Ik snap de bedoeling niet helemaal, maar ik geloof dat de optie bestaat dat ik je zou kunnen nomineren ofzo.quote:
werk je bij ikea a mattiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh ja ik zou nog een nieuwe kaste maken
Kopieer deze lijst:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap de bedoeling niet helemaal, maar ik geloof dat de optie bestaat dat ik je zou kunnen nomineren ofzo.
wat lul je man status geeft je veel bitches en je krijg meer mense die dinge voor je doen dus meer doekoe makequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef Rodawa het volgende:
Echte bazen hebben geen erkenning nodig.
Al is het best lekker.
Daar kan jij niet over meepraten, hè nepventje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef amenth het volgende:
[..]
wat lul je man status geeft je veel bitches en je krijg meer mense die dinge voor je doen dus meer doekoe make
Vraag naar S Demir op de strate roffa zuid je weet niks van datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:29 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over meepraten, hè nepventje?
En Smack natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Kopieer deze lijst:
~~KLB BAZEN~~
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Ik kom niet op straat, meneer poepjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:29 schreef amenth het volgende:
[..]
Vraag naar S Demir op de strate roffa zuid je weet niks van dat
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef JochemSjakie het volgende:
Je bedoelt 'Falers van de Klaagbaak' zeker?
eckte wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:29 schreef amenth het volgende:
[..]
Vraag naar S Demir op de strate roffa zuid je weet niks van dat
Niet doen straks pleegt hij nog zelfmoord ofzo, hebben we dat weer op ons gewetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil Braddy trouwens nomineren als klaagmongool.
Beter dat zijn aids van dit forum verdwijnt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niet doen straks pleegt hij nog zelfmoord ofzo, hebben we dat weer op ons geweten
Wat een meewarige rukkers. Haten op internetheldenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
eckte weten
rootboys connected, roffa is niks
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dat zijn aids van dit forum verdwijnt.
En als we hem een Burka laten dragen lobbiet ome Geert wel voor ons in Den Haag.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:34 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wat een meewarige rukkers. Haten op internethelden![]()
Kk slechte flow ook
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg maar in 0dubbel15, kogel door je hoofd a sahbi
F jou balhaar, met je kleuterclick.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Kesefkesef het volgende:
Vieze Zuiden representquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Kesefkesef het volgende:
DIKKE SHOUTOUT BOUWLUST VREDELIEVENDE MAROCS EN TURKO'S
Aight jij weetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Geelman het volgende:
Gay lijstje mang...
Goeie lijst:
- Piye
- Haan
- MadJack
- Mortaxx
- Vogeltjesdans
- Linkse Boomknuffelaar
- Wenfer2
- Smack
- Dima
- Meloewa
- Dimens
- Frank
- Angel-Joy
Dat zijn toch wel de smaakmakers hier op het forum, maar ik ben er vast een paar vergeten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Kesefkesef het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De meeters hebben sowieso een streepje voor natuurlijk.quote:
Hou die stront bij je manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Kesefkesef het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef amenth het volgende:
in deze topic kan je alle bazen van de klaagbaak honoreren
Op de volgende lijst minimaal 3 nomineringen kom je er in
Verwacht:
- Amenth
- Gulmez
- HSG BOMBER
- NIkmans
- Jahr00n
Officieel:
-
Klacht: er is geen topic om de bazen te erkennen
om het goed te makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:49 schreef GoedeVraag het volgende:
Dit topic zit vol met neppe hosselaars en dakhazen die niks kunnen, dat geld ook voor die gaye clippies.
Prima dat die gasten muziekaal zijn, of zelfs gay, maar dat die hommotjes hier dan denken dat het straathelden zijn
DMX werd pas wat waard toen hij doorkreeg hoe die fake rapgame werkt.quote:
wat lul je nou, It's Dark and Hell Is Hot and Flesh of My Flesh, Blood of My Blood was z'n eerste en beste albumquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
DMX werd pas wat waard toen hij doorkreeg hoe die fake rapgame werkt.
Goh wat is dit ruk. Maar sowieso is rap gewoon kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
eckte weten
rootboys connected, roffa is niks
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat lul je nou, It's Dark and Hell Is Hot and Flesh of My Flesh, Blood of My Blood was z'n eerste en beste album
Wat probeer je nou betweterig te doen, naar trolletjequote:
Neger wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:03 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat probeer je nou betweterig te doen, naar trolletjeIt's Dark and Hell Is Hot is DMX zijn eerste album, tevens gezien klassiek rap album waar mening gangerrapper een puntje aan kan zuigen. Flow is geniaal en lyrics zijn raw. Kan je zeggen wat je wil, maar het meeste publiek is het toch echt met deze constatering eens
Spreek je hem nog? Heeft hij eindelijk een leven buiten FOK gevonden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Geelman het volgende:
En postuum wil ik Argo nog op de lijst zetten.
Ja en nee...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Spreek je hem nog? Heeft hij eindelijk een leven buiten FOK gevonden?
Even gefixt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef amenth het volgende:
Op de volgende lijst minimaal 3 nomineringen kom je er in
Verwacht:
- Amenth
- Gulmez
- HSG BOMBER
- Michielos
- Jahr00n
Officieel:
-
Gangsterrap is voor de dommenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Neger wat?
Gangsterrap is voor dommen. Ga jij maar denken dat je tof bent met die geproduceerde big-money troep met neppe lyrics en hollywoodsclipjes. Kijk naar die homeboy van hierboven die over zijn schatje zingt man![]()
![]()
2pac is daar op ten duur van teruggekomen toen hij doorkreeg dat hij zijn medenegers alleen maar drugs, sletten en huiselijk geweld zat aan te praten.
Je zal het nog wel een keer zien als je het doorkrijgt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef GoedeVraag het volgende:
Je zal het nog wel een keer zien als je het doorkrijgt.
zie die boi elitair doen danquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef GoedeVraag het volgende:
Je zal het nog wel een keer zien als je het doorkrijgt.
luister jij maar lekker naar de toppersquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Neger wat?
Gangsterrap is voor dommen. Ga jij maar denken dat je tof bent met die geproduceerde big-money troep met neppe lyrics en hollywoodsclipjes. Kijk naar die homeboy van hierboven die over zijn schatje zingt man![]()
![]()
2pac is daar op ten duur van teruggekomen toen hij doorkreeg dat hij zijn medenegers alleen maar drugs, sletten en huiselijk geweld zat aan te praten.
Schijnbaar. Maar als users zelf kunnen stemmen, is het veel leuker.quote:
Klopt maar ik vind dat meer wat om dat zo tegen de kerst te doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Schijnbaar. Maar als users zelf kunnen stemmen, is het veel leuker.
Lo-Bo dit dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat hij mijn campagne op FOK wil sponsorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
jouw vader is rijk toch, aberkullie?
godver he, dus het heeft geen nut om mijn rekeningnummer te dm'en in ruil voor mijn stem. zeg maar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij mijn campagne op FOK wil sponsoren
Je stem staat al vast!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
godver he, dus het heeft geen nut om mijn rekeningnummer te dm'en in ruil voor mijn stem. zeg maar?
ik trek hem ook niet in he, dat zou wel heel laag zijn.quote:
Mijn topper in je anus bedoel je, balhaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 05:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
luister jij maar lekker naar de toppers
Zie je, je begint je net als je helden te gedragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Mijn topper in je anus bedoel je, balhaar
je maakt wel vrienden hier hé?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Mijn topper in je anus bedoel je, balhaar![]()
Ik ben inderdaad iedere dag topper dan jij in je hele leven zult zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zie je, je begint je net als je helden te gedragen
Rollen doe je inderdaad, dikke zeug die je bentquote:
Jij hebt zeker de Kanjer-cursus gevolgdquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef GoedeVraag het volgende:
Ik ben inderdaad iedere dag topper dan jij in je hele leven zult zijn.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Rollen doe je inderdaad, dikke zeug die je bent
ik zal is een topic over jou openenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]![]()
Is je lichaamsgewicht zo'n obsessie dat je gaat projecteren?
Je kan er een topic over openen
Ik ben aan het bulken, ecto.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met dat obese lichaam is dat niet zo moeilijk he
zeker de volle mcdonalds aan het bulken?quote:
Goed dat je van te voren waarschuwt. Die posts van je zijn al om te huilen, laat staan een heel topicquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik zal is een topic over jou openen
Ik zou het in elk geval kunnen betalen, pauper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
zeker de volle mcdonalds aan het bulken?
wees er maar trots op fattyquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik zou het in elk geval kunnen betalen, pauper.
Bedankt maar verkeerde topicquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef pussycatdoll het volgende:
LIJST:
Aberkullie
ntm
Haywoodjablome
Pussycatdoll![]()
Frank-Drebin
Rodawa.
Buffalo_Soldier. Godverdomme dat is nog grotere kanker dan haan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Piye het volgende:
Ik heb best een lange lijst.
Madjackthepirate
Ikjijallebei
Feyenoordfan92
Haan33 (haters gaan haten, maar zijn inbreng mag niet onderschat worden)
Smack10
Buffalo_Soldier
Frank_Debrin
Mortaxxx
Cactus1
HaywoodJablome
Aberkullie
Meloewa
Rosepetals (minder actief tegenwoordig, maar nog steeds aardigste KLB'er)
Hugh_Myron
Panzermaus
Als ik je niet heb genoemd, voel je dan niet beledigd. Weet dan gewoon dat je kaologay as fuck bent.
Haan, was voor mij persoonlijk de meest twijfelachtige. Het feit dat ik 'm persoonlijk een chille gozer vind heeft daarin nogal meegespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Buffalo_Soldier. Godverdomme dat is nog grotere kanker dan haan.
Buffalo_Soldier is een uitkeringstrekker die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen leven en de schuld van zijn situatie bij anderen legt. Lijkt me niet echt een baas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Haan, was voor mij persoonlijk de meest twijfelachtige. Het feit dat ik 'm persoonlijk een chille gozer vind heeft daarin nogal meegespeeld.Als user zou ik 'm namelijk meer in het lijstje nikonlover plaatsen: iemand die op zoek gaat naar haatreacties, want dat vind hij leuk.
B_S daarentegen is van een ander laken en pak, het type feyenoordfan en ikjijallebei. Er zijn veel mensen die haten, maar ze hebben schijt. Ze zoeken het niet op, maar krijgen de haat toch. Dit omdat ze meningen verkondigen die op FOK! dan niet populair zijn, maar waarin ze 9 van de 10 keer gewoon gelijk hebben. Ze gaan tegen de stroom van KLB in en blijven gewoon hun eigen bazige zelf. Dat is voor mij de definitie van een echte baas. Dus dat B_S op deze lijst hoort, mag geen twijfel over bestaan.
Ik ga 'm er niet afhalen hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Buffalo_Soldier is een uitkeringstrekker die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen leven en de schuld van zijn situatie bij anderen legt. Lijkt me niet echt een baas.
fuk jouquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Piye het volgende:
Als ik je niet heb genoemd, voel je dan niet beledigd. Weet dan gewoon dat je kaologay as fuck bent.
Ik zei toch "voel je niet beledigd"?quote:
Die heeft ie al gemaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef Splutje het volgende:
Grootste bazen zijn op dit moment:
feyenoordfan92
CaptainCookie
o.us
Pharkus
Frank_Drebin
Ben benieuwd naar de nieuwe kaste die HSG-BOMBER al maandenlang belooft
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zei toch "voel je niet beledigd"?Nu ik je zie posten, bedenk ik me dat ik m'n ma zou vragen die dingen te PM'en. Zal doen als ze vanavond thuis is.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dan vind ik je toch weer een beetje lief
Neuken?
Eigenlijk had jij ook bij mij op de lijst gemoeten, was je vergeten sorry.quote:
Awwwhhh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk had jij ook bij mij op de lijst gemoeten, was je vergeten sorry.
Jammer dat ik in dezelfde lijst sta als Haan, Vogeltjesdans en Groenlinks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Geelman het volgende:
Gay lijstje mang...
Goeie lijst:
- Piye
- Haan
- MadJack
- Mortaxx
- Vogeltjesdans
- Linkse Boomknuffelaar
- Wenfer2
- Smack
- Dima
- Meloewa
- Dimens
- Frank
- Angel-Joy
Dat zijn toch wel de smaakmakers hier op het forum, maar ik ben er vast een paar vergeten.
Het is klachtwaardig dat u mij er niet eens ingezet hebt, maar ja, dan doe ik het zelf maar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef amenth het volgende:
Verwacht:
- Xenzo
Het is dat of in dezelfde lijst als amenth belanden..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Het is klachtwaardig dat u mij er niet eens ingezet hebt, maar ja, dan doe ik het zelf maar.
Jij staat niet in die lijst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat ik in dezelfde lijst sta als Haan, Vogeltjesdans en Groenlinks.
godver dus zelfs met dat streepje voor red ik het nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
De meeters hebben sowieso een streepje voor natuurlijk.
Haten op B_Squote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Buffalo_Soldier. Godverdomme dat is nog grotere kanker dan haan.
Heb jij een streepje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
godver dus zelfs met dat streepje voor red ik het niet
Terechte toevoegingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Het is klachtwaardig dat u mij er niet eens ingezet hebt, maar ja, dan doe ik het zelf maar.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef amenth het volgende:
Verwacht:
- Xenzo
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Xenzo het volgende:
Ik ben blij dat u dat met mij eens bent. Misschien kunt u de lijst opnieuw opstellen zodat alle klaagbazen erop staan? Dan kan iedereen daarna gaan stemmen op zijn of haar favoriete klaagbaas.quote:
Voor straf zet ik je op een lijstjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:09 schreef Jachtgeweer het volgende:
Reacties plaatsen waarom je er niet op staat in de hoop er toch op te komen of dat iemand anders je in een lijstje zet
JA EN? LULquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:09 schreef Jachtgeweer het volgende:
Reacties plaatsen waarom je er niet op staat in de hoop er toch op te komen of dat iemand anders je in een lijstje zet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |