Bedankt maar verkeerde topicquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef pussycatdoll het volgende:
LIJST:
Aberkullie
ntm
Haywoodjablome
Pussycatdoll![]()
Frank-Drebin
Rodawa.
Buffalo_Soldier. Godverdomme dat is nog grotere kanker dan haan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Piye het volgende:
Ik heb best een lange lijst.
Madjackthepirate
Ikjijallebei
Feyenoordfan92
Haan33 (haters gaan haten, maar zijn inbreng mag niet onderschat worden)
Smack10
Buffalo_Soldier
Frank_Debrin
Mortaxxx
Cactus1
HaywoodJablome
Aberkullie
Meloewa
Rosepetals (minder actief tegenwoordig, maar nog steeds aardigste KLB'er)
Hugh_Myron
Panzermaus
Als ik je niet heb genoemd, voel je dan niet beledigd. Weet dan gewoon dat je kaologay as fuck bent.
Haan, was voor mij persoonlijk de meest twijfelachtige. Het feit dat ik 'm persoonlijk een chille gozer vind heeft daarin nogal meegespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Buffalo_Soldier. Godverdomme dat is nog grotere kanker dan haan.
Buffalo_Soldier is een uitkeringstrekker die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen leven en de schuld van zijn situatie bij anderen legt. Lijkt me niet echt een baas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Haan, was voor mij persoonlijk de meest twijfelachtige. Het feit dat ik 'm persoonlijk een chille gozer vind heeft daarin nogal meegespeeld.Als user zou ik 'm namelijk meer in het lijstje nikonlover plaatsen: iemand die op zoek gaat naar haatreacties, want dat vind hij leuk.
B_S daarentegen is van een ander laken en pak, het type feyenoordfan en ikjijallebei. Er zijn veel mensen die haten, maar ze hebben schijt. Ze zoeken het niet op, maar krijgen de haat toch. Dit omdat ze meningen verkondigen die op FOK! dan niet populair zijn, maar waarin ze 9 van de 10 keer gewoon gelijk hebben. Ze gaan tegen de stroom van KLB in en blijven gewoon hun eigen bazige zelf. Dat is voor mij de definitie van een echte baas. Dus dat B_S op deze lijst hoort, mag geen twijfel over bestaan.
Ik ga 'm er niet afhalen hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Buffalo_Soldier is een uitkeringstrekker die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn eigen leven en de schuld van zijn situatie bij anderen legt. Lijkt me niet echt een baas.
fuk jouquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Piye het volgende:
Als ik je niet heb genoemd, voel je dan niet beledigd. Weet dan gewoon dat je kaologay as fuck bent.
Ik zei toch "voel je niet beledigd"?quote:
Die heeft ie al gemaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef Splutje het volgende:
Grootste bazen zijn op dit moment:
feyenoordfan92
CaptainCookie
o.us
Pharkus
Frank_Drebin
Ben benieuwd naar de nieuwe kaste die HSG-BOMBER al maandenlang belooft
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zei toch "voel je niet beledigd"?Nu ik je zie posten, bedenk ik me dat ik m'n ma zou vragen die dingen te PM'en. Zal doen als ze vanavond thuis is.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dan vind ik je toch weer een beetje lief
Neuken?
Eigenlijk had jij ook bij mij op de lijst gemoeten, was je vergeten sorry.quote:
Awwwhhh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk had jij ook bij mij op de lijst gemoeten, was je vergeten sorry.
Jammer dat ik in dezelfde lijst sta als Haan, Vogeltjesdans en Groenlinks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Geelman het volgende:
Gay lijstje mang...
Goeie lijst:
- Piye
- Haan
- MadJack
- Mortaxx
- Vogeltjesdans
- Linkse Boomknuffelaar
- Wenfer2
- Smack
- Dima
- Meloewa
- Dimens
- Frank
- Angel-Joy
Dat zijn toch wel de smaakmakers hier op het forum, maar ik ben er vast een paar vergeten.
Het is klachtwaardig dat u mij er niet eens ingezet hebt, maar ja, dan doe ik het zelf maar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef amenth het volgende:
in deze topic kan je alle bazen van de klaagbaak honoreren
Verwacht:
- Xenzo
Klacht: er is geen topic om de bazen te erkennen
Het is dat of in dezelfde lijst als amenth belanden..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Het is klachtwaardig dat u mij er niet eens ingezet hebt, maar ja, dan doe ik het zelf maar.
Jij staat niet in die lijst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat ik in dezelfde lijst sta als Haan, Vogeltjesdans en Groenlinks.
godver dus zelfs met dat streepje voor red ik het nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
De meeters hebben sowieso een streepje voor natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |