Even gefixt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef amenth het volgende:
in deze topic kan je alle bazen van de klaagbaak honoreren
Op de volgende lijst minimaal 3 nomineringen kom je er in
Verwacht:
- Amenth
- Gulmez
- HSG BOMBER
- Michielos
- Jahr00n
Officieel:
-
Klacht: er is geen topic om de bazen te erkennen
Gangsterrap is voor de dommenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Neger wat?
Gangsterrap is voor dommen. Ga jij maar denken dat je tof bent met die geproduceerde big-money troep met neppe lyrics en hollywoodsclipjes. Kijk naar die homeboy van hierboven die over zijn schatje zingt man![]()
![]()
2pac is daar op ten duur van teruggekomen toen hij doorkreeg dat hij zijn medenegers alleen maar drugs, sletten en huiselijk geweld zat aan te praten.
Je zal het nog wel een keer zien als je het doorkrijgt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef GoedeVraag het volgende:
Je zal het nog wel een keer zien als je het doorkrijgt.
zie die boi elitair doen danquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef GoedeVraag het volgende:
Je zal het nog wel een keer zien als je het doorkrijgt.
luister jij maar lekker naar de toppersquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Neger wat?
Gangsterrap is voor dommen. Ga jij maar denken dat je tof bent met die geproduceerde big-money troep met neppe lyrics en hollywoodsclipjes. Kijk naar die homeboy van hierboven die over zijn schatje zingt man![]()
![]()
2pac is daar op ten duur van teruggekomen toen hij doorkreeg dat hij zijn medenegers alleen maar drugs, sletten en huiselijk geweld zat aan te praten.
Schijnbaar. Maar als users zelf kunnen stemmen, is het veel leuker.quote:
Klopt maar ik vind dat meer wat om dat zo tegen de kerst te doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Schijnbaar. Maar als users zelf kunnen stemmen, is het veel leuker.
Lo-Bo dit dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg maar in 0dubbel15, kogel door je hoofd a sahbi
Ik denk niet dat hij mijn campagne op FOK wil sponsorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
jouw vader is rijk toch, aberkullie?
godver he, dus het heeft geen nut om mijn rekeningnummer te dm'en in ruil voor mijn stem. zeg maar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij mijn campagne op FOK wil sponsoren
Je stem staat al vast!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
godver he, dus het heeft geen nut om mijn rekeningnummer te dm'en in ruil voor mijn stem. zeg maar?
ik trek hem ook niet in he, dat zou wel heel laag zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |