorabelle•
Haywood Jablome•
NikonloverTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierUPDATENou zoals een ieder kan zien is de poll gesloten en zijn de winnaars bekend.
Met stip op 1 staat de grootste 'vrouwelijke' aandachtshoer van KLB:
NIKONLOVER
De extra verrassing is dat deze user een gratis lichaamsverbouwing krijgt naar het vrouwelijke geslacht. De personality make-over lijkt zinloos voor deze user. Nikonlover, van harte met deze titel
Dan hebben we nog 4 plaatsen te vergeven. Op de tweede plaats met een niet geringe score staat onze eigen aandachtshoer:
MeloewaOp de 3e plaats vinden we in het rijtje van grootste aandachtshoeren:
BritneycheersOp de 4e plaats:
AdoraBelle (nu wel correct geschreven)
En tot slot op de 5e plaats:
SanasoufiMeiden van harte gefeliciteerd met deze titel! Jullie worden zo spoedig mogelijk aangemeld voor de personality make-over van Stichting Beter Labiel Dan Debiel.
Tot slot wil ik nog even mijn medeleven betuigen naar Aberkullie die ondanks het campagne voeren helaas niet in de top 5 is gekomen.
Allen dank voor het stemmen en tot volgend jaar