Ik snap de bedoeling niet helemaal, maar ik geloof dat de optie bestaat dat ik je zou kunnen nomineren ofzo.quote:
werk je bij ikea a mattiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh ja ik zou nog een nieuwe kaste maken
Kopieer deze lijst:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap de bedoeling niet helemaal, maar ik geloof dat de optie bestaat dat ik je zou kunnen nomineren ofzo.
wat lul je man status geeft je veel bitches en je krijg meer mense die dinge voor je doen dus meer doekoe makequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef Rodawa het volgende:
Echte bazen hebben geen erkenning nodig.
Al is het best lekker.
Daar kan jij niet over meepraten, hè nepventje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef amenth het volgende:
[..]
wat lul je man status geeft je veel bitches en je krijg meer mense die dinge voor je doen dus meer doekoe make
Vraag naar S Demir op de strate roffa zuid je weet niks van datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:29 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over meepraten, hè nepventje?
En Smack natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Kopieer deze lijst:
~~KLB BAZEN~~
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Kesefkesef
Ik kom niet op straat, meneer poepjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:29 schreef amenth het volgende:
[..]
Vraag naar S Demir op de strate roffa zuid je weet niks van dat
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef JochemSjakie het volgende:
Je bedoelt 'Falers van de Klaagbaak' zeker?
eckte wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:29 schreef amenth het volgende:
[..]
Vraag naar S Demir op de strate roffa zuid je weet niks van dat
Niet doen straks pleegt hij nog zelfmoord ofzo, hebben we dat weer op ons gewetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil Braddy trouwens nomineren als klaagmongool.
Beter dat zijn aids van dit forum verdwijnt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niet doen straks pleegt hij nog zelfmoord ofzo, hebben we dat weer op ons geweten
Wat een meewarige rukkers. Haten op internetheldenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
eckte weten
rootboys connected, roffa is niks
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dat zijn aids van dit forum verdwijnt.
En als we hem een Burka laten dragen lobbiet ome Geert wel voor ons in Den Haag.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:34 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wat een meewarige rukkers. Haten op internethelden![]()
Kk slechte flow ook
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg maar in 0dubbel15, kogel door je hoofd a sahbi
F jou balhaar, met je kleuterclick.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Kesefkesef het volgende:
zeg maar in 0dubbel15, kogel door je hoofd a sahbi
Vieze Zuiden representquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Kesefkesef het volgende:
DIKKE SHOUTOUT BOUWLUST VREDELIEVENDE MAROCS EN TURKO'S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |