Mijn topper in je anus bedoel je, balhaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 05:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
luister jij maar lekker naar de toppers
Zie je, je begint je net als je helden te gedragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Mijn topper in je anus bedoel je, balhaar
je maakt wel vrienden hier hé?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Mijn topper in je anus bedoel je, balhaar![]()
Ik ben inderdaad iedere dag topper dan jij in je hele leven zult zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zie je, je begint je net als je helden te gedragen
Rollen doe je inderdaad, dikke zeug die je bentquote:
Jij hebt zeker de Kanjer-cursus gevolgdquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef GoedeVraag het volgende:
Ik ben inderdaad iedere dag topper dan jij in je hele leven zult zijn.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Rollen doe je inderdaad, dikke zeug die je bent
ik zal is een topic over jou openenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]![]()
Is je lichaamsgewicht zo'n obsessie dat je gaat projecteren?
Je kan er een topic over openen
Ik ben aan het bulken, ecto.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met dat obese lichaam is dat niet zo moeilijk he
zeker de volle mcdonalds aan het bulken?quote:
Goed dat je van te voren waarschuwt. Die posts van je zijn al om te huilen, laat staan een heel topicquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik zal is een topic over jou openen
Ik zou het in elk geval kunnen betalen, pauper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
zeker de volle mcdonalds aan het bulken?
wees er maar trots op fattyquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik zou het in elk geval kunnen betalen, pauper.
Bedankt maar verkeerde topicquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef pussycatdoll het volgende:
LIJST:
Aberkullie
ntm
Haywoodjablome
Pussycatdoll![]()
Frank-Drebin
Rodawa.
Buffalo_Soldier. Godverdomme dat is nog grotere kanker dan haan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Piye het volgende:
Ik heb best een lange lijst.
Madjackthepirate
Ikjijallebei
Feyenoordfan92
Haan33 (haters gaan haten, maar zijn inbreng mag niet onderschat worden)
Smack10
Buffalo_Soldier
Frank_Debrin
Mortaxxx
Cactus1
HaywoodJablome
Aberkullie
Meloewa
Rosepetals (minder actief tegenwoordig, maar nog steeds aardigste KLB'er)
Hugh_Myron
Panzermaus
Als ik je niet heb genoemd, voel je dan niet beledigd. Weet dan gewoon dat je kaologay as fuck bent.
Haan, was voor mij persoonlijk de meest twijfelachtige. Het feit dat ik 'm persoonlijk een chille gozer vind heeft daarin nogal meegespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Buffalo_Soldier. Godverdomme dat is nog grotere kanker dan haan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |